Tere ööd, Mazdarahvas! pean tunnistama, et sain asjast valesti aru - minu mazda mootor on täiesti korras. Rihm polnud üle viskanud, oli lihtsalt veidi lõdvavõitu, sest pingutusvedru oli väsinud ja tundub, et rihmapingutusrulliku polt oli ka sutsu järgi andnud. Märgid olid 100% paigas. Miks üldse see jama hakkas - käisin vee sees sõitmas. Läbi lombi. Sügav lomp oli ja vett pritsis kapoti alla. Pauk oli nii tugev, et vesi lendas ka jagajakaane sisse. Pärast kuivatasin küll seda, aga kokku pannes tegin vea. Nimelt, panin 1 -ja 2 silindri küünlajuhtmed jagaja külge valepidi tagasi. Toomas saab nüüd kõvasti naerda, et on alles poisike, peaks oma autot ju läbi ja lõhki tundma, aga vot ei mäletanud enam, et juhtmed ei jookse järjest, 1..2..3..4, vaid algab kahega ..ja 1 ja nii edasi. Ma pole ju põhimõtteliselt kaks aastat ja enam pidanud kapoti alla vaatama, ainult õlivahetuse ajal, olen vahel ka natuke jahutusvedelikku juurde lisanud, lõdviku vahelt immitses välja ja akut vahetanud(siis kui genekas streikis). Pole midagi teha, et ta nii hea auto on.
Aga nüüd sõidab mazda jälle igapäev ja käisin täna talle ka juppe toomas Viljandist.
Seal nägin kasutajat MAC. Ta oli sõbraga tulnud oma mazdast punasele sõbrale, oletatavalt, juppe ostma tulnud AutoMoto poodi. Kõnetas mind, et kas ma olen Freerider. Vastasin, et olen misjärel muljetasime pikalt päevinäinud hallist autost. Juhtisin siis tema tähelepanu sellele, et autot plaan maha kanda ei ole niipea. Seda tõendas sületäis varosasid, milled ma autosse asetasin. Plaan nad täna õhtul külge keerata.
Varandust omajagu, kuna töötasin aasta jagu väga pingelise töö peal, pole siiani olnud aega ostetus asju alla keerata olnud, s.h. amorte. Paterdan ikka vanadega ringi veel.
Soetatud asjade nimekiri:
* Esiamordid;
*Amortide kaitsekummid ja läbilöögipuksid;
*Stabikavarda puksid, nii autopoolsed kui need teised, nööbid. Uued keermelatijupid, torukesed, seibid, mutrid;
*Sarniirid ette(Lemfjöder);
*Rooliotsad(Lemfjöder);
*Esimesed suunatuled;
*Kütusevoolikud;
*Kütusefilter;
*Suunatuled;
*Klapikambrikaane tihend.
Asju lisandub veelgi. Õlivahetus sai nädalapäevad tagasi tehtud, koos õlifiltriga.
Järgmisena peab üle vaatama generaatori, selle laagrid on hakkanud vilistama.
Kasutajale MAC veel niipalju, et võid siia teemasse sellest 626 GD mazdast enda tehtud pilte lisada, sellest ajast, mil ta veel sinu käes oli. Kõik pildid autost on teretulnud.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.