Mazda Xedos-9 2.3 155kW 97a. - rvs - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda Xedos-9 2.3 155kW 97a. - rvs - müüdud

PostitusPostitas rvs » 16 Juul 2009, 10:52

Ostsin omale eile selle imepilli siis. Esmamuljed on enamasti head, kuigi vahepeal oli mingi kal TCS funktsiooniga, sest armatuuris põlesid korraga TCS ja TCS OFF ja nupp TCS OFF ei teinud ka midagi ning samal ajal pöörded üle 2500 ei läinud. Jätsin korra auto seisma ja uuesti tööle pannes oli viga kadunud ja kõik töötas nii nagu peab.

Autost ka natuke: läbisõit on 99XXX km, saksat toodud 2007 aastal ja siis oli hooldusraamatu järgi viimne ls 7XXXX km. Nahksisu, 4 x el. aknad, el. istmed ees, kompuuter, autom. kast (milleri mootorile manuaali ei pakutudki), rooste PUUDUB (vähemalt esialgu).
Nüüd oleks vaja ainult toonkile panna ja normaalsem velg alla, siis oleks välimus väga hea.

Muidugi häirib natuke see, et 155kw kohta on ta ikka uimane ja mootor teeb vahepeal minig jõnks, pöörded ei kõigu, aga mootor teeb jõnksu mida on tunda autos sees istudes. Teine viga mille pärast ostu avastasin oli see, et kliima/kondi toru lekib ühest tulemüüri küljes olevast jullast (ei oska talle paremat nime anda, kuna ei tea mis ta on). Ja eks varsti tuleb minna siis 323IFF'ile külla Tallinnasse Mazdaabisse, et teada saada kui sügavalt mul istmik lohku tõmmati :lol:

Esimesi pilte leiab album.ee/rvs lehelt, kui olen nad sinna üles saanud.
Viimati muutis rvs, 05 Nov 2009, 20:24, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Siim » 16 Juul 2009, 10:57

see on see imeliku süsteemiga kompressormootor?
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas rvs » 16 Juul 2009, 10:58

Tõenäoliselt küll. :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas commer » 16 Juul 2009, 12:09

kena :D
Kasutaja avatar
commer
 
Postitusi: 370
Liitunud: 25 Apr 2006, 00:32
Asukoht: Tõrvandi - Tartu

1997 Mazda 626

PostitusPostitas Siim » 16 Juul 2009, 12:15

jah ma lugesin kunagi selle kohta wikist,mina seda remontida küll ei tahaks :D


ära pane siis pahaks :D


A traditional Otto cycle engine uses four "strokes", of which two can be considered "high power" – the compression stroke (high power consumption) and power stroke (high power production). Much of the internal power loss of an engine is due to the energy needed to compress the charge during the compression stroke, so systems that reduce this power consumption can lead to greater efficiency.

In the Miller cycle, the intake valve is left open longer than it would be in an Otto cycle engine. In effect, the compression stroke is two discrete cycles: the initial portion when the intake valve is open and final portion when the intake valve is closed. This two-stage intake stroke creates the so called "fifth" stroke that the Miller cycle introduces. As the piston initially moves upwards in what is traditionally the compression stroke, the charge is partially expelled back out the still-open intake valve. Typically this loss of charge air would result in a loss of power. However, in the Miller cycle, this is compensated for by the use of a supercharger. The supercharger typically will need to be of the positive displacement (Roots or Screw type) type due to its ability to produce boost at relatively low engine speeds. Otherwise, low-rpm torque will suffer.


http://en.wikipedia.org/wiki/Miller_cycle
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas rvs » 16 Juul 2009, 13:33

Ega minagi seda parandada tahaks :lol:

Aga sisu on korralik ja kulumisest on väga vähe märke, mingi garantiiraamat ja katuseraamid sain ka kaasa. Garantiiraamatus on täidetud kuni 06 aastani ja siis oli ls 70 tuhat millegagi. Eestis 2007 aastal oli ls 79 000 vist.


Commer - muidugi on kena 8) :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas diidzhei » 16 Juul 2009, 15:15

Tore, et ikka Xedoseid juurde sigineb klubisse :)
Tundub sama värvi mis minu auto.
Väga ilus masin ;)
Muretuid kilomeetreid ja väga paksu rahakotti :D
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas rvs » 16 Juul 2009, 15:21

Rahakotile ei taha mõeldagi :lol:
Loodame et väike ls vastab tõele ja ei ole mingeid suuremaid muresid sellega... :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas diidzhei » 16 Juul 2009, 15:23

Tuleb pöialt hoida :)
Teinekord tekivad need kuramuse mured tahest tahtmata :P
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas veekaheksa » 16 Juul 2009, 15:49

Ega seal mingit ulmeasja selles suhtes ju polegi, lihtsalt silindritäitmine ja klapiajastus on vähe teine + kompressorülelaadimine. Mingit Über-kosmosetechi seal tegelikult ju pole. Eks osad jupid ole lihtsalt kallid, mida B-katina saada pole, a see on enamusel Xedostel nii. Jaksu ja kindlat meelt pidamisel!
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

PostitusPostitas rvs » 16 Juul 2009, 21:20

Ei tahaks neid vigu veel lahendada, mõni aasta võiks aind sõidurõõmu ka olla :lol:

Enamus jupid on vist kallimad, eriti mootori poolel, sest see 2.3 on ikka väga rariteetne siinmail :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas nirgi » 16 Juul 2009, 21:48

egas midagi tere tulemast xedoste hulka ja muretut kulgemist :lol: minu oma on veel siiani hästi vastu pidanud 8)
Kasutaja avatar
nirgi
 
Postitusi: 307
Liitunud: 17 Juun 2008, 19:22
Asukoht: Rakvere

1997 Volkswagen Passat

PostitusPostitas rvs » 18 Juul 2009, 05:56

Tänud!

Juhipoolne peegel ei klapi end kokku, käega aidataes mõnikord klapib ja mõnikord mitte. Tundub, et kliima ei lekigi, ta lihtsalt ajas vist kondentsvett välja. Kompuuter näitas et saab veel 50km sõita ja järgmisel hetkel --- km veel :lol: ajasin siis auto tanklasse ja tuli välja, et tehase 58l asemel läks sisse 59.2l :lol:
Viimati muutis rvs, 18 Juul 2009, 12:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 18 Juul 2009, 08:34

läbisõit on ka selline, et oleks aeg rihmad ära vahetada. :lol: :lol:

tundub kena pill küll olema. :)
et siis sinu esimene turboauto? :P
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Siim » 18 Juul 2009, 08:56

ei ole turboauto :wink:
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas rvs » 18 Juul 2009, 12:58

Peab vaatama jah seda rihmade värki, kuigi äkki on juba tehtud mõnikend tuhat km tagasi (nagu me kõik loodaks :lol: ). Esimene supercharged auto on küll jah :P


Panin ka uusi pilte aadressile http://album.ee/album/295950/50184763
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 18 Juul 2009, 20:38

_siim_ kirjutas:ei ole turboauto :wink:

jah, tean on ülelaadija mitte turbo.. ma niisama tögasin.. :P
Raivo, siis peab tulema kaema ikka.. :D
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas risto_626 » 19 Juul 2009, 09:18

mis su GD-st saab? :)
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas rvs » 19 Juul 2009, 09:53

GD tulevikku hetkel ei tea. Pm annaks ta mingi 7K'ga ära, kuid kahtlen et sellise raha eest ostja leian talle (kere ei ole ühes värvis ja sumpa ühest kohast keevitust vajav). Aga samas on mootor ja sillad nagu uued :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas jann » 19 Juul 2009, 13:56

risto_626 kirjutas:mis su GD-st saab? :)


Mul tekkis sama küsimus :D Ei viitsinud enam mässata GD-ga?
Aga muretuid kilomeetreid.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas rvs » 19 Juul 2009, 21:31

Asi ei ole niiväga viitsimises kui pettumises. Võib öelda et valgus tunneli lõpus muutus väga, väga häguseks.
Viimati muutis rvs, 04 Okt 2009, 18:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 19 Juul 2009, 21:39

et siis, ei juhtu see, millest hommikul rääkisid?
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas rvs » 19 Juul 2009, 21:40

Loodetavasti mitte, ei tahaks väga. :P
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Siim » 19 Juul 2009, 22:20

isegi uutel turboautodel läks õhutorustik pale turbot nata õliseks,diislitest ei hakka üldse rääkima,need olid esimese 10k kilomeetriga jumala õlised seest....
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas rvs » 22 Juul 2009, 16:48

Loodame siis et rohkem õlisemaks ei lähe :lol:

Huvitav fakt, mida teada sain on, et usa versioonil on k.kastis sõelad ja euroopa omal on filter. Esma autost öeldi, et ainus viis teada saamiseks mul on see, et võtan lahti ja vaatan. Filtri komplekt on japanpartsis 425 krooni umbes ja sõel on 1500 krooni, kahenädalase ooteajaga ja tellitakse jaapanist või brüsselist/berliinist (ei mäleta kumb). :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron