R-go kirjutas:Nii tark olen ma küll, et lähenema peab asjale altpoolt.
R-go kirjutas:Vahepeal niipalju targemaks saanud, et see hammasratas on pendiks ja et mitsu starter ei sobi.Samuti ei sobi Ford Probe oma.
Panin õige 626-e oma.Käivitub matsust kui muidugi aku täis on.
Krdi krt. kuhu see vool sealt akust ikka kaob.Mingi tester mul on aga no ei oska ma selle viguriga viga ülesse leida.
Paar tundi auto seisab ja juba on aku nii tühi, et käima ei vea.
Keegi targem aitaks mul sellele jamale lõpu teha?
Iga päevaga süveneb tunne, et suve see auto enam ei näe - läheb kellegi Kiaks ära.Ühtegi päeva ei möödu kui midagi seal jälle siluma ei peaks.
Lülita tester amprite mõõtmise reziimi, kõige suuremasse. Lülita kõik tarbijad välja, võti süütelukust välja, juhiukse lõliti keera kere küljest lahti(et ei saaks massi). siis aku klemm maha ja tester aku ja juhtme vahele ühendada. Polaarsus on oluline, testri miinus aku miinusega kokku, või kui ühendad + juhtme kõlge, siis testri + juhe aku + juhtmega kokku. Ilmselt tekkib mingi näit testril. Hakkad ühekaupa eemaldama kaitsmeid, kuni näit vähenema hakkab. Kaitse mille eemaldamisel näit väheneb, viitab voolu tarbimisele tema poolt kaitstavas ahelas.R-go kirjutas:...ei oska ma selle viguriga viga ülesse leida...
R-go kirjutas:Vist sain jälile elektrivargale.Kätte veel ei saanud.Panin testri siis järgi ja näitas 0,50(koma võis ka teises kohas olla) ja pm. neljas kaitse mille eemaldasin muutis testrinumbrid 0,01-ks.Ja selle kaitseme all asub see mida ma kõige vähem kahtlustasin, ehk salongivalgustus.Ukselülitid vaatasin üle, nendes viga ei paista olevat.Eks tuleb kõik muu salongiga seotud süsteem üle vaadata nüüd.
Praegu kaitset tagasi ei pane, eks näis kuidas homme hommikul käivitub.Kas käivitub?
R-go kirjutas:Vist sain jälile elektrivargale.Kätte veel ei saanud.Panin testri siis järgi ja näitas 0,50(koma võis ka teises kohas olla) ja pm. neljas kaitse mille eemaldasin muutis testrinumbrid 0,01-ks.Ja selle kaitseme all asub see mida ma kõige vähem kahtlustasin, ehk salongivalgustus.Ukselülitid vaatasin üle, nendes viga ei paista olevat.Eks tuleb kõik muu salongiga seotud süsteem üle vaadata nüüd.
Praegu kaitset tagasi ei pane, eks näis kuidas homme hommikul käivitub.Kas käivitub?
Tuleb välja, et selle sama kaitsme all on ka makk,kell ja pagassivalgustus.Kahtlustan makijuhtmetes mingit kala.Homme asun uurima.
ArgoMazda kirjutas:Kle Erks, kus see kaitsmeblokk asub, mul ka salongi valgus ei tööta, kaitse läbi?
Mario kirjutas:panid kindlasti maki juhtmed omavahel kokku jne jne.. ? sellest oleks pidanudki alustama.
sellepärast ongi mul autos LED, ühika ees põles 2 ööpäeva mõlemad kaartilugeja lambid enese teadmata, ikka läks poolest pöördest käima
Evert kirjutas:Pfft... Karastunud karmid mehed alla 17" ei tunnista!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist