freerider kirjutas: Lisaks tuleb pildimaterjal tegemata ja tehtud töödest, ennem ja pärast.
Pärast happekrunt, täitekrunt, värv.
Salongis pigi/mastiksi taolisi asju enam ei kasuta,
freerider kirjutas: nii käest ära lastud.
Mell saatis mulle miski pildi ettevaatusabinõudest keretöödel: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x7 ... 3/5opj.jpgfreerider kirjutas:... katan klaasid kinni ja külili. Mõtlema peab veel, kuidas lahendan ma probleemi, et küljeplekid viga ei saaks. Peaks mingi keevitusraami esmalt nelikanttorudest tegema - nimelt, nagu MEL mainis, võiks ju sillad ka alt lahutada. Siis parem ligi pääseda kõikjale. Raami tehnoloogia tuleb kiiresti välja mõelda ja nelikanttorud ära tuua, et see valmis keevitada...
freerider kirjutas:...Niisama maas autot teha ei saa. Vaatab, võibolla ei poolita siis poolraame tehes toru, aga tahaksin pagasiruumi põhja kena ja siledat saada, kui nelikanttoru üheks pagasniku põhja osaks jätan, jääbi põhi laineline. Fliis tuleb peale küll, aga siiski, tahan korralikku tulemustk...
Kogu juhtmestiku uuesti katmine on mõtetu. Aeg on oma jäljed jätnud, kus juhtmestik viga on saanud- neid kohti tohterdaks. Pealegi uue kihiga katmisel on ka omad miinused. Juhtmestik muutub jäigemaks(kas seda vaja on), aeg, kaal ja materiaalne kulu.freerider kirjutas:Plaan veel korrastada kogu juhtmestik, need mis vabaduses hetkel, lähevad kõik isolatsiooni(isoleerpael) ja musta rüüsi sisse. Uued kaablikingad, kus ära mädanenud on, pistikud, releed. Kapoti all see parempoolne jõu-kaitsmeploki juures asuv relee, see nöögib alatasa....
tomkulibin kirjutas: Avad ei peaks avanema põhja alla, vaid salongi(minu nägemus)
Vahel harva olen ka papist teinud sabloone, enamuses ikka üritanud plekist väikse varuga tüki lõigata, seda siis õigeks painutada ja magnetite ja muude "krakadega" paika sättides parajaks märkida. Siinjuures pead järeldusele tulema kuidas lõigata. Kas keevitad serv/servaga kokku, või jätad u 1mm pilu vahele. Igal juhul tulevad pinged sisse. Väidetakse, et piluga keevitades on nn äravedamine väiksem, ise pole selles väites alati kindel. Olen ka eelnevalt miskised väiksed painded paikadele sisse voltinud, see aitab kah soojuspaisumisest tekkivaid deformatsioone peita(risti sisse valtsinud, minu teemas põhja lappimisel kohati näha). Sellegi poolest enne täppimist peaks paidaldatav tükk olema maksimaalselt servadest kattuv avaga, kuhu ta topitakse. Peale täppimist peaks täpid maha lihvima, pleki õigeks koputama ja siis järgmised täpid peale. Ja nii jätkuvalt, kuniks paik on paigas lõplikult. Tüütult pikale venib tegevus, aga tulemus on parem.freerider kirjutas:...kuidas lõigata...
tomkulibin kirjutas:Tagasilla tala on kõigil GD keredel sama. ...Ega sa sillatala kinnituskoha asukohta ei kaotanud ära? 1mm eksimust võib panna auto "koera" jooksma.
freerider kirjutas:... tuleb kaitsekiht pinnale. Seda kahjustades, kriimustades roostetab raud jälle....tagatipuks tuleb plekk puhta veega ära pesta, et aine jäägid ja roostejäägid maha tuleksid.
tomkulibin kirjutas:freerider kirjutas:... tuleb kaitsekiht pinnale. Seda kahjustades, kriimustades roostetab raud jälle....tagatipuks tuleb plekk puhta veega ära pesta, et aine jäägid ja roostejäägid maha tuleksid.
Vasturääkivus sinu enda ütlemises?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist