DETONATSIOONIANDUR

PostitusPostitas reelipeter » 27 Nov 2009, 23:06

Elan Soomes ,Helsingist 360 km kaugusel,nii et......kahju aga suured tänud pakkumise eest.
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas Siim » 27 Nov 2009, 23:12

Haah :D oki.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas hundu » 29 Nov 2009, 18:13

Kui juba kapotiall puistamiseks on läinud, võiks mööda minnes vaadata õhulugeja ja mootori vahelise ühenduse olukorda. Sealt võib saada lisaõhku....Mul endal on 3 Mazdal tekitanud sarnaseid sümptomeid sealne ühendusvoolik.
hundu
 
Postitusi: 47
Liitunud: 27 Sept 2006, 11:18
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Siim » 29 Nov 2009, 21:36

See on mazda v6 tüüpviga,juhtunud on ka r4 mootori puhul.aga harva!
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas reelipeter » 30 Nov 2009, 22:28

Lisaks on sellel mootoril Mazdadele tüüpiliselt olnud probleeme generaatoritega (u 7000 kr) ja süütepoolidega (u 4000 kr) ning EGR-klapiga. Ühe MPV omaniku muredest purunenud süütepoolidega ilmus mõned aastad tagasi Autolehes ka pikem artikkel, kus üks esindus pani esialgu diagnoosiks üldse detonatsioonianduri ja hiljem hoopis mootori juhtaju. Teises esinduses selgus, et põhjuseks hoopis purunenud süütepoolid, kus ühe väsimine võis põhjustada ka teise riknemise. See on katkend artiklist veebiajalehest AUTOLEHT.Sain uued süütepoolid täna kätte ja omme vahetusse.Loodame ,et on nende viga
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas Siim » 01 Dets 2009, 01:10

Anna siis tagasisidet ka mismoodi asi lahenes.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 10:18

Sai süütepoolid ja juhtmed vahetatud . :( Panin autole hääled sisse ja läksin sõitma,paari km pärast tegi auto paar jõnksatust kiirendades(soojalt) ja oligi jälle veatuli ees.Mida siis järgmiseks.Vahetatud on nüüdseks :detonatsiooniandur,poolid,juhtmed,mootori soojaandur.Arvuti näitas ,et lambda on ok.Ei tea siis kas õhulugeja või süütesüsteemi aju??????? Kui on kellelgi head nõu anda,siis andke aga tulla.Elektrimees viskas ecu -le ka pilgu peale ja ütles ,et pealtpoolt ei ole küll midagi näha aga............. :!:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 11:05

Kas võib ka see olla ERG klappi viga? :idea:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 12:27

Ja veel selline jama ,et kiirendades võttab hinge kinni ,nii sooja kui külma mootoriga. :(
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas Siim » 01 Dets 2009, 12:44

See võib olla vabalt egr-i viga,siis kaob ka jõud ära.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 12:57

Kas egr viga võib ette lüüa detonatsioonianduri veakoodi?
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas Siim » 01 Dets 2009, 13:11

Võib juhtuda nii et vigane egr võib tekitada lahja segu tõttu tõesti detonatsiooni.
Pane korra egri torule tropp ette et väljalaske gaasid ei saa sisselaskesse tagasi ning proovi siis sõita,tundub nagu sul on see samune klapp kuidagi lahti jäänud vms.

Aga muidu on tore vahetada järjest asju või?
Ma oleks ammu püssi nurka visanud .... :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 13:40

Ikkka täitsa p...es nende juppide vahetamisega :shock: Neljapäeval läheb auto egr puhastus lahinguväljale ,eks siis näe .Annan kindlasti ka asjast teada kuidas siis läks. :!:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 16:02

Veel üks küsimus ,kas EGR mõjub ka nii,et kiirendusel võtab hinge kinni.Samas tühikäik on ok.Ühest kohast väideti ,et kui tühikäik ok ei ole ERG puhastamisel mõtet.Kas on ikka nii? :?:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas 323IFF » 01 Dets 2009, 16:10

kui egr irvakil siis ei käi se auto ei peast ega p-- (piiks)-- t.
kuni 83-92 a 626-tel on egr väga nähtaval kohal, vajutage näpuga seda membraani ..... te kõik siin ilmas saate ise veenduda kuidas mootor käitub.
Sinu auto puhul magab see paganama kala kuskil mujal.
Viimati muutis 323IFF, 03 Dets 2009, 17:43, muudetud 1 kord kokku.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas reelipeter » 01 Dets 2009, 22:32

Yleisimmät viat/oireet:
Kilahtelu/nakutus koska EGR järjestelmän imu/tulo puoli on tukkeutunut noesta tai EGR venttiili on vioittunut/toimintakyvytön

Karkea tyhjäkäynti tai sytytyskatkoksia/paukuu koska EGR venttiili ei ole sulkeutunut ja tämän takia vuotaa pakokaasuja imusarjaan suoraan.
Yleensä ilmoittaa vikakoodia P0300= random misfire (OBDII )

Vaikea käynnistää koska EGR venttiili ei ole sulkeutunut ja luo tällöin hallitsemattoman alipainevuodon imusarjalle. SEE ON SOOME AUTOLEHEST.Seal öeldakse ju alguses .et tekitab detonatsiooni(nakutus) kui egr sisse ja väljalaske pool on ummistunud või siis ventiil on täitsa läbi.Mul autol lööbki koguaeg seda veakoodi ette.
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas Siim » 01 Dets 2009, 22:43

Oleks võinud varem selle avastada :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas reelipeter » 02 Dets 2009, 22:29

Homme (neljapäeval ) läheb siis mu suksu EGR-i puhastamiseks .Eks näis kas ka aitab? :?: Kas kellegil on olnud EGR -i pärast jamasid? :?: :shock:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Dets 2009, 23:29

Minu kahel isendil. Mõlemad F2T mootoriga. Põhjus lihtne, teised sama põlvkonna mudelid ei vilguta mootori tulukest. :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas reelipeter » 03 Dets 2009, 21:56

Auto siis käes ja Egr topiti kinni ja gaasisiiber puhastati ka-oli päris nõgine.Ja leiti ka teine viga -õhulugeja kutu,seal mingi metallniit katki.Küsimus Siimule,et palju maksab õhulugeja MPV 2,0 88KW 2001a. ja kas 626 oma on samasugune?Kas keegi teab palju umbes õhulugeja esinduses maksab? :?:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas reelipeter » 04 Dets 2009, 10:43

Sain siis Soomest Mazda esindusest osa tellitud ja esmaspäeval panen peale. Hinnaks tuli siin 300 euri ehk 4500 eeku .Ma arvasin ,et õhulugeja maksab kindlasti rohkem .Ja veel ,eile pandi egr kinni ja puhastati gaasisiiber ning eile ja täna sõites ,kiirendusel ei jõnksutanud.Nüüd vaid see õhulugeja värk ,seistes tühikäik kõigub tasasesti 500-900 pöörde vahel.Eks siis esmaspäeval saab korda . :!:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas reelipeter » 07 Dets 2009, 22:37

Krt küll ,auto sõidab nüüd ok(kiirendus palju parem ja ei jõnksuta enam )aga viskas jälle mootoritule põlema .Homme lähen diagnostikasse ja vaatame ,mida seal näitab,aga usun 99prossa ,et DETONATSIOONIANDUR.Mida poisid sellest loost arvate ja kas on veel ideid? :idea:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

PostitusPostitas Siim » 07 Dets 2009, 22:51

Ma usun et see masin on sulle armsaks saanud :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas reelipeter » 07 Dets 2009, 22:56

Tõesti on ,ja alla ka ei anna :D Peab vist selle mootoritule pirni välja keerama. :lol:
reelipeter
 
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Nov 2009, 13:06

Re: DETONATSIOONIANDUR

PostitusPostitas 323IFF » 05 Mai 2010, 10:23

On vist korras ,et 5 kuud vaikne. ootaks infot,sest viimane 3 nädalat on lausa 3 autot väga kummaliste probleemidega
vaevanud. 2 neist paagist leitud mitte läbipaistva kütusega.
Vabandust, 4 autot,sest kaks jäid japsist saabuvaid süütepoole ootama.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

EelmineJärgmine

Mine Premacy/MPV/5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist