Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Sept 2011, 17:56

skyline kirjutas:...Hetkel kõhklen, kas minna Smartservicesse neid mõlke välja võtma või mitte, iseenesest mõlgid kuigi suured ei ole, aga koledad ikkagi. Mõlkide eemaldamine läheks 200-300 eur kokku vist ära :(
Kas pahteldamine- värvimine oleks odavam? Või lepid olukorraga :thumbdown:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 13 Sept 2011, 21:37

tomkulibin kirjutas:Kas pahteldamine- värvimine oleks odavam? Või lepid olukorraga :thumbdown:

Pahteldamine ja värvimine ei tule kindlasti odavam. Mõlkide välja võtmine peaks olema antud juhul ca 50-70 eur detail, värvimine koos muu krempliga algab ikka ca 100 eur detail kandist, lisaks kipuvad need re-värvitööd roostetama minema erinevalt originaalvärvist.
Vaatan mis saab, võtan vist mõlkide eemaldajatelt paar hinnapakkumist, sest suht häiriv kui auto selline "mummuline" on :( Puhta auto puhul näitab must värv need mõlgid eriti karmilt ka välja. Tõenäoliselt küll mõlkide eemaldust enne kevadet ette ei võta, sopasel pimedal ajal suurt vahet pole, pealegi ei või teada mis kahju orkaan Katja veel meil lisada võib.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Sept 2011, 07:28

Kui mõlkidel ka värvi kahjustus olemas, soovitan misiganes , kasvõi tilk lakki sinna tilgutada, ärahoidmaks värvkatesse võimalike pragude tekkimisel rooste tekke soodumust.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 14 Sept 2011, 08:27

Värvikahjustus ei ole õnneks päris plekini välja, ühes kohas on oksast tekkinud korralik kriimustus. Aga mul parandusvärv olemas. Lähinädalail on plaan enne talve veel suurem vahatamine teha, vaatan kas saan kriimu välja poleerida või mitte. Kui ei, siis panen tilga parandusvärvi ja lakki peale küll.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 07 Okt 2011, 11:27

Enne talve sai auto ära vahatatud, õnneks see kukkunud oks siiski värvi kahjustada suurt ei saanud, sain kenasti kriimud välja poleeritud. Tõsi, need väikesed mõlgid ikka jäävad :(

Päris huvitav, inglaste What Car on Eestisse sillapead loomas ja on tehtud päris aus kokkuvõte kasutatud 626 GFi kohta http://www.whatcar.ee/auto-testid/kasut ... vote/1572/
Faktid, millega olen täiesti nõus:
*sidur ühendub äkiliselt (mul kulus ca kuu, et ära harjuda sujuvalt siduriga kohalt võtma ja ka nüüd 2a hiljem ei taha see alati sujuvalt õnnestuda)
*Suurematel kiirustel on nii tee- kui tuulemüra kõvasti kuulda. (võib end lohutada, et ka I põlvkonna 6 pole selles osas parem)

Suurbritannia firma Warranty Direct andmeil kuulub Mazda 626 kõige odavamalt remonditavate sõidukite hulka. Ja kuigi hooldusvälp küünib vaid 15 000 kilomeetri või 1 aastani, on hooldus ise kaunis odav. Kütust kulutavad kõik mootorid mõistlikult: rahuliku sõiduga vajavad ottomootorid 100 kilomeetrile umbes 8, diisel aga 6 liitrit.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas Mario » 08 Okt 2011, 21:02

rehvimüra osas olen nõus.
sidur on neil küll siis kas miski labadega sportsidur või väga tuksis.. sest minul läheb küll käiguvahetus ja kohalt võtt sujuvalt ja rehvivile saatel.
Ja kütusekulu on selline iriidiumküünaldega. Vaskküünaldega saab liitri maha julgelt.
minul hetkel reaalne maanteekulu 5.7 ning linnas teine paagitäis andis 8.1.

Ilus must iludus :wink:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 29 Okt 2011, 19:14

Eile hilisõhtul sõitmast tulles sai siis mootoriõli välja jooksma lastud ning täna hommikul läks uus Mobil 5w-40 taas sisse. Tänud Maximale, mille kevadise -40% kampaania abil tuli see õli kätte Addinoli hinnaga ehk ca 23 eur 4 liitrit :)

Nii imelik kui see ka pole läks õlivahetus mulle lisaks maksma ühe 15A kaitsme :) Õhtul pimedaga oli valgust vaja, et näeks ilma kätt kõrvetamata õlifiltri maha keerata ning võtsin pulkvalgusti, mis saab toite sigaretisüütajast või siis otse aku klemmidelt krokodillide abil. Nii kui ma ta sigaretisüütajasse panin käis suts ja olid raadio, kompuuter ja sigaretisüüteja pimedad sest krdi krokodillid seal juhtme küljes olid kokku kõlksatanud. Oma lollus olin unustanud neile kaitsva kummilutu pähe tõmmata, sest viimati sai valgustit kasutatud just otse akult. Hää et niigi läts ja midagi rohkemat maha ei põletanud :)

Tihendid said ka ära silikoonitatud, järgmine nädalavahetus ehk ka talvekad alla (kui suvi ikka ära lõpeb) ja siis peaksin talveks valmis olema :thumbup:
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 07 Nov 2011, 23:19

Pühapäev tegelesin siis autosse videkaamera installiga, mille juhtme peitmine õnnestus üllatavalt lihtsalt ja hästi. Laepolstri serva alla oli väga lihtne seda toppida ning eemaldada tuli ka vaid üks A-piilari kate ning veidi teipi juhtme kinnitamiseks ja juhtme püsikinnitus saigi valmis :)
Mõned pildid ka

Pilt
By skyline80 at 2011-11-07

Pilt
By skyline80 at 2011-11-07

Pilt
By skyline80 at 2011-11-07

Lisaks sai Hiinamaalt tellitud üks kelmikas reflekteeruv kuradikese kleeps auto tagaluugile :) Pilt ka:

Pilt
By skyline80 at 2011-11-07
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 10 Nov 2011, 16:17

Originaal keskluku puldi patarei paistab olevat nõrgaks jäänud, vahel võtab alarmi ja keskluku maha alles mitmendal vajutusel :(
Kas keegi teab nõu anda, et kuidas selles originaal keskluku puldis patareide vahetamise protsess peaks käima? Pult ise on mul selline http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-RX7-RX8 ... 45fdc22e53

Pult käib ise vist üsna lihtsalt otsast kruvikeerajat vahele ajades lahti, aga kas selle mõne sekundi jooksul kui ma patarei ära vahetan midagi puldi mälust ära ei kao? Ainumas pult on see mul kahjuks :(
Ei tahaks hakata asju uuesti programeerima.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 14 Nov 2011, 21:43

Nii, laupäev sai talverehvid alla pandud. Taaskord sai imestatud kui väike on ikka Mazdal vedrukannu ja rehvi vahe ka originaalmõõdus 185/65R15 rehviga.

Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas JaanusM » 14 Nov 2011, 21:46

Ära parem räägi,ma esimese ropsuga vaatasin et mul 16" ei mahugi sinna alla, aga õnneks ikka mahtus. :D. rehvi kõrgus oli vist 50 isegi.:D.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas Hundipoeg » 17 Nov 2011, 15:09

Tundub, et tuleb ette võtta amordi tolmukatte vahetus. :wink:
Kasutaja avatar
Hundipoeg
 
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Dets 2008, 15:45
Asukoht: Saue vald

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 17 Nov 2011, 15:46

Hundipoeg kirjutas:Tundub, et tuleb ette võtta amordi tolmukatte vahetus. :wink:

Ei, tolmukate on ise terve :) Pilt on tehtud siis kui auto nurk oli rehvivahetuseks tungiga üles tõstetud, seetõttu on ka amordi varras paljastunud.
Ja kuna amordid on originaalid ehk 10a vanad, siis võin juba lausa öelda, et ootan millal mõni lekkima hakkaks, et saaks need välja vahetada, sest sõit on juba üsna pehmeks muutunud.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas Hundipoeg » 18 Nov 2011, 17:32

Saan aru jah, et on tungiga üles tõstetud, kuid tolmukate peaks olema üleval kinni, mitte istuma all nagu sõdur kaevikus :D
Kasutaja avatar
Hundipoeg
 
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Dets 2008, 15:45
Asukoht: Saue vald

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas Mario » 19 Nov 2011, 16:15

Mazdal ongi ta lopa-lopa. Mul olid veel originaalamordid all ja tolmukate käis samamoodi lopa-lopa. Ongi lihtsalt lõõts, puudub kinnituskrae kuhugi.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2,0 2001a- skyline

PostitusPostitas skyline » 21 Dets 2011, 12:38

Panen kohe teemasse kirja, mis ma eile tegin, sest sellist talve pole varem olnud.
Vaatasin et autole jääb see sool ja pori väga külge ning viimatisest vahatamisest pole enam abi ning vett pleki peal enam tilka ei võta. Kuna oli vaba päev, siis otsustasin selle vastu midagi ette võtta ....
Seega eile vahatasin oma autot õues +3C juures :thumbup:
Mitte iialgi pole ma saanud keset talvehooaega autot vahatada, tavaliselt viimane vahatamine on jäänud ikka septembri lõppu võik oktoobri algusesse ja siis alles järgmine aprillis.
Vahatamiseks kasutasin sel korral küll pritspudelis Turtle Waxi kiirvaha, sest tavalise vahaga, mille hangumist tuleks oodata poleks see sellisel temperatuuril olnud võimalik. Kiirvahaga sai aga kenasti auto üle käia.
Nüüd auto läigib ja meel on hea :) Teeks ka detsembri kalendri jaoks autost mõne pildi, aga ilma lumeta ei näe mõtet detsembri pilti teha.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 01 Veebr 2012, 15:26

Huvitav tähelepanek. Praeguste -20C kandis külmadega külmast peast mootor kuidagi vibreerib rohkem ja vibra kandub ka kerele ja suht ebameeldiv on autos istuda ja seda soojendada. Eelmine nädal võttis ka kapoti kaasa plärisema, kuid peale kapoti lukusti reguleerimist sain selle vaikseks.
Kui soojemaks läheb, siis kaob see ära.
Kahtlustan sügisel Japkor-st ostetud uut mootoripatja ja käigukastipatja, tundub et no-name B-osa kummi tõmbab külmaga end väga jäigaks ja enne kui mootori soojus seda pehmendab vibreerib. Ehk hoiatuseks teistele, tasub vaadata, kes on tootja. Minu juppidel oli tootja vist Hiinamaalt.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Hundipoeg » 01 Veebr 2012, 18:20

Ise sama probleemiga kimpus. Ostsin küll Taketist vist oktoobris ja peale vahetust tuli kerge vibra sisse. Nüüd külmadega on asi veel hullemaks läinud. Eile vaatasin, et mootoripadi on tagatipuks veel katki ka läinud :twisted: kumm on metalliküljest lahti tulnud. Ei tea kas ka mingi garantii padjale võiks kehtida? :think: Vana padi oli ka täpselt samamoodi katki, kuid ei mingit vibratsiooni.
Kasutaja avatar
Hundipoeg
 
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Dets 2008, 15:45
Asukoht: Saue vald

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 01 Veebr 2012, 20:56

mul on vastupidi. MIda külmem, seda pehmem :D Kah originaalosa ja katki, aga 0 vibra.
Skyline, kas kannataks äkki teha talle silikoonikuuri? Mõni õhtu garaažis küljetada ja leotada veidi silikoonmäärdega... Peaks pehmemaks võtma väheke..
Külma autoga on palju parem sõita, ei kolise, ei logise.. Soojaks saab, siis hakkavad naginad pihta.. Täna sain Vallikraavis tunda, kuda kere paindub, tahtsin seal ümberpöördu teha ja tagumine nurk läks valli otsa, kerest käis naks läbi ja vastu katust olnud jää murdus ja vajus maha. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 01 Veebr 2012, 22:35

Mul küll külmaga veermik nigu puuhobusel pigem :) Igatsugu imelisi kiginaid ja krääkse kuuldub jääkonarustel nii salongist kui veermikust. Tagatipuks õnnestus täna mul roolis liigselt mõttesse jäädes Tartus Maarjamõisa haigla esine lamav politseinik maha magada ja nii ma sealt 50ga sõites kerge hüppega üle käisin. Eks peagi näha, kas hüppe tulemusena amortidel mahlad jäävad sisse püsima või mitte :)
Aga nii kaua kui auto käima läheb ja teele ei jäta pole selle külmaga mõtet teda kiruda, hää auto see Mazda ikka :thumbup:
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 01 Veebr 2012, 23:05

on hää jah, ise käin siit aardlast ilmatsalu tn. bussiga, auto seisis enne tänast kõva nädala jagu peaaegu, ikka läks kurivaim käima. Muidugi ma olen kavalam, keeran tuled peale, kraabin juhiakna ära ja pool esiklaasi ja siis lähen käivitama. Siis läheb nigu nalja. Külma akuga võidki käiama jääda. Täna toodi hooldusesse üks suht uus auto, aku lõhki. inimene arvas, et külmunud akule võib täkku anda. Vot siis. Aku tegi praks. Tilkus veel happest, kui meile jõudis. Karm, aga nii on, külmunud akut ei tohi mingil juhul elustada. Isegi kartsin varem, et genekas lööb aku laiali. See tulede põletamine on hea nipp igal juhul.
Mul väga puuhobune ei ole, nojah, see lumi ja jää ikka rändab ringi ja teeb oma hääli. Nii kaua, kuni käega katsudes midagi ei logise, pole mõtet karta. Ainuke häda jah, et kütuse voolavus on jää tõttu piiratud või siis on aku kutu. Homme teen enda omale akutesti ära igaks petteks...

mazda on tõesti asjalik meie kliimas.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas risto_626 » 02 Veebr 2012, 13:47

No eks enamus jaapanlasi vast. Mul polnud tänase -27 kraadiga Hondal kh suuremaid probleeme. Veidi pikavõitu läks ja algul tegi mõne hetke suht koledat häält, aga muidu väga ei kobiseks. Muidugi kui ta -35 ära keerab, sis on vist kellad. :wtf:
Homme ööseks saab õnneks sooja garaazi 12 tunniks. :thumbup:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 06 Veebr 2012, 15:00

Nädalavahetus sai autot veidi rohkem praeguse arktilise kliima kõlbulikuks kõpitsetud.
Radikas sai ca 80% ulatuses eest papiga kinni kaetud. Varem oli ca 1/3 kaetud. Soojeneb nüüd küll kiiremini.
Rehvirõhud said üle vaadatud ning hilissügisesest 2,2 baarist oli külmaga saanud vaid 1,7-1,8 baari. Selgus, et käsipumbaga pumbata ei õnnestunudki, tundus et nagu midagi jäätas ventiilis ära ja lihtsalt ei jõudnud pumba kolbi alla lükata. Õnneks pisikese sigaretisüütaja pesast töötava kompressoriga sain rehvid taas normaalrõhku ja auto juhitavus sai hoopis konkreetsemaks.
Linnasõite teen enamasti nii, et teine võti taskus ja poodi minnes keeran uksed kesklukust kinni ja jätan auto käima, et vähendada käivituste arvu. Autoraadiot kuulan ka oluliselt harvem, et akut säästa 
Ostsin veel ka akulaadija ja eetril baseeruva käivitusabi aerosooli igaks juhuks valmis ära.
Eile võtsin oma teise, talvekorteris seisva auto aku ja laadisin selle täis, et vajadusel põhiautole sellelt akult krokodillidega käivitusabi anda. Täna hommikul oli kerge kahtlus sees, aga Mazda läks ikka -28C juures esimese korraga käima, kuigi vaevalisemalt ja pikemalt starterit andes kui eelmistel kordadel. Kasutasin ka seda Mario kirjeldatud nippi, et enne käivitamist panin parktuled ca minutiks peale, et akut veidi ergastada enne käivitamist.
Peaasi, et Mazdal kuskilt õli välja ei löö. Kui linnas veidi ringi vaadata, siis parklad ja poeesised on õliloike ja õliridasid täis, sest külmaga on mingid tihendid järgi andnud paljudel autodel.
Mingi päev peaks autot Tartus kuskile sooja Tasku või Kaubamaja parklasse ka autot korra sulama viima - eelistatult vist Tasku parkla kuna see tundub soojem kui Kaubamaja oma.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas JaanusM » 07 Veebr 2012, 14:12

Mul andis mazdal laupäeval õlifiltri tihend saba, aku massiklemm murdus ära ja aku käiasin täitsa nulli pmst.
Aga nüüd kõik tim, käib poolest pöördest. See mario öeldud trikk isegi toimib vist. :D.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 07 Veebr 2012, 20:56

egas ma siis niisama mölise :mrgreen:
(Y)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist

cron