Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 04 Veebr 2013, 22:26

Igaksjuhuks küsin üle kuidas selle starteriga on.
Nii tark olen ma küll, et lähenema peab asjale altpoolt. Onju?
Aga kas vana kruvin küljest ära ja uue pistan lihtsalt otsa? Onvä?
Või tuleb seal hambad mingisse asendisse sättida või midagi?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas ValdurKivirand » 04 Veebr 2013, 22:34

NB! Akujuhe maha.
Lähened asjale tõesti altpoolt.
Juhtmed maha, poldid välja, ja uus lihtsalt asemele.
Muidugi võiksid ennem lauapäel proovida, kas asendusasi ka töötab, muidu tühitöö.. :roll:
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 301
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mel » 04 Veebr 2013, 23:23

R-go kirjutas:Nii tark olen ma küll, et lähenema peab asjale altpoolt.


Hakka nüid selle väikse junni pärast sinna alla pugema,sumpsi toru tuline,võid saada kõrvetada :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 05 Veebr 2013, 20:41

Sain starteri küljest ära.O mai kaad kui tahmane see asi oli.Käega ringi ajada ei jaksanudki.Kiskusin pulkadeks ja pesin brakecleaneriga puhtaks.4-st kaks harja on põhimõtteliselt lõpuni kulunud ja need kaks mis terved need ei liikunud korralikult vedru peal.
Juhtme mutrit lahti keerates murdus see vasest polt muidugi ära ja starterikorpust lahti keerates murdus ka üks see pikk kruvi.
Starteri korrasolekut kontrollides peab ta plaksuga hammasratta välja lükkama?Või peab hammasratas ka ringi pöörlema kuni juhtmed küljes?
(starteri peal ilutsevad mitsubishi märgid.)Kuna mul üks mitsu starter olemas siis homme kontrollin sobivust.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Veebr 2013, 00:14

Vahepeal niipalju targemaks saanud, et see hammasratas on pendiks ja et mitsu starter ei sobi.Samuti ei sobi Ford Probe oma.
Panin õige 626-e oma.Käivitub matsust kui muidugi aku täis on.
Krdi krt. kuhu see vool sealt akust ikka kaob.Mingi tester mul on aga no ei oska ma selle viguriga viga ülesse leida.
Paar tundi auto seisab ja juba on aku nii tühi, et käima ei vea.
Keegi targem aitaks mul sellele jamale lõpu teha?
Iga päevaga süveneb tunne, et suve see auto enam ei näe - läheb kellegi Kiaks ära.Ühtegi päeva ei möödu kui midagi seal jälle siluma ei peaks. :evil: :evil: :evil:
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Zachary » 07 Veebr 2013, 00:51

R-go kirjutas:Vahepeal niipalju targemaks saanud, et see hammasratas on pendiks ja et mitsu starter ei sobi.Samuti ei sobi Ford Probe oma.
Panin õige 626-e oma.Käivitub matsust kui muidugi aku täis on.
Krdi krt. kuhu see vool sealt akust ikka kaob.Mingi tester mul on aga no ei oska ma selle viguriga viga ülesse leida.
Paar tundi auto seisab ja juba on aku nii tühi, et käima ei vea.
Keegi targem aitaks mul sellele jamale lõpu teha?
Iga päevaga süveneb tunne, et suve see auto enam ei näe - läheb kellegi Kiaks ära.Ühtegi päeva ei möödu kui midagi seal jälle siluma ei peaks. :evil: :evil: :evil:

No ei saa se probleem nii suur olla, oleks ma tallinnas vaataks asja üle :roll:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Veebr 2013, 00:56

Lihtsalt isu hakkab täis saama.
Tahaks muudele probleemidele keskenduda aga ei, jälle on autol mingi viga küljes. :(
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Veebr 2013, 07:43

R-go kirjutas:...ei oska ma selle viguriga viga ülesse leida...
Lülita tester amprite mõõtmise reziimi, kõige suuremasse. Lülita kõik tarbijad välja, võti süütelukust välja, juhiukse lõliti keera kere küljest lahti(et ei saaks massi). siis aku klemm maha ja tester aku ja juhtme vahele ühendada. Polaarsus on oluline, testri miinus aku miinusega kokku, või kui ühendad + juhtme kõlge, siis testri + juhe aku + juhtmega kokku. Ilmselt tekkib mingi näit testril. Hakkad ühekaupa eemaldama kaitsmeid, kuni näit vähenema hakkab. Kaitse mille eemaldamisel näit väheneb, viitab voolu tarbimisele tema poolt kaitstavas ahelas. :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas saabu » 07 Veebr 2013, 13:26

Kui aku ikka poole tunniga tühjaks tõmbab, siis võib aku sees paar potti lühises olla
saabu
 
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Veebr 2012, 18:33
Asukoht: Tallinn - Aruküla

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 07 Veebr 2013, 13:40

lühises akule viitab ka ebanormaalselt kõrge aku pinge. Tavaliselt miski 12.8 ja ülespoole...
pigem ära mõõta pingelangud aku massi ja starteri massi suhtes. Kui juba mõõta, siis võib plusspoole ka üle mõõta - plussi suhtes võib pingelang olla maksimaalselt 0.2v, massi suhtes 0.1v.
Keerad multimeetri alalisvoolu voltide peale, punane ots aku + klemmile ja must ots käiviti suure voolu otsale. Üks hoiab, teine käivitab ja vaatad, palju volti viskab...
massi suhtes mõõdad - must ots aku klemmile ja punane ots käiviti kere peale. Ja jälle käivitad.
Kui juhtub, et viskab üle lubatud künnise, siis tõsta ots aku klemmilt klemmi küljes oleva kinga peale. Ja vaata siis.
90% juhtudest on süüdi halb ühendus aku klemmi ja juhtme kinga vahel. Ära puhastada korralikult ja kõvasti kinni. :)
9% on olnud süüdi halb kinnitus kere või tarviti küljes.
1% on süüdi lühises aku.
:wave:
Ergo, sul on nüüd mõõtmist rohkem kui rubla eest. :P

Akule on muidugi võimalik teha koormustest ka, aga see eeldab, et aku on 100% täis ja juhtmeühendused korras. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Veebr 2013, 15:51

Vist sain jälile elektrivargale.Kätte veel ei saanud.Panin testri siis järgi ja näitas 0,50(koma võis ka teises kohas olla) ja pm. neljas kaitse mille eemaldasin muutis testrinumbrid 0,01-ks.Ja selle kaitseme all asub see mida ma kõige vähem kahtlustasin, ehk salongivalgustus.Ukselülitid vaatasin üle, nendes viga ei paista olevat.Eks tuleb kõik muu salongiga seotud süsteem üle vaadata nüüd.
Praegu kaitset tagasi ei pane, eks näis kuidas homme hommikul käivitub.Kas käivitub?
Tuleb välja, et selle sama kaitsme all on ka makk,kell ja pagassivalgustus.Kahtlustan makijuhtmetes mingit kala.Homme asun uurima.
Viimati muutis R-go, 07 Veebr 2013, 19:49, muudetud 1 kord kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Zachary » 07 Veebr 2013, 15:54

R-go kirjutas:Vist sain jälile elektrivargale.Kätte veel ei saanud.Panin testri siis järgi ja näitas 0,50(koma võis ka teises kohas olla) ja pm. neljas kaitse mille eemaldasin muutis testrinumbrid 0,01-ks.Ja selle kaitseme all asub see mida ma kõige vähem kahtlustasin, ehk salongivalgustus.Ukselülitid vaatasin üle, nendes viga ei paista olevat.Eks tuleb kõik muu salongiga seotud süsteem üle vaadata nüüd.
Praegu kaitset tagasi ei pane, eks näis kuidas homme hommikul käivitub.Kas käivitub?

Kusjuures mu l jäid õhtul autol uks irvakile ja salongi tuled põlesid(ukse tuled ja laes) hommikul läksin siis nägin et põlevasd :D mõtlesin et nüüd ei lähe tööle, kuid klõps ja auto töötas :D vb sellest et mul suuur aku peal, vb mitte
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 07 Veebr 2013, 20:38

panid kindlasti maki juhtmed omavahel kokku jne jne.. ? sellest oleks pidanudki alustama. :)
sellepärast ongi mul autos LED, ühika ees põles 2 ööpäeva mõlemad kaartilugeja lambid enese teadmata, ikka läks poolest pöördest käima :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas ArgoMazda » 07 Veebr 2013, 20:57

R-go kirjutas:Vist sain jälile elektrivargale.Kätte veel ei saanud.Panin testri siis järgi ja näitas 0,50(koma võis ka teises kohas olla) ja pm. neljas kaitse mille eemaldasin muutis testrinumbrid 0,01-ks.Ja selle kaitseme all asub see mida ma kõige vähem kahtlustasin, ehk salongivalgustus.Ukselülitid vaatasin üle, nendes viga ei paista olevat.Eks tuleb kõik muu salongiga seotud süsteem üle vaadata nüüd.
Praegu kaitset tagasi ei pane, eks näis kuidas homme hommikul käivitub.Kas käivitub?
Tuleb välja, et selle sama kaitsme all on ka makk,kell ja pagassivalgustus.Kahtlustan makijuhtmetes mingit kala.Homme asun uurima.


Kle Erks, kus see kaitsmeblokk asub, mul ka salongi valgus ei tööta, kaitse läbi? :wave:
Kasutaja avatar
ArgoMazda
 
Postitusi: 24
Liitunud: 05 Jaan 2013, 22:22
Asukoht: Ida-virumaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Veebr 2013, 23:35

ArgoMazda kirjutas:Kle Erks, kus see kaitsmeblokk asub, mul ka salongi valgus ei tööta, kaitse läbi? :wave:

Vasaku jala kinga juures :D Kapoti avamise kangist natuke allpool.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Veebr 2013, 23:41

Mario kirjutas:panid kindlasti maki juhtmed omavahel kokku jne jne.. ? sellest oleks pidanudki alustama. :)
sellepärast ongi mul autos LED, ühika ees põles 2 ööpäeva mõlemad kaartilugeja lambid enese teadmata, ikka läks poolest pöördest käima :D

Maki panin ma autosse juba kaks aastat tagasi aga varem pole ju niimoodi aku lihtsalt tühjaks jooksnud.
Praeguse seisuga läheb mul kah poolest pöördest käima.
Aga rohkem te mu auto kohta ühtegi head sõna ei kuule.Natuke aega tagasi kirjutasin, et autoga kõik korras - näed mis juhtus :D
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 17 Apr 2013, 23:16

Pilt Sigakole aga stks mugav.165/70R14 :lol:
Teised veljed ootavad värvimist.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas MMclub » 17 Apr 2013, 23:56

Veeresin talvel ka .. 15" velgedel ning hästi kitsastel ent kõrgetel rehvidel.. autot ei kannatanud vaadata ka kuid tõesti ... siga hea oli sõita :D
Ehk see on koguaeg nii olnud, et ilu pärast peab kannatama ka :)

Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas commer » 18 Apr 2013, 23:07

veeresin talvel 14'' peal, nüüd 15'' ja annab kohe tunda :thumbdown:
Kasutaja avatar
commer
 
Postitusi: 370
Liitunud: 25 Apr 2006, 00:32
Asukoht: Tõrvandi - Tartu

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 19 Apr 2013, 21:24

Evert kirjutas:Pfft... :roll: Karastunud karmid mehed alla 17" ei tunnista! :P

Häda ei anna häbeneda :wink:
Oma 17" värvitud saan siis lähevad alla tagasi.Värvilahenduse olen juba välja mõelnud (esialgse).
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 31 Mai 2013, 15:49

Vanake jälle elule turgutatud :)
Starter jättis teele (tanklasse) eile.
Täna tegin kahest ühe kokku ja töötab jälle.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas MMclub » 31 Mai 2013, 21:22

Millal pilti näeb !?
Kas silmanurgast pettis või tundus et sul nüüd veljed valgeks värvitud ;) ?

Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 01 Juun 2013, 00:05

Valged jah.Katsun lähitulevikus pilti sheerida.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 05 Juun 2013, 00:02

PiltPiltPilt
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas MMclub » 05 Juun 2013, 01:11

Finally.. näeb uue värvkatte all velgi natukene rohkem kui korrra mööda sõites..
väga bueno.. kindlasti parem kui eelmine lahendus

Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron