Kõike on võimalik teha, iseasi, kas tegija tegemisega vääriliselt hakkama saab. Näidikud kipuvad näitama seda mida andurid neile ütlevad- kas näidikud, mida soovid paigaldada, on neile sobivate anduritega komplekteeritud? kas andurid uued andurid sobivad kinnituste/ühenduste poolest ? Võta originaal kellad maha ja vaata kuis suudad viisakalt asendada originaale. Jõudu aretamisel.
Uuri välja, millseda ndurid antud näidikutele sobivad, siis saab asja edasi arutada. tahhomeeter peaks saama sama impulsi originaal juhtmestikust, ülejäänutega ei tea.
on siis olemas selline koht http://www.blauertacho4u.de/products/en ... 0-rpm.html kust saab tellida digitaalse tabloo näidikutele ja seda on lihtne paigaldada, kui tekkib raskusi seierite tagasi panekuga siis anna teada. Põhiline on vaadata palju on paagis kütet, lihtsam on sõita see tühjaks esimese kriipsuni et hiljem on lihtsam seier paika panna, spidokaga on lugu siis selline et seier tuleb panna kella kuue peale ja seejärel keerata üle takistuse üks ring edasi, temperatuuri näidikuga tuleb auto soojaks ajada kuni vendikas hakkab tööle ja siis seier sutsu üle poole panna tagasi, tahokaga aga siis nimodi et kui mootor on soojaks töötanud siis tuleb seier sinna tagasi panna kus ta on teil tavaliselt olnud sooja mootoriga, enne lahtikiskumist kirjutage vajalikud andmed paberile. Vist ongi kõik
mida parem läbivus on autol, seda pikem tee on lähima traktorini
seieri tõstad ettevaatlikult üle selle stopperpulga ja siis kahvel alla, mõlemalt poolt sõrmedega surve ja plaksti, enne muidugi märgi ära seieri asukoht, kui oled üle pulga tõstnud, ta peaks muidugi otse alla jääma, kuid siiski.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!