Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mel » 25 Mär 2013, 19:59

freerider kirjutas:Hetkeseisuga 10% põhjast hävinud(loe: roostes või läbi juba).


Sise tunne ütleb,e kahjustused kindlasti suuremad,tüüpilised kohad,eestotsast jalgealune kus keerab tulemüüriks.Taga põhjaosa,kus on liitekoht,k.karbi sisesein,nö.koht kus põhja plekk ja k.karp kokku liidetud,peris taga otsast rääkimata.Maxzul sama aasta arv mis sul ja seal just sellised konkreetsed kahjustused,elust enesest.Muidugi see ei ole reegel,et sinu autul nii peab olema,lihtsalt mingid kogemused.Tähtis,et sa liiga suurelt lahti ei lõigu,ega seal suurt kunsti pole,coupe kere tunduvalt tugevam kui teised omataolised,pole väga hirmu,et pooleks vajub :wink:Neti avarustes igast infi niiet tapab, ma ikka aegajalt kaen igast restaureerimst ja värviteemasi YT. :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3571
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Mär 2013, 09:20

tomkulibin kirjutas:Eks Melli tegemiste teemas saad päris hea ülevaate, miskit ka minu "punni" ja "propsi" teemast leiad...


Ma uurin teemad läbi ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Mär 2013, 09:21

Mel kirjutas:
freerider kirjutas:Hetkeseisuga 10% põhjast hävinud(loe: roostes või läbi juba).


Sise tunne ütleb,e kahjustused kindlasti suuremad...


Nõustun, panin kirja, mis näha on. Lisaks lähevad vahetusse tagasilla kõik osad, (v.a. tala), sest need on ka nii roostes.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 23 Mai 2013, 00:43

Pühapäeva õhtul sai toimetatud garaazis ja summuti täies pikkuses maha võetud. Olukord oli siis selline, et peale KATi oli toru murdunud ja gaasid voolasid mürinal vabalt sealt välja. Pidin olude sunnil nii terve nädala sõitma pärnu linnas ja alles nädalavahetusel sain asjaga tegelema hakata. :) sai siis leitud sobivad korralikud torujupid, need mõõtu lõigatud ja ehitasin torustiku uuesti üles. Flantside pinnad puhastasin piinlikult ära ja torude/püttide vahele said uued tihendid. Vahele tuli ka resonaatoripütt(mida terve aasta olnud, oli ainult toru) ;) Lõpupütt sai lahti lõigatud(kuna oli kergelt läbi ussitanud ühe külje pealt) ja uuritud - sisu oli 5+. Keevitasin siis augu kohapeale paiga ja sumpa läks autoalla tagasi. Käivitades oli üllatus suur, polnud harjunud enam ju nii vaikse autoga.

Sellekuu lõpus lõppeb autol ülevaatus. Kui ma jalgpidurid kontrollitud saan ja käsipiduri liikuma panen(jääb peale, vedrud ei toimi), siis lähen järgm. nädal ülevaatuselt läbi ka. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 06 Juun 2013, 23:46

Eelmine laupäev, 1. juuni 2013 sai mindud tehnoülevaatusele. Selleks päevaks oli TÜV muidugi läbi saanud, aga läksin riski peale välja, et kas saan läbi või tuleb treileri peale ajada ja koju vedada. Summuti oli korras, tuled ja alusvanker ok. Ülevaataja sõitis siis Mazdaga ülevaatusruumi ja pani gaasianalüsaatori sappa. Tühipöörete gaasid olid ideaalsed, kõrgendatud pööretega (maz 3000), rohkem polnud vaja anda olid tulemused kõik "rohelised". Peale seda küsis ülevaataja-onu, et sul võtab see auto vist päris vähe bensiini, CO ja HC olid väga madalad. Vastasin, et jah, mootor on tõesti super, kahju et kere ära mädaneb :)
Eile lasin tüdrukul autoga sõita ja ise panin murutraktoriga järele. Kõrvalt oli ikka päris äge vaadata, kui ilus see kupee on, ja kui vaikne ja sujuva liikmisega. Peab ikka hoolitsema hakkama kere eest ka. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 14 Juul 2013, 09:54

Kas keegi oskab õpetada, seletada, kuidas töötab 626 GD 2.0i peal purge canister(söepurk kapoti all) ja solenoid valve(see klapp, mis juhib bensiiniaurude jäägid sisselaskekollektorisse, et paagist saaks viimnegi ära kasutatud. Millal see solenoid avaneb ja sussu mootorisse lubab? Mul see isetehtud paak ja sinna tekib sooja ilmaga lausa rõhk sisse, bensiinikorgi tuulutus vist ei tööta või polegi sellel masinal seda, igatahes kui korgi avan 35 kraadise ilmaga siis käib Tzzzz, ja rõhku tuleb paagist(bensiiniaurud).

Tuulutustorukese ots on mul tegelikult algusestpeale paagi peale valmis keevitatud juba ja ette mootori juurde veetud, aga nüüd mõtlen, kuidas see mootoriga ühendada. Panin otse ühe vaakumiotsa külge gaasisiibri juures ja siis käis mootor edasi ka ilma bensiinipumbata, ühendasin prooviks pumba pistiku lahti(tekkis karburaatori põhimõte) :p see ei sobi, sest kui paak väga täis, siis hakkab bensiini lausa jooksma kollektorisse.
Originaaljuhtmestik on mul 100% alles, solenoidid vaja ainult tagasi panna ja voolikud külge, aga joonist pole, mille järgi tagasi ühendada :D

Muidu on auto heas korras ja kiidan, super masin! V.a. esimene vasak suunatuli, aga selle loodan varsti uue leida :)

Pilt

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 14 Juul 2013, 10:56

kanister kui selline, peaks olema ise lihtsalt loll tükk, kus aktiivsüsi sees, kuskil kollektori küljes peab olema ka solenoid (sarnaneb kütuserõhu regulaatoriga, vähemasti on nii GFi küljes...).. GE küljest ma mäletan, et oli ka vist ainult vaakumiga, et kanistri pealt tuli voolik sisselaske vooliku külge aga nüüd on vaks vahet, kas ta peab minema enne õhulugejat või peale.. kui peale, siis peab ta töötama, sest auto on arvestanud sellega (ilmselt töötab edukalt ka ilma..) :P
kahjuks skeemi pakkuda pole, aga meil on GD omanikke veelgi, kes pole seda ehk minema visanud...

muide, kas see tzzzz mitte vaakum ei ole? pump on lihtsalt nii hea, et imeb paagi vaakumisse - VAG grupi masinatel olen paake vahetanud, sest pumba relee läheb tuksi ja pump imeb ööga paagi kortsu ja pumba korpuse äärik lõikab paagi puruks :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 14 Juul 2013, 16:10

Mario kirjutas:kanister kui selline, peaks olema ise lihtsalt loll tükk, kus aktiivsüsi sees...



Põhimõtteliselt küll. Uurisin täna seda ja avastasin, et seal väike membraan küljes, mis vaakumi tekkides avab ühte nõela ja see arvatavasti toimetabkli kütusekondendaati/aure mootorisse. Aga see membraan oli katki ka.

Mario kirjutas:...muide, kas see tzzzz mitte vaakum ei ole? pump on lihtsalt nii hea, et imeb paagi vaakumisse - VAG grupi masinatel olen paake vahetanud, sest pumba relee läheb tuksi ja pump imeb ööga paagi kortsu ja pumba korpuse äärik lõikab paagi puruks :P


Ei ole, tundub, et alarõhuklapp bensiinipaagi korgi sees toimetab, sest vaakumit paagis veel tekkinud pole. :)
Ja kuidas ta relee riknedes paagi vaakumisse imeb, kui bensiini kadu pole? :D tagasivoolust läheb ju bens paaki tagasi ja ei teki vaakumit, loogiline on muigugi, et kui paagi korgi klapp pees siis imeb sõidu ajal pump jah paagi vaakumisse, sest bensiin lahkub mootori kaudu ja kuskilt lisaõhku juurde ei tule paaki... ;)

Hetkel on aurude voolikuots lihtsalt "pimedaks" tehtud aga hakkan katsetama, kuidas autot veel ökomaks teha(pihustite automaatne väljalülitamine mäest alla sõites(G-andurid), mootoriga pidurdades(praegu katse tehtud, mootoriga pidurdades kao pihustite impulsid 100%, vaid lihtsalt harvenevad, bensiini kulub ikka), segu õrn lahjendamine õhulugeja lollitamisega jne). Muidugi viimasega on oht kolvid, klapid ja katalüsaator ära sulatada aga liiale ei lähe, detonatsioonianduri ja kella tahaks ka panna, et mootori tööd "kuulata".
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 14 Juul 2013, 16:13

Mel kirjutas:See pani nüid ennast ka mõtlema,paagist tuleb välja 2 peenikest toru,1 mis kulgeb ette otsa ja teine tagasilla kohal olevat. huvitavat.filtritesse,klappidesse on tõenäoliselt üli olulised :)



Mel, kas sa pead silmas ikka pritsungit?
Karpaga varjandil ma üldse ei näinud söekanistrit kapoti all, aga võibolla lihtsalt mu mälu petab.
Pritsega GD paagi küljes on kolm peenemat toruotsa - survevool, tagasivool mootorist ja tuulutustoru. Viimase otstarvet ma taga ajangi, siiani pole ta mul ühendatud olnud, ainult pealevool ja tagasivool. Kütusekuluks sain eile trassil Pärnus käies 5,5L/100km kohta(~90km/h kiirusega). 100km+ lööb kohe liitri otsa ja veel kiiremini sõites viskab ämbriga mootorisse :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 14 Juul 2013, 22:20

väga huvitav pritse, mis pihusteid ei sulge...
kaks põlvkonda uuem (minu GW), on tunda, kui nt. maanteel gaas maha lasta, siis on pihustid kinni ja kui hoog raugeb, siis 10km/h lükkab toite uuesti järgi ja siis on kerge jõnks tunda, sest enne seda hakkab mootor täiega raputama ja siis käib jõnks ja auto käib nagu siidi, kuniks, kui pidurit tallan, kas siis välja sureb või hetk enne siduri alla vajutan...
igatahes väga huvitav tähelepanek. :)
mehaaniliselt on mazda juba üsnagi ökonoomseks timmitud. järgmine samm on vaid aju kallale minna. Jah, õhulugeja signaali võib poteka abil tõesti petta, saadki sõidu ajal füüsiliselt omale segu juurde keerata. Seega oleks vaja sul ka air to fuel näidikut, et see stabiilselt ühesugune püsiks, vastavalt siis kellatootjale, kas klassikaline lambda näit 1 või selle ümber.. olen näinud ka stöhhiomeetrilist A/F näidikut - 14.7:1 näiduga.
kursavend katsetas oma Opeli peal - 2.2 opel keeldus käivitumast. veakood õhulugeja viga. Leidis väärtused, mida sealt juhtmest pidi saama ja vedas uue toitejuhtme ajuklemmini ning krudis poteka vahele. Auto käib ja päris eduliselt. Kuigi millalgi oleks õige ikka õige asi ka hankida, aga eks sellega saab ka mõne aja läbi ja saab lihtsa vaevaga hobujõude keerata :D
huviga ootan sinu järgmist eksperimenti.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Juul 2013, 08:12

Tükk aega otsisin sobilikke pilte, siin nad siis on:
PiltPiltPilt
freerider kirjutas:... tuulutustoru. Viimase otstarvet ma taga ajangi...
Paagi poolelt ühendub kapotialt tulev toru detailiga: 13-795B.
See peaks olema süsteem mis kaitseb kütuse väljavoolamise eest kui autu kummuli keerata ja samas ka paagi surve ühtlustamaiseks vastavalt valmistajatehase inseneeride arusaamist mööda. Miskine rõhk/alarõhk paaki ikkagi jääb, aga see peakski olema seal.
Probleemne on see konkreetse süsteemi skeemi leidmine, tehase skeemidel on nad kõikide mootoritega erinevad+ igasugu muud modid sakslastele, sveitsile, usakatele, japsidele...

Ehk on abiks :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 15 Aug 2013, 14:10

Tänud skeemide eest, Toomas! ;)

Nüüd siis jõudnud kätte see hetk, kus Mazda amordid on nii õlikuivad, et esiotsa õõtsutades see jääbki üles-alla liikuma :p vaja oleks vahetada. Kui palju maksavad uued korralikud amordid sellele autole? Ja kui kellelgi on töökorras kasutatud amorte pakkuda, oleksin meeleldi nõus need ära ostma!
telefon: 56771202 Kalle
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Aug 2013, 18:19

Nädalavhetusel sai mazda amordid siis auto alt võetud ja vedrud eemaldatud. Tulemus - amordid ongi kuivad, varred käivad üles alla sõrmejõuga ja väike külgloks isegi sees. Kolvivarred on kulunud, kroomkate maha tulnud ja mis veel avastasin -õõtsuvad amordid on hävitanud esisilla õõtsade puksid.
Puksid, stabika puksiring jms tellitud, nüüd otsin amorte. Kas kellelgi on kokkupuuteid KYB-i toodetega ja MAGNUM TECHNOLOGY amordipüstakutega? Kumb on parem? Ja kas gaas või õli(mainin ära, et ajan taga mugavust ja pehmet vedrustust) :p

Sel nädalalõpul läheb suuremaks ehitamiseks. Esisild saab uue elu ja julgem sõita ka.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Aug 2013, 19:07

Õhkamort on üldjuhul olnud jäigem õliamordist. Samas, kui kasutad kõrge profiiliga rehve, mis iseenesest pehmemead on, võid suurema stabiilsuse tagamiseks kasutada ikkadi gaasikaid.
Samas ega amort üksi suurt mõjuta, kogu õõtsusmisest võtab osa amort, vedru, rehv ja koormus/kaal, ehk süsteemi üksikosa vahetamisega mõjutad kogu süsteemi. Ka pehmemad istmed annavad oma mõju tarbijale :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 17 Sept 2013, 22:40

Autole on ostetud uued amordid, tootja Sachs ja gaasiamordid on need. Vanadest on teekonarused õli täielikult välja peksnud ja kuivad mis kuivad. Auklikul teel kolisevad lisaks amortidele ka veel stabikavarras(seal vahel polegi enam pukse, nööbid on peaaegu kadunud), õõtsapuksid(vist kumm puruks murdunud juba, lahkus elu amortidest - väsisid ka õõtsapuksid koheselt) :D

Pilt

Nüüd on garaaziriiulile tekkinud uus komplekt (ostsin varuga, mitu komplekti tegelt) stabika pukse, made in germany ;) ja keermelatti ning mutreid seibe jne. Nendest saavad uued stabika puksid ja vardakesed pukside vahel. Õõtsad saavad omale uued kummipuksid, nii esimesed kui tagumised. Jooksvalt tuleb üle kontrollida, miks tuleb käigukasti juurest, sealt kus juhipoolne pooltelg käigukasti läheb, õli. Välja otseselt ei lahma aga õliniiske on sealt küll.

Tellitud ka uued esisuunatuled. Lõpuks ometi saab Mazda "jalad alla", vahepeal oli küll tunne, et see on üks lõputu ring - lähen autoga sõitma, sõidan lombiaugust läbi, suunatuli kukub rippesse juhtme otsa, lähen peale sõitu autost välja - ohhoo, suunatuli jälle pesast välja tulnud. Nädalavahetusest alates on see nüüd minevik.

Mootor teenib jätkuvalt hästi, ees ootab õlivahetus, suvega on päris korralikult kilomeetreid ette tiksunud. Keskmine kütusekulu trassil kipub ikka sinna 5,5L/100km kohta tulema, ja seda 90km/h juures. Väiksema -või suurema kiiruse puhul kaldub bensukulu suurenemise poole.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 18 Nov 2013, 10:27

Tervitus klubilistele! ;)

Minu auto seisab täna külmal jäisel hommikul hoovi peal kuidagi eriti vaikselt. Alati kui toast välja tulen, tuleb selline soe tunne aga nüüd on päris suur mure, kui autot vaatan. Nimelt, eile sõitsin kodutee peal suuremast(loe: hiigelsuurest) veelombist läbi. Masin hakkas kergelt puterdama, kuid mõne aja möödudes see lakkas ja käis kenasti. Koju jõudes pesin auto hoolikalt puhtaks ja ka kapotialuse. Lasin siis autol kuivada ja käivitasin mootori. Kõik kena aga peale 10 minutilist käimist hakkas mootor turtsuma, tahis välja surra ja tunda oli, et pooled pütid ei löö.

Aru ma nüüd ei saa, mis juhtus, jagajasse vaatasin, kuiv, kaane kuivatasin korralikult nii väljast kui ka seest(sees oli veidi vee kondendaati). Bensiini rõhk korras. Auto ei käi, lööb tagasi(aevastab) ja lõi isegi sisselasketoru lahti(selle plastiktoru, mis mootori ja õhulugeja vahel on). Kas on oht, et kui vesi mootoririhma vahele pääseb, võib see hamba võrra üle visata? Midagi nüüd juhtus, auto käib vaevaliselt ja ajab õudset vingu summutist välja. Palun nõuandeid. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 19 Nov 2013, 12:57

Selgus, et ikkagi rihma viga, sest gaasijaotus on täiesti paigast ära. Loodan et klapid pähe ei jooksnud juba, täna kontrollin märkide asetuse üle. Eile lihtsalt ei jõudnud enam. Lugesin, et sellel mootoril võivad päris kindlasti klapid vastu kolbe jõuda, aga loodame parimat. Tuleb suurem remont vist ette võtta, siiani on hästi teeninud, valvsus on ära kadunud igasuguste helide ja ohumärkide suhtes.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 14 Dets 2013, 03:35

Tere ööd, Mazdarahvas! pean tunnistama, et sain asjast valesti aru - minu mazda mootor on täiesti korras. Rihm polnud üle viskanud, oli lihtsalt veidi lõdvavõitu, sest pingutusvedru oli väsinud ja tundub, et rihmapingutusrulliku polt oli ka sutsu järgi andnud. Märgid olid 100% paigas. Miks üldse see jama hakkas - käisin vee sees sõitmas. Läbi lombi. Sügav lomp oli ja vett pritsis kapoti alla. Pauk oli nii tugev, et vesi lendas ka jagajakaane sisse. Pärast kuivatasin küll seda, aga kokku pannes tegin vea. Nimelt, panin 1 -ja 2 silindri küünlajuhtmed jagaja külge valepidi tagasi. Toomas saab nüüd kõvasti naerda, et on alles poisike, peaks oma autot ju läbi ja lõhki tundma, aga vot ei mäletanud enam, et juhtmed ei jookse järjest, 1..2..3..4, vaid algab kahega ..ja 1 ja nii edasi. Ma pole ju põhimõtteliselt kaks aastat ja enam pidanud kapoti alla vaatama, ainult õlivahetuse ajal, olen vahel ka natuke jahutusvedelikku juurde lisanud, lõdviku vahelt immitses välja ja akut vahetanud(siis kui genekas streikis). Pole midagi teha, et ta nii hea auto on. :)
Aga nüüd sõidab mazda jälle igapäev ja käisin täna talle ka juppe toomas Viljandist.

Seal nägin kasutajat MAC. Ta oli sõbraga tulnud oma mazdast punasele sõbrale, oletatavalt, juppe ostma tulnud AutoMoto poodi. Kõnetas mind, et kas ma olen Freerider. Vastasin, et olen misjärel muljetasime pikalt päevinäinud hallist autost. Juhtisin siis tema tähelepanu sellele, et autot plaan maha kanda ei ole niipea. Seda tõendas sületäis varosasid, milled ma autosse asetasin. Plaan nad täna õhtul külge keerata.

Varandust omajagu, kuna töötasin aasta jagu väga pingelise töö peal, pole siiani olnud aega ostetus asju alla keerata olnud, s.h. amorte. Paterdan ikka vanadega ringi veel.

Soetatud asjade nimekiri:
* Esiamordid;
*Amortide kaitsekummid ja läbilöögipuksid;
*Stabikavarda puksid, nii autopoolsed kui need teised, nööbid. Uued keermelatijupid, torukesed, seibid, mutrid;
*Sarniirid ette(Lemfjöder);
*Rooliotsad(Lemfjöder);
*Esimesed suunatuled;
*Kütusevoolikud;
*Kütusefilter;
*Suunatuled;
*Klapikambrikaane tihend.

Asju lisandub veelgi. Õlivahetus sai nädalapäevad tagasi tehtud, koos õlifiltriga.
Järgmisena peab üle vaatama generaatori, selle laagrid on hakkanud vilistama.

Kasutajale MAC veel niipalju, et võid siia teemasse sellest 626 GD mazdast enda tehtud pilte lisada, sellest ajast, mil ta veel sinu käes oli. Kõik pildid autost on teretulnud.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Dets 2013, 10:54

freerider kirjutas:...Toomas saab nüüd kõvasti naerda, et on alles poisike...
Juhtub ja ka paremates peredeski...
Naljaks see pole, pigem kurb(või isegi enda peale tige), kui ei suuda lihtsat iga leida. Endalgi olnud juhusesid...Loll on see kes põhjendust ei leia, mina kannan maha sellised asjad ealiste eripärade peale- Mida rohkem sa tead, seda rohkem on võimalusi unustamiseks. Pealegi enda tehtud vigu on raske leida. :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas mac » 20 Dets 2013, 09:41

Tore näha ja veel toredam kuulda, et autot vanarauda ei vii. Tee need keretööd ära ja siis sõidad sellega veel kaua-kaua. Peab mainima, et tegin temast päris silmapaistva ja edeva auto :wave:

Panen paar pilti ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 30 Dets 2013, 02:31

Tänan piltide eest, MAC.
Lisan varsti pilte hetkeseisust, siis hea võrrelda.
Aga need udukad tuleb küll tagasi panna, need sobivad sinna nagu rusikas silmaauku. Sai ära võetud, sest pirnid põlesid läbi.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 10 Veebr 2014, 00:32

Nagu MAC-ile lubatud sai, panen siia oma mazdast viimati tehtud pilte.

Paigaldasime oma autole põneva lisavidina, selline EL-ekvalaiser, mis kleebitakse klaasile(näiteks auto tagaklaas, nagu meil) ja muusika rütmis hakkavad selle tulbad liikuma üles alla. Põnev, aga politseile kindlasti ei meeldi. Niisiis, me seda sõidu ajal ei kasuta, olgu siinkohal ära öeldud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis freerider, 10 Veebr 2014, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 10 Veebr 2014, 00:34

Varsti tuleb ka päevavalges tehtud pilte. Hetkel pole olnud aega neid teha.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 18 Veebr 2014, 22:19

Mel kirjutas:
freerider kirjutas:Hetkeseisuga 10% põhjast hävinud(loe: roostes või läbi juba).


Sise tunne ütleb,e kahjustused kindlasti suuremad,tüüpilised kohad,eestotsast jalgealune kus keerab tulemüüriks...


Vot nüüd selline lugu, et rooste on edasi läinud. Mel-il oli juba tookord kindlasti õigus. Autole peale vaadates ei ütle, et tal midagi viga oleks. Aga käisin nädalavahetusel igaastast bensiinipaagi puhastust tegemas - olin jälle kondendsi paaki saanud ja pumba sõel oli umbes veest. Auto all käies jäi mul suu lahti - mida on sool vahepeal teinud. Auto tagaosa on ikka täitsa läbi. Proovin seda nädalavahetusel taastada aga mitte originaaliks, nii hästi ei oska kui seda teeb Mel. Teen nii, et koos seisab veel.
;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mel » 19 Veebr 2014, 11:32

freerider kirjutas:- mida on sool vahepeal teinud. Auto tagaosa on ikka täitsa läbi. nii hästi ei oska et koos seisab.
;)


Nooa,paneme järtsu,praeguste prognooside järgi saaks ette võtta ehk talvel,saaksid siis j.a.kevade uuepõhjaga autu :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3571
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist