Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 13 Nov 2012, 00:54

Ei taha midagi ära sõnuda, aga hetkel on auto täitsa tiptop.
Võtsin vahelduseks kati vahelt välja ja panin otse toru, noo jõudu ja minekut tekkis küll.Hääled on kah palju isasemad.
See autole kati vahele panek on nagu munade maha võtmine :lolno:
Püüan vaid aega leida, et sillastend ära teha.Kuna auto sai alla rehvid mille tükihind letis on 280 euri siis oleks vist natukene kahju valel kokkujooksul neid hävitada.(rehvid maksavad poole rohkem kui auto :shock: )
Viimati muutis R-go, 07 Dets 2012, 01:48, muudetud 2 korda kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas leviathan » 13 Nov 2012, 01:24

R-go kirjutas:Ei taha midagi ära sõnuda, aga hetkel on auto täitsa tiptop.
Võtsin vahelduseks kati vahelt välja ja panin otse toru, noo jõudu ja minekut tekkis.

jõudu siis püssi taltsutamisel :-)
Viimati muutis leviathan, 13 Nov 2012, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 13 Nov 2012, 12:42

Suured tänud.
Viimati muutis R-go, 13 Nov 2012, 16:01, muudetud 1 kord kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas VaheR00 » 13 Nov 2012, 14:38

Vahepeal midagi toredamat ka.. Olen isegi mõtteid mõlgutanud kati ära võtmise peale, aga vajus ära, kuna enam eriti ise autoga ei sõida, hetkel on maal ja aeg-ajalt isa kasutusel, Kuna ta enda oma karjub mahakandmise peale(92. Diisel opel, mis on eelmiste omanike poolt halvasti hooldatud).. Kaldusin teemalt korraks kõrvale, aga küsimus selline.. Kust leidsid toru, mida sinna kati asemele panna ? Panid sama jämeda, kui ülejäänud jooks? Kui suve poole hakkan jälle rohkem ise sõitma, tean plaane pidada, et vähe jõudu juurde saada :D
Raskel ajal on ka Opel auto.
Kasutaja avatar
VaheR00
 
Postitusi: 121
Liitunud: 25 Nov 2011, 22:02
Asukoht: Tallinn

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 14 Nov 2012, 15:33

Johhaidii kuidas inimesed võivad nii kibestunud olla :clap:
Ma polegi väitnud, et mu kalendri kiirendusega auto nüüd peale katalüsaatori eemaldamist kohe 3 sek. püssiks sai :lol: .
Aga noh, see selleks.
Kati asemele panin jah sama jämeda toru.
Nii palju kui mina olen asjast aru saanud siis ka igasugune väljalaskele tegtud modi aitab teha autol hingamist kergemaks.
Võin ka eksida - kui nii ei ole siis panen kati tagasi.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas zoomzoom » 14 Nov 2012, 17:09

Mida vähem takistust seda parem minek. Vahet pole mis seda takistust vähendab, kaal, gaaside vabam väljapressimine, aerodünaamika või mis iganes muu. Need kolm lihtsalt kõige lihtsamad ja odavamad võimalused hoogu juurde saada. Ise sai kunagi ühel escordil kangiga lihtsalt katt seest tühjaks raiutud. Muutus nii hääl kui minek positiivsemaks. Hääl küll rohkem, kuna tühi katt ikka kajab mõnusalt :wave:
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas madoc » 14 Nov 2012, 19:43

Kas teil kõigil on lõpupütt juba vahetatud, et nii suur häälemuutus oli?
Sõidan juba üle aasta resonaatoriga (katalüsaatori asemel) ja mul küll valjemaks ei läinud, viimane pütt on mul ära vahetatud, aga nö originaali asendusega. Ehk mul on kogu ülejäänud summuti originaalilähedane. Ainuke, mida aru saan, et kuulen rohkem susinat/õhu liikumise kohinat, eriti aedade ja majaseinade läheduses, kõlab isegi kerge pirinana. Samas ei usu, et õhu liikumine oleks eriti parem, sest ülejäänud on ju endiselt kitsas ja piirav. Resonaatori lasin panna, sest katalüsaatori sisu oli kokku sulanud(valgus läbi ei paistnud) ja kõrises. Kui sattusin saksamaale, siis sain +8kmh rohkem max kiirust(GPS järgi, +25C juures) kui tehas lubab. Niiet vb seal on 5 lisahobust kõrgetel pööretel, vaevalt, et rohkem. Ise küll sellest aru ei saa, aga nt tajun ise palju paremini seda, et alla 5C välistemperatuuri on jõudu rohkem.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Dets 2012, 01:45

Täna sai välja vahetatud esimese õõtsa puksid ja sarniirid x2.
Enam ma lambist vahetama ei hakka enne ikka uurin foorumis maad,kas ja mida vahetada.
Küsiti miks ma esiõõtasal tagumised puksid ära vahetasin?Tuleb välja, et need pidavat olema eluaegsed.Oleks ma seda enne teadnud - 11 euri niisama raha ära raisatud :( .Oleks parem rooliotsad ära vahetanud, näiteks.
Sõites imelikult ujub auto, kogu aeg peab rooliga mängima kergelt.Mille viga see olla võiks?Kas sellest et esisild reguleerimatta?
Homme hakkan lisatulesid külge aretama(kollaseks vist neid ei tee.VIST), kui aega ja viitsimist on.Esiklaasi peaks kah veel ära vahatama.Vaha on olemas aga ... :)
Kui kellelgi on juhe ja programm millega diagnostipistikust infot ammutada, siis andku teada.

Muidu olen autoga päris rahul.
(vahepeal küll mõlgutasin müümise plaane, et panen 17" valuveljed uute naastrehvidega müüki ja kaasa saab ÜV ja kindlustusega auto :lol: )Rehvi ja velje kombo maksab 2x rohkem kui auto ise.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas VaheR00 » 07 Dets 2012, 01:58

Kui õieti mäletan, siis olen isegi vahetanud õõtsal tagumisi pukse, ei ole nad midagi eluaegsed kah..
Raskel ajal on ka Opel auto.
Kasutaja avatar
VaheR00
 
Postitusi: 121
Liitunud: 25 Nov 2011, 22:02
Asukoht: Tallinn

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Dets 2012, 08:21

R-go kirjutas:... pidavat olema eluaegsed...
Selle väite väitja käest küsiks, et kelle elust jutt käib, mille iganes kohta seda väidet esitatakse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 13 Dets 2012, 13:06

Kas keegi näitaks pildi või skeemi peal kus asub aju temp. anduri juhtmete teine ots?Mis värvi juhtmed võiksid olla.
Kardan, et juhe kusagilt vigane või midagi.
Andur sai uus pandud, aga ikka jamab.
Kui juhe maas on siis on käivitus tohutu pikk ja hirmus raputav.Justkui iga pütt läheks eraldi tööle.
Kui aga juhe anduri otsas on siis käivitub üliilusti.Kuid siis hakkavad vabakäigul pöörded kõikuma 1500 - 2500 u.
Kui ma veakoodid ära kustutan ja peale seda andurijuhet ei puutu siis järgmisel veakoodide lugemisel selle anduri kohta vigu ei esine.
Mis pagan seal siis toimub?Aru ma ei saa.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 17 Dets 2012, 11:58

Viitsib keegi vihjeid leiutada?
Pole nagu kuulnud, et kellelgi varem sama jama oleks olnud.
Otseselt sõitmist ei sega aga ...
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 15 Jaan 2013, 23:10

Autoga ikka kõik korras.Tänan küsimast :D
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas VaheR00 » 16 Jaan 2013, 09:05

Kolm korda üle parema õla ka sülitasid? :lol:
Raskel ajal on ka Opel auto.
Kasutaja avatar
VaheR00
 
Postitusi: 121
Liitunud: 25 Nov 2011, 22:02
Asukoht: Tallinn

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 16 Jaan 2013, 10:05

Ee, see on vist ikka vasak õlg...
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 16 Jaan 2013, 11:06

Ikka jah.Eks ma ikka natuke kahtlesin ka kas tasub kõva häälega rääkida.
Ütleb ju vanasõnagi, et ära .... puutu, hakkab haisema.Pole just kõige tabavam võrdlus, aga noh :)
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 28 Jaan 2013, 10:31

Ei mingit üllatust!Jälle mingi jama.
Midagi teeb hommikuks aku tühjaks.Istun hommikul autosse keeran võtit - teeb "iiik,iik,iik",süüde välja ja uus katse "iiik,ii-ii-i" ja kogu moos.Lükkab signa peale.
Kui juhtmetega teise auto pealt särtsu laenata siis teine auto peab mingi minuti jagu tuure üleval hoidma,siis läheb minu oma plärtsti käima.Mõne aja pärast toimub käivitus nagu poleks kunagi mingit probleemi olnudki.
Või hakkab starter lepingut lõpetama?Aku ei jaksa starterit ringi tõmmata?
Pole aparaati kah millega saaks mõõta kas kusagilt midagi lühises või mis selle aku tühjaks tõmbab.(Vaatan, äkki saan laenata).Kui saan siis sellisel juhul milliseid numbreid peaks aparaat näitama ehk kuidas peaksin kontrollima?
Infoks veel, et olen proovinud erinevaid akusid.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 28 Jaan 2013, 12:41

R-go kirjutas:Ei mingit üllatust!Jälle mingi jama.
Midagi teeb hommikuks aku tühjaks.Istun hommikul autosse keeran võtit - teeb "iiik,iik,iik",süüde välja ja uus katse "iiik,ii-ii-i" ja kogu moos.Lükkab signa peale.
Kui juhtmetega teise auto pealt särtsu laenata siis teine auto peab mingi minuti jagu tuure üleval hoidma,siis läheb minu oma plärtsti käima.Mõne aja pärast toimub käivitus nagu poleks kunagi mingit probleemi olnudki.
Või hakkab starter lepingut lõpetama?Aku ei jaksa starterit ringi tõmmata?
Pole aparaati kah millega saaks mõõta kas kusagilt midagi lühises või mis selle aku tühjaks tõmbab.(Vaatan, äkki saan laenata).Kui saan siis sellisel juhul milliseid numbreid peaks aparaat näitama ehk kuidas peaksin kontrollima?
Infoks veel, et olen proovinud erinevaid akusid.

Tundub, et on u. sarnane jama nagu mul - kui mu auto seisab rohkem kui 24h, siis aku on nii tühi, et tavaliselt ei keera starteritki ringi.
Elektrikadu mõõtsin niimoodi, et võtsin aku + kaabli lahti, keerasin multimeetri amprite peale ning ühendasin selle aku ning kaabli vahele. Kui kõik tarbijad väljas olid, siis tester näitas (mäletamist mööda) u. 0,2A kadu. See number kukkus nulli kui alarmi ploki või ROOM (või oli see hoopis METER?..) kaitsme välja kangutasin.

Pane tester samuti aku ja + kaabli vahele ning hakka kaitsmeplokist ükshaaval korke välja tõmbama. Kui tester nulli kukub, siis tarbija on viimati välja võetud kaitsme all. Ära unusta ukselülitit lahti ühendamast, muidu annavad põlevad salongituled testrile valeinfi.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 28 Jaan 2013, 13:11

Suured tänud.Kui saan mõõteriista siis asun kohe asja kallale.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 30 Jaan 2013, 13:32

Mul vist hoopis mingi jama starteriga, sest ka täis laetud akuga lihtsalt ei jaksa ringi vedada.
Keeran võtit siis teeb starter mingi pool pööret ja kõik.Uuesti võtit keerates käib starter veelgi vähem ringi ja kolmas kord on juba lootusetu.Selline jube nagu metalli kraapiv hääl kostub kui starterit ringi lasta.
Kui siis juhtmetega teise auto pealt käivitus abi saan käivitub paugust.
Kui auto käima saab ja siis kohe mootor välja suretada ja uuesti proovida käivitub ilma suurema vaevata.
Sõidust tulles u. kahe tunni pärast on juba käivitus üliraske.(selline tunne jääb nagu oleks starter jääs, et kui mootor soojaks saab siis sulab lahti :? )
Kas keegi oskab nö. puusalt lastes pakkuda mingeid variante mis saaks selle starteriga ette võtta?Või tuleks parem kohe uut otsima hakata?
Mul on tekkinud kerge kahtlus juba, et seal starteril endal ongi midagi lühises ja selle tõttu ka see aku tühjenemine.
(testriga pole veel jõudnud midagi ülesse otsida)

Uimaivõi, üksjamateiseotsa. :(
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 30 Jaan 2013, 14:08

Võiks igaks juhuks aku kaablite olukorra üle vaadata. Kõlab veits ka nagu halva massi moodi.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 01 Veebr 2013, 13:39

Aku ja kere vahelisel kaablil oli küll 5-6 kiudu katki.Tekitasin uue ühenduse aga see siiski asja ei parandanud.
Kui eile päeval taas ei käivitun ja siis teise akuka käima sain lasin suurest vihast töötava mootoriga paar korda starterit.
Ei tea kas sellest või millestki muust aga täna hommikul käivitus tõrgeteta.Akus oli isegi nii palju voolu, et kannatas starteriga pikemalt kedrata.(selgituseks - mul pole kunagi auto poolest pöördest käima läinud)
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 01 Veebr 2013, 15:27

R-go kirjutas:lasin suurest vihast töötava mootoriga paar korda starterit.

Hea moodus starteril ja/või hoorattal hambad siledaks lasta.

Aga siis võib starteri kala ka olla, seest nt. kõntsane ja ei jaksa ennast ringi keerata.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 01 Veebr 2013, 21:10

Esmaspäeval võtan selle starteri käsile ja kui asja ei saa tuleb ühendust võtta Kert-iga.Ta pakkus mulle ühte.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas margys » 01 Veebr 2013, 21:55

kui teda kätte ei saa, siis mul ka üks 92a 626 starter :D
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron