freerider kirjutas: aga tehnoülevaatuspunktis tuvastati kontrolli käigus liiga suur lisaõhu näit
freerider kirjutas:Tere. Probleem mootoriga jätkuvalt.
Autol kontrollitud kõikvõimalikud mootori sisselaske õhulekked, aga tehnoülevaatuspunktis tuvastati kontrolli käigus liiga suur lisaõhu näit(kusagilt lekib peale õhulugejat lisaõhku). Lambda andur ja KAT korras. Mis võib veel mootoril viga olla, kõik lekked on kontrollitud eetriga, lasin seda igalepoole sisselaskekollektori piirkondadesse, pöörded jäid samaks(800-900). Kas rikkis on ikkagi õhulugeja?
Genekat saab ka remontida, varuosana müüakse pingeregulaatorit komplektis harjadegafreerider kirjutas: 626 GD 2.0 ...2.2 mootori generaatorit? selline pisemat sorti...
Pump ja üldse kogu auto elektrisüsteem on üles ehitatud 12V peale ja see et genekas toodab kuni 14.5V ei tekita miskeid probleeme. Käivitamis ajal on üldse pingelang kuni 10 V ja pole ka miskit häda, näe lähevad autod selliselt isegi käimafreerider kirjutas: aku pinge kõigub 12V...14,5V vahel). Sellest tulenevalt saavad pulseeriva pinge ka bensiinipump ja auto aju
tomkulibin kirjutas:Pump ja üldse kogu auto elektrisüsteem on üles ehitatud 12V peale ja see et genekas toodab kuni 14.5V ei tekita miskeid probleeme. Käivitamis ajal on üldse pingelang kuni 10 V ja pole ka miskit häda, näe lähevad autod selliselt isegi käima
Sinu ronimisvõimetusel on ilmselt miskit muud põhjust.
hullkonn kirjutas:Aga sa tegid juba üht generaatorit kas sellest ei saanud asja siis,et uut otsid???See jõuvõimetus on kah minuarust nagu millegi muu viga kui generati.Siis pm peaks laadima korralikult aku täis ja ronima minema kuskile,ning ei tohiks mingit kala olla.Testimiseks.
Viska pilte kah kui esituled säravad!!!!
Edu maažaga!!!!
Peale tulede vilkumise(heledam-tumedam) miskit ei muutunud, iseäranis nii mootori juhtimises, kui ka pumba töös. Ja sel pumbal on tunduvalt suurem töökoormus, kui sinu loomakesel. Kompuutri hetkekulu näidud on olnud üle 120l/100km kohtatomkulibin kirjutas:....Omal oli ka selline juhus, et hakkasid tuled vilkuma, pingeregulaatori vahetamine lõpetas selle jama...
tomkulibin kirjutas:Ja sel pumbal on tunduvalt suurem töökoormus, kui sinu loomakesel. Kompuutri hetkekulu näidud on olnud üle 120l/100km kohta
Pinge kõikus 12 ja 14,5 voldi vahel.
Või on sul miskine eriline isend?
Pump peab tootma 12 voldise pingega vähemalt 1300ccm minutis survega vähemalt 4,5 baari(pumba teh spets.), mida on kordades enam kui mootor suudab tarbida. Kontrolli oma pump üle!
hullkonn kirjutas:Krdi vägevalt sirab pole teist tuld vajagi:D aga sul xenonid seal sees???
Kupeed omavad ikka!!!!
Ja polnudki geneka vigafreerider kirjutas:.. kurvis sõites alla poole paagi kütusega jääb vist pump paariks sekundiks kuivale ja tekitab häireid mootori töös. Paaki tuleks modifitseerida pisut.
tomkulibin kirjutas:Ja polnudki geneka viga
Vaata originaal paagi pumba/tasemeanduri avast sisse, sealt saad mõtteid...
Kusjuures endal on ka olnud, ka teised on kaevanud antud mure üle, et kurvis pump kuivale jääb ja seda originaalpaagija korras pumbaga. Mõttematerjali...
hullkonn kirjutas:Pane suunatuleteema varuosade alla suunatule teema aga saab moosi hinnaga http://www.acar.eevõi neid kohti netis veel kus müüakse.
Aga ma ei näe su teemas pilte!!!huvitav miks??
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist