Mõttevahetused õlide kohta

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas Kaarel » 21 Mär 2010, 23:56

Mario kirjutas:Bauhofis on Addinoli 4L kantku 233.-

Addinoli pean väga viimaseks valikuks mida mootorisse valada.see solk jätab ikka mootorisse kestva jälje.
Viimati muutis Kaarel, 08 Apr 2010, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas Mario » 22 Mär 2010, 09:01

Kaarel kirjutas:
Mario kirjutas:Bauhofis on Addinoli 4L kantku 233.-

sorry ot pärast aga addinoli pean väga viimaseks valikuks mida mootorisse valada.see solk jätab ikka mootorisse kestva jälje.

nja, paraku minu auto Castrolit ja Valvoline'i ei kannata - mootor koliseb, külmkäivitus on kohutav. Addinoliga läks ka -35 juures poolest pöördest. Ju siis on seda autot sellega "koolitatud" (mõningad remondiarved minevikust kajastavad veelgi Addinoli sisse valamist..)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas IvarR » 23 Mär 2010, 17:17

Mario kirjutas:nja, paraku minu auto Castrolit ja Valvoline'i ei kannata - mootor koliseb, külmkäivitus on kohutav.

Ehk siis mootor juba hõre ja väga kulunud odava/mittekvaliteetse õliga sõitmisest.

Mul on 200K läbisõitu GW-l (teada tundud FS mootor oma õhukeste kolvirõngastega), käivitub iga ilmaga poolest pöördest, kolinaid jne mitte kui midagi pole, klapikambrikaane mahavõtmisel läikis mootor seest nagu uus.
Õli on olnud esimesed 100K:
Mobil 1 5W-50 - Driving Excellence
ca 200eek/L
Teised 200K:
Castrol EDGE Sport 10W-60
ca 250eek/L
Vahetusvälp 10000km

Kasutades odavat õli 200Kkm
20õlifiltrit x 10eek = 2000eek
20x4L odavat õli = 6000eek
Mootoriremont = ca 12000-15000eek (juhul kui keegi suudab kolvirõngaid leida veel)
Kokku 20K-24K + hunnik aega ilma autota olemist ja ajakulu mis remondi alla kulub

Kasutades korralikku õli 200Kkm
20õlifiltrit x 10eek = 2000eek
20x4L normaalset õli = 16000eek
Kokku 18K + auto käib iga ilmaga, käib ilusti ja ühtlaselt (kompressioon normis, saaled nagu uued jne)

Ja juba oled omadega plussis

Samuti ei ole paksu/ebakvaliteetse õli puhul esinevaid tihendi kulumisi ning õlilekkeid mootoril. Kõik on ilus puhas ja kergelt tolmune.

Kasutades vale/halba õli võib juhtuda ka nii:
Pilt
Pilt
Vaadake kui must on mootor seest, normaalse õli kasutamisel ei põle õlijäägid seintele.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas Mario » 23 Mär 2010, 17:22

kolvirõngaid on poeletid täis. Küsige Taketist või ükskõik kust.
Tekitate ilmaasjata paanikat. Minul on Aisini rõngad olemas, plämajutt, et pole.. Soome ladu sai korraks tühjaks ja kohe kõigil paanika.. :thumbdown:
Mu FS2C on kindlasti hõredam, kui ta peaks olema, kuid õli sööb vähem kui M6 2.3GT. pole ka minu kaanealune hullu midagi, kenasti särab, moodustisi pole.. Valan sisse seda siiski, mida rahakott lubab. Ainsad tahmased asjad olid küünlad.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas stupe » 23 Mär 2010, 20:54

Pole küll õige teema, aga siiamaani olen sel autol ainult Wolf 10w40 kasutanud.
Ei tea kas see on hea või halb õli, aga addinoli ka vist ei julge panna. Samas need odavama otsa õlid on vist kõik saastad.
Autole mille väärtus on umbes 7000 krooni ei hakka ma 250 krooni liiter õli valama. :D Never ever.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas arvutihdd » 26 Mär 2010, 15:33

See addinoli, mobili, superoile ja mille iganes võrdlemine on täielik jama. Võrdlema peaks standardeid ja vastavaid klasse. Neil kõil firmadel on sitema klassi õlisid ja ka kõrgema otsa omasid . Kui sertifikaat on sama, siis nimi õli omadust juba ei mõjuta.
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas IvarR » 29 Mär 2010, 00:55

arvutihdd kirjutas:See addinoli, mobili, superoile ja mille iganes võrdlemine on täielik jama. Võrdlema peaks standardeid ja vastavaid klasse. Neil kõil firmadel on sitema klassi õlisid ja ka kõrgema otsa omasid . Kui sertifikaat on sama, siis nimi õli omadust juba ei mõjuta.


Sertifikaat on miinimumnõue millele õli peab vastama, ei ole ülemist otsa paika pandud. Enamus odavaid tootjaid toodabki miinimumile vastavat õli, korralikumad õlid tänu lisanditele tahmavad, kleepuvad jne vähem.

On tehtud ka eestis testi kus on pandud kolb liikuma õlisel pinnal ning seda 2500pöörde juures, kõik õlid olid sama miinimumnõudega ning vahe oli metsik olen oma silmaga näinud neid pindu. Odava õliga üldiselt on 100K ja silindriseinal korralikud kulumisjäljed, korraliku õliga on 200K juures hoonimisjäljedki veel ilusti näha.

Ma olen tegelenud piisavalt kaua autodega ja näinud et ka juba 1000km läbimisel erinevate õlidega on vahe sees.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Mär 2010, 07:35

heiks kirjutas::clap:

tegelt mõtlesin midagi sellist
http://www.pmr.ee/amordid/bilsteinamordid.html

Tegelikult püüa oma mõtteid väljendada arusaadavalt!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas arvutihdd » 29 Mär 2010, 16:49

Samas on igal automargil ka see miinimumnõue kirjas millega autotootja garanteerib vastupidavuse.
Seega need kaks miinimumi sobivad, et auto oma ressursi suudaks ära elada. Muidugi keegi ei keela paremat õli sisse kallata ja auto eluiga pikendada, aga mingil maal tuleb mõttekuse küsimus päevakorda. Vanale rondile ikka täisünt castroli hüpersuperralli õli ei tasu sisse valada.
Sinu pädevuses autode alal ma ei kahtle, aga mingi tavalise tarbepanni korral, elueaga 15a ei ole mõistlik hakata sisse valama väga ülepaisutatud hinna ja kvaliteediga õli.
Samas mingi raskema reziimil töötava auto korral ei tasuks õliga koonerdada. Ei sõida ise ka addinoliga, aga seda viimaseks pasaks tembeldada on natuke liiga rutakas. Kusjuures väga paljud transpordi masinad sõidavad just addinoliga... Sellest võib muidugi igasugu järeldusi teha, aga arvan siiski, et addinoli mingi säästumarketi maxima superstar vms õlidega ühte klassi panna on jama.
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas IvarR » 29 Mär 2010, 17:07

arvutihdd kirjutas:Samas on igal automargil ka see miinimumnõue kirjas millega autotootja garanteerib vastupidavuse.
Seega need kaks miinimumi sobivad, et auto oma ressursi suudaks ära elada. Muidugi keegi ei keela paremat õli sisse kallata ja auto eluiga pikendada, aga mingil maal tuleb mõttekuse küsimus päevakorda. Vanale rondile ikka täisünt castroli hüpersuperralli õli ei tasu sisse valada.
Sinu pädevuses autode alal ma ei kahtle, aga mingi tavalise tarbepanni korral, elueaga 15a ei ole mõistlik hakata sisse valama väga ülepaisutatud hinna ja kvaliteediga õli.
Samas mingi raskema reziimil töötava auto korral ei tasuks õliga koonerdada. Ei sõida ise ka addinoliga, aga seda viimaseks pasaks tembeldada on natuke liiga rutakas. Kusjuures väga paljud transpordi masinad sõidavad just addinoliga... Sellest võib muidugi igasugu järeldusi teha, aga arvan siiski, et addinoli mingi säästumarketi maxima superstar vms õlidega ühte klassi panna on jama.


Alates ca 2000a on enamus autod ehitatud 5-10 aastaseks tarbimiseks. Mersu isegi pressikonverentsil ütles et nende siht on et auto peaks 3a vastu ja pärast seda on neil savi

Sellepärast ma räägingi et kasutatud uuema käru puhul määrab õli kvaliteet metsikut rolli ka rahuliku sõidustiiliga.

Sama teedpidi läks ka mazda pmst GE/GF/GW puhul, mootoris on õlirõnga paksust vähendatud 2korda võrreldes nt F..,B.. seeria mootoritega mis siiani ilma tossamata ringi sõidavad.

Uuemad pole enam ehitatud kestma. Põhjus ka miks nt mina ja usun ka et Tomkulibin pole omale uuemaid masinaid soetanud kuigi võimalus nagu oleks.

Tomkulibini tööauto C3 2006a kui ma ei eksi on sõitnud 60000km ja mootor koliseb ja ei käi enam ühtlaselt, sisse valatud tehase miinimumnõuetele vastavat õli ja õlivahetuses on käinud 1.5korda tihedamalt kui tehas ette näeb.

Sugulane tegi ka õppesõitu C3-ga ning 100 000km juures polnud lihtsalt enam autol jõudu et mäestki ülesse sõita, nii hõredaks kulunud.


Samas ~90% autojuhte on ka selliseid keda ei koti et keegi võibolla ka pärast neid tahavad antud autot omada ja valavadki sinna lihtsalt saasta sisse, samahästi võiks mereliiva ka sisse visata, saab kiiremini hakkama.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas riisiveski » 30 Mär 2010, 08:56

IvarR kirjutas:Tomkulibini tööauto C3 2006a kui ma ei eksi on sõitnud 60000km ja mootor koliseb ja ei käi enam ühtlaselt, sisse valatud tehase miinimumnõuetele vastavat õli ja õlivahetuses on käinud 1.5korda tihedamalt kui tehas ette näeb.

OT: Jutt oli siin teemas ikka õlide omadustest Autode puhul :) Citroen on rohkem nagu lelu või nipsasi :)
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas Kaarel » 30 Mär 2010, 09:03

arvutihdd kirjutas: .....aga arvan siiski, et addinoli mingi säästumarketi maxima superstar vms õlidega ühte klassi panna on jama.....


sellistes kohtades just müüaksegi addinoli kõige rohkem ju :mrgreen:
Viimati muutis Kaarel, 08 Apr 2010, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

Re: Kelle kaudu kuskilt miskit soodsamalt saab?!

PostitusPostitas aviar » 30 Mär 2010, 09:44

Ei julgeks väita, et odvam bränd nagu Addinol toodaks mittekvaliteetset õli. Vaadakem või Eesti Põlevkivi masinaparki, mis baseerub peamiselt ainult Addinoli õlidel. Kui juba mõnemiljonilised kopad ja teised kaevanduse agregaadid selle firma toodangut kasutavad, siis pole nagu põhjust karta seda sisse valada ka 20k ja ... maksvatele liikuritele. Igal mootoril, seadmel on oma (soovituslik) õli spetsifikatsioon ja õlivahetusvälp, mis võib muutuda kasutustingimustest.
Näiteid võib tuua palju, aga paraku on kõik induviduaalne ja kõike ei saa võtta 1:1 -le. :wink:
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas Kaarel » 03 Apr 2010, 11:28

äkki siis räägime siin teemas konkreetsetest õlidest mida oleme kasutanud ja mis on silma jäänud oma heade või halbade omadustega.
alustan ise siis sellega et odava otsa õlisid ise ei kasuta ja korralike õlidega pole mingeid probleeme olnud.
kasutanud olen siiani eelkõige valvoline-i,vanematesse mootoritesse olen ka odavat king oili 5w-50 pannud ja pole ka midagi juhtunud,aga ekstreemsusteni pole ka selle õliga läinud muidugi.
Viimati muutis Kaarel, 08 Apr 2010, 20:55, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas Siim » 04 Apr 2010, 13:16

Eelmine suvi sai hondaga rinkal käidud suht tihti,õliks mingi valvoline turbo 20w60 mineraal :wtf: ja sõitsin sellega kuni siin suured külmad olid,siis see soga enam ei voolanud :D raske oli autot käima saada.
Ühesõnaga kui selline äärmuslik sodi mootorit ära ei lõhkunud siis ei usu ma ka et keskmine täis/poolsünt kehvem on,ei räägi muidugi mingitest hardtuned mootoritest,
muidugi oleneb automargist ka,nissani de/t seerja mootoril võib natuke kehvema õliga kohe saaled ära lõhkuda,teistel pole täheldanud nagu probleeme.

Mossed ja sapakad sõitsid mul siin aastaid 10-13 tagasi üldse hüdraõliga,muud polnud võtta ning ei lennanud ükski laiali :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas skyline » 05 Apr 2010, 12:05

Pole neid tuntud õlimarke ka põhjust üle fetišeerida. Nende õlikanistri hinnas on ka see raha, mis läheb vormel 1, WRC jmt sarjades enda reklaamimise peale. Ja tihtilugu on hind müüjate poolt brändipedede jaoks kunstlikult üles krutitud, näiteks ostsin sügisel Maximast kampaania ajal isa autole Mobil 10w-40 poolsünt 4 l kanistri 250.- eek eest, autopoes nägin täpselt sama toodet müügis hinnaga 580.- eek kanister!
Mida mina õli ostmisel vaatan, on hind, et viskoossusklass vastaks autotootja ettekirjutustele või ületaks neid, kvaliteediklass (võimalik et vale termin) vähemalt API SJ, veel parem SL või SM ja et kanku peal oleks vähelt paar VW või MB sertifikaati, millele see õli vastab.
Üldjoontes nii valides pole ma iialgi üle 350 krooni kanistrist maksnud ning õli tõttu pole ka senini ükski mootor lennanud.
Markidest olen kasutanud erinevatel autodel Addinoli poolsünte (vaestel 90ndatel), Kuttenkeuler, Carlube ja viimastel aastatel Mannol õlisid. Ja õli vahetan reeglina alati enne ametlikku välpa ehk ca 12-13 tuh km järel.
Praeguses FS mootoris sees ka Mannol Stahlsynth Ultra 5w-50 hinnaga mingi 280 eek 4l kanister. Sellel külmal talvel õigustas end igati.
Ma arvan et igasugune õli on parem kui õli puudumine mootoris ja odavama otsa õli vahetan pigem veidi tihedamini.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas veekaheksa » 05 Apr 2010, 23:16

Päris pikka aega kasutanud õlisi eri tootjatelt, Shell, BP, Mobil.
Sai GC FE peal Shell Helix Plus kasutatud, mootor oli arvatavad 200k km läbinud enne mind, ja kestis ka minu käes ilma kapremondita 50k. Õli natuke võttis, aga ei midagi hullu.

'97 VL(alates uuena) Mazda E2200 kaubiku juures sai Mobil 1 Rally Formulat kasutatud, ca 170k vältel. Õlivahetus 10k ja reeglina keegi juurde valama ei pidanud. See mootor sai suht karmi vatti, enamus kilometraasi tuli linnaoludes.

BP 7000, 7000 Sport ja 5000 olen kasutanud BMW ja Audi V8 mootorite juures, ei saa ka ühtegi paha sõna öelda. Mootorid seest ülipuhtad ja alati on nad ka käivitunud. Audiga olen hoolega ka rinkal nühkinud.

Praeguse auto juures on esmakordselt Mobil 1 FE, mille vahetan kohekohe Rally Formula vastu. Vaatab, kuipalju ja mis.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas risto_626 » 07 Apr 2010, 22:41

Ise eelnevalt kasutanud BP, Comma ja Mobili toodangut. Hetkel sees Shelli nimeline mögin, kõik täitsa seeditavad. Ainult Valvoline Maxlife oli talle miskipärast vastukarva- tiksus sellega kuidagi eriti vihaselt.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas ance » 08 Apr 2010, 20:25

Hea et see teema siia tõsteti :thumbup: , ei tahtnud teise teemasse OT-d teha.

Mina olen niiöelda reklaamiohver ja kasutan Valvoline MaxLife-i 10W40 mootoriõli oma 2,0 V6 200 000 läbi sõitnud mootoris. Mis pidi parandama kulunud mootori tihendite pidavust peale 100 000 läbisõitnud mootoris... vähemasti reklaamis räägiti nii :D
Olen isegi mõelnud õli margi vahetusele, aga seni ei ole osand midagi eelistada... addinoli oma masinasse ei kalla, seda olen ma paljudelt tuttavatelt kuulnud, et pask ja ise katsetada ei taha :P

Aevamusi ?

Ance
Kasutaja avatar
ance
 
Postitusi: 404
Liitunud: 30 Mai 2009, 06:52
Asukoht: Keila

1999 Mazda Xedos

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas Siim » 08 Apr 2010, 20:36

:mrgreen: Ance ullike :P ükski õli ei paranda enam midagi,maksku või 2000-. liiter,sa oled langenud reklaamiohvriks :lolno: ,lihtsalt õli pikendab eluiga,vähendab kulumist,kuumenemist ka millega näiteks pikeneb tihendite eluiga jne :wink:
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas ance » 09 Apr 2010, 07:11

_siim_ kirjutas::mrgreen: Ance ullike :P ükski õli ei paranda enam midagi,maksku või 2000-. liiter,sa oled langenud reklaamiohvriks :lolno: ,lihtsalt õli pikendab eluiga,vähendab kulumist,kuumenemist ka millega näiteks pikeneb tihendite eluiga jne :wink:


:mrgreen: :mrgreen:
Kasutaja avatar
ance
 
Postitusi: 404
Liitunud: 30 Mai 2009, 06:52
Asukoht: Keila

1999 Mazda Xedos

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas vvs » 09 Apr 2010, 10:07

Enda autol (323f BA) ei ole ma peale Valvoline Maxlife ja Motul`i muud õli kasutanudki!
Maxlifega, nagu juba siin mainiti, hakkas mootor üllatavalt kiiresti tiksuma (eriti kuuma mootori puhul) ja seetõttu tuli otsus õli tootjat vahetada - valikus oli Motul`i vedelik!

Peale kiiremat sõitu nurrub nagu kiizu :wave:

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas Mario » 09 Apr 2010, 14:55

Maxlife on tõesti :thumbdown:
Pole ka ainult Mazda mure. Turbo-Saabid ja Opelid tigisevad.
Täna sain auto kätte ning töökojas läkski aruteluks. Tuli kohale ka veidi pädevam mees, kes näitas mulle maaletooja kataloogi.. Need, kes siin nüüd Addinoli nii maha tegid, häbenege!
King Oils, Mannol, Motul, Pennzoil, Comma - tootjaks üks tehas - HydroTexaco. Õli on täpselt üks kõigil, hind on erinev. King Oil on veel neist kõige kvaliteetsem - kõige rohkem autotootjate standardeid täitev.
Teine pada on BP ja Addinol - ühistootja - Addinoli õli loetakse küllalt kvaliteetseks. Vastupidavustestid erinevates tingimustes on näidanud väga häid tulemusi ja Saksa rasketehnika tootjad kasutavad AINULT Addinoli õlisid, kuna külmas ja kuumas testitud õli konsistents muutus peaaegu olematult (see ilmselt seletab nähtuse, miks mu auto Castrol õliga kolises ja suitses, kuid Addinoliga seda ei tee + palju pehmem hääl. BP ostab sisse, lisab mõne komponendi ja läheb müüki.
Castrol, Valvoline, Mobil 1 ja enamik USA õlikompaniisid k.a Shell - eraldi tootja, ralliõlid on kvaliteetsed, kuid paraku peale suuremat kuumaandmist konsistents laguneb ja seetõttu ükski ralliauto ei sõida kunagi ühe õliga 2 kiiruskatset, kuna teisel katsel mootor lihtsalt laguneks kätte ära.

Ja kes nüüd tuleb vaidlema, siis no tegelt ka, mine uuri materjale maaletooja juures või mine AutoINT'i, seal tehakse ka puust ja punaseks selgeks. Pole need ÜBER MEGA kallid õlid tuhkagi väärt, kuna paar korda piirajasse lastes ei ole õli omadused enam need ja väljalaskmise kaup. Seda enam, kui on tegemist turbomootoriga autoga.

Võrdluseks - kallitest kõige paremini esineski ehk Valvoline, kuid Castrol oli alla igasugu arvestust - 10 000km kohta 1.5L õli. Hetkel Addinoliga täitus 11 000km, peale valasin 0.5L ja asi pole kulunud rõngastes, vaid autol on väike põieprobleem, karter on läbi roostetanud.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas Kaarel » 09 Apr 2010, 15:35

Mario kirjutas:Need, kes siin nüüd Addinoli nii maha tegid, häbenege!


ei häbene, kuna olen addinoli tagajärgi näinud.
võibolla ehtsad ralli/racing õlid on jah ühekordsed,kuid kui turboclubi mehed sõidavad enamuses castroliga ja ei taha muud kraami mootorisse valada, siis ütle miks see nii on?
reklaamiohvritest pole mõtet siinkohal rääkida.
keegi ei vaheta ka kohe peale ühte-kahte sõitu oma õli ja laiali ka ei lenda.
isegi kui õli toorikuna tuleb enamuses ühest kohast ja sinna lisatakse lisandeid mis muudavad õli omadusi, siis ongi ju tegemist juba teise õliga.
Kaarel
Viimati muutis Kaarel, 09 Apr 2010, 15:52, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

Re: Mõttevahetused õlide kohta

PostitusPostitas skyline » 09 Apr 2010, 15:46

Kaarel kirjutas:isegi kui õli toorikuna tuleb enamuses ühest kohast ja sinna lisatakse lisandeid mis muudavad õli omadusi, siis ongi ju tegemist juba teise õliga.
Kaarel


Ma arvan ka, et see Hydro-Texaco jutt tähendab seda, et mootoriõli toore tuleb mingist ühest selle firma nafta kräkkimise tehasest, sealt edasi hakkab igaüks juba ise nuputama nagu bensiinide puhul Leedu kütusest Statoil teeb oma Ultima, Uno X teeb oma Nitro 3000.

Enne oma autosse Mannol õli sisse kallamist uurisin ka tausta, tegu mingi vana surnud Saksa õlitootja brändiga, mis osteti üles ja õli toodab neile keegi Wolf oil Belgias, kust belglased toore saavad....väga võimalik et Hydro-Texacolt.
See, et sama õli tuleks valmiskujul ja pannakse vaid eri tootjate kanistritesse oleks ulme.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline