mazda 626

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

mazda 626

PostitusPostitas Anonymous » 05 Dets 2005, 14:01

et nüüd nagu elukaaslasega mazda omanikud...eks uus auto tekitab ikka palju küsimusi
esiteks, kuna ise kuskilt aru ei saa, siis kas 93.aasta Mazda 1,8 mootoriga võib olla sissepritsega? või võib ka karburaatoriga olla? (ise kuskilt dokumentidest küll aru ei saa)
ja Tal tiksub midagi mootori all...uurisin siin juba teisi teemasid, et mingi hüdrutõukur võib olla....aga kas võib ka nukkvõll õhtal olla?
Oi, ja seda me ka ei tea, mis õli Ta tarbib...mingi numbrite erinevus pidi õlidel olema...ja soovitav vist oleks poolsünteetiline, mitte sünteetiline..või kuidas?
oeh, nii palju küsimusi kohe korraga, ja kuna kohe remondi vahet jooksma ei taha hakata, siis jään Teile, asjalikele kommentaatoritele lootma :D
Tänud
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 05 Dets 2005, 14:56

Selle mudeli 626'ed on juba kõik pritsega. Tiksuvad tavaliselt klappide hüdrotõukurid. kui ikka päris plagin ei ole, siis otsest ohtu mootorile see ei kujuta. Vahel on selle põhjuseks madal mootoriõli tase, siis aitab lihtsalt õli normi täitmine. Klappide jms tööst oskab minust kindlasti targemat juttu ajada kentauri nimeline "foorumlane".
Selle kohta, mis nüüd oleks parim või õigeim õli kasutada tuleb kindlasti mitu erinevat arvamust, aga ma arvan, et poolsünteetiline 10W-40 on suht kindlapeale minek.
Jõudu!
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 05 Dets 2005, 22:25

Isiklikult teeks autole kõikide filtrite(õhu oma vajadusel) ja õlide vahetuse(vb. mitte piduri) ning kindlasti hamasrihma vahetuse kui võimalik sest talv ju tulekul :!: Ning pidurisüsteem ja liigendid tasuks kah üle vaadata et mitte lumehanges puksiiri oodata :wink:
Anonymous
 


Re: mazda 626

PostitusPostitas maaks » 15 Dets 2005, 19:39

angeliy kirjutas:et nüüd nagu elukaaslasega mazda omanikud...eks uus auto tekitab ikka palju küsimusi
esiteks, kuna ise kuskilt aru ei saa, siis kas 93.aasta Mazda 1,8 mootoriga võib olla sissepritsega? või võib ka karburaatoriga olla? (ise kuskilt dokumentidest küll aru ei saa)
ja Tal tiksub midagi mootori all...uurisin siin juba teisi teemasid, et mingi hüdrutõukur võib olla....aga kas võib ka nukkvõll õhtal olla?
Oi, ja seda me ka ei tea, mis õli Ta tarbib...mingi numbrite erinevus pidi õlidel olema...ja soovitav vist oleks poolsünteetiline, mitte sünteetiline..või kuidas?
oeh, nii palju küsimusi kohe korraga, ja kuna kohe remondi vahet jooksma ei taha hakata, siis jään Teile, asjalikele kommentaatoritele lootma :D
Tänud

Kui sa ei suuda karpa ja pritsungi vahet teha ole nii kena ja jäta remont teiste hooleks. Eriti käib see nukkvõlli vahetuse kohta :D
Ja ära ise hakka kah vigu diagnoosima.
Autoga on nagu arvutiga, kui ei tööta hakatakse remontima, kui töötab istutakse sisse ja sõidetakse.
Olen täitsa teadlik, et osad inimesed veedavad pool oma teadlikust elust auto all (või kõrval, mis vahet seal on), aga mis elu see selline on?
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 538
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 12 Mär 2006, 17:01

mul siuke küsimus,et mul mazda 626 87-nda aasta väljalase see ülemineku versiooniga ja millegi pärast jamavad pidevalt kõik asjad milles võib probleem olla kõik mis on seaotud elektroonikaga jamab ???
Anonymous
 



Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist