Sirius lisatuled

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Sirius lisatuled

PostitusPostitas Velbu » 29 Okt 2005, 12:27

Kas on keegi kokku puutunud Siriuse lisatuledega Või mis te sellisest asjast arvate http://automaailm.cma.ee/index.php?lang ... ct_id=1307
Velbu
 


PostitusPostitas tomkulibin » 30 Okt 2005, 01:29

Astu mõnda poodi sisse, kus pakutakse nii siriuse kui ka teiste firmade lisa tulesid. Jälgi peegelpinna peegelduvust ja klaasi puhtust. Peegelpind peab mitte ainult läikima vaid ka peegeldama, küll moonutatult (pind ju kumer), kuid siiski selgelt.Klaas ei tohi olla hägune, kui lähemal vaatamisel näed klaasis mullikesi või pole klaasi pind sile, hoolimata mustrist, jäta ostmine ära.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Sirius lisatuled

PostitusPostitas Rain » 30 Okt 2005, 02:19

Küll selliseid Siriuse tulesid pole kasutanud aga endal rallidel ees on suured ja väikesed siriused, 55w asemel küll 100w pirnid ning näitavad täitsa korralikult. Pole küll Helladega võrrelnud, kuid siiani pole ka vajadust olnud, sest kogu tulede valgustus on mul rallide ajal kokku 710w :)
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Okt 2005, 08:50

Ei taha olla peenutsja aga 2x55W või 2x100W on ju mootorile ernev koormus (läbi generaatori ) eriti , kui tegemist on ekstreemiga nt, ralli.Pisiasjadest tekkivadki tulemused. Üritad vist autost maksimumi saada (võmsus, aerodünaamika, veere takistus, pidamine jne).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas ints 626 » 02 Nov 2005, 17:44

mul üx tuttav aretas need scaniale külge ja laitnud ta küll ei ole.
ints 626
 


PostitusPostitas Rain » 02 Nov 2005, 18:32

Jah aga kõvast valgustusest on mul pimedas sõites kõvasti rohkem kasu kui 1-2 hobusest. Kui kaardilugeja ütleb , et vot vasak 2, siis mul pimedas pole ju selle 2 hobusega midagi peale hakata, kui ma ei julge kurvi sisse minna ;)

kulibin kirjutas:Ei taha olla peenutsja aga 2x55W või 2x100W on ju mootorile ernev koormus (läbi generaatori ) eriti , kui tegemist on ekstreemiga nt, ralli.Pisiasjadest tekkivadki tulemused. Üritad vist autost maksimumi saada (võmsus, aerodünaamika, veere takistus, pidamine jne).
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Nov 2005, 19:10

Kui on hea peegel ja klaas siis ehk polegi nii võimast pirni vaja.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Nov 2005, 23:31

Vahepeal tuli meelde üks huvitav väide tarkadelt inimestelt, kes teadsid väita, et elektripirn on üks väga tänamatu asi. Nimelt tema kasutegur on jube madal. Kui poes vaatad pirni karbil energia kasuliku kasutamist, siis kuulub hõõgpirn E klassi, säästu pirn aga B klassi. Niisiis ei ole lambi valikul mitte oluline vaadata, mitu vatti ta tarbib, vaid mitu luumenit (valgustugevus) annab antud lamp vati kohta. Kuna autodel kasutatavad lambid on hõõgpirnid ("säästupirni" meil võtta ei ole ), siis tuleks võtta, mis annab võtta just maksimaalse kvaliteediga valguselemendist ehk viimase peal klaas+peegeldi. Võibolla on see lähenemine probleemile kentsakas ,aga tahaks ju, et oleks kõik viimase peal. Samas ei oska öelda kas need "Siriuse" tuled on nii head ja kas väärivad neid, võibolla vähesei , kuid vajalikke vatte.
Ärge minu mõttekäigu peale pahaseks saage palun.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Velbu » 24 Juul 2006, 23:32

Võtan siinkohal vana asja ülesse. Sai siis ikkagi nimetatud tuled ää võetud ja ette kruvitud. Ütleme nii et ei ole rahul.
Ehk siis kui keerata kauged paika hakatakse ka päeval udukate peale tulesid vilgutama. Ju siis pimestab. Ja samas kui sättida udukad parajaks pole kaugetest enam suurt tolku.
Ühesõnaga EI SOOVITA.
Velbu
 


