Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Nov 2012, 11:10

WWW.Autoosad.ee -
RATTALAAGRI KOMPLEKT, ESI Saksamaa 47.91
KOOD: 713615090 KOMPLEKT ÜHELE RATTALE PAIGALDUSTARVIKUTEGA!

RATTALAAGRI KOMPLEKT, ESI Inglismaa 19.86
KOMPLEKT ÜHELE RATTALE PAIGALDUSTARVIKUTEGA!

Endal kurb kogemus samamoodi - kuidagi koduni... Peale laagri läks ka piduriketas vahetusse, kuna vildaka asendiga(laagrist tingituna) hakkas ketas vastu supordit käima ja treis kettale sügava vao sisse. Support (121-l) jäi terveks, aga käänmikule tegi jäljed külge. Vaata minu punni teema 19. lk.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 24 Nov 2012, 12:37

Laagrite osas jääks tuntud skf i juurde aga kindlasti on taketis lai valik ja kõige odavamat juustu mingi 7 eurist kindlasti ei tasu kui plaan pikemalt ikka liikuda masinaga!!! :wave: jõudu
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 24 Nov 2012, 12:55

enda masinal mingi 15€ poola laager allcari lehelt... paigaldamisel läks veidi katki ka, aga panin ise määret juurde ja 25 000km on igatahes urinavaba olnud.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 24 Nov 2012, 17:40

Tänud kõigile vastuste eest! ;) Tom, seda ma peangi nüüd kontrollima hakkama, et mis UrrUrr see oli, ega ometi piduriketast ei "söönud". Aga laager igatahes olemas, SKF PowerDrive 26.24eur. Täna enam ei jõua paigaldama hakata aga homme paneme auto külge(teeme parema esiratta poole uueks) :D kontrollin üle ka teise poole.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 27 Nov 2012, 13:09

Rattalaager vahetatud, panen kirja ka odomeetrinäidu, et hiljem hea vaadata oleks, kui kaua auto sõitis, ennem kui laager taas kulumismärke näitama hakkab(odo: 304036 km). Eemaldasin laagrilt ka mansett-tihendid ja lisasin juurde kvaliteetset laagrimääret, määret oli seal vähevõitu, eks seepärast laagrid kuluvadki nii kiiresti. Pilte üleeilsest õhtust:
Pilt
Pilt

Sõbra tagasihoidlik laagripress, aga ajab väga hästi asja ära, vanad laagrid sai pandud pressimisel toestuseks ja voilaa ;)

Huvitav oli veel see, et pidurisupportit lahti võttes vaatasin ka klotsid üle ja kolvipoolne klots oli - kõver :crazy: kate oli ise sirge aga see metallosa, mille külge friktsioonkate liimitud on oli kõveraks väändunud(nagu kuuma saanud vms). Ketas oli nagu uus(5 kuud tagasi vahetatud koos klotside-, kummiosade ja liuguritega). Panin uue klotsi selle kõvera asemele, keermetesse vasemääret vahele ja asi kokku. Tulemus jäi väga hea ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 27 Nov 2012, 13:25

Kuna plaan lisaks sapikale ka oma Mazdat taastama hakata endisesse hiilgusesse (nagu ta´80ndate lõpus oli) ;) siis esimene küsimus laiale ringile - kuidas eemaldada esiistmete postreid/katteid? Kuidas on need kinnitatud, just need kumerused ja voldikesed? Ja millega oleks otstarbekas neid pesta, et heledaks tagasi läheks ja tolm välja saaks(nad on ilusad, aga peale pesu oleksid veelgi ilusamad). :thumbup:

Edit: lisan ka pildi istmete hetkeseisu kohta. Plaan veel istmekatete alla lisada istmesoojenduse elemendid, seepärast tuleb samuti katted eemaldada(ja kui juba maas on, ka pesta).
Pilt

Teine küsimus: mida teha esisillaga, see on nii jäik, et kui vähegi auklikuma tee peal sõita, põruvad hambad üksteisevastu ära. :D kas amordid on läbi, või annaks kuidagi muud moodi esiosa pehmendada? Maantee peal on muidugi väga viis sõita, kurvis on auto stabiilne. Amorditester näitas: juhipoolne 85% ja kõrvalistujapoolne 79% effektiivsust. Mis oleks varjandid, panna reguleeritavad õhkamordid kompressoriga, et maanteel jäigel ja maal pehmem? :D
Edit: Sain abi kasutajalt ValdurKivirand - vaja vahetada vedrud ja amordid, gaasiamort liiga jäik, see tuleb nimekirjast maha kriipsutada, õliamort sujuvam ikka. Aga peale nende vahetamist muutub auto maanteel suuremal kiirusel ja kurvis paratamatult vedelamaks, nii et asja üle tuleb järele mõelda.

Ootan ideid :wave: ja autot vahetama ei kipu, liiga hea masin lihtsalt. ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas viper85 » 28 Nov 2012, 17:10

Mis puutub esisilda, siis minu luukpäraga GD see küll hambaid ei põruta. Esisild on tehase seades ja rehvidki ettenähtud mõõtudega.
Siin foorumis ei olnud sinu autost head pilti küljepealt aga vaata üle, ega autole pole paigaltatud jäigemad madaldusvedrud. Kupeedele on neid ikka pandud aeg-ajalt. Ka liiga suur rehvirõhk võib olla põhjuseks.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 28 Nov 2012, 17:23

vasemääre.... :x
kui vähegi saad, viruta see kauge kaarega minema.. autost väljaspool soovitan ikka kasutada keraamilist määret.. vask roostetab sul paari nädalaga kinni :P
aga muidu päris uhke press :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Nov 2012, 18:53

freerider kirjutas:...kuidas eemaldada esiistmete postreid/katteid? Kuidas on need kinnitatud, just need kumerused ja voldikesed? Ja millega oleks otstarbekas neid pesta...

Keerad istme alumise poolega üles ja näed traatklambreid/rõngaid, mis polstri servasid hoiavad. Need lõikad lõiketangidega maha. Siis keerad istme õigeks ja tõstes polstri servasid üles, leiad neid volte kinni hoidvad rõngad, needki lõikad maha. Siis peaks polster käes olema. Eemaldad tugitraadid ja võid peaumasinasse toppida. Min temperatuuriga ja pesupulbriga pesed miski õrnema riide tarbeks programmiga. Kuivatamine, kui kuivatit pole siis nagu tavaliselt, sirgeks klopituna nöörile või kuivatiga kah ikka min temperatuuriga. Kokku pannes pole traatklambreid kasutanud, siiani on nn nipukad end täielikult õigustanud.
Võimalik, et kokkupanemise ajaks on iste veidi suuremaks kasvanud, pead talle füüsiliselt selgeks tegema, et antud kate on talle just parim :wave:
Julget pealehakkamist!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 28 Nov 2012, 19:03

viper85 kirjutas:Siin foorumis ei olnud sinu autost head pilti küljepealt aga vaata üle, ega autole pole paigaltatud jäigemad madaldusvedrud...


See pilt peaks andma hea ülevaate auto esivedrust - ka mulle tundub, et need on kuidagi lühikesed ja jämedad, eks see mõjutabki siis mu sõidumugavust :D
Pilt

Rehvirõhud on paigas(2.2 bar ees, 1.8 bar tagasillal).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 28 Nov 2012, 19:20

Mario kirjutas:vasemääre.... :x
kui vähegi saad, viruta see kauge kaarega minema.. autost väljaspool soovitan ikka kasutada keraamilist määret.. vask roostetab sul paari nädalaga kinni :P
aga muidu päris uhke press :D


Tõesti, kas sul on selle määrdega nii halvad kogemused.. ma ei pea silmas spray-varjanti. See on tõesti lahja ja läbipaistev ollus, mis kaob auto detailide vahelt/küljest kiiresti. Keermete vahele olen lasknud ka keraamilist määret(NB! oli tootja) aga vasemäärdest kasutan paksu, laagrimäärde konsistensiga määret, mis ei oksüdeeru üldse. :) Tootjat ei mäleta ja internetist otsisin samuti kuid leidsin vaid sarnase purgi:
Pilt
Müüakse seda head asja Viljandi Automoto poes, Lada/Ziguli osakonnas.
Peakski keraamilist määret ka juurde ostma, see on tõesti väärt asi. Ja tänud pressi tunnustamise eest :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 28 Nov 2012, 19:27

tomkulibin kirjutas:Keerad istme alumise poolega üles...
Julget pealehakkamist!


Suured tänud sulle, minu julge pealehakkamine tuleb juba homme(hakkan eemaldama neid). Nüüd võin kergema südamega neid katteid maha võtma hakata :D ennem ei olnud ettekujutlustki, mis moodi seda teha saan.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 28 Nov 2012, 19:29

ahsoo, ma kartsin juba, et see on see Würthi plöga, mis peale kuud aega ei lase isegi plekkvelgi ketta küljest lahti.. :problem:

pressi koha pealt - eks ma ise harrastan ka töö juures "self-made" riistu - aegajalt pukside vahetamiseks on vaja midagi, mida saab auto külge rakendada.. sul oleks ka kasulik mõni pidurikolb ja laagrisaale ära kasutada.. :P saad püssi mängu teha. kunagi bemmis olin, siis seal oli selline kaasas-kantav pneumopress, väga kasulik, kuigi sutsu kallis, aga säästab aega oluliselt..
Aga seda hüdrotungi olen näinud ka keremeeste kasutuses, kui voltunud plekki rattakoopast sellega välja suruti :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 28 Nov 2012, 20:02

Würthi toodetest on head asjad MultiSpray(hea ronivusega, roostetanud mutreid lahti keerates võib seda natuke peale lasta, oodata ja lahti saamine on garanteeritud - kui just mutter ja polt üheks ei ole roostetanud), PTFE määrded ja BrakeClean(puhastab hästi õlist jms, osad meeldivalt sidrunilõhnalised jne), aga vasemääret ei soovita jah(liiga lahja, pole veekindel jne). Üldse, määrdega ei tasu koonerdada, sellega olen sinuga igati nõus - eriti kui tegemist auto põhja all olevate detailidega, mis pidevalt survepesu saavad(ka sõidu ajal) :D


Püssi mäng tahtis laagri pressimise ajal vahepeal tullagi, kui vana laagri välja pressimise ajal tugi alt ära libiseda tahtis suure surve all :p
Jah, olen ka ühe auto keret sellise tungraua abil sirgeks lükkanud(uksed ei läinud peale avariid ette muidu) :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 29 Nov 2012, 12:00

Aii kui ilusti klapikambrikaan läigib ja ültse mazda kupeed omavad minusilmis ja väga!!!Ise kasutan juba ammusest ajast seda sprayd ja ei ole pidanud jõu ja ilunumbreid enam tegema asjade lahtisaamiseks pärast,ning midagi ära pole kah kukkunud,et piisava jõuteguriga ikka kinni keeranud detailid.Krt need vedrud sobivad vist minu kupee allagi visuaalsel vaatlusel pm kui tahad pehmemaid võib ära vahetada niisama kui huvitab :) Pilt
Istmetest võid kah pilti sheerida kui puhtaks said ja kuidas pärast istmekülge jäi muidu pidid välja jah venima peale pesu!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 29 Nov 2012, 13:32

hullkonn kirjutas:Aii kui ilusti klapikambrikaan läigib ...

Tänan aga laisk olen olnud, lõin eelmine suvi kõik nii läikima aga jäi pooleli, juhtmed ripendavad, isoleerimata jne :D
Pilt

hullkonn kirjutas:...kui tahad pehmemaid võib ära vahetada niisama kui huvitab :)

Kujutan ette, et nende elusalt lahti saamine võib paras päevane töö olla :D või mis sina arvad? Muud pole midagi, aga amordivarda otsa keere on kindlasti omajagu roostes ja ei liigu :D

hullkonn kirjutas:Istmetest võid kah pilti sheerida...

Panen foorumisse pildid nii ennem(nagu praegu on) ja ka pärast(peale pesu ja istmesoojenduste paigaldamist). Istmesoojendused tulevad "DIY" home made, takistustraadist. Elemente pole võtta kusagilt ja osta ka ei taha, jälle mitu liitrit bensiini saab vähem läbi põletada mootorist ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 29 Nov 2012, 13:56

Mina enda esimest amorti vahetasin siis läks vist aega 2 tunnikest muidugi sinna sisse mahtus lolli peaga proovitud vedru keeru maha lõikamine aga suht mõtetu ettevõtmine need isegi lühikesed ja siis pärast loksus mul seal aga jäigemaid ma tahaks küll muidu mm on esiots reaalselt madalam kah taguotsaga võrreldes???
Kuidas sul muidu veermiku detailid lahti tulevad raskelt???Mul isegi üllatavalt kerge võrreldes mis vaeva ma golfiga kunagi nägin siis 5+
Home made esituledest kah pilti!!!!
:wave:
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Nov 2012, 00:38

freerider kirjutas: ..ja ka pärast(peale pesu ja istmesoojenduste paigaldamist)...

http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=8450
:crazy:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 30 Nov 2012, 20:40

tomkulibin kirjutas:http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/lisatarvikud/istmekatted/?productID=8450
:crazy:
Kohutav hind :p ehh, istmesoojendused tulevad sapika istmete seest. Sinna neid hetkel vaja pole :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 30 Nov 2012, 20:46

hullkonn kirjutas:mm on esiots reaalselt madalam kah taguotsaga võrreldes? ...veermiku detailid lahti tulevad raskelt?

Esiots on tunduvalt madalam kui tagumine. Veermiku detailid tulevad kerget lahti, sest nad on mul esisillas kõik vahetatud ...aga tagasild, oioi :D seal tuleb kõik välja vahetada, puksid on veel okei aga poldid mutrid pulbriks roostetanud. Esituledest on pildid olemas, ilusad heledad aga astusin hermeetikuga ämbrisse, oleks pidanud olema happevaba silikoon. Nüüd on reflektori pinnale mõned tuhmid täpid tekkinud(äädika aurumisest silikooni seest). Aga parempoolne on superclear ^^
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 01 Dets 2012, 11:55

Sama teema mul kah tagasillas roostes teema(veermiku kontrollis öeldi,et veidi pehmed on aga kestavad veel küll) aga esisillas kõik tehtud oma käe järgi :thumbup:
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas stento » 01 Dets 2012, 21:26

30L paak on anekdoot omaette.
Aga varem nii korralikku tööd mootoriga pole näinud, ainult vaata ja imesta 8)
Kasutaja avatar
stento
 
Postitusi: 14
Liitunud: 10 Nov 2012, 15:10
Asukoht: RAKVERE

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 01 Dets 2012, 22:18

To "hullkonn": Ise tehtud, hästi tehtud :D madaldust soovisid ka näha, siin see on:

Pilt

To "stento": On, ise ka imestan et ma seda siiani vahetanud pole :D samas, milleks... Euroopa tripile ma ei lähe, bensiinijaamad on iga nurga taga ja sõita saab paagitäiega ~500km. Aitäh heade sõnade eest, kuid vaata mis on saanud minu imeilusast mootorist (vahetatud sai suvi 2011):

Pilt

Olen laisk olnud, juhtmed ripakil jne. Muidu käib mootor nagu luksuslik kell, vaikselt, puhtalt ja võimsalt :wink:

Veel pilte nüüd minu auto hetkeseisust, just selle hullu tormi ajal(huvitavad luited):

Pilt
Pilt

Minu jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump, mis on juba küllalt ennast ära tasunud...ja kütust säästnud kümnetes eurodes, ma usun - poeparklas oodates, macdonaldsi drive-inis süüa oodates jnejnejne :wave:

Pilt

Salongi ma vist polegi näitanud teile veel:

Pilt
Pilt

praegu kõik, hiljem juttu nendest istmetest ka.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 02 Dets 2012, 01:06

Peame ikka kokku saama ja täringuid võrlema sisepeegliküljes :wave:.Ei ütleks,et vägamadalamaks teeb esiotsa need vedrud aga pole paha üldmulje.Kuidas siis 500 km 30 liitrise paagiga???Ütleks,et super hea ma saan ise 50 liitriga pea 600 ainult!!!Aga noh ma karpausku kahh :lolno:
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 02 Dets 2012, 02:03

Liigagi palju neid juba. segavad vaatevälja vaikselt :D
Lihtne arvutus annab umbkaudse kulu, olen maantee peal oma autoga saavutanud kulu 5.5L/100km ..millegagi, see pole 100% täpne. Ja seda suvel, ilma et peaks autot soojendama jne. Kõik oleneb, palju ma vajutan, tee tõusud ja kurvid jne(plus külma mootoriga sõit, see on bensiinikiller. Keskmine kütusekulu on mul tulnud linnas ja maal vaheldumisi sõites 6..7. See annabki vahemaa 500km(mis on suvel järele katsetatud - paak sai kuivaks tõmmatud(pumpasin mazda oma kütusepumbaga) ja kallasin silmini värsket bensiini täis(vana läks sapikasse) :D sõitsin maanteel Abja-Paluojalt Tallinnasse Laagrisse ja tagasi Abja-Paluojale. Siis veel edasi tagasi Viljandisse(natuke sõitu linnavahel ka). Abjas pidin uuesti tankima, sest pump ei saanud enam kütust kätte... (kanistriga oli 5L kütust igaksjuhuks kaasas).
Ei tea jah, mis vedrud need on, on madaldus või niisama jäigad :p
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist

cron