Mazda 323 2.0 V6 106 kW 1996

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Re: Mazda 323 2.0 V6 106 kW 1996

PostitusPostitas Mario » 12 Okt 2009, 19:33

Gaas1mees kirjutas:Tere,

Mul on tärganud huvi mazda 323 F'i vastu. Kuna alla 2.0 mootorist pole ma väga huvitatud, siis silma jäi ainult see auto(rohkem neid auto24s polnud):

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 94762b3b2f

Eelnevaid teemasid sirvides sain sellist infot:

1."2.0V6 kimbutab jagaja probleem, kuid pole väga kallis lahendada."
Kui kallis selle probleemi lahendamine on ning kui tihti see probleem võib esineda?

2."Kui kere on korras siis tehnika on alati korda tehtav.
Korraliku kvaliteediga keretööd keskmiselt 20K kanti olnud tavaliselt. 20K eest saab nii mitu uut mootorit, sidurit, käigukasti jnejnejne
IvarR"

Kasutaja IvarR head vastused on teisteski teemades silma hakanud. Kui auto väljast ei roosteta,kui suur on tõenäosus, et polstrite all esineb siiski roostet? Ja kui esineb, kui ruttu ta ennast sealt kerest läbi närib?

3. Tagumised laagrid. Pidavat läbi minema ning olevat kallid?

4. V6 puhul soovitati uurida, millal hammasrihm vahetati, et seda tasuks iga 80 000km tagant vahetada. Kui kallis see olema saab?

5. Keegi otsis 99 aasta 323ile mootoripatju, mille esinduse hind olevat ~4500 krooni. Kas see võib olla probleem 96 aasta autol kindlasti?

6. 08 aasta jeep commanderi katuseluugitihendist sadas vett joana salongi kui pesulas sai käidud. Kuidas on lood mazdade katuseluugiga?

7. Tegelikult on oodatud igasugune tagasiside. Võibolla on 2,0V6 halb isend. 1.8 mootor ei tohiks liiga palju kehvema minekuga olla. Mazdat kunagi varem omanud pole ning ausaltöeldes napib ka kogemus kasutatud autodega.

8. Kas on tallinnas mingisugust esindust, kes autole täieliku ülevaatuse teevad mitte kallimalt kui 500 krooni? Või saab enamvähem advekaatse info ka suvalisest ülevaatusest?

9. Peale õlivahetuse on kindlasti ka muid jooksvaid kulusid. Mis need kõige tüüpilisemad on? ( See küsimus on tingitud minu võhiklikkusest kasutatud autode suhtes, vabandust)

Soovitus "ära osta" või "osta" võiks tulla ka põhjendusega.

Järgmine nädal saan seda autot vaatama minna, võtan kindlasti ühe 323 omaniku kaasa.
Kui leidub siin keegi mazdateadlane, kes viitsib 4packi eest autot vaatama tulla, on ta alati teretulnud.

Parimat,

Gaas1mees


1. Õige. Läbisõit ka juba selline, et peagi võib see jama ilmneda ka sel autol, aga ei pruugi!
2. Ivari juttu tasub uskuda. Tema on selle koha pealt ilmselt kõige pädevam.
3.Laagrite hinnad ei tohiks kallimad olla muudest mudelitest. ise vahetada on tõenäoliselt raske, kui puudub press ,millega pärast laager paika suruda.
4. Jama jutt. V6 on non-interference engine, mistõttu rihma purunemisel jääb mootorisisu terveks ja vahetusvälp on 95 000 (euroopa kliimas) kuni 160 000km (Ameerika mandrit nühkivad V6-d). Kes tähelepanelikult loeb, siis on see ka R4 mootorite manuaalis kirjas, et sõltuvalt kliimast on rihma vahetusvälp "from 60 000 to 100 000 miles".
5. Mootoripadjad on sunnikud, mis otstarbekalt kasutades, mingi aeg ikka väsivad, sellest hakkab märku andma värisev kohaltvõtt ja kui väga hull asi on, siis käigud ei lülitu enam päris täpselt. Kindlasti annab asendada millegi muuga - nt. BMW tüübid käivad Lada poes Niva patjasid ostmas, kuna need on sama mõõtu, sama tugevad ja 10x odavamad. :D
6. Katuseluuk ei aja ka siis sisse, kui see on 30.a vanal autol. Katuseluugi üks lekkepõhjuseid on ummistunud äravool, mis võib vabalt olla ka puumahlast, või millest iganes.. :) Omalgi vahest puu all seismisisest on katus krobeline, kuid luuk veel ei ujuta. Suruõhk pihku, katuseluuk lahti, ja aukudesse puhuma. On ennegi juhtunud, et kuskilt alt lööb pahvaka välja ja jälle kõik toimib. :)
7. 1.8... hmm.. No kui kilovatte vaadata, siis kindlustus on odavam, mineku poolest võrdlusmoment puudub endal. Küll aga kes sõidavad, ei laida, küllaltki ökonoomne. V6 vaevalt sa alla 8 keskmist saad.
8. tallinna inimesed võivad kasutada Mazda-Abi teenuseid. Neid seal lausa 2tk ja töötajad on ka siin esindatud. Kindlasti saab sealt pädevama hinnangu, kui kuskilt Audihooldusest või Vasja juurest Koplist..
9. Kindlasti tasub jälgida jah, et kuidas on lood õliga mootoris, käigukastis.. tasuks uurida, millal vahetati pidurivedelikku.. Ja et külmade ilmade saabudes ei oleks jahutussüsteemis vett, mis võiks lõhki külmuda, kuigi olen näinud kuidas valati pool liitrit kontsentraati, ülejäänu läks vett ja plokki lõhki ei külmutanud. :) Eks see kasutatud auto ost ole alati üks risk, samas pead enda jaoks valmis mõtlema tegevuskava, et kas sa tahad korraliku kerega, kuid veidi lonkavat autot, või et just süda ja veermiks oleks hea, kuid kere võib vajada nokkimist.. Hea oleks küll, kui võtad kellegi kaasa, kes vähe pädevam on konkreetse auto puhul, siis jääb sul endale ka meelde, mis ja kus.. Peamine on see, et auto meeldiks. Tee proovisõit, vaata, kas kostub mõni kolks.. Kui midagi kurjakuulutavat pole ja ülejäänud on enda näputöö vaev, siis ma ei näe põhjust, miks seda mitte osta. :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas pokenaut » 12 Okt 2009, 20:04

Kasutaja Azprey'lt võid üht teist uurida ülalpidamise kohta. Veermikus kui ma õigesti nüüd mäletan, siis on ta maininud mõnda asja, mis on kallima hinnaga, kui reas neljastel(summuti kuulub ka sinna hulka). Maininud on ka seda, et kui osades kauplustes ütled 2.0 V6, siis saadetakse sealt järgmisesse kauplusesse.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Siim » 12 Okt 2009, 20:37

www.autoladu.ee

Sealt võid vaadata asjade hindasi,jagaja probleem on jah osadel,aga alla 1000 eegu saab asja vabalt korda.

V6 eeliseks on ülihea hääl :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Mario » 13 Okt 2009, 07:46

üldiselt värvitakse see helkur kerevärvi.. seega kokku läheb niiipalju, kui paljuga teeb sul ära maaler ja mis hinnaga leiad disaintulesid.. alla 2k vaevalt hakkama saad.. :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron