Mazda6 kapotiall klõbin nagu kuulikesed vibreeriks...

Mazda6 kapotiall klõbin nagu kuulikesed vibreeriks...

PostitusPostitas ottf » 13 Aug 2009, 17:11

Kuna otsinguga midagi tarka ei leidnud siis tegin uue posti:

Mazda6 kapotiall klõbin nagu kuulikesed vibreeriks metallist poti põhjas vms :D Enam täpsemalt seda heli kirjeldada ei oska.

Heli läheb tugevamaks kui kohapeal seistes edasi/tagasi käigu sisse lükkan. N või P asendis on samuti seda heli kuulda kuid suht õrnalt ning mootori pöördeid tõstes kaob heli hoopis ära.

Täpselt selline tunne nagu miskit vibreeriks madalamate pöörete juures vms.

Proovisin puupulgaga kuulata, et kus kohast see heli täpsemalt tulla võiks.. no kõige parmeini kostub geneka juurest. Samas mis seos on genekal ja sellel momendil kui käik sees on.... võibolla, et pöörded langevad veel maldamale ja geneka laagrid kolisevad veel rohkem?

Samas ei usu kuna genekas tutikas ja on peal olnud healjuhul 10k km...

Mazda6 2.0L AT 2003

Oskab keegi aidata või suunata kust abi saaks?

Esindust enam hästi ei usu....
ottf
 
Postitusi: 4
Liitunud: 13 Aug 2009, 16:59

PostitusPostitas riisiveski » 13 Aug 2009, 17:19

Kas siis kui mootor soe, kas siis on vaiksem, võrreldes külma mootoriga?
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

PostitusPostitas ottf » 13 Aug 2009, 20:31

Hmm.. ei ole apsull vahet.
ottf
 
Postitusi: 4
Liitunud: 13 Aug 2009, 16:59

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Aug 2009, 22:40

Ilmselt miski kiviklibu mootori ja kere vahelistes kitsustes.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas ottf » 13 Aug 2009, 23:01

:) kindlasti mitte see

See on konkreetselt metalli sarnane kolin... a'la nagu kuskil jupil oleks kuullaagrid sees täitsa pooleks
ottf
 
Postitusi: 4
Liitunud: 13 Aug 2009, 16:59

PostitusPostitas Wiki » 13 Aug 2009, 23:41

Võtad generaatori rihma maha , siis saad kõiki võlle käega veeretada (mis veerevad vabalt). Võid ka mootori käivitada ilma generaatori rihmata.
Wiki
 
Postitusi: 19
Liitunud: 03 Nov 2008, 00:14
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas ottf » 14 Aug 2009, 09:26

peaks vist proovima jah...

siis saab geneka välistada või hoopis kindlaks teha, et asi on genekas.

Tea kas on ka kuidagi võimalik kindlaks teha, et esinduses pandi ikka tutikas genekas peale, mitte mingi teise vana renoveeritud käkk mis nüüd 10k km peale jälle kutu on.

kui originaal on siiani kestnud 150k siis miks peaks järgmise laagrid kohe nii kiiresti pekki minema.

Esinduses veel räägiti, et eiei ole võimalik geneka laagreid vahetada kuna automaat kastil on see genekas koos mingi siduriga........... ?????

võtsin mazda service manualilahti ja mina küll ei tuvastanud, et genekas oleks veel seotud mingi muu komponendiga.
ottf
 
Postitusi: 4
Liitunud: 13 Aug 2009, 16:59

PostitusPostitas Tarmps » 16 Aug 2009, 15:38

Küll ei saanud kirjelduse järgi päris täpselt aru mis teema sul on aga kontrolli kas mootoripadjad ehk lahti pole. Mul siin aasta tagasi oli ka mootori juures metalne klõbin ja asi oli selles.
Kasutaja avatar
Tarmps
 
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Juul 2009, 16:40
Asukoht: Keila / Tallinn


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist