Radika küljes olev andur

Radika küljes olev andur

PostitusPostitas Anonymous » 23 Nov 2005, 23:14

Teab keegi rääkida, mis ülesanne sellel anduril on, mis asub radika alumises nurgas. Mul endal sealt juhe katki ja jube halb tinutada, et kui kasu pole üldse nagu siin kuskil räägiti, et kas on siis üldse mõtet parandada ?

AUtoks on 626 88a 2.2 manuaal
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Nov 2005, 19:59

Ma tahaks ka teada!! mul endal on se juhe katki ja tean vel mõnda.....
Anonymous
 


PostitusPostitas oggi1 » 27 Nov 2005, 21:22

see peaks olema termo andur mille kaudu käib vendika töölepanek :shock:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

PostitusPostitas Anonymous » 27 Nov 2005, 21:32

Mitte termo vaid temperatuuri sellisel juhul 8) kas vent ikke töötab :shock:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 28 Nov 2005, 01:07

See andur lülitub +17 kraadil(üle+17-lühis;alla +17-katkestus).Otsad lähevad ajusse(üks mõjutajaist EGR solenoidil).Tark raamat väidab, et see vidin vaid katiga mootoritel. Ilmselt osaleb heitgaaside vigusisalduse kontrollis külmal aastaajal ja külma mootoriga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas oggi1 » 28 Nov 2005, 11:13

igal juhul tuleks korda teha 8)
To MazdaGTI:sorry läksid sõnad sassi :oops:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

PostitusPostitas Anonymous » 28 Nov 2005, 19:07

Ventika tööd see igatahes mul ei mõjuta, selleks on teine temp andur.

Mismoodi ta vingugaasi kontrollib ? Mõjutab see siis bensu kulu ka ?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 28 Nov 2005, 19:58

Eks ikka. Sest kui co ja ch kogus liiga suur, siis võib olla põhjus liiga rikkas segus :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas servermshome » 02 Mai 2006, 18:34

kulibin kirjutas:See andur lülitub +17 kraadil(üle+17-lühis;alla +17-katkestus).Otsad lähevad ajusse(üks mõjutajaist EGR solenoidil).Tark raamat väidab, et see vidin vaid katiga mootoritel. Ilmselt osaleb heitgaaside vigusisalduse kontrollis külmal aastaajal ja külma mootoriga.


Mul oli see andur ära seal radika all mädanenud.
Kaks tuttavat tõid mulle lammarist uue - üks tõi 17*C ON , teine tõi mulle 17*C OFF. :lol:
Kumb neist siis 2,0L 12V 88.a. karpaga mootorile õige on?
Mu enda vanal anduril on markeering lugematu.

Lugupidamisega T.
servermshome
 
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Mär 2006, 21:51
Asukoht: Keila lähedal

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Mai 2006, 20:25

Kas su vanalt andurilt miskit mõõtmist teha ei saagi? isegi kui on ära kõdunenud otsad, on ju miskit veel alles, kuhu testriga torgata saab.
pritsungi moto kohta leian andmeid, aga karpa kohta puudub inf.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas 323IFF » 10 Mai 2006, 14:28

ettevaatust selliste kahe klemmiga anduritega 24 sorti erinevat pidi ja erinevatel temp.-idel sise-välja lülituvatega.
Vaadake mis vanal kirjas on temp. ja kas ON või OFF.
näiteks diisli puhul võib tekkida olukord et hõõg küünlad hakkavad alles 50 kraadi sooja juures korralikult tööle??? ---seda vale anduri puhul.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron