hardstyler kirjutas:Täna vahetasin õli ja filtri.
hardstyler kirjutas:hardstyler kirjutas:Täna vahetasin õli ja filtri.
Õli oli ikka pagana must. Vahetasin jälle õli ja filtri. Kolmas kord 3000km jooksul. Hakkab juba õiget tooni võtma.
Tegelikult on täispritsega B6 juba olemas. Augustis tahaks nädala puhkust saada ja selle ikka peale visata.
Juuli keskel peaks mazdaklubi mitteametlik plekksepp kerega ühele poole saama. Loodame parimat.
hardstyler kirjutas:Pühapäeval saaksin paariks tunniks appi tulla. Silda ja paaki eemaldama. Mitte odavamat hinda ei kauple, lihtsalt abivalmis olen.
tomkulibin kirjutas:Kerel ikka üüratu tugevuse varu, kui nii hõredana veel laiali pole vajunud. Ma kujutan ette, et kui oleksid plaanitud võimsama mootori külge pookinud, poleks enam pikka pidu olnud, oleks rattad lääpas ja uksed kinni kiilunud.
tomkulibin kirjutas:Kerel ikka üüratu tugevuse varu, kui nii hõredana veel laiali pole vajunud. Ma kujutan ette, et kui oleksid plaanitud võimsama mootori külge pookinud, poleks enam pikka pidu olnud, oleks rattad lääpas ja uksed kinni kiilunud.
tomkulibin kirjutas:Eemaldatud raua ämber näitamiseks, kui keevitamine lõppenud, palun.
tomkulibin kirjutas:Eemaldatud raua ämber näitamiseks, kui keevitamine lõppenud, palun.
hardstyler kirjutas:Hunniku võtaks kaasa ja viiks vanametalli. Saaks natuke raha. Paraku rooste kilo ei maksa midagi.
On see sul kõikse hullem töö üldse Mel?
hardstyler kirjutas:hardstyler kirjutas:Täna vahetasin õli ja filtri.
Õli oli ikka pagana must. Vahetasin jälle õli ja filtri. Kolmas kord 3000km jooksul. Hakkab juba õiget tooni võtma.
Tegelikult on täispritsega B6 juba olemas. Augustis tahaks nädala puhkust saada ja selle ikka peale visata.
Juuli keskel peaks mazdaklubi mitteametlik plekksepp kerega ühele poole saama. Loodame parimat.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist