Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 07 Veebr 2012, 07:54

kupeel on jah, see koonuses tagaosa, proovin õiged karbid leida. Retsimist olen näinud, kui sõbral ei istunud poritiib absoluutselt ja lõpptulemus jäi "enam-vähem".

Kas originaalis on 626-l (millel taga trummelpidurid) käsipiduri hoovakesel väike vedru ka, mis trossi tagasi lükkavad? :) Ostmise hetkel polnud isendil kummalgi pool sellist vedru, ja kõik toimis. Hiljem leidsin ühe sobiva ja paigaldasin kõrvalistuja poolsele rattale, teine jäi kahjuks panemata. Nüüd külmaga kipub juhipioolne käsipidurihoob peale jääma kui käsipidurit olen proovinud tõmmata. Tundub et paha ei tee, kui sinna ka vedru otsiksin.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas heikki » 09 Veebr 2012, 21:23

Jah seal peaksid olema vedrud, üsna pehmekesed teised.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 15 Veebr 2012, 04:26

Tänane päev sai sisustatud Mazda osasid taastades. Generaator sai puhtaks pestud, vahetatud harjad ja laagrid. Käis ka stendis, 14,5 V kenasti laeb akut. Homme siis läheb auto peale.:)

Lisaks genekale tegin korda ühe esitule, mis juba aasta aega tegemist tahtnud on(reflektorid olid korrodeerunud), aga pole lihtsalt aega olnud käsile võtta. Pesin tule korpuse ja klaasi puhtaks, vahetasin kõik kolm reflektorit ja panin sisse uued pirnid. Lisaks on reflektorites nüüd 6x1W STAR LEDid, millel on lisa-parktulede otstarve, samas saab need eraldi nupust ka välja lülitada.
Viimati muutis freerider, 29 Sept 2012, 01:35, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 09 Juun 2012, 21:18

Tere. Probleem mootoriga jätkuvalt.
Autol kontrollitud kõikvõimalikud mootori sisselaske õhulekked, aga tehnoülevaatuspunktis tuvastati kontrolli käigus liiga suur lisaõhu näit(kusagilt lekib peale õhulugejat lisaõhku). Lambda andur ja KAT korras. Mis võib veel mootoril viga olla, kõik lekked on kontrollitud eetriga, lasin seda igalepoole sisselaskekollektori piirkondadesse, pöörded jäid samaks(800-900). Kas rikkis on ikkagi õhulugeja?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas dilidon » 09 Juun 2012, 22:45

freerider kirjutas: aga tehnoülevaatuspunktis tuvastati kontrolli käigus liiga suur lisaõhu näit

Seda mõõdetakse summutisse pandava anduriga?
Oli kord sama probleem ja ülevaataja ütles,et sumbutis on auk,et õhunäit on paigast ära. Kõrvale kuulda polnud. Toppis kaltsu sumbutile augu ette ja sai näidu korda. Ise ei osanud selle peale midagi kosta,peaasi,et läbi laskis.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 10 Juun 2012, 11:21

freerider kirjutas:Tere. Probleem mootoriga jätkuvalt.
Autol kontrollitud kõikvõimalikud mootori sisselaske õhulekked, aga tehnoülevaatuspunktis tuvastati kontrolli käigus liiga suur lisaõhu näit(kusagilt lekib peale õhulugejat lisaõhku). Lambda andur ja KAT korras. Mis võib veel mootoril viga olla, kõik lekked on kontrollitud eetriga, lasin seda igalepoole sisselaskekollektori piirkondadesse, pöörded jäid samaks(800-900). Kas rikkis on ikkagi õhulugeja?

summutist mõõdetavat lisaõhku ei saa kunagi tulla sisselaskest, sest vastavalt õhukogusele tuleb vastav kogus kütust. See mõõdetud õhk on sul hõre summuti - tüüpilise kohana kõik polditavad kinnitused, sest sinna käib metalltihend, mis ajaga ära mädaneb ja lõpuks jääb see järjest hõredamaks ja hõredamaks... :D Niiet, summutit keevitama! :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 10 Juun 2012, 23:58

Aitäh vastuste eest. Ilmselgelt tuleb siis kusagilt väljalasketoru vahelt lisaõhku juurde.

Küsiks veel siinkohal, ega kellelgi pole 626 GD kupee 1988..1989-aastakäigu juhipoolset suunatuld üle? Selle kinnitused otsustasid koostöö lõpetada ja lendas 90km/h pealt masina küljest minema :D leidsin teise küll muruseest ülese, aga seda kattev klaas oli puru ja alles ainult reflekor ja lisahajuti :)
Ja probleeme tekitab viimasel ajal dejavuuna tunduv pulseeriv generaatori laadimine(aku pinge kõigub 12V...14,5V vahel). Sellest tulenevalt saavad pulseeriva pinge ka bensiinipump ja auto aju, niiet asi ei käi õigesti. Väikesel kiirusel on võimatu "ronida", sest auto hakkab hüppama.
Kas kellelgi vedeleb veel Mazda 626 GD 2.0 ...2.2 mootori generaatorit? selline pisemat sorti, lisan ka pildi sellest:
Pilt
Kõik pakkumised oodatud postkasti sõnumitesse PS-i. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Juun 2012, 00:11

freerider kirjutas: 626 GD 2.0 ...2.2 mootori generaatorit? selline pisemat sorti...
Genekat saab ka remontida, varuosana müüakse pingeregulaatorit komplektis harjadega
Omal oli ka selline juhus, et hakkasid tuled vilkuma, pingeregulaatori vahetamine lõpetas selle jama.
freerider kirjutas: aku pinge kõigub 12V...14,5V vahel). Sellest tulenevalt saavad pulseeriva pinge ka bensiinipump ja auto aju
Pump ja üldse kogu auto elektrisüsteem on üles ehitatud 12V peale ja see et genekas toodab kuni 14.5V ei tekita miskeid probleeme. Käivitamis ajal on üldse pingelang kuni 10 V ja pole ka miskit häda, näe lähevad autod selliselt isegi käima :wave:
Sinu ronimisvõimetusel on ilmselt miskit muud põhjust.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 11 Juun 2012, 14:33

Aga sa tegid juba üht generaatorit kas sellest ei saanud asja siis,et uut otsid???See jõuvõimetus on kah minuarust nagu millegi muu viga kui generati.Siis pm peaks laadima korralikult aku täis ja ronima minema kuskile,ning ei tohiks mingit kala olla.Testimiseks.
Viska pilte kah kui esituled säravad!!!!
Edu maažaga!!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Juun 2012, 17:42

tomkulibin kirjutas:Pump ja üldse kogu auto elektrisüsteem on üles ehitatud 12V peale ja see et genekas toodab kuni 14.5V ei tekita miskeid probleeme. Käivitamis ajal on üldse pingelang kuni 10 V ja pole ka miskit häda, näe lähevad autod selliselt isegi käima :wave:
Sinu ronimisvõimetusel on ilmselt miskit muud põhjust.


Selgitan probleemi lähemalt - kui generaatori alalispinge amplituud on pulseeriv, muutub ka bensiinipumba tootlikkus. Sellest tulenevalt kõigub bensiini surve bensiinimagistraalis ja sisselaskeklappide peale pihustatakse olenevalt generaatori(ja ka aku) pinge väärtusest rohkem või vähem bensiini. Kui ma foori alt minema hakkan tasakesti, kulgeb auto jõnksadi - jõnksadi edasi, see on ilmselgelt generaatori süü. Ka mootori tühipöörded kõiguvad 800...900 vahel koos armatuuritulede, lähitulede jms heleduse muutumisega. Ostan genekale uue pingeregulaatori koos harjadega. Proovin ka korraga vilistavad laagrid ära vahetada.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Juun 2012, 17:51

hullkonn kirjutas:Aga sa tegid juba üht generaatorit kas sellest ei saanud asja siis,et uut otsid???See jõuvõimetus on kah minuarust nagu millegi muu viga kui generati.Siis pm peaks laadima korralikult aku täis ja ronima minema kuskile,ning ei tohiks mingit kala olla.Testimiseks.
Viska pilte kah kui esituled säravad!!!!
Edu maažaga!!!!


Tegin jah ühe geneka täiesti korda, aga sellel esineb samasugune pingekõikumine, varem ei olnud aga viimased kaks kuud on asi hull. Pinge ei lähe üle 14,5 voldi, midagi läbi ei põleta kuid muudab bensiini etteannet ja tühipöörded kõiguvad pinge muutumise taktis, sama ka sõidu ajal väikese kiirusega, maanteel pole nii hull. Tegemist ju ikkagi sissepritsega mootoriga. Karburaatori puhul see jah ei loeks. :)
Viimati muutis freerider, 29 Sept 2012, 00:28, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 11 Juun 2012, 18:41

Krdi vägevalt sirab pole teist tuld vajagi:D aga sul xenonid seal sees???
Kupeed omavad ikka!!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 12 Juun 2012, 07:18

tomkulibin kirjutas:....Omal oli ka selline juhus, et hakkasid tuled vilkuma, pingeregulaatori vahetamine lõpetas selle jama...
Peale tulede vilkumise(heledam-tumedam) miskit ei muutunud, iseäranis nii mootori juhtimises, kui ka pumba töös. Ja sel pumbal on tunduvalt suurem töökoormus, kui sinu loomakesel. Kompuutri hetkekulu näidud on olnud üle 120l/100km kohta
Pinge kõikus 12 ja 14,5 voldi vahel.
Või on sul miskine eriline isend?
Pump peab tootma 12 voldise pingega vähemalt 1300ccm minutis survega vähemalt 4,5 baari(pumba teh spets.), mida on kordades enam kui mootor suudab tarbida. Kontrolli oma pump üle!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 12 Juun 2012, 16:20

tomkulibin kirjutas:Ja sel pumbal on tunduvalt suurem töökoormus, kui sinu loomakesel. Kompuutri hetkekulu näidud on olnud üle 120l/100km kohta
Pinge kõikus 12 ja 14,5 voldi vahel.
Või on sul miskine eriline isend?
Pump peab tootma 12 voldise pingega vähemalt 1300ccm minutis survega vähemalt 4,5 baari(pumba teh spets.), mida on kordades enam kui mootor suudab tarbida. Kontrolli oma pump üle!


Nõustun sellega, et töökorras ja kvaliteetne bensiinipump toodab rohkem kui auto ära kulutab.
Minu pump hakkab vist ära kuluma, sest ta "vilistab" päris kõvasti, ja kui mootor töötab ja kui generaator laeb, siis on huvitav auto taga kuulata kuidas selle vile kõrgus muutub, nagu politsei sireen.
Ah jaa, täpsustan veel, et pump ei tooda vist enam 12V pinge juures 1300ccm/minutis survet ja vähemalt 4,5 baari, sest kui mul generaator katki läks, ja aku pinge langes 12,5 voldi peale, polnud masinal ei kiirendust, ega ka jõudu sõidu ajal, mootor "kakkus" ja puterdas hirmsasti.
Tuleb siis bensiinipumba vahetus ette võtta. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 12 Juun 2012, 16:33

hullkonn kirjutas:Krdi vägevalt sirab pole teist tuld vajagi:D aga sul xenonid seal sees???
Kupeed omavad ikka!!!!


Sirab jah nii, et halogeentulesid pole vaja :D tegelikult see tundub võimsam pildi pealt kui on. Ei ole ksenoontuled.;) Kupli sees on 6 ühevatist LED valgusallikat, valgusdioodi, mille paigaldasin sinna reflektori sisse esitule renoveermise käigus. Põlevad koos parktuledega. Väga meldiv valgus silmale ja ei pimesta vastutulijat maantel :)
Kupeed on tõesti võrratud, minu jaoks juba kolm aastat! :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 20 Aug 2012, 08:32

autol vahetatud bensiinipump, mis oli kiirendushädade põhjustajaks kogu aja. Tundub, et endisel pumbal oli tootlikkus nii väikseks juba jäänud, et isegi bensiini rõhuregulaator ei hakkanud tööle selle rõhu peale ja tagasivool seetõttu puudus. Mootor käib nüüd ühtlaselt, alati samad tühipöörded(mis ei uju enam 500...1200 rpm vahel. Isevalmistatud bensiinipaagi üks mure on aga see, et kurvis sõites alla poole paagi kütusega jääb vist pump paariks sekundiks kuivale ja tekitab häireid mootori töös. Paaki tuleks modifitseerida pisut.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Aug 2012, 11:54

freerider kirjutas:.. kurvis sõites alla poole paagi kütusega jääb vist pump paariks sekundiks kuivale ja tekitab häireid mootori töös. Paaki tuleks modifitseerida pisut.
Ja polnudki geneka viga :wave:
Vaata originaal paagi pumba/tasemeanduri avast sisse, sealt saad mõtteid...
Kusjuures endal on ka olnud, ka teised on kaevanud antud mure üle, et kurvis pump kuivale jääb ja seda originaalpaagija korras pumbaga. Mõttematerjali...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 20 Aug 2012, 22:20

tomkulibin kirjutas:Ja polnudki geneka viga :wave:
Vaata originaal paagi pumba/tasemeanduri avast sisse, sealt saad mõtteid...
Kusjuures endal on ka olnud, ka teised on kaevanud antud mure üle, et kurvis pump kuivale jääb ja seda originaalpaagija korras pumbaga. Mõttematerjali...


Ei olnud jah ;) otseselt. Teooria ju selline, et kui pump on töökorras, siis arendab ta juba 8...12 voldi juures piisavat rõhku, et mootor käima läheks ja käiks. Seega, kuna mul geneka pinge "ujus" 12...14,5V vahel siis oleks pidanud rõhuregulaator lihtsalt võnkumise summutama ja mootor viisakalt ikkagi töötama. Sest mootori andrid töötavad ju stabiliseeritud 5 voldi pealt ja neid samuti pinge kõikumine ei saa segada. Viga oli ikkagi surmasuus pumbas, mis on hõredaks kulunud.

Tasemeanduri avast sisse vaadates kiikab vastu kauss, kus sees peab asetsema pumba sõelfilter. See kauss on ülejäänud paagiga ühenduses peene toru kaudu, ja seetõttu ei jookse bensiin kurvis teise paagi otsa ja pump ei jää kuivale. Kuid mul see kauss puudub - lisan pilte ka oma "ulmeliset" paagist, mis erineb originaalist igas mõttes ;) Mõttematerjali veel - sõitkem täis paagiga niitihti kui võimalik :D tekib ka vähem kondendsi, pumba riknemisi jms.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 20 Aug 2012, 22:40

Mõned pildid mu GD liba-bensiinipaagist :D

Pilt

Pilt

Pilt

Kiikame sisse....
Pilt

Paagi vaheseinad:
Pilt

Minu uus pump, tasemeandur ja kütuse miinimumi-lambi andur. Seegi on ümber kohandatud-ehitatud.
Pilt

Paagi andmed:
*Mahutab 30 liitrit. Sõita saab sellega umbes 500km.
*Valmistatud 2mm paksusest plekist. Muud polnud käepärast. Kõik servad on keevitatud, hermeetilisus kontrollitud 6 bar rõhu all.
*Olemas on täitetoru, õhu väljutustoru(tankimiseks) ja bensiinipumba auk. Lisaks on veel bensiiniaurude kogumistoru nippel, mis läheb Carbon Canisterisse.
Viimati muutis freerider, 29 Sept 2012, 00:26, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Aug 2012, 21:04

Üleeile saabus astronoomiline 300 000 km minu odomeetrile.

Pilt

Auto on suurepärases korras selle läbisõidu kohta.:)
Viimati muutis freerider, 29 Sept 2012, 00:42, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 29 Sept 2012, 00:17

Paar kuud tagasi kukkus sõidu ajal juhipoolne suunatuli asfaltile, viga oli halbades kinnitustes, mis olid natuke murdunud. Läksin tuld kohe otsima ja leidsin selle heina seest. Kaotasin tuleklaasi ja hajuti, ainult reflektor ja pirni oranz kuppel jäid alles. Nüüd on kinnitused täiesti katki vibreerinud - täna avastasin suunatule juhtmete otsas rippumas. Kas kellelgi oleks 626 GD kupee 1988-1989 aastakäigu masina suunatuld pakkuda(juhipoolne)?
Viimati muutis freerider, 29 Sept 2012, 00:33, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 29 Sept 2012, 00:30

Pane suunatuleteema varuosade alla suunatule teema aga saab moosi hinnaga http://www.acar.eevõi neid kohti netis veel kus müüakse.
Aga ma ei näe su teemas pilte!!!huvitav miks??
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 29 Sept 2012, 00:35

hullkonn kirjutas:Pane suunatuleteema varuosade alla suunatule teema aga saab moosi hinnaga http://www.acar.eevõi neid kohti netis veel kus müüakse.
Aga ma ei näe su teemas pilte!!!huvitav miks??


Lisan ka varuosateema alla siis.
Tegelen probleemiga, varsti korras! ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 29 Sept 2012, 00:37

Piloot ja auto ise.

Pilt

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hardstyler » 29 Sept 2012, 13:33

mõnus. :thumbup:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron