Meil pole hobused kombeks lugeda, me suhtleme N/m`tega Aga igal juhul võid originaali korrutada u kahega, täpsemad andmed puuduvad, stendis pole käidud.
N/m- seni on seda mõiste kasutatud njuutonit meetri kohta... Ah ma parem ei hakka õigustusi otsima sugulasest/füüsikust tähenärilisega, küll kokkusaades jagame neid meetreid ja njuutoneid
rõvedalt kõrgete kütuste hindade puhul olen siis vähem gaasi hakanud vajutama. enamasti on mul ikka maantee sõit ning sain kuluks 4,6l/100km kohta. endale tundub kuidagi kahtlaselt väike see number kuid rõõmustav et niivõrd vähe võtab. nüüd teen teise jälgimise ka siis näeb kas peab ka paika see number.
Mul oli eelmine auto kupee GD 2.2 motoga ilma turbota, tuli maanteel 5 litra ja turbo peaks põhimõtteliselt aitama kütust säästa maanteel nii et täitsa reaalne kulu.
jamasti on rsk. mootoril jõudu jagub, rehvid ei ole ka kõige uuemad kuid pidamine tundub väga hea, antud hetkel annab sidur järgi (jälle ) kui kõvasti paugutada.. et siis vaja samade mõõtudega sport sidurit kuna probe hooratas on suurem ning ei mahu siduri kotta ära.
Hea lugeda seda teemat kohe. Ilus auto ja kohe näha et asjaga on vaeva nähtud. Jõudu ja võiks uuemat pildimaterjali ka Kaua ka muidu viimane sidur siis vastu pidas?
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
kipu33 kirjutas: Kaua ka muidu viimane sidur siis vastu pidas?
mm.. paar vbl 3 kuud max. miskit on vbl valesti selle siduriga et äkki korv jätab libisema vbl ongi nii kerge kulumisega taastatud ketas. ei oska hetkel kommida , pole aega olnud süveneda asja põhjusesse.
panin jah, siis kui taastasime masinat. suvel lasin siis selle ketta ka taastada. hetkel m6 korv ja ketas ootel. mingite kataloogi andmete järgi peax sobima. kui ei siis siin mõned teised sobivad on ka olemas.
Kunagi panin Turbo Saabile(Veidike suurema rõhuga) LUKi firma siduriketta, mis jubekiiresti läbi läks. Katete vahetaja rääkis, et LUKi omad kipuvadki oma hiina katetega kiiresti läbi minema. Taastatud katetega on kestnud üle nelja aasta vähemalt.
sai sidur vahetatud, auto kenaste seismisest tekkinud sodist puhtaks küüritud, pidurite hooldus, ls pärast ehitamist ka juba 15k, teine õli vahetus tehtud juba, plus veel mingid pastlad alla krutitud.