PostitusPostitas arvutihdd » 25 Juul 2006, 19:51

Päeval teatavasti ei tohi udukatega sõita ;)
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

PostitusPostitas Velbu » 28 Juul 2006, 18:29

Eks see udukatega päeval sõitmine jah mul rohkem nagu oma risk. Aga põhiline mõte oli siiski, et need tuled ei vääri kulutust.
Velbu
 


PostitusPostitas pokenaut » 28 Juul 2006, 18:31

Kuhu kohta sa need tuled paigutasid? Alla uduka aukudesse või stange peale?
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Velbu » 29 Juul 2006, 00:25

Alla udukate aukudesse ikka. Näeb hea välja küll aga ei täida kõiki lootusi. Kui saan kuskilt pildiaparaadi saan ka teile näidata.
Velbu
 


Re: Sirius lisatuled

PostitusPostitas Haramount » 29 Juul 2006, 12:18

Velbu kirjutas:Kas on keegi kokku puutunud Siriuse lisatuledega


Sorry, et nii hilja. Mul on Siriused kolm aastat kaatri peal olnud (üleval topis). Kahesektsioonilised - lisakauge pluss udukas. Näitavad ilusti aga niiskus on paaris kohas roninud korpuse ja lakikihi vahele (mitte peegel, vaid välimine pool) ja kaubandusliku välimuse ära rikkunud. See võib olla ka sellest, et neil on enamus aega sellised kile moodi materjalist katted ("mütsid") peal.

BR, Haramount
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas pokenaut » 30 Juul 2006, 15:46

Seal udukate aukudes ei olegi nendest tuledest mingit kasu. Kui sa oleksid need stange peale paigutanud, siis ei pimestaks udutuled vastutulejaid ja kaugtuled näitaks ka.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Juul 2006, 22:26

Udutule eesmärk on valgustada teed udu alt. Seega on lisakaugtule asetus nii madalal hoopis vale. Need universaalsed asjad pole kunagi väga head olnud, see pigem kompromiss.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Velbu » 31 Juul 2006, 21:44

kulibin kirjutas:Udutule eesmärk on valgustada teed udu alt. Seega on lisakaugtule asetus nii madalal hoopis vale. Need universaalsed asjad pole kunagi väga head olnud, see pigem kompromiss.


Ja jah nagu öeldakse "Kui üks asi kõlbab kõigeks ei kõlba ta millekski" :)
Olen siis nagu hoiatuseks - ärge tehke nii nagu mina tegin.
Velbu
 


PostitusPostitas wobla » 01 Aug 2006, 17:16

Venna masinal olid kah miskid kolakad Siriused peal, aga nende kvaliteet oli võrreldes Helladega viletsam, seda just viimistluse osas (juhtmed, tihendid jms), mida oli ka välisel vaatusel ilusasti näha. Tal olid need sunnikud eelmise omaniku poolt nii võimsad peale pandud, et ülevaatusel tekkis probleeme ja nii kruvis need pealt maha ning uued, mis asemele said, olid ikkagi Hellad. Võibolla see Hellade kõrgem hind siiski õigustab ennast. Aga vähemasti sain siit foorumist vastuse oma mõttele - kas panna alla stange aukudesse lisakaugtuled või mitte. Sedakorda siis võõras kogemus näitab, et pole mõtet. 323-l on aga nina nii mõnusalt madal ja lauge, et lisakaugtulede kõrgemale panemine tundub rüvetamisena.
Ilmast ilma ilusast ilmast ilma
wobla
 
Postitusi: 57
Liitunud: 22 Mär 2005, 16:22
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Velbu » 06 Sept 2006, 18:59

Lõpuks õnnestus ka pilti teha. Välja näevad siis sellised http://www.zone.ee/velbu/udukas1.jpg
http://www.zone.ee/velbu/udukas2.jpg
Velbu
 


PostitusPostitas Lennu » 07 Sept 2006, 12:15

emmm...ei sobi nagu kuidagi vist.minu maitse ei pruugi ühtida teiste omaga.
Siis kui mul oli 323 F BG panin sellised Hellad :

Pilt

Ja sõitsin ma nendega päeval täitsa julgelt.Veeresin ka tuttava politseiniku juurest läbi, kes ütles : "KUI EI PIMESTA VASTUTULIJAT , SIIS LAS PÕLEB"
Ja ei torkinud neid tulesid mul mitte ükski seadusesilm....
Lennu
 



Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist