626 2,0 94" esipidurite küsimus

626 2,0 94" esipidurite küsimus

PostitusPostitas alliance » 09 Nov 2005, 02:58

kas sellel mudelil ongi vaid nii et kui velje eemaldad siis saabki kohe ketta kätte..=?
st et ketas ei ole eraldi veel millegagi kinni.
loomulikult pidurisadul ka enne.
Viimati muutis alliance, 24 Nov 2005, 16:01, muudetud 1 kord kokku.
alliance
 


PostitusPostitas lines » 09 Nov 2005, 09:55

ee vähemalt minu 626-e (96a) tagumised kettad sai küll kohe peale "pidurijama" eemaldamist kätte. Mõned haamrilöögid (vibratsioon teeb imesid :lol: ) ja kettad käes.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas alliance » 10 Nov 2005, 11:42

no seda ma vaatasin et yx esimene pudenes peale velje eemaldamist lahti.
(auto käis vahepeal sillaremondis) arvasin et äkki jäeti midagio panemata :lol:
a ju ongi nii lihtne siis.näitex mitsu lanceril on hullem ke.. selle piduriketta eemaldamisega,sellepärast kohe ei tahtnud uskuda nii lihtsat varianti
alliance
 


PostitusPostitas alliance » 15 Nov 2005, 19:46

edit:tekkis teine küsimus et kui lähedal peaks olema piduriklots kettale vabas asendis,palju see vahe võiks /peaks olema?

selle aasta alguses sain esisupportitega hullemat jebla.yhe vahetasin välja ka.aga nüüd on kahtlus et ühe ketta on kõveraks tõmmanud..
mis ma ikka muud oletan sellest -kui ratast ringi keerutada siis yhe koha pealt võtab kinni korrax..
vaikselt sõitex pole hullu aga kiiremalt on täitsa grazy..hull kolin tekib sisse ja pidurit pole mõtet näppidagi.alguses kahtlustasin et ehk on teine support ka otsad andnud.kahtlus tekkis sellest et kui tee peal jälle see kolin sisse tekkis siis pedaali hoogsalt tallates kadus kolin ära.ja sai normaalsemalt sõita kohe
võta sa nyyd kinni kumb näkku paneb kas kettad või support Confused
alliance
 


PostitusPostitas tomkulibin » 16 Nov 2005, 08:23

Nii palju, kui mina aru saanud olen, siis ketta viskamine on lubatud 0,1mm.Klots peaks jäämakettale maximaalselt lähedale(sellest sõltub piduri pedaali vaba käik).Kettast eemale peaks klots minema tänu tagastusvedrule(pleki tükk klotsi ja silindri vahel).Kolina vältimiseks on teine vedru, mis asetseb koltsi juhtsoone ja koltsi vahel, neid siis 2tk üks ülal, teine all(needki on kõverikud plekitükid).
Mo kogemus tugineb GC ja GD baasil.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas alliance » 19 Nov 2005, 22:10

vahetasin siis suure punnitamise peale kettad ära .krt yks esimene ei tahtnud hästi lahti tulla.peksta ka ei julenud.hel ja kysisin tuttava remontniku käest nõu,kes seletas et tema kogemusele tuginedes lähevad kettad tavaliselt poolex.kolkisin ja sain lahti asja.
omajagu suurem ooper oli uut piduriketast support vahele saada...
aga õnneks yx vanem mees õpetas et silindrit saab jõle edukalt pitskruviga sisse suruda.
nii et piduriketas oligi kõver.
aga tundub et lisaks sellele on ikkagi üks support ka pees veice.
ühe esimese olen juba välja vahetanud.
tundub et teine läheb sama teed. :cry:

aasta alguses sai mõlemad esimesed lahti võetud ja ära puhastatud.
samuti võttis hiljem remontnik ka silindrid lahti ja puhastas ära.
ja ikkagi võtab siis raibe tiba kinni.
et milles nagu point siis on?
ise ei tea,pole kunagi saanud silindri sisse piiluda :?
alliance
 


PostitusPostitas tomkulibin » 19 Nov 2005, 23:48

Kui tolmukate on viga saanud, siis poeb roosetuss kohe ligi ja ega tema vakurivaim aega ei raiska.
Teine viga on klotside lõpuni kasutamine.Sel puhul on kolb silindrist suht väljas ja kipub silindri suhtes viltu keerama(kolvi ja silindri teljed ei lange kokku).
Kolmas põhjus: kolb on kaetud millegiga, mis tuletab kroomi meelde (kulumiskindluse suurendamiseks), see aga kipub mõnikord tükkidena maha tulema.tTükid aga ei tule silindri ja kolvi vahelt ära ja kiiluvad kolbi.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas alliance » 21 Nov 2005, 14:10

sul võib siis õigus olla jah.autot ostes eest vahetasin piduriklotsid sest mettal käis vastu metalli juba nati aja pärast.

sellele autole vist ei ole saada ka pidurisadule remondi komplekti?
alliance
 


pidurid

PostitusPostitas mazda95 » 21 Nov 2005, 18:32

kõik on kuidagi kole kahtlaselt tuttavad probleemid :D :D :D
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

PostitusPostitas alliance » 24 Nov 2005, 16:03

selline küsimus-et kas keegi oskab tarka panna,kui linhtne/raske on sealt supporti seest seda kolbi kätte saada?
õnnestux vist remondikomplekt saada.aga ei julge ette võtta naljalt.
endal veel see kogemus puudub.
alliance
 


PostitusPostitas tomkulibin » 24 Nov 2005, 18:03

Võtad supordi maha, vooliku jätad külge.Siis hakkad piduri pedaali pumpama seni kuni kolb välja kukub.Vahepeal jälgi, et vedelik mahutist otsa ei saaks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 04 Jaan 2006, 17:14

alati ei pruugi ketas kõver olla, mul oli nii et kui vahetasin klotsid ära, pudenes mingit rooste pas*a ketta taha olevasse vahesse(kuna ketas ei ole eraldi kinnitatud) jube vibra oli jne, pärast võtsin ketta maha, vaatasin et taga oli rooste tükk, puhastasin ära ja oligi korras!
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 04 Jaan 2006, 18:02

rustik kirjutas:alati ei pruugi ketas kõver olla, mul oli nii et kui vahetasin klotsid ära, pudenes mingit rooste pas*a ketta taha olevasse vahesse(kuna ketas ei ole eraldi kinnitatud) jube vibra oli jne, pärast võtsin ketta maha, vaatasin et taga oli rooste tükk, puhastasin ära ja oligi korras!

Õ I G E !
Ketta ja laagri rummu vaheline pind peab olema ülipuhas(lausa haljas),sest küüllalt on auto omanikke kes rooste peale on uue ketta pannud ja selle ca 3000km jooksul kõveraks sõitnud.Ise kogetu on kõige parem õppetund :oops:
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron