K: Mootor puterdab, üks silinder ei tööta

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

K: Mootor puterdab, üks silinder ei tööta

PostitusPostitas MysticShark » 27 Sept 2009, 15:40

Tere

Mure selline et nö. lambist hakkas mootor puterdama ja kohati tunne, et üks silinder ei tööta. Kui ühtlase gaasiga sõita, siis aegajalt viskab nagu silindri taha ja kukub vedama ja siis jälle hingest kinni. Mäest ülesse sõites jõud nullilähedane... Mootoriks 2.0 85Kw ja autoks Primera 94.a.

Mis teadjamad mehed arvavad, mida vahetama peaks hakkama...Ise oma targha peaga vahetasin ära, jagaja kaane, sest oli ainuke asi, mida tol hetkel finantsvõimalus lubas ja mis laos olemas oli.

Teema siin, kuna tegu ei ole Mazdaga. Kuid usaldan mazdafoorumi tegelasi. Andeks, kui mazdaomanikke solvan. Kuid jaapanlaste omanikud peaks ju kokku hoidma ;)
Viimati muutis MysticShark, 27 Sept 2009, 16:00, muudetud 1 kord kokku.
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Mario » 27 Sept 2009, 18:01

küünlaid oled vaadanud? kuivad? juhtmed korras?

kõlab sedamoodi, et klapikambrikaane tihend on õhtal ja küünlaurg on märg.
kui sul on P11 kerega Primera, siis sellel on see suht tavaline, et kuumaandmisest hakkavad tihendid väsima. :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas castor » 27 Sept 2009, 18:18

Jaa, tihend võib ka olla, kuid endal oli sama jama volkswageniga. Jättis 1, vahel ka 2 silindrit vahele. Oli korra ka keema lastud seega arvasin, et tihend. Sai vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed, kadus ära. Kuu hiljem algas jama pihta, sai küünlad maha kistud ja need raiped olid otsast õlised. Sai juba 99% kindel oldud, et tegu on tihendiga, kuid võta näpust: selgus, et karteri tuulutus oli kinni.
Seega, kontrolli küünlaid, äkki on ka õlised. Tuulutuse kontrollimiseks lase autol tühikäigul tuksuda ja keera õlikork maha. Aseta käsi augu kohale ning kui sealt nüüd õhku puhub vastu su kätt, siis on tuulutus umbes.
castor
 
Postitusi: 122
Liitunud: 28 Jaan 2009, 00:08
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas MysticShark » 28 Sept 2009, 15:55

Mario kirjutas:küünlaid oled vaadanud? kuivad? juhtmed korras?

kõlab sedamoodi, et klapikambrikaane tihend on õhtal ja küünlaurg on märg.
kui sul on P11 kerega Primera, siis sellel on see suht tavaline, et kuumaandmisest hakkavad tihendid väsima. :)


Küünaldest niipalju, et olen korduvalt vadanud, on kuivad. Juhtmed väliselt tunduvad korras. Jah, on P11 kerega.
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas MysticShark » 28 Sept 2009, 15:58

castor kirjutas:Jaa, tihend võib ka olla, kuid endal oli sama jama volkswageniga. Jättis 1, vahel ka 2 silindrit vahele. Oli korra ka keema lastud seega arvasin, et tihend. Sai vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed, kadus ära. Kuu hiljem algas jama pihta, sai küünlad maha kistud ja need raiped olid otsast õlised. Sai juba 99% kindel oldud, et tegu on tihendiga, kuid võta näpust: selgus, et karteri tuulutus oli kinni.
Seega, kontrolli küünlaid, äkki on ka õlised. Tuulutuse kontrollimiseks lase autol tühikäigul tuksuda ja keera õlikork maha. Aseta käsi augu kohale ning kui sealt nüüd õhku puhub vastu su kätt, siis on tuulutus umbes.


Nii, tehtud. Puhus õhku päris korralikult sealt. Proovi mõttes proovisin ka ema lanceri peal ja sealt tuli nagu ka õhku, aga kõvasti vähem. Küsimus, et kas seal peaks siis vaakum olema? Pole nagu enne sellise asjaga kokku puutunud. Kui Hr. Castor nüüd ütleb, et karteri tuulutus kinni, siis ootaksin täpsemaid juhtnööre...Samas ka teiste arvamused oodatud.

Tänud. Tundub et Mazdafoorum üks arenenumaid siin kesises eestis
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Kaarel » 28 Sept 2009, 20:00

karterituulutuses oleks siis asi kui küünlad oleks õlised.sul ei olnud.
kas mootori töö ajal julged küünlajuhtmeid puutuda?kui julged siis katsu järgi kas ühendatud juhtmetest saad särakat.kui saad siis oleks aeg juhtmeid vahetada.kas sul on võimalik bensiinirõhku kontrollida?on võimalik et bensiinipump ei anna enam piisavalt survet
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas Kaarel » 28 Sept 2009, 20:05

autodata andis bensusurveks süsteemis 2,95 bar-i
ja läbi vaakumjuhtimisega regulaatori(??) 2,35 bar-i
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas MysticShark » 28 Sept 2009, 20:09

Mismoodi seda survet mõõdetakse.
Küünlajuhtmetest olen kuulnud varjanti, et pihustada pritsupudelist vett juhtmete kohale, ja kui näed ilutulestiku, siis juhtmed läbi. :roll: Selline ebakindel varjant. On keegi proovinud? Mis see särakas vast teeb. Peab proovima. Korra olen jagaja juhtmestikku näppinud :shock: Ei ajanud naerma :)
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Kaarel » 28 Sept 2009, 20:12

bensuvoolikule kapoti all manomeeter külge ja näed mis näitab,kuna asud pärnus siis abistada mina kahjuks ei saa...
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas MysticShark » 28 Sept 2009, 20:22

Kaarel kirjutas:bensuvoolikule kapoti all manomeeter külge ja näed mis näitab,kuna asud pärnus siis abistada mina kahjuks ei saa...


Kas võiks teha nt. siis, kui süüde sees ja pump töötab? Ja ei asu ma Pärnus ka mitte. Hetkel soomes ja pikk reis kodumaale vaja varsti ette võtta, sellepärast mures olengi :roll:
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Kaarel » 28 Sept 2009, 21:40

kui pump hakkab tööle süütega, siis peaks numbri ära küll nägema.
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas diidzhei » 28 Sept 2009, 21:48

Kui enne käivitamist süüde sisse keerata käib pump ainult natuke aega.
Käivitamise hetkel kindlam mõõta ma usun.
Endal olid küünajuhtmed läbi ja hakkas puterdama kui mootoril koormus taga oli, tühikäigul töötas ilusti.
Mul oli kohe näha, et juhtme piibul olid pisikesed augukesed ja rajad, kust säde oli lihtsama tee leidnud :) Küünlal olid kah jäljed.
Tahtsin jõuda selleni, et mina isiklikult panustaks ikkagi küünlajuhtmete vahetusele ;) Garantiid muidugi anda ei saa :P
Soomes ei ole teenindustes kah kõige "sõbralikumad" hinnad, et lasta asjad üle vaadata kahjuks.
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas Kaarel » 28 Sept 2009, 22:51

niiet koorub ikkagi: KÄED külge :D
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas leviathan » 29 Sept 2009, 00:01

Kaarel kirjutas:niiet koorub ikkagi: KÄED külge :D

pigem ikka vee piserdamine, sul KAAREL on head soovitused-tahad ühest inimesest/foorumikasutajast lahti saada? :D inimesed on erinevad ja ka särtsutaluvus erinev
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Siim » 29 Sept 2009, 08:30

Sealt ei tule midagi hirmsat,lihtsalt ehmatab vastikult :)

Pinge on kõrge aga vool praktiliselt puudub.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Kaarel » 29 Sept 2009, 10:01

leviathan kirjutas:
Kaarel kirjutas:niiet koorub ikkagi: KÄED külge :D

pigem ikka vee piserdamine, sul KAAREL on head soovitused-tahad ühest inimesest/foorumikasutajast lahti saada? :D inimesed on erinevad ja ka särtsutaluvus erinev

ma annan ainult soovitusi :D
keegi ei pea neid järgima.seda veega proovimise asja mina näiteks ei tea,ise olen käega lihtsalt üle juhtmete libistand kiirelt kui kahtlen ja korras.
teemaalgatajale veel asju mis läbi mõelda:äkki pihustites sodi või miskit,hiljuti mõnda filtrit vahetanud,kasutanud kanistrit bensu sisse valamiseks(sodi kanistris??)vett paaki sattunud äkki mõni tilk?
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas MysticShark » 29 Sept 2009, 19:48

Vett paaki sattunud. Ei usu, Kanistrist tankinud ei ole. Ainult Shell. Eestis käies, kui probleem ilmnes oli kütust võetud LukOilist, kust olen kõigile eeslmistele autodele igapäevaselt tankinud. Homme ehk saan küünlavõtme, et vaadata üle küünlad jälle. Viimasest vaatamisest möödas oma 300km.
Lähen täna proovin vee piserdamisega, kui ei näe miskit, hakkan näppima. Kuid arvan et vahetan juhtmed igal juhul. Ja ka küünlad.
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas MysticShark » 30 Sept 2009, 18:45

Nii. Küünlad ja juhtmed vahetatud, probleem kadunud. Tänud kõigile. Erandeid välja ei too, eks igaüks on suured tänud välja teeninud 8)
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron