hardstyler kirjutas:GD kupee on tõesti väga ilus masin. Konkreetne isend tundub veel uskumatult korraliku kerega olevat.
Hoia iludus liikvel. Edu.
tomkulibin kirjutas:Sulle vajalik sisselaske kollektor on 2.2l mootoril (626 GD/GV 1987-1992/1997)
Kui aga tahad, et õhuvõtt toimuks, kui vanasti/mootori keskelt, siis pead hankima 2.2l mootorilt, mida paigaldati 929 HC kerele(1988-1991)
Üldsegi, pane 2.2l mootor, saad 12 klappi ja 85kW ja väänet juurde ja sobib sinu k.kasti otsa.
Sinisilmne, sellist aja pole vist olemas...kellelgi leidub Mazda 929 manuaali
tomkulibin kirjutas:Sinisilmne, sellist aja pole vist olemas...kellelgi leidub Mazda 929 manuaali
Mis sind huvitab ?
tomkulibin kirjutas:Ühel on tühikäik BAC valve kaudu ajust juhitav, teisel 3x solemoidid- kuidas sa selle probleemi lahendad? Sisselaske kollektorite ühendus kaane külge on 8 ja 12 klapilisel erinevad, sedapidi ka ei saa teha.
929 2.2 motol oli vics, 626 samal (2.2)mootoril pole. Kahe siibriga kurk on teise siibri asendi anduriga, selle andmed ka ei klapi ajule. Üks on vist reostaadiga, teine lülitiga(pole 100%kindel).
...
freerider kirjutas:Jap, täna uurisin seda 929 tühipöörete klappi, tal jookseb seest läbi ka jahutusvedelik. Kas seal on siis mingi temperatuurile reageeriv osa ka? Elektriliselt töötas solenoid küll, lasin 12V peale ja klapp töötas ilusti.
Ma arvan et 66kW mootoril on need 3 klappi tühipöörete stabiliseerimiseks(põhilise tühikäigu määrab tavaline kruvi, nagu osadel vene autodel) näiteks lisatarbijate järgi lülitamisel, (võimas salongipuhur või mootori radika vent) ja vastavalt annab lisaõhku juurde (ja pikendab pihustite lahtioleku aegasid). Selle pärast ei muretseks praegu, panen kasvõi käsitsi reostaadiga selle solenoidi avanema vms, küll õhulugeja aru saab et annan õhku vähem või rohkem ja toidab pihusteid ka vastavalt.
freerider kirjutas:Uut 929 sisselaske kollektorit sai proovitud täna, selle teise mootori külge mis mul nüüd auto peale läheb, sobis 100%....et sobitaks 8 klapilise sisselaske 12 klapilise otsa, aga sisselaske portide augud juba nihkes mitu mm ja ei sobinud üldse.
Ülemise otsa pääretel jääb õhku väheks...freerider kirjutas: Jätan selle vana 2.0 õhulugeja peale.
u 6.6-7- rüüpas. Nüüd see mootor teisel autul juba küljes....freerider kirjutas:kui palju maanteel siis rüüpab?
Ilmselt kinnitused paeksid kattuma.freerider kirjutas:Ma kardan et vana TPSi ja 929 TPSi takistusrajad pole identsed, tuleb ikka vahetada kuidagi.
Jah.freerider kirjutas:Kas tühikäigu lüliti tööpõhimõte seisneb... siis annab kütuse tagasi?
Ilmselt pead kuidagi selle nn välise lüliti külge pookima, muidu pole TPSsi kuhugi panna.freerider kirjutas:626 66kW-sel on TPSi sisse ehitatud.
freerider kirjutas:Kas sellele mootorile paigaldatud 1-juhtmelise O2 sensori võib asendada HEGO(küttega), O2 sensoriga?
Ja kas see teeks midagi paremaks,... elektriskeem näitab varjestusega juhet. Sama ka süütepooli küljest ...
EGR on rohkem "roheliste" mängumaa. Kui ühe neist alles jätad, on piisav.freerider kirjutas:Üks asi veel: 929 sisselaske küljes on EGR klapp. Aga mul on juba EGR olemas, õhufiltri korpuse küljes. Kas ma võin 929 klapi koha "pimedaks" teha (tihendiga plekitükk ette sinna lõigata ja kruvida) ja elektrilise klapi vaakumi vana õhufiltri EGRi klapile vedada?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist