Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 18 Sept 2011, 01:17

PiltPilt
17.09.2011
Kuna oranž auto küljes pidi popp olema siis kleepisin kah paar klepsu.Midagi (Continental) mille ametlikud esindajad me (OruÄri)Eestis oleme. :)
Pilt
Vasakpoolne tuleb millalgi uuesti teha
Viimati muutis R-go, 19 Nov 2011, 18:52, muudetud 2 korda kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 18 Sept 2011, 11:02

väga vinge :clap:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas edvin0212 » 18 Sept 2011, 12:30

Tagumised tuled oled ära lakkinud ju ?:)
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 19 Sept 2011, 10:48

Ei, Edvin.Tegelikult on valge/oranži peale kleebitud tagatulede parandusteip.
Kahjuks olen nüüd paar päeva jalamees,nii kaua kuni leian kellegi kes auto uuesti käima saab.
Vahetasime eile mootorit,aga enam käima ei lähe. :( :( :(
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas edvin0212 » 19 Sept 2011, 12:05

R-go kirjutas:Ei, Edvin.Tegelikult on valge/oranži peale kleebitud tagatulede parandusteip.
Kahjuks olen nüüd paar päeva jalamees,nii kaua kuni leian kellegi kes auto uuesti käima saab.
Vahetasime eile mootorit,aga enam käima ei lähe. :( :( :(

Edu ja jaksu sellega. Loodan, et varsti saad liikvele ;)
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 19 Sept 2011, 12:37

R-go kirjutas:Ei, Edvin.Tegelikult on valge/oranži peale kleebitud tagatulede parandusteip.
Kahjuks olen nüüd paar päeva jalamees,nii kaua kuni leian kellegi kes auto uuesti käima saab.
Vahetasime eile mootorit,aga enam käima ei lähe. :( :( :(

maandused on kõik korralikud ja korralikult kinni? piisab, kui mootori ja kerevahel maandusekaabel on roostes. kui ära ei puhasta, maandamist ei toimu ja käima ei lähe. :)
Pistikud ja kõik muud asjad on korras?
Kas kohe üldse ei tee midagi, või mootor ringi käib?
Kui ringi käib, siis on ilmselt vaja aju süütereguleerimisse viia ja teha korralik süüteajastus, juhul kui sa panid uue mootori ka jagajaga. Hull müstika ikka :?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 19 Sept 2011, 16:15

Jess,head uudised.
Jätsin eile auto tööjuurde ja õnneks mul sellised jonnakad töökaaslased kes niisama ei loobu :) .
Kuna ise tänasest teises esinduses tööl siis progressist osa võtta ei saanud.
Süüde oli olnud niiiiiiiiiiii mööda kui üldse olla saab.Näppisid mis nad näppisid aga käib nagu kellavärk jälle.Ainult jõudu pidi vähe olema.
Nüüd siis mul auto umbestäpselt 200 000 kilomeetrit noorem :wink: .
Tuleks veel odomeeter kah vastavusse viia.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 20 Sept 2011, 13:49

Mingi kala sees jah.Esimene käik tõmbab nii istmesse, et mine või kiirendusele aga teine käik hakkab enamvähem korralikult liigutama alles u. 2200 pöörde juures, kolmas veel hiljem.Kolmanda käiguga sain votvot Tähetorni mäest ülesse,varem ikka tulin sealt 4-da käiguga.Neljas tundub rahuldav olevat.Viiendaga, et 90 kätte saada võib kalendriga aega võtta.Ja kui 90+ jõuan eessõitjale järele ja hakkan gaasi maha võtma siis auto lisab hoopis kiirust.
Ja ühtlase gaasiga sõites justkui jõnksutab vahepeal.
Neljapäeva hommikul käin diagnostis ära, ehk saab teada mis lahti.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Sept 2011, 18:50

Mina süüdistaksin kütusepumpa.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 20 Sept 2011, 23:49

tomkulibin kirjutas:Mina süüdistaksin kütusepumpa.

Tead, Tom sul võib õigus olla,See sunnik on jah hakkanud undama.
Aga küsimuse tekitab see, et miks sellist piiratud liikumist vana motoga ei olnud?
Samas, kui kellelgi juhtub üks 1,8 66kw kütuse pump üle olema siis paluks teada anda.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 21 Sept 2011, 22:32

Ei taipa mina, mis krdi pull see on.Ei suuda see auto liikuda.
Et 90 km/h kätte saada, siis tuleb autot ikka meeletult sundida.
Andke palun nõu kuidas sidurit reguleerida, see sunnik mu arust kah libiseb.
Ja gaasitross on kah kapoti all lõtv.Üritasin täna seda pingutada vastava pingutaja abil, aga jäi minu arust ikka lõdva.
Süüde pole ka õige(pedaal järsku põhja vajutades käib kõigepealt PRUUHHH ja siis hakkab alles tuure koguma).
Hr. Linesega püüan kah homme bensupumbadiili ära teha.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 22 Sept 2011, 14:25

Nii,Truumus diagnostis käidud.
Süüde oli hirmus hiline ja mootoririhm on ühe hamba võrra vale.Süüdet päris karvapealt õigeks ei saanud aga vähemalt mootor töötab nornaalselt ja jõud on olemas.
Saab rihma õigesse asendisse siis käin külastan neid veel korra.Aga praeguseks on tänu mootorivahetusemöllule finantsid täiega miinuses,tuleb kõik asjad panna esmajärjekorda ootele :( .
Kas mootori reaalset läbisõitu on võimalik ka kuidagi/kusagilt teada saada?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas heiks » 22 Sept 2011, 15:48

R-go kirjutas:Kas mootori reaalset läbisõitu on võimalik ka kuidagi/kusagilt teada saada?


Võtad lahti, siis näed umbkaudselt, kas on 100000 ajettu või 500000.
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 04 Nov 2011, 21:58

Täna poolest päevast hakkas jällegi mingi kammajaa pihta:panen auto käima pöörded paugupealt 2200-2500.Umbes 10 sekundi pärast kukuvad tuurid kuhugi 1800 kanti ja siis hakkab üks trall pihta. 1500 ja 2200 vahel hüppab tahokaseier nagu mingi f... metronoom.
Mis krdi jama see nüüd siis peaks olema,aru ma ei saa?
Kellegi u. sarnasest teemast lugesin välja, et asi võib olla jahutusvedelikus(vähesuses).
Kuna päeval lasin vee välja ja panin tosooli asemele siis mõtlesin, kas mul võib sama jama olla?
Kas jäi õhku palju sisse või on vedelikku äkki vähe.
Kui kellelgi veel mõni asjalik mõte mis probleem võiks olla siis andke aga teada.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Nov 2011, 07:02

Vaata ka üle lisaõhu imemise seisukohast. vaakumvoolikud ja kindlasti õhulugeja-mootori vaheline lõdvik.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 05 Nov 2011, 18:09

Noh, selle probleemiga oleme selleks korraks ühelpool.
Veepump lõpetas ühepoolselt lepingu.
Kui juhtub keegi lugema kellel oleks pakkuda mulle sobivat pumpa,siis võite pakkuda.
Saab pump vahetatud siis pöördun tagasi eelmise probleemi lahendamise juurde.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 09 Nov 2011, 16:54

Paluks juhtnööre veepumba vahetuseks.
Kas klapikambrikaan tuleb kah maha võtta ja samuti see plastik kate mis jääb eest vaates vasakule poole mootori ja rihmaderataste vahele?
Mida veel peab eemaldama ja mida ma veel võiksin/peaksin teadma?
Saab seda asja ikka ilma mootori eemaldamiseta üldse vahetada?
Ega seal midagi jälle mul süüdet sassi ei aja?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2011, 19:14

ma ju kirjutasin 626 alateemas rihmavahetuse kohta pikad leheküljed.. ja ikka te ei loe :D :D
põhimõtteliselt on sul lugu nii, et sama, mis rihmavahetus. Kui sa oled nüüd oma rihmaga üle 10 000km sõitnud, siis tuleks see ka vahetada. Keelatud on juba uuesti kasutada ka vaid 1000km sõitnud rihm!
Seega, palju õnne. :D
ja loomulikult jääd ilma ka suurest osast jahutusvedelikust, seega võta 5L kanister poest kõrvale.
Süüdet määrab see vaid nii palju, kui sul nukkvõllid valesse asendisse jäävad. Seega lahtivõtmisel vaata-jälgi.
uuematel jagaja puudub, seal lükkad pika kruvika tagant läbi ja asi tahe, sinul peaksid märgid kenasti olemas olema. Kui jääb veidi asi pingesse peale rihma paigaldust, siis keera käega mootorit ringi paar korda ja kontrolli märke.
Ahjah, mootori padja pead ka eemaldama täielikult, seega varu endale tunge ja pukke. :)

Kui jääd jänni, helista Siimule või mulle. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 10 Nov 2011, 00:34

Kas hammasrihma vahetades tuleb alati ka pingutusrull ära vahetada?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 10 Nov 2011, 00:36

Soovitav oleks,muidu teed ära suure töö ja siis lambihetkel tuleb otsast peale teha kõik,ala mingi 5000km pärast :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 11 Nov 2011, 02:22

Andke palun mulle mingi skeem või joonis millised märgid peavad ühtima või kohakuti olema, et süüde õige oleks.


Seal mootori kallal on ju täiesti võimatu opereerida ja rihma vahetada.Võtmega ei mahu sinna vahelegi ju.
See on nagu tagant kaudu hammast välja tõmmata.
Millised jupid siis rihma vahetuseks peaksin soetama (rihm,pingutusrullik,pingutivedru?,juhtrull?)
Kas midagi veel ?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 11 Nov 2011, 09:26

Selle mootori rihmavahetuse tegin eile ca 2,5 tunniga koos õlide filtrite ja küünaldega,küll premacy peal kus veel vähem ruumi aga pm sama mootor,täiesti lihtne võrreldes mingite prantsuse diislite või audi v8 mootoritega :D
Pildid klõpsisin secial for juu :D

Näe see on mootor
Pilt

Lammutad selle lahti ja keerad alt märgi paika
Pilt

Siis vaatad et ülevalt oleks ka paigas,kui ei keerad alt tiiru ja kontrollid uuesti.
Pilt
Pilt

Ruumi on siin küll ja küll
Pilt

See vedru on ülioluline,see hoiab hammasrihmal õiget pinget.
Pilt
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 11 Nov 2011, 11:50

No Siim kui ma nüüd selle asjaga peaksingi hakkama saama siis kuuene pakk on sul küll kindlustatud :D
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 11 Nov 2011, 21:08

No Ergo,selle panen küll kõrvataha :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 11 Nov 2011, 21:13

vedru peab tavaliselt eraldi küsima, Taket pakub selle alati kenasti kaasa.. 6€ maksab ainult... aga nii palju kurja, kui see vahetamata jääb... :D ma vaatan, et mul oli sama vähe ruumi, nagu premacy's :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist