Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 24 Mai 2014, 01:15

Aga võibolla ma olengi siis koguaeg valesti teinud. Proovin nii, nagu sa õpetasid. Selline tolm tuleb maha peale reageerimist ja kuivamist.

Ole hea, juhata mulle tagasilda ... teine varjant on, et ma pean seda lappima hakkama(enda vana) ja see saab oi oi kui kole töö olema. Servad on tugevad, küljed läbi mädanenud.

Päeval läheb põhja keevitamiseks. ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Mai 2014, 07:28

Vaata varuosade teemasse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas Mel » 25 Mai 2014, 23:58

Mis see tühi tala nüüd keevitada ära pole,kui juba kere niiiiiiilaijalt ettevõetud :D Mul vedeleb räästas x vana bmv esipõll,sellest ajast kui sai käidud Saaremaal kogunemas.Tehtud pole küll Buvanoliga,on vürdi oma mis veebaasil ja ei ole sinna mingi roosteuss külge hakand :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 27 Mai 2014, 19:09

Toomas, vaatasin, aga jäi praegu kahesilmavahele, peab üksipulgi postitused läbi kammima.

Mel - mis sa paberist enam lapid, ta on tõesti sõelapõhi. Samas, tundub, et ainult keskelt. Äärtest ja sealt, kus ta poolraami külge kinnitub, seal on tugev raud sees, 3 mm kindlasti. Aga ei tahaks aega raisata. Reedel läheb taas keevitamiseks, siis ka uued pildid.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 07 Juun 2014, 01:06

Järgmisel nädalal toon ühe teise GD kupee koju, siis uurime sealt sillatala seisukorda.
Oma auto jagu vaadeldes tärkas paar ideed isegi, Tom õpetas ka õigesti, et kohe pole mõtet minema visata.

Eelmisel nädalavahetusel sai natuke tööd ka tehtud, aga tuju rikkus otsa lõppenud AR-CO ballooni sisu. Keevitasin rõõmsalt, lootes, et saan auto "pepu" valmis, aga jõudsin ainult pool ja sedagi osaliselt.
Ülejäänud ajast, mille olin planeerinud keevituseks, lasin metallil buvanoliga reageerida ja hiljem puhastasin selle jäägid pagasnikust. Kruntisin korraliku metallikaitsekrundiga pinnad ära, et roostetama enam ei hakkaks. Hiljem keevitama hakates käian plekkide servad taas haljaks. Tulemus siis selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Edasi ehitan järgmisel nädalavahetusel. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Juun 2014, 01:19

Ootan ärevusega, kunas saab doonori juba kõrvale. Pinget hakkas pakkuma 2.0 FE3 mootor. Nimelt räägivad kuulujutud, et sellest saab turbotades 600 + hobust välja meelitada. Selline poleks eesmärk, aga F2 juurest tuleks edasi liikuda, siis on juba kolm mootoritüüpi ära katsetatud(siiani FE 8 klapiga ja F2 12 klapiga).

16 klappi ja 103 kW vabalthingav annaks mõtlemisainet. Loomulikult tuleb ennem keretööd ära teha aga, kui juba tegemiseks läks, siis tuleb kone ka maha võtta ja kapotialune üle käia(puhastada, keevitada, värvida). Hea, et igasugu mõtted peas keerlevad. See on märk ikka edasisest huvist.

Üks küsimus ka laiale ringile - kuidas saada lahti roostest, mis on tekkinud mõlemale A-piilarile? Pildil on see hästi näha. Kas aknapost roostetab seestpoolt täie rauaga?

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Juun 2014, 06:37

freerider kirjutas:... kuidas saada lahti roostest, mis on tekkinud mõlemale A-piilarile? Pildil on see hästi näha. Kas aknapost roostetab seestpoolt täie rauaga?...
Lahti saab nagu tavaliselt, mehaaniliselt kraapides. Teisele küsimusele sa vastust tead juba, aga see ei meeldi sulle ja seepärast otsid lohutust, äkki ei ole rooste seal kohas suuteline plekki mõlemast küljest närima. Kõige tõhusam rooste eemaldamine on koos roosstese plekiga eemaldamine, seda enam, et sisepinnale sellises kohas saad ligi vaid algosadeks lammutades ja siis ka vast ainult pritsides liiva, soodat või klaaskuule. Kannata ära doonori kohaletoimetamine, ehk saad sealt paremas olekus juppe kasutada.
Mootoritest: kui enda vanal GC-l asendasin FE karb.>FE3-ga siis alumise otsa pöörded juskui lahjemadki tundusid olema, aga kui pöördesse ajasid, siis oli pidamisega probleeme. :wave: Mul jäi tookord FE3 moto kooslusse FE carb. k.kastiga+ FE originaal väljalase, millel sigapikad käigud, mis omakorda annab hea tundlikkuse jõudude muutumisel, samas 2.käiguga piirajas(7,5 tuh rpm) oli maanteel lubatud kiirus ammu ületatud. Maante kütuse kulu rahulikult kulgedes (talinn>peterburg>talinn) 6,3 L/100km.
Samas F2 oli minu jaoks väga mugav asi, pole aut kasti vajagi veab pea olematutest pööretest alates, paraku kuni u 5-5,5 tuh. rpm(sarnane FEga, aga tunduvalt vähem väänet), erinevalt FE3st, mis korralikult kuni punase märgini tahhomeetril toimetas effektivselt.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Juun 2014, 22:21

Kannatan, Tom, kirjutan sulle ps, küsimus pukseerimise kohta ikkagi.

Jutt jumala õige, F2 pobises pea olematute pööretega nurrnurr hoovis edasi, ilma, et oleks lõhkuma läinud või jõnksutama. Selline mõnus krõbin tuleb mootorist, kui kiirendada madalatel pööretel, see pole detonatsioon aga omamoodi eriline hääl, mida olen kohtanud siiani lisaks Mazdale vist ainult ameeriklaste kapoti alt/tulemüüri tagant.

Kas FE/F2 mootorile ja FE3 istub sama käigukast otsa?

Tõin täna veel varuosi maalt ära ehitusobjektile, lisaks pagasniku luugi, mis on prillikivi. Oma jaoga juhtus mul õnnetus, lohakas vahest, nagu ma olen, unustasin pagasiluugi lahti ja hakkasin autot tõstuki peal lae alla laskma. Õnnetuseks tuli ülemistelt
garaazi riiulitelt ennem üks lauajupp vms vastu ja litsus natuke mu pagasiluuki. Vahed pole enam päris õiged ja raske on tagasi õigeks väänata. Parem asendan. See on 90´ aasta 626 GD kupee oma ka, mulle meeldivadki need uued tagatuled rohkem.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Juun 2014, 11:40

Kas FE/F2 mootorile ja FE3 istub sama käigukast otsa?

Kinnituse poolest vastastikku vahetatavad, sisud erinevad/ülekande arvud. FE3 kast on vähe erinevama kinnitumisega, aga see ei sega teda pookida teiste F sarja mootoritele. Erinevuseks tulevad FS ja FP mootorid (GE, GF keredelt), neil teine kinnitumine. Muidugi ei sobi ka rootormootori ja V6 mootorite kastid. Aga kui viitsid jännata vaheplaadiga(sidurikoja sobitamine) siis võid kasvõi "Kirovitsi" kasti külge pookida.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 13 Juun 2014, 21:30

tomkulibin kirjutas:
...Aga kui viitsid jännata vaheplaadiga(sidurikoja sobitamine) siis võid kasvõi "Kirovitsi" kasti külge pookida...


Selge, siis jääb igaksjuhuks üks kast varuks. :) Tänasest keevitusaparaat jälle minu käsutuses, homme hommikul(kui tihedalt vihma/lund ei saja/tuiska, siis hakkan edasi ehitama ja lõpetan taguotsa tegemise ära. :) Seejärel tuleb poodi pleki järele minna - hakkab otsa saama :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 16 Juun 2014, 01:32

Tänased edusammud siis - valmis sai tagapõll 100% ja kõrvalistujapoolne tagumine karp/pagasniku osa.
Miks nii vähe jõudsin? Sest, tuul oli kohati tugev ja ajas mul CO minema. Siis õppisin trikke juurde, hakkasin punktimise ajal keevituskindaga kaitstud kätt käpa peal hoidma. Voilaa, tuul enam mu keevitamist ei seganud, lasin rahulikult edasi.

Ise olen väga rahul. Nüüd algab puhkus ka, loodan rohkem ära jõuda, kui nendel üürikestel nädalavahetustel. Misa auto ettepoole, seda vähemaks lõikamist keevitamist läheb, eesistujate jalgade alt jälle rohkem vaja lõigata kuid ees tulemüüri juures on minimaalselt roostekoldeid.

Tahaks juba sõita Mazdaga :D:D:D
Kolmapäeval tuleb doonor, kindlustus tehtud, ainult vaja järgi minna . . .
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas Siim » 16 Juun 2014, 03:32

Vabandan juba ette aga see ei ole renoveerimine,renoveerivad Tom ja Mel,sina muudad auto taas sõidukõlblikuks.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Juun 2014, 07:21

Siim kirjutas:Vabandan juba ette aga see ei ole renoveerimine,renoveerivad Tom ja Mel...

See justkui kompliment mulle. Mul oli senimaani ettekujutus, et on olemas parandamine või restaureerimine, nüüd siia vahele veel kuhugi vaja sokutada renoveerimine. Ise seni end pidanud parandaja klassi :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. renoveerimine - freerider

PostitusPostitas freerider » 25 Juun 2014, 02:13

Siim kirjutas:Vabandan juba ette aga see ei ole renoveerimine,renoveerivad Tom ja Mel,sina muudad auto taas sõidukõlblikuks.



Täiesti nõus, ma ei hakka selle autoga midagi tõestama, lihtsalt parandan ta ära. Pärast sõidab, läbib TÜV ja nii ongi. :D aga, oodake mu teist projekti... :thumbup: selle autoga hakkab hoopis midagi muud toimuma.

Vahepeal olgu ära mainitud, et tõin "doonori" ära. Selleks oli mul olemas kolmnurkne agregaat auto vedamiseks/pukseerimiseks. Pahatihti juhtub aga nii, et mõtted kihutavad reaalsusest ette ja Tomi juurde kohale jõudes selgus, et kolmnurk ei sobi mitte. Suured tänud Tomile ja Evertile, kes kohe asjalikke näpunäiteid jagama hakkasid ja aitasid mul kolmnurgale uue kuju anda.
Pilti ka, ennem:

Pilt

Pilt

...ja peale Tallinnas modimist:

Pilt

Pilt

Pärast kahte tundi ehitamist haakisime Mazda Opeli taha (olgu ära märgitud, et passi järgi tohib Opel vedada ainult 550kg, Mazda on 1500kg). Sõit kulges trassil Tallinn-Imavere-Viljandi- Abja-Paluoja. Peale nelja rahulikku tundi olime kodus. Teel olles sujus kõik plaanitult, politsei meid ei näinud ja parem on ka. ;-) Algul olin päris kindel, et tõin omale nüüd doonori, mille pealt paremad palad maha kruvin ja ülejäänu - rändab vanametalli hulka. Aga päris nii see ei lähe.

Edasi kirjutan teises teemas, Everti Mazda on tegelikult eraldiseisev projekt, mitte doonor.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 25 Juun 2014, 11:37

Mind väga huvitas, et milline see kolmnurk lõpuks välja tuleb, aga kahjuks pidin ära minema just siis kui asjad seal garaazhi juures põnevaks läksid. Kui sul tekib selle hõbenoole juures mõni "WTF?"-moment, siis küsi julgelt. Mida iganes sa sealt leiad, on ilmselt minu kätetöö.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Juun 2014, 01:00

Täna tuleb tumehallikese tagumise otsa keevitustöödega ühele poole saada. Tagasillast niipalju, et kuna Everti GT sild jääb auto külge, siis teen ma oma vana lihtsalt korda. Harjan ta relakaga puhtaks, vaatan mis järgi jääb ja sinna, kuhu kannatab, keevitan lapi lapi kõrvale. Õõtsade poltide lahtisaamisega saab raske olema.

Ahjaa, ehitan veel üht imevigurit. Nimelt, küll OT aga lammutasin siin kaks lääne külmkappi ära ja sain sealt kaks kompressorit. Ehitan neile raami, rattad alla, panen sinna kinni, paak, voolikud, manomeeter - teen ülivaikse kompressori, kas või kummi pumpamiseks. :-)

Midagi ligilähedast :D

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Juun 2014, 07:07

Tootlikkus on sellistel asjadel suht olematu võrreldes lärmakatega :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 09 Juul 2014, 02:00

Vahepeal sai puhkust väga tõsiselt võetud ja seetõttu pole ka midagi väga palju auto juures ette näidata. Tehtud on tagaosa pagasnikust alates ja lõpetades tagumise istme alusega. See on kõik uus ja välja vahetatud. Tegin täpselt nii, nagu Tom õpetas. Peale keevitamist võõpasin pinnad Buvanoliga, lasin reageerida ja vahepeal niisutasin veega (tops, pintsel). Peale täielikku pindade kuivamist harjasin relaka pöörleva harjaga kõik puhtaks, jäi ilus särav metall. Selle kruntisin, värvisin.

Vahetada on vaja veel juhiistme all umbes 20 cm x 20 cm plekk, ja kõrvalistuja koha all samapalju. Küljekarpe kogu täiega vahetama ei kuku aga sisemise tugiriba pean kindlasti uue tegema ja paigaldama, sest tänu sellele on võimalik üldse autot tungrauaga üles tõsta. Annab karpidele jäikuse.

Eile õhtul võtsin ette tagasilla tala, lõpuks. Seis on päris kohutav, suur osa metallioksiidi kukkus sealt küljest, kui tala haamriga koputasin. Otsustasin, et uut ka otsima ei hakka. Vana tuleb uueks teha. Tükkhaaval, hakkan seda taastama.
Võtsin selle korralikult laiali ära, nüüd on hea teha. Proovin lõigata tala küljest tükikese, seejärel mõõdan uuest materjalist samasuguse tüki ja punktin tala külge. Seejärel uus tükike ja uus asemele. Niikaua, kuni kõik roostetanud kohad on välja vahetatud.

Pigimatid, mille põhjale ja igalepoole mujale paigaldan, on olemas. Aga vaja on veel vilti plastdetailide alla, ennem ei tahaks midagi kokku laduma hakata. Välistaks igasugused kriginad ja naginad.
Leidsin üles ka pagasiruumi polstrid, mille eemaldasin autost vahetult peale selle ostmist - praegu vaadates tunduvad need tuttuued olevat, vaja on ainult uusi tüübeid kinnitamiseks.

Usun, et tänase päeva jooksul saab taastatud tagasild alla.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 10 Juul 2014, 00:31

Saingi täna tagasilla auto alla. Kõik sobis, tihvtikohad olid samaks jäänud kenasti ja pikkused-laiused õiged. Koera jooksma hakata ei tohiks.
Alustasin rooste mehaanilise eemaldamisega relaka-traatkettaga. Peale seda mõjutasin roostepesasid happega ja puhastasin pinnad veelkord mehaaniliselt. Seejärel asusin keevitama. Tulemus pole küll originaal, kuid tuli 10 korda tugevam ja jäigem, kui ennem remonti. Mõned pildid töö käigust, väga palju klõpsida ei saanud aega, olin nii tööhoos. :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd ei mahu enam stabikavarras ära ja selle peale ma kohe ei mõeldnud. Peab talapoolsetele pukside alustele väikesed kõrgendused meisterdama, siis mahub varras ilusti ära ka.

Edasi liigun ettepoole. Autol on tarvis täielikult korda teha küljekarbid. Lõpuni vaja ehitada kõrvalistujapoolne põrandalapp umbes 10 x 10 cm. Kõik roostekohad välja harjata ja vajaduse korral keevitada. Tööd jagub, vahepeal hakkab heinategemise aeg, see võtab mul tööhoogu natuke maha.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Juul 2014, 05:38

Viimasel pildil üks auk veel lappimata?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas kanemgi » 10 Juul 2014, 07:12

Tagumine sillatala on ikka väga viis :thumbup:
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1359
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Juul 2014, 02:05

Tom, nendel piltidel oli asi veel poolik jep. Iga viimne kui detai sai lõpuks relakaga puhtaks harjatud, kui fotokaga uuesti auto juurde saan, siis näitan lõpptulemust. Tore kui sellise tagasilla kohta väga hullu kriitikat ei tule, ilus ta pole, hädavarjant rohkem. Aga ennem mädaneb auto ümbert ära kui see tala. See on 4mm rauast tehtud. Tahaks ka terve Mazda põhja nii ilusaks haljaks käiata/harjata nagu Mel tegi selle Mitsubishi viimati. Et kogu rooste välja saada, pindmiselt on teda siin-seal. Kui rattad alla paneks, saaks Mazdaga juba manööverdada hoovipeal, vaja oleks küll. Aga täna jälle heinapäev. Ja nii terve see nädal.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Juul 2014, 09:39

freerider kirjutas:... See on 4mm rauast tehtud...
Kui sa samas vaimus jätkad, pead hakkama mõtlema veoauto veermiku peale ja ka mootor tuleks vastav valida :silent:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 16 Juul 2014, 23:26

Saan nüüd edasi ehitada. Traat ja plekk lõppes vahepeal otsa. :p

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 09 Aug 2014, 23:03

Upitan teemat, mis vahepeal varjusurma jäi.

Vahepeal on rohkem puhatud ja lõbutsetud, s.p. ka postitusi pole(aga loen aktiivselt foorumit iga päev).
Nüüdseks tagaosa enam-vähem valmis. Siirdusin küljekarpide ja keskosa juurde.
Näitan tehtud töödest pilte ka.

Tagaistujate pepualune on saanud uue välimuse. Sinna vaja nüüd keevitada plaat(tugevdus) turvavööde murtite tarbeks.

Pilt

Juhiistme alune põhi, mis oli päris ribadeks roostetanud:

Pilt

Pilt

Pilt


Sama teen homme kõrvalistuja istmealusega.
Tom, nagu sa mainisid - kupeel peavad olema tugevad karpidesisesed membraanplekid. Lõikasin vana pasa kõik välja ja asemele käisid uued puhtad lehed, punktisin kinni ja freesin augud sisse, et õhk läbi käiks.

Mida soovitate küljekarpidesse lasta, et ei roostetaks?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist