subwoof1 kirjutas:küsimus ka selline et sai mööda maanteed sõidetud ca 200 km ing keskmine küttekulu arvutades tuli 9 sajale , kas see on siis normaalne??? 1.6 mootor, 65kw, 1992 aasta 323f bg
evald112 kirjutas:subwoof1 kirjutas:küsimus ka selline et sai mööda maanteed sõidetud ca 200 km ing keskmine küttekulu arvutades tuli 9 sajale , kas see on siis normaalne??? 1.6 mootor, 65kw, 1992 aasta 323f bg
Väga ebanormaalne. mul on 2.0 85kw ja talvel maanteel 7.8sajale.
Kuidas mõõtsid? Räägitakse et esimene pool ja teine pool paagist(armatuuri seierit vaadates) tühjenevad erineva kiirusega.
tomkulibin kirjutas:evald112 kirjutas:subwoof1 kirjutas:küsimus ka selline et sai mööda maanteed sõidetud ca 200 km ing keskmine küttekulu arvutades tuli 9 sajale , kas see on siis normaalne??? 1.6 mootor, 65kw, 1992 aasta 323f bg
Väga ebanormaalne. mul on 2.0 85kw ja talvel maanteel 7.8sajale.
Kuidas mõõtsid? Räägitakse et esimene pool ja teine pool paagist(armatuuri seierit vaadates) tühjenevad erineva kiirusega.
On küll ebanormaalne. mu naese talla all 2.2 ja 108kW ja linnas kulu 7.7 sajale
ja masin on aastast 89 pärit.
Tegelikult ei ole õige võrdlus, need ju kõik etineva ajastu ja tehnoloogiaga mootorid. Aga et kulu suur on, see vastab tõele. Miskit on seal nihu.
evald112 kirjutas:naese talla all 7.7. vot see on näitaja! sellist autot tahaks endale
Sellist peate ise otsima. Minul näe vedas leidsin sellise, ise olenaviar kirjutas:...Pigem ikka sellist naist, kes nii öko tallaga on
andres86 kirjutas:... See on pullikaka et 98ga sõites väheneb kütusekulu ja minek on parem ja mootor käib vaiksemalt jne. Oktaaniarv näitab detonatsioonikindlust...
bigr kirjutas:Tere,
Olen tegelenud ECO-Drivinguga ca 6a ning tulemuseks on rahulikum kulgemine, kergem rahakott ning stressivabam olek pärast sõitu.
Evert kirjutas:Mida konkreetsemalt see "ökosõitmine" tähendab? Midagi sellist, et kiirenda ettevaatlikult, aeglusta käikudega, planeeri marsruuti, tee pagass tühjaks jne.?
tomkulibin kirjutas:andres86 kirjutas:... See on pullikaka et 98ga sõites väheneb kütusekulu ja minek on parem ja mootor käib vaiksemalt jne. Oktaaniarv näitab detonatsioonikindlust...
Siinkohal väidaksin, et ka sinu väide on seesama pullikakk.
Oled ehk kunagi poole kõrvaga kuulnud, et mootori tööd juhib miski vidin, mida rahvas "aju"ks nimetab. Seesama asi ka muudab mootori toimetamisi. Ja kui on ajule leakuva infi alusel miskit nihu minemas, siis üritab korrigeerida moto tegevust, et viimane inseneri mõtlemist mööda käituks. Kui enam korrigeerimisega hakkama ei saa, või kipub asi üle käte minema, siis pannakse sulle mootori märgiga tuluke põlema armatuuris.
Ehk et "aeg-ajalt" sekkub aju mootori töö juhtimisse ja tekkitab tundeid, et kord on mootor erksam, kord uimasem....
Tavaliselt saab alguse sekkumine süüte sisse lülitamisega ja lõppeb sellesama süüte väljalülitamisega.
PS ka mulle on esindustes "targad mehed" öeldud, et mingu ma oma mõtlemiste ja ettekujutlustega vanaema jutule, kuigi reaalselt mootor sureb lambist välja ja vigu diagnostika välja ei näita.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist