Mazda rx8 ost

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda rx8 ost

PostitusPostitas jaanmuru » 02 Aug 2009, 14:42

Tere

Tekkis mõte osta järgmine auto...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=543717

Kas keegi oskab midagi rääkida konkreetse auto ajaloost ja kas tasub üldse osta nii suure läbisõiduga rx8-t? Lugesin antud auto kohta igast hirmsaid jutte, et mootor kestab -100 000 km(antud foorumis ka sellest räägitud)jne. Samas paljudes foorumites räägitakse ka palju suurematest läbisõitudest, ei teagi mida uskuda. Kuidas tal siis selle vastupidavusega on ja kas sellise läbisõiduga autole tuleb kap. remont teha?
jaanmuru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Aug 2009, 14:35

Re: Mazda rx8 ost

PostitusPostitas cabernet1 » 02 Aug 2009, 15:25

vaevalt, et kappi vajab :D
100 000 km ei ole mitte muhvigi veel. Masinad panevad pea miljoni ette ja kestavad veel.
Kindlasti on 100 000 km läbimise järgne hooldus pisut kulukam, kui need iga-aastased ning 45 000-sed kokku, kuid usun, et piisavalt hästi hooldatud auto puhul on 100 000 km naljaasi.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas jaanmuru » 02 Aug 2009, 15:45

Tänan vastamast.

Kahtluseuss närib nüüd natuke vähem, aga ikkagi, rx8 hooldusvälp peaks olema u. 12 000 kilomeerti tagant(ja õli peaks veel tihedamini vahetama), antud autol on väidetavalt tehtud hooldus 93 000 kilomeetri pealt(100 000 hooldus) ja on ka kirjutatud, et uus hooldus on 120 000 peal...- tekib kahtlus, et antud autot ei hooldata vastavalt nõuetele või tean mina valesti ja hooldusvälp on tõesti 20 000+ km?

Ja kui autol on tehtud 100 000 km hooldus(suur hooldus), siis mis asjad seal vahetatud peaksid olema?
jaanmuru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Aug 2009, 14:35

PostitusPostitas Siim » 02 Aug 2009, 16:13

100 000 on rx8 sale sama läbisõit nagu tavalisele mootorile miljon :D
Hoolega tuleb enne ostu asja kontrollida lasta muidu hiljem osutub ulme kulukaks kogu remo jne...
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas jaanmuru » 02 Aug 2009, 16:44

Kontrollida küll, aga kas seal silmaga ja kõrvaga ka midagi vaadata/kuulda saab, et milliste vigadega autost tuleks kindlasti hoiduda ja mida tuleks kindlasti vaadata auto juures? Kas seda on millestki aru ka saada, et mootor hakkab õhtale minema?

Auto meeldib väga ja kuna ostuga üsna kiire kah, siis peab kiirelt otsustama, igasugune abi on teretulnud!
jaanmuru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Aug 2009, 14:35

PostitusPostitas IvarR » 02 Aug 2009, 19:58

Terv
Olen sel teemal ka enne sõna võtnud. Eks peab siis uuesti kirjutama.

1. Kompresioonitest tuleks teha mootorile.
2. Kontrollida õlisurvet
3. Kontrollida et jahutussärgis poleks väikseid õhumullikesi.
4. rx8 rootormootor peaks kestma 200K ilma remondita juhul kui teda on korralikult hooldatud.
5. Kontrolli et kõik hooldused oleks õigeaegselt tehtud ja kõik vajalikud jubinad vahetatud ja kasutatud ainult tehase poolt soovitatavaid õlisid/küünlaid jne.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas jaanmuru » 02 Aug 2009, 20:21

Tänan vastuse eest, eks ma võtan auto müüjaga millalgi ühendust ja lasen masina üle kontrollida, igaljuhul julgust on nüüd natuke jällegi juures.

Mazda rx8 kohta on netis väga palju postitiivset kuid ka vähemalt sama palju negatiivset lugemist, väga raske on seisukohta võtta ja väga ettevaatlikuks teeb, loodan, et eelmised omanikud on auto eest hoolt kandnud.

Kui tihti ikkagi rootormootori puhul õli tuleks vahetada kas 5k, 7k või 12 000 km tagant? Millises esinduses oleks soovitatav auto üle vaadata ja kolmpressioonitest teha?
jaanmuru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Aug 2009, 14:35

PostitusPostitas IvarR » 03 Aug 2009, 01:09

jaanmuru kirjutas:Kui tihti ikkagi rootormootori puhul õli tuleks vahetada kas 5k, 7k või 12 000 km tagant? Millises esinduses oleks soovitatav auto üle vaadata ja kolmpressioonitest teha?


Minu rx7 turborootormootor kestis 200K ning õli vahetati iga 7500km tagant (eelmine omanik oli pedant), oleks ka kauem kui 200K kestnud aga peale eestisse toomist valati vale õli sisse ja sõitu jätkus 17km ainult.
See siis vihje kui tähtis on õli vastavus tehase nõuetele.

Kompressiooni testi jaoks on rootormootoril spetsiaalne mõõdik mis peaks esindusel olemas olema. Helista ja uuri järgi. Mõõdetakse kõik 3 tsüklit ära eesmisel ja tagumisel rootoril.
Ma ei tea mis ta peab olema RX8-l kuid rx7-l on tehasest 120psi-d/8.2bar kõik 6 tsüklit. rx7 miinimum oli midagi 90psi-d/6.2bar-i.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda rx8 ost

PostitusPostitas ksuuk » 03 Aug 2009, 23:34

jaanmuru kirjutas:Tere

Tekkis mõte osta järgmine auto...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=543717

Kas keegi oskab midagi rääkida konkreetse auto ajaloost ja kas tasub üldse osta nii suure läbisõiduga rx8-t? Lugesin antud auto kohta igast hirmsaid jutte, et mootor kestab -100 000 km(antud foorumis ka sellest räägitud)jne. Samas paljudes foorumites räägitakse ka palju suurematest läbisõitudest, ei teagi mida uskuda. Kuidas tal siis selle vastupidavusega on ja kas sellise läbisõiduga autole tuleb kap. remont teha?


Mnjah, RX8 -i mootor on kui loterii. Mõnel on kord aastas vahetatud, mõnel mitte kordagi. Uuri teenindusest selle auto ajalugu, tavalised vead on kuumalt käivitusprobleemid mille põhjustab mootori surve kadumine. Remont on umbes 6000- usd + tööraha.

Kui Sa tahad tõesti RX 8 -t osta, võin Sulle ka pakkuda analoogse aasta ja värviga isendi aga mitte nahksisuga kuid lisaks talverehvide ja originaal navigatsiooniseadega ja millel läbisõit poole väiksem ja peal tutikas mootor ja sidur, sest esindus vahetas recall korras mootori ja siduri ka igaksjuhuks. Ehk kõik tööd, mida peaksid niiehknaa tegema, juba tehtud:). Tuli veel meelde, et ka kõik piduriklotsid ja kõik küünlad ja aku on tutikad.

Õigemini auto pole peale remonti sõitnudki, kuna vend otsustas pereauto (RX 8-l ju taga 2 kohta vaid ja proovi sinna lapsetooli mahutada) kasuks ja auto on esinduses.
Viimati muutis ksuuk, 04 Aug 2009, 00:27, muudetud 1 kord kokku.
ksuuk
 
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Aug 2008, 15:51

PostitusPostitas ksuuk » 03 Aug 2009, 23:36

jaanmuru kirjutas:
Kui tihti ikkagi rootormootori puhul õli tuleks vahetada kas 5k, 7k või 12 000 km tagant?


Välpa peast ei mäleta aga kuna õli on pidavalt vaja peale valada, siis on ka õli kogu aeg mootoris väske niiehknaa.).
ksuuk
 
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Aug 2008, 15:51

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Aug 2009, 00:13

ksuuk kirjutas:...Välpa peast ei mäleta aga kuna õli on pidavalt vaja peale valada, siis on ka õli kogu aeg mootoris väske niiehknaa.).

Sellise suhtumisega inimeselt mina küll ei ostaks autot, mille mootor niigi paras müstika ja õli suhtes eriti tundlik on.
Kui tehase poolt on mingi x välp ettenähtud, siis sellel on ka omad põhjused(kõiki tarkusi insinöörid tarbijatele ei kipu avaldama). Pigem vahetada õli tihedamini ja hoida kokku kap. rem pealt või hoopistükkis uue mootori soetamise pealt.
Minu arvamus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas ksuuk » 04 Aug 2009, 00:20

tomkulibin kirjutas:Sellise suhtumisega inimeselt mina küll ei ostaks autot, mille mootor niigi paras müstika ja õli suhtes eriti tundlik on.
Minu arvamus.


See polegi minu, vaid venna auto. Sestap ei tea kõike. Tean vaid seda, et autot on hooldatud väga hästi. Hoolduses on kõik kirjas.

Ja pole vahet kas vahetad õli kord päevas või kord kuus või vastavalt välbale, kui ikka tootja ei suuda asja tööle saada... Esimesed RX-8 -d enamus läksid mootoriga recall -i. USA -s tootja isegi pani ajutise hooldustöökoja püsti ja pikendas garantiid.

Edit - see õlivahetuse otstarbekuse jutt, kuna niiehknaa peale valada on vaja pidevalt, on muide pärit hooldusest. Filtri kohta see muidugi ei päde:(.
ksuuk
 
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Aug 2008, 15:51

PostitusPostitas IvarR » 04 Aug 2009, 01:37

ksuuk kirjutas:Edit - see õlivahetuse otstarbekuse jutt, kuna niiehknaa peale valada on vaja pidevalt, on muide pärit hooldusest. Filtri kohta see muidugi ei päde:(.


Seda enam et õli peab peale valama peab uut õli kasutama ja vahetusvälpa isegi tihendama. Kas sa geenius tead ka kuhu see õli kaob ning mis juhtub kui sinna kaob must õli??

Tulemus vale õli/vana õli, väga vahet pole.
Pilt
Pilt
Pilt

Tahad veel midagi väitma tulla?
Mitut rootormootorit sina oled lahanud?
Oled mõnda üldse näinud lahtisena oma silmaga?
Tööpõhimõtet tead?
Kuhu see õli sealt mootorist kaob et juurde peab valama?

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Aug 2009, 07:43

Vaata vahet(sorry, pole rootorite võrdlust näidata, seega kolbmootorid):
1. Auto (Mazda 929 3.0L) kasutus aeg- 15aastat Saksas
Läbisõit- 300 000km
HOOLDATUD
Kasutuses olnud saksas ehk puhtamad kütused ja korralikud õlid(kõik tööd teostatud esinduses).
PS pole teostatud mootori sisepesu.
Pilt
Pilt

2. Auto (Mazda 6 2.3L) kasutuses 3 aastat Eestis
Läbisõit /mootor lahatud peale tehase garantiid ehk veidi peale 100 000km(remondi maksis kinni kasutaja)
Käinud vaid Eesti esinduses hoolduses
Kasutatud Eestis pakutavat kütust ja esindusest saadud nn valmistaja soovitusega määrdeaineid( mis on tekitanud nii mõnelegi antud esinduses käinule probleeme/ametlikku kinnitust enam pole- on kinni mätsitud).
PS ei ole tegemist rihma purunemisega vaid määrde probleemidega(kiilus klapi juhtpuksi kinni).
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas ksuuk » 04 Aug 2009, 08:53

Suur tänu, sain targemaks.
ksuuk
 
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Aug 2008, 15:51

PostitusPostitas cabernet1 » 04 Aug 2009, 10:37

Hullumaja.
Vat see on, kui sellistest mootoritest ei jaga :oops: Tule siis veel inimesele nõu andma, et 100 000 km pole midagi :lol:

Minu viga ja minu vabandused :D

Aga targemaks sain küll kõvasti
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas rvs » 04 Aug 2009, 11:30

Kui mõni muu vend oleks pannud üles pildi sellest 929 mootorist sama jutuga, oleksin arvanud, et tegu on kellegi "naljaga". Aga preagusel juhul peab aind vaatama ja imestama...
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 05 Aug 2009, 11:28

Eks see teema ole kõigile uutele rx8 omanikele õpetuseks, minul jäi esialgu antud rx8 ostmata, ostsin teise margi ja vähe suurema auto. Omanik tõstis üleöö hinda ka ja ma ei hakanud üldse helistamagi, kuigi alguses oli huvi ikka väga suur.

AGA, mõtet pole ma maha veel matnud, kui midagi sobilikku peaks müüki tulema, siis... Selline kasutatud auto peab olema ikka väga korraliku ajalooga s.t. kõikide vahetatud osade, õlivahetuste jne. kviitungid peavad alles olema, muidu on sellest järelturul ikka väga raske lahti saada.


to: ksuuk- ma võin su auto üle vaadata, aga hind ja auto seisukord võiksid ikka omavahel mingisuguses seoses olla, samuti peab peab sul olema auto kohta palju pabermaterjali.

to: cabernet1- pole hullu:)

Teistele kõigile tänud.
jaanmuru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Aug 2009, 14:35


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist