Ülekeeratud küünal

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Ülekeeratud küünal

PostitusPostitas nono » 17 Nov 2005, 11:20

323 86a
Küünal vajas sissekeeramiseks üsna palju jõudu ja sai teine üle keeratud, kas keegi tartus remondib ka selliseid vigu või on mõttekas kohe 2500.- eest kasutatud mootor osta või siis 1000.- eest plokikaan ?
Mootori pealepanek maksaks ma mingi kiloringis umbes, mootoril võivad muidugi läbi olla klapisääre tihendid, kuna viimane on seisnud.
Andke palun nõu !
nono
 


PostitusPostitas tomkulibin » 17 Nov 2005, 14:08

Vana kooli mehed teadsid rääkida mingist "vedrust".Kaande puuritakse suurem keere sisse ja sinna keeratakse vedru koos küünlaga sisse.Olen selliselt lapitud mootoriga kokku puutunud, peab survet küll.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas nono » 17 Nov 2005, 14:15

Asi selles, et kuna endal tööriistu pole ja kogemusi ka mitte, siis pean laskma mõnel töökojal asja ära teha, siiani pole leidnud kohta tartus kus pandaks vana keerme asemele pronks vaheosa, samuti ei tea ka hinda, et mis see maksma võib minna, kuna raha paneb rattad käima, mida aga nagu eriti pole, siis ootangi soovitusi, et mida esimeses postis loetletud võimalustest oleks rahaliselt odavam ette võtta ?
nono
 


PostitusPostitas 323IFF » 17 Nov 2005, 18:42

andres kirjutas:Mazda Abi?

TEGURI 45D
tlf. 5235779
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas ints 626 » 17 Nov 2005, 22:20

olen kuulnud et sellisel juhul puuritakse küünla auk suuremax ja pannaxe selle kohale uue keermega puks.
ints 626
 


PostitusPostitas Mart » 17 Nov 2005, 22:47

Ka minu vanal heal 323 (86.a) oli üks küünal puksiga.
Päris palju vaeva sai nähtud, kui küünlaid vahetasin, kuna ei saanud seda küünla küljest kätte. Peale küünla vahetust panin keerme liimiga, nii jäi puks küünlaauku, mitte küünla külge.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Nov 2005, 01:19

Vedru paigaldamisel liimi pole vaja.Keerad koos küünlaga sisse ja sinna see vedru jääb. Järgmine kord, kui tahad välja keerata, siis saad küünla ilma vedruta kätte.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas alliance » 19 Nov 2005, 22:14

uut plokikaant ikka pole mõtet...
mul sama asi juhtus hondaga,et võtsin kuumast peast kyyna maha ja pärast keerasin siis viltu sisse..
selle asja tegi mees mingi paarisoti eest korda..
kahjuks tartus ei oska soovitada.
privas võin mõne nr anda ehk,pole avalikud.
alliance
 


PostitusPostitas Anonymous » 21 Nov 2005, 22:16

Vedrusüsteem on täitsa olemas aga maksab kallist raha ja vajab täpset kätt, muidu ei saa survet pidama. Parem laske see kuskil teenenduses teha.
Anonymous
 


PostitusPostitas Neko » 28 Nov 2005, 01:03

Teen mootoriremonti Tartus. Selline asi täiesti teostatav.
Remondin Mazdasid Tartus.509 7478.
Neko
 
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Apr 2005, 22:08


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist