Ford Probe GT 91a. - Mart

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Dets 2009, 23:41

Ja mina näitan sulle elektrilist skeemi ja sina näitad mulle koha kust saab aju infi sisselaskes olevast survest. Seda teemat olen nii jänkide kui ka venelaste foorumites käsitlenud ja vastused on seni saamata jäänud. Pole keski suutnud näidata seda kohta kus elektrooniline rõhu andu ja ka seesammune seieriga näidik oleks mõnegi juhtmega seotud mootori juhtmise juhtmestikuga.
omme on tallinnas Mustika keskuse keldrikorrusel meil igakuine kogunemine, kui oled kohalik, tule. Võtan skeemid ühes, näitad näpuga ette, kus on see juhe.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas M4rt » 02 Dets 2009, 12:49

F2T 2.2 L turbocharged, intercooled engine that produced 145 hp (108 kW) and 190 lb·ft (258 N·m) of torque. It came with an IHI RHB5-VJ11 turbocharger and an intercooler to the intake tract, as well as a knock sensor and electronic boost controller to the engine-control system

Pilt


pildil "boost solenoid" nime all.. vähemalt mina saan asjast nii aru.
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Dets 2009, 14:37

Kui süvened vähe konkreetsesse teemasse, siis mootori norm boost on 7,3 psi ja overboost on 9-12 psi. Ehk antud solenoidiga lastakse osa külma poole toodetusd survest tagasi õhufiltrisse, milega pidurdatakse kuuma poole möödavoolu klapi avanemist, aga mitte ei plokita täielikult. Viimasega saavutataksegi see sigavinge overboost :D .
Võtan materjalid(nii auto, kui ka pildi/jutumaterjali) õhtul Mustikasse kaasa, saab seal arutada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas M4rt » 03 Dets 2009, 01:34

Täna sai siis selgeks,et rõhu kontrolli kui sellist autol pole, on vaid solenoid klapp mis üleliigse rõhu mujale suunab ja auto ajul otsest aimu rõhu üle tegelikult polegi, arvutab seda teiste väärtuste põhjal umbkaudselt. Seega ei ole mõistlik rõhuga mängida enne kui vähemalt küttesegu jälgiv kell paigaldatud.
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a - Mart

PostitusPostitas M4rt » 30 Dets 2009, 19:51

Pole ammu midagi kirjutanud, aga vahepeal said küünlajuhtmed uute vastu vahetatud ja uued said ka tagumised piduriklotsid. Nüüd tuleb veel tagumine udutuli vahetada ja saaks mõneks ajaks rahule jääda.


Pilt
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a - Mart

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Dets 2009, 20:39

peale udutule vahetust piilu põhja alla, saad tükiks ajaks tegevust.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 91a - Mart

PostitusPostitas M4rt » 31 Dets 2009, 00:56

millest see arvamus? Põhja alt on käigukast natukene niiske, natukene pindmist roostet tagaistuja jalge ees ja esimese stabi keskmised puksid läbi mis külmga kolisevad. Muu on ok
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a - Mart

PostitusPostitas tomkulibin » 31 Dets 2009, 08:29

Näiliselt on nad kõik enam-vähem, aga kust natukene tundus olema, urgitsed vähe, kogematta sattud odikaga salongi ja mõtled- oli mul vaja seda teha. Nüüd kahtlus kogu põhja suhtes...
Vaata kütuse ja piduri torud sealt kus keeravad paagi juurest üles. samas piirkonnas vaata sisemisi karpe, amordipüstikute kinnitus põhja külge ja ka ülemine amordi kinnitus sisemise poritiiva külge(ees). Tundub olema roostealdid kohad. Ka tagumine paneel eest taha vaates võib üllatusi pakkuda.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 91a - Mart

PostitusPostitas M4rt » 31 Dets 2009, 16:15

kõik kontrollitud juba ja ok korras, samuti on piduri ja kütusetorud roosteta. :)
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 10 Jaan 2010, 21:15

küsimus: kust saada plekke mille peal klotsid libisevad tagumistele piduritele?
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Jaan 2010, 00:27

Mazda GV tagapiduri paigalduskomplekt ilmselt. Küsi kose mazdaabist, ehk neil on.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 16 Jaan 2010, 19:11

tänud,õnneks olid need uute klotisede komplektis olemas

üks pilt ka vahelduseks:

Pilt
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 30 Juun 2010, 21:11

Veljed said endale uue värvi :)

Pilt


Muidu on kõik rahulik olnud, esimesed piduriklotsid ja ühe sharniiri vahetasin ära ning üv sai tehtud.

Tänud kasutajale tomkulibin , kellelt sain uue udutule klaasi ja aknatõstuki :)
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 11 Nov 2010, 12:35

Suve lõpupoole sai turbo mingil põhjusel viga,aga seni on veel kestnud, jõudu on küll vähem vähemalt sõidab. Esimesed piduriklotsid said vahetatud seekord võtsin kallimad (320.-) :D

Pilt turbost:
Pilt

Ja veljed värvisin ära, nüüdseks auto natukene kõrgem kui pildi tegemis hetkel
Pilt
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas cabernet1 » 11 Nov 2010, 13:54

sry, minu arvamus on, et mustad veljed ei lähe mitte... Kui maalida neile veel näiteks 3 telliskivi, on eemalt isegi hea vaadata, kuid lihtsalt mustendavate aukudega jätab masin hetkel kaldale tõmmatud paadi välimuse...
Mis eelmisel värvil viga oli? Mulle tundus küll kena.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas stupe » 11 Nov 2010, 21:40

Mu meelest must on sellisele, et mitte öelda koledale, imelikule veljele parim. Ja sellise madaldusega näeb ikka päris pätt välja. Sõita on muidugi kehva.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 12 Nov 2010, 01:27

Ega seda velge ilusaks ei saa jep :D Aga ei raatsi niisama uusi ka osta, 19a on ilusti sirged ja terved püsinud.

Madalduse kohta samamoodi, esiots praegu sama madal kui pildil, tagumine ca. 2cm kõrgem aga suht kehv on sõita tänu pikale ninale, kõrgemate kaevuluukidega ja maaaluste parklatega peab ettevaatlik olema

A ja eelmine väev oli spray mis lubas kroomitud pinda, see ka tuli, aga puudutada/pesta ei tohtinud :)
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas cabernet1 » 12 Nov 2010, 07:49

Tean seda värvi... pm on küll võimalik üle lakkida, kuid õrnaks jääb ikkagi.
Ei tea, kas mul halb maitse, kuid ikkagi oleks miskist vunki vaja... äkki kui miskise kummivärviga rehvidele kirjad valgeks värvida? Muidu kaugemalt kuidagi nagu vanainimese naeratus... saad aru, et millegiga ometi sööb, kuigi esmapilgul on sahtel tühi...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas hardstyler » 13 Nov 2010, 13:23

Viimasel pildil on kõik väga kena. :clap:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Nov 2010, 21:23

cabernet1 kirjutas:Tean seda värvi... pm on küll võimalik üle lakkida, kuid õrnaks jääb ikkagi.
...

Olen ise korduvalt proovinud erinevate tootjate nn kroomvärvi lakkida, tulemus: nii kui lakki sab, nii mutub kroom tavaliseks halliks.
Pidid olema ka miskid mis ei lähe halliks, aga need on mitmetes kordades kallimad, ja seeläbi pole raatsinud soetada vaid katsetamise eesmärgil.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas Siim » 13 Nov 2010, 23:50

Nii saaks väheke paremini aga liitrihinnad on ikka päris suured.

http://www.youtube.com/watch?v=y9mh6t0I ... re=related
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 19 Nov 2010, 13:55

ühes teises foorumis "tuuniti" vähe :)

Pilt


Nädal tagasi lendas turbo tagant mingi jahutusvedeliku voolik laiali, täpsemalt ei süvenenud hetkel, pesin auto puhtaks ja lükkasin garaazi järgmist aastat ootama.
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas stupe » 20 Nov 2010, 17:55

Ei tea miks, aga just see Probe meeldib mulle. Teised sama kerega masinad ei tundu eriti kenad. Võib olla on asi värvis. Väga sile masin igatahes ja hea, et ei pea temaga meie soolastel teedel sõitma.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 30 Nov 2010, 12:35

tänud, aga üldiselt kui kellelgi huvi on siis umbes 17000.- eest on võimalik auto endale soetada, lekkiva jahutusvedeliku vooliku asendasin uuega. Kõik on tiptop.
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

Re: Ford Probe GT 91a. - Mart

PostitusPostitas M4rt » 02 Apr 2011, 15:16

Auto siis selleks aastaks selline:

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
M4rt
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Juul 2009, 08:39

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist