Lisaks siis sellele, et pakuti sedaani, luukpära, universaali, tehti ka mõningad ideeautod.
GW põhjal ehitati 2.0DiTD mootoriga 626 R/D, millel siis nelikvedu, 7 kohta! ning MAGMA-nimeline tehnoloogia - lööke neelav kere. Samuti oli masin ette nähtud ka mujale kui ainult asfaltteele.
Koos uue masinaga, sai ka masstoodangu GW esmakordselt maailmas SRS küljepadjad, mis kaitsevad pead ja keha (ehitatud seljatoe sisse).
***
Sama ideed kandis kasedaankerega auto - 626 MS-X. Kasutati sama tehnoloogiat ning masin ehitati sedaani põhjale, võttes üle ka tehnika. Olgugi, et ideeauto erines seekord oluliselt masstoodangust. Samuti sai sedaanile tellida ka Smart Card süsteemi, mis interaktiivselt suhtles juhiga, muutes sõitmise turvalisemaks. Meenutab praeguseid vibreerivaid istmeid, jne jne. Jõudu andis sellele 2-liitrine bensiinimootor FS-ZE (170hj). uudne oli ka armatuur, mis süüte välja keerates kustus, ning keeras displei armatuuri sisse, tekitades ilusa sileda pinna ning disaineri sõnul pidavat see rahustama juhti peale pikka sõitu, et lihtsalt istud autos ja puhkad silma.
***
Kolmandaks mitmeotstarbeliseks sõidukiks on SW-X. Tegemist on mahtuniversaali ideega, mis jällegi ehitatud 626 põhjale. Mootoriks seekord 1.8 FP. Autos on 7 istekohta ja pagasiruumi suurus sõltus sellest, kui palju inimesi peal on.
***
2001 626 Gi-R.
Jaapani siseturu jaoks toodetud GF-facelift, millel 1.8 FP-ZE, 90kW. Lisadeks sai tellida LED-tulega luugispoileri, samuti oli Gi-R mudelil kõik klaasid UV-kilega, kõik mudelid said kliimaseadme ning nahkkattega rooli ja kangi nupu. Samuti salongis puitimitatsioon ning armatuuris oli navigatsiooni seade. Toodetud ligikaudu 12 000 eksemplari.
***
626 S-RX2000
Auto on kõrgendatud kliirensiga, tavamudelist umbes 1.5cm kõrgem. Pidev 4vedu, kliimaautomaatika. Samuti sai valida kas 1- või kaheosalise tagaluugi vahel - kojamees kinnitus klaasi külge ja seda sai avada luugist eraldi. Raadioantenn oli tagatiiva peal, mitte ees. Samuti oli tehasest ette nähtud nahksisu ja kolme kodaraga rool - samuti tellida ka lipkit'i. Mootoriteks KL-ZE (200hj), FS-ZE (170hj), FS-DE (136hj) ja FP-DE (125hj). FP ja FS-DE versiooni sai tellida ka esiveolisena.
Paar pilti siis isiklikust kogust:
Üks selline on täitsa müüa ka.
http://reviews.drom.ru/mazda/capella_wagon/21115/
***
626 Briza Wagon AV
Läbi Efini diilerite müüdi seda masinat kokku 650 eksemplari.
Mootoriks 125hj FP-DE, esivedu, 4-käiguline automaatkast ning kõik V6 mudeli lisad - lipkit, nahksisu, kliimaautomaatik, UV-kaitsega klaasid, võimsamad kojamehemootorid ning 92Ah aku koos 100A generaatoriga.