Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mel » 07 Veebr 2012, 21:12

Mario kirjutas:egas ma siis niisama mölise :mrgreen:
(Y)


Siis ju hea,et ma su tagasi meelitasin :clap:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 08 Veebr 2012, 14:14

Mario kirjutas:egas ma siis niisama mölise :mrgreen:
(Y)

Jep :)
Kui mul külmaga käivitamine oma onuga jutuks tuli, kes elu aeg EPT-s kombaine, traktoreid kokku pani ja talvel käima ajas soovitas mulle sama nippi- nii et juba nõuka aegne vana nipp, mis unustusehõlma vajunud :)
Ega enamik ei taha seda ka uskuda, sest kõigile tundub, et kui enne käivitust tuled peale panna mingiks ajaks, siis sööb see akust veelgi energiat, mida ta muidugi ka teeb, kuid samas ergastusefekt ületab selle.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 22 Veebr 2012, 22:49

Mure selline, et pardakompuutri tasutavalgustuse pirn on läbi põlenud.
Kust kandist seda avama tuleks hakata, kas ajada displei kattele kruvikeeraja taha või kogu sahtlile kus kompuutrist vasakule jääb ka pisike sahtel?
Pardakompuutri paneel siis selline

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Niivõrd harjunud sealt kella ja temperatuuri vaatama, et pimedas ei oska enam kuidagi olla :(
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Veebr 2012, 06:56

Kogu sahtel ühes tükkis võta välja, siis saad edasi harutada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas vaix » 23 Veebr 2012, 10:01

Tere!

Kogu sahtel välja, ning siis peaks juba tagant pirnid näha olema.
Kui sahtlit muudmoodi kätte ei saa, võta enne raadio, siis lükkad sealt käe sisse ja surud sahtli välja. See on hea, et kui tahad võid soojenduse raadio ning kompuutri asukohti ise muuta. 3xDIN on kogu keskkonsooli sahtel

Vaiko
Kasutaja avatar
vaix
 
Postitusi: 36
Liitunud: 30 Okt 2009, 13:06
Asukoht: Tartu

2001 Mazda 626

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 23 Veebr 2012, 10:23

Tänud selgituste eest. Oskab keegi veel äkki öelda, milline pirn seal taustavalgustusel olla võiks?
Ise kahtlustan, et vast see armatuuri taustavalgustustes tavaline sokliga 1,5w pirn? Kuna lammutama hakkan arvatavasti nädalavahetusel , mil autojuppide ostmine keerukam, siis hea oleks kui saaksin pirnid varakult valmis varuda :)
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 23 Veebr 2012, 10:35

sahtel välja, pistik tagant. Paari ristpeaga on kinni. Siis tuleb ka too tagakaas ära ja pääsed majandama. Peaks olema jah seal see pisike armatuuri lamp.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 25 Veebr 2012, 15:14

Tänu headele näpunäidetele sain siis täna paari minutiga selle pardakompuutri laiali ja sokliga pirnikese kätte. Aga ühes depressiivses Eesti väikelinnas, kus ma nädalavahetusel parasjagu asun, ei õnnestunudki sobivat uut pirni leida :(, kuigi käisin läbi 4 autovaruosade poodi. Pööritati vaid silmi, et pole sellist pirni näinudki ja ka kõige lähedasem välja pakutud pirn ei suutnud kahjuks selles pesas ühendust anda. Eks kui Tartus tagasi, siis seal ikka vast Japkorist või esindusest selle pirnikese saan, seniks sõidab pulgendatud pardakompuuter autos kaasa.

Mõnus üllatus oli see, et kogu see pardakompuutri blokk kannab kleepsu: Mitsubishi Electric corporation :) Jääb mulje, et mu Mazda polegi päris Mazda vaid mingi Mazda ja Mitsu sohilaps, sest varasemast tean, et ka generaator on Mitsubishi toodang :)
Aga Mitsubishi on sealmail muidugi ka väga võimas kontsern laevaehitusest sõjatööstuseni, tootes väga erinevaid tooteid.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 25 Veebr 2012, 16:08

enamik jaapani autosid kannab elektrisüsteemis Mitsu logo või siis Denso, mis on Toyota tütarfirma.
Kõvad nimed on nad kõik. :)

Kahju, täna viisin just auto ära hoiukohta, mul on terve tuhatoosi täis neid, oranže ja rohelisi ja tavalisi.. oleks võind nad kõik sulle loovutada. :D
kui vahepeal abi ei saa, siis 2 kuu pärast võin anda. :lol: :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas vvs » 25 Veebr 2012, 18:25

skyline kirjutas:Aga ühes depressiivses Eesti väikelinnas, kus ma nädalavahetusel parasjagu asun, ei õnnestunudki sobivat uut pirni leida...

Külasta elektroonika poode :thumbup:

Tevalo
Tiigi elektroonika
Oomi pood Lõunakeskuses
Kunagi oli Narva mäel samuti 1 kohake :think:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 29 Veebr 2012, 10:54

Selle postituse võiks vist pealkirjastada: Saatuse iroonia ehk kuidas ma esindusesse „soodsalt“ autot remontimas käisin.
Kuna minu autol esimene stabikakont hakkas kolisema ning varasemast oli juba plaan üle 6 aasta ka kütusefilter vahetada lasta, siis hakkasin remondikohta otsima. Kuna eelmine päev oli Linnalehes ilmunud reklaam, et Tartu Mazda esinduses kõikidel üle 5a vanustel Mazdadel veebruari lõpuni töötunni hind vaid 19,90 siis tundus see täitsa hea pakkumine, sest neis tavalisemates kohtades oleks ma ka maksnud 20-22 eur tunni eest.
Saingi kohe järgmise päeva hommikuks aja ning ise mõttes arvestasin nii tunni kuni pooleteise tööga, mida kinnitas võtmeid üle andes ka esinduse tööde vastuvõtja. Palusin siis vahetada stabikakondi ja küttefiltri ning ütlesin, et muid töid nagu sillaregull jmt pole mulle mõtet müüma hakata.
Aga siis alles saaga algas…. Möödus ehk 40 minutit kui helistati ja küsiti, et kas auto kiirendades katkub ka? Mina vastan, et ehk paar korda kuus käib kiirendades korra üks jõnks läbi ja selle ma lasengi teil küttefiltri vahetada. Tema vastu, et nemad mõõtsid, et 1. Ja 3. silindri küünlajuhtmed peksavad üle ning küte ei põle ära ja põlemata küte voolab katalüsaatorisse ja rikub selle ära, et kohe-kohe vaja küünlajuhtmed ja küünlad ära vahetada. Mõtlesin endamisi, et vaat kus selgeltnägijad Nastjad seal koos, ei palunud ma neil oma küünlaid ega küünlajuhtmeid kontrollida, aga vaata mis vead avastavad 
Mõtlesin, et kui ikka küünlad ja silindrid korralikult ei tööta peaks minu kogemusest mootor ikka korralikult puterdama, aga sellist asja ei olnud, oli vaid kohatine jõuetus madalatel pööretel ja siis vahel jõnksutamine, kuid panin selle isekohatise liiga kõrge käigu kasutamise arvele.
Kuna telefonis öeldi, et saavad panna ka b-osad ehk küünlad 13 eur/tk ja küünlajuhtmed 60 eur komplekt, siis peale lühikest kaalumist ütlesin neile, et vahetagu siis ära. Tundus küll veidi kahtlane, aga kuna neid asju minu käes oldud aja jooksul autol vahetatud ei olnud ja küünlajuhtmed paistsid ka olevat veel tehase originaalid, siis mõtlesin et *itta kah, las vahetavad siis ära kuna millalgi on see nagunii vaja ära teha.
No ja siis möödus veel pool tundi kui tuli uus kõne…. Et neil sai auto valmis, aga autot välja ajades vajus piduripedaal läbi ja piduritoru purunes. Siis ma juba ägestusin ja küsisin: Kurat, ma toon teile sisuliselt korras auto ja äkki esinduse platsil hakkab see lagunema! Kuidas on see võimalik?
Tema vastu, et näe vahel selliseid asju ikka juhtub ja tulge vaadake ise, kui ei usu. Ja et võite ka auto meilt ära viia kui soovite.
Mina vastu, et krt kuidas ma seda ära viin kui pidureid ei ole? Olin juba täiega vihane ja mõtlesin, et see esindus peab olema ikka eriti s*ta karmaga koha peale ehitatud olema kui autod seal iseenesest müstilisel lagunema ja uusi vigu juurde tekitama hakkavad. Et nad peaks enne ehitama hakkamist mõne pendlimehe või papiga krundi üle käima.
Aga ütlesin, et no vahetage see piduritoru siis ka ära, et ma ei saa ju selle autoga nii kuhugile sõita ning ühtlasi ütlesin, et tahan kõik vanad jupid autoga kaasa saada, et veenduda nende defektsuses.
Olin tol hetkel ka üsna kindel, et stabikakonti vahetades töömees pani mõne võtme või kuvaldaga lihtsalt kogemata paugu vastu piduritoru ja nüüd pean nende tööõnnetuse kinni maksma.
Ütlasi tekkis väike hirm, et mis see arve nüüd kokku tuleb, kuna Mazda originaalosade kataloog andis mulle piduritoru hinnaks 43 euri.
Paari tunni pärast helistasin ja küsisin, et kas see iselagunev auto on lõpuks valmis? Vastati, et just sai ning kutsuti järgi.
Seal siis küsisin, et palun öelge, mis siis ära vahetati ja mis see lõbu mul siis maksma läheb minu arvestatud max 40 euri asemel. Selgus ka, et vahetatud oli ikkagi teise poole esikene piduritoru, mitte see kus stabikakonti vahetati.
Viha lahtus kui selgus, et kasutatud oli vaid b-osi ning oldi nõus juppidelt ja töölt tegema 5-10% soodustust. Summaks kujunes siis 166,49 eur ning samuti vabandati ja avaldati mõistmist, et ka neile tunduks imelik kui esinduse platsil pidurid purunema hakkavad jne, aga näe, et nii juhtus. Lisaks öeldi, et mul ikka vedas, et see piduritoru purunes esinduse platsil, mitte liiklusvoos.
Peab ütlema, et hooldusjuht on vist saanud üsna head konfliktijuhtimise koolitust, sest minu viha lahtus, leppisin arvega , maksin ära ning tulin tulema.
Nüüd ei teagi, kas olla õnnelik, et ma ohtliku pidurivea sain seal esinduses parandatud ja olen siin elusa ja tervena seda saagat kirjutamas või tuleks mul hoopis kiruda, et kuidas mulle esinduses loodetud 40 eurise arve asemel 4x suurem arve tehti ja pee lohku tõmmati :)
Igatahes minu õppetund on see, et esindusse tasub siiski mitte garantiilise autoga minna vaid siis, kui vaja mingisugust spetsiifilist juppi mida mujalt ei saa, remondiks tasub enamasti ikka valida siiski teised kohad, kus su autol kümneid asju vahetama ei hakata. Olin sarnase õppetunni BMWga United Motorsist saanud ka ca 4a tagasi, aga näe ajaga negatiivsed emotsioonid ununevad ning inimene on loll.


PS panen õhtul siia üles ka paar pilti sellest purunenud piduritorust et ehk keegi oskab arvata, kas see purunes mehhaanilise mõjutamise tõttu või siiski iseenesest.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 23 Apr 2012, 20:30

Nädalavahetus tekkis huvi, et mis Mazdal seal lävepakukatte all küll peidus on? :) Ja nagu ikka ja alati meie kliimas igasuguste liistukeste ja plastist koopaäärte puhul, peitusid seal all roostealged. Plastkatte ääred hõõruvad värvi maha, siis saab soola ja niiskust ja nii see rooste sinna tekib. Õnneks oli tegu veel kerge pinnaroostega ja üksikuid pindimise rooste täppe paistis lävepakukatte tüübliaukudest ka küljekarbis endas.
Kuna teise auto keretöödest oli üle jäänud täis purk roostetõrjevahendit Hagmans Carosol TO 3, siis see läks ka käiku. Esmalt rooste maha ja pintsliga parandusvärvigsa üle. Mul kahjuks kompressorit käepärast pole,seega sai võetud tühjalt aknapesuvedeliku potsikult käsipihusti, tsusatud see otsapidi roostetõrjevahendi purki ja lasin selle kooslusega kumnagi küljekarpi ca 300 grammi seda õlitaolist roostevastast ollust sisse. Määrisin ka lävepakkukatete alused selle õliga kokku enne kui katted tagasi peale panin.
Omajagu jooksis seda õli ööga igatahes garaažipõrandale välja ja ka töökoha parkimiskohal olid õhtul lahkudes kenad õlilaigud maas.
Igatahes pidi saama taas Mazda eluiga kurja roosteussi vastu pikendatud :thumbup:

Esisilda on tekkinud mingi kevadine jube kolks kohalt minnes ja esimeselt käigult teisele vahetades, mootoripadjad korras ja enda mõistus otsas. Homme siis teistkordselt veermiku kontrolli selle veaga ehk nüüd leiab vea üles.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2012, 20:34

semiassi ots? oleks justkui sisemise otsa kolks... ega ei unda sõidu ajal ühtlasel liikumisel?
šarniir oskab ka sellist kolksu teha ja ise olen kaks korda seda viga eemaldanud enda suksul.. rege pidigi suviti rautama, eks siis nüüd on aeg jälle regi uuesti korda sättida. :mrgreen:
meie sool oskab pukse plastmassiks ja seejärel olematuks muundada, ilmselt vaata üle ka igaks juhuks parempoolsed õõtsapuksid, kuna Mazda veab parempoolse esirattaga.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 23 Apr 2012, 20:49

Mario kirjutas:semiassi ots? oleks justkui sisemise otsa kolks... ega ei unda sõidu ajal ühtlasel liikumisel?
šarniir oskab ka sellist kolksu teha ja ise olen kaks korda seda viga eemaldanud enda suksul.. rege pidigi suviti rautama, eks siis nüüd on aeg jälle regi uuesti korda sättida. :mrgreen:
meie sool oskab pukse plastmassiks ja seejärel olematuks muundada, ilmselt vaata üle ka igaks juhuks parempoolsed õõtsapuksid, kuna Mazda veab parempoolse esirattaga.

Jep, undamist ei ole. Lugesin ka kuskilt, et veovõlli tugilaager üks tüüpviga sellel....aga tundub, et see viga vist pole.
Õõts eesmised puksid alles lasin vahetada, kuid kolksu need ära ei võtnud.
Võimalik jah, et ikka šarniir või šarniirid. Samas aukudes kolksub suht harva, aga kui seda juba teeb, siis paneb ikka paar-kolm rämedat kolakat korraga. Aga kõige paremini on ikka kolksu kuulda esimeselt käigult teisele vahetades. Aga eks hommik ole õhtust targem ja homme remondikotta minek :)
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2012, 22:11

hoia meid kursis :)
NB, kui lõunapausi ajal igav mõnikord, siis ilmatsalu 28 leiab mind. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mel » 23 Apr 2012, 22:42

skyline kirjutas:vahetatud oli ikkagi teise poole esikene piduritoru,


On mõeldud ä esimene p.toru,kui siis pakun,et kahtlane,need ikka niikergesti ei katke,ennem tagant otsast. :(
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas mac » 24 Apr 2012, 09:52

skyline kirjutas:
Mario kirjutas:semiassi ots? oleks justkui sisemise otsa kolks... ega ei unda sõidu ajal ühtlasel liikumisel?
šarniir oskab ka sellist kolksu teha ja ise olen kaks korda seda viga eemaldanud enda suksul.. rege pidigi suviti rautama, eks siis nüüd on aeg jälle regi uuesti korda sättida. :mrgreen:
meie sool oskab pukse plastmassiks ja seejärel olematuks muundada, ilmselt vaata üle ka igaks juhuks parempoolsed õõtsapuksid, kuna Mazda veab parempoolse esirattaga.

Jep, undamist ei ole. Lugesin ka kuskilt, et veovõlli tugilaager üks tüüpviga sellel....aga tundub, et see viga vist pole.
Õõts eesmised puksid alles lasin vahetada, kuid kolksu need ära ei võtnud.
Võimalik jah, et ikka šarniir või šarniirid. Samas aukudes kolksub suht harva, aga kui seda juba teeb, siis paneb ikka paar-kolm rämedat kolakat korraga. Aga kõige paremini on ikka kolksu kuulda esimeselt käigult teisele vahetades. Aga eks hommik ole õhtust targem ja homme remondikotta minek :)


Stabikavarda kerepoolsed puksid ei või olla? Kui need üldse olemas on sellisel isendil... Enda 323fortel vahetasin ära esisillas kõik õõtsapuksid, sarniirid ja kondid, kolksu see ära ei võtnud ja nüüd kahtlustan stabika kerepoolseid pukse, aga neid suht kehv vahetada...
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 24 Apr 2012, 10:36

Kontrollis täna hommikul käidud ja tulemus:

1) Läbi vasak eesmine õõtshoova puks. Neid krt lasin vahetada vaevu kuu aega ja mingi 800 km tagasi ja nüüd oli ca 5mm küljele lõtk sees :twisted: Nüüd kui lasen selle ära vahetada lähen sellega Japkori ja vaatan, kas hüvitavad mulle selle maksumuse ja osa remondiraha, Igatahes sel teemal sai nendega juba räägitud. Ei ole võimalik müüa sellist p*ska!
2) Läbi vasaku õõtsa tagumine puks
3) Parem roolivarda ots kerge lõtkuga
4) Tagumised stabika kondid minekul
Nii et taas saab nii ca 120-150 euri matta Mazda remonti :( Tahaks sel korral panna Lemfröderi vmt kvaliteetse tootja osad, neisse hieroglüüfe täis pakenditega Hiina ja Itaalia osadesse puudub usk, sest no ei jõua iga kuu juppe vahetada ja sildu reguleerida lasta.
See kevad on selle auto pidamine eriti kulukaks osutunud, kolmas sillaremont see juba tulekul :(


EDIT: Sain Taketist hinnapäringule kiire vastuse:
Esimene õõts.puks 7.- tk.
Tagumine õõts.puks 19.- tk.
Rooliots 14.-tk.
Stab. ots 16.30 tk
Kõik asjad on Yamato toodang.
Mida arvata sellisest tootjast nagu Yamato? On kellelgi kogemusi? http://www.yamatoautomotive.com/show_str.php?id=444
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 24 Apr 2012, 21:43

ise kasutan Yamato asju. Ei nurise. Kuigi praegune kogemus näitab, et inglismaalt toodud auto alt võetud õõtsad on veel paremas seisus, nii rooste kui pukside poolest.
kuigi, olulisem puksi tootjast, on puksi paigaldamise meetodid. mind hämmastab, et palju lihtsalt tõmbavad tuimalt puksi rippasendis kinni. Tegelikult on õige pingutada alles tööasendis ja siis ei ole ka sillastend vajalik tegelikult. Isiklikult pole küll sellist probleemi. Küll aga on, kui puks valesti pingutada ja siis sillastendis pannakse jooks paika aga puks on pinge all ja sureb suht kiirelt. Ma kardan, et JapKor rõhub samale asjale. Samas on sellise asja puhul võimalik nõuda ekspertiisi, iseasi, kelle tasku maksab..
karm lugu. mina olen enda omal vahetanud selle 4 aasta jooksul üks kord rooliotsad, 1 kord mõlemad šarniirid ja kondid, siis ühe korra veel 1 kont ning siis loksuva šarniiri tõttu lagunes õõts ja tõin lammarist teise õõtsa 20€ eest, kus olid peaaegu uued puksid ja šarniir sees. Tagasillas vahetan nüüd esimest korda alles konte. Mõistatus, kus mõne mehe auto võtab pukse. :D :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas rivo » 24 Apr 2012, 22:31

Minu 2001 aasta 626-l läks piduritoru(parem esimene) keset Tallinna liiklust puruks. Toimus siis see 2 aastat tagasi. Pole siin midagi nii müstilist sest olen ka ennem kuulnud samast asjast ja millegi pärast läheb just parem esimene kõigepealt. Küünlad ja juhtmed on väga tavaline asi 626-l ja annabki märku kiirendades vahelejätmisega. Asjatundjad tunnevad selle kohe ära.
rivo
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Dets 2008, 23:23

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mel » 24 Apr 2012, 22:58

rivo kirjutas:millegi pärast läheb just parem esimene kõigepealt.


Anomaalia :) vbl. seotud fibratsiooniga...
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 25 Apr 2012, 09:09

Mario kirjutas: mina olen enda omal vahetanud selle 4 aasta jooksul üks kord rooliotsad, 1 kord mõlemad šarniirid ja kondid, siis ühe korra veel 1 kont ning siis loksuva šarniiri tõttu lagunes õõts ja tõin lammarist teise õõtsa 20€ eest, kus olid peaaegu uued puksid ja šarniir sees. Tagasillas vahetan nüüd esimest korda alles konte. Mõistatus, kus mõne mehe auto võtab pukse. :D :D


EI no ega mul ka väga hullu sillaremonti pole selle minu käes oldud 35 tuh km ja 2,5a jooksul kuni selle kevadeni veel olnud. 2x olen vahetanud paremat stabika konti, siis parem tagumine ja eesmine õõtsapuks, vasak šarniir, vasak eesmine õõtsapuks (mis nüüd taas läbi). Siis ees selle pika üle põhja kulgeva stabika puksid.
Taga olen senini vahetanud ka vaid selle pika, üle põhja kulgeva stabika pukse, muud remonti tagaosa veermiku juures veel 2,5a jooksul teinud ei ole.
Aga läbisõit ka 161 tuh hetkel, tavaliselt see esimene vahetusrong tuleb nii 100 tuh paiku ja 160-180 tuh vahel tuleb b-osade korral reeglina see teine lagunemine, mis nüüd ka käes on.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 08 Juun 2012, 10:30

Teisipäev langesin siis päise päeva ajal varaste ohvriks :evil: Päevasel ajal kui auto seisis Tartus kontori juures parklas suutis mingi pätt ära virutada kolm rehvirõhuandurit neljast. Krt neil vidinatel oli veel kaasas mingi spetsiaalvõtmega kinnitatav krae, mis peaks varaste eest neid hoidma, aga polnud sellest mingit kasu. Ja nagu ikka jäi auto valvekaamera vaateväljast veidi välja :( Vargalt igatahes paras jultumus, sest parklas paarkümmend autot ja liiklus ning inimesed kõnnivad pidevalt mööda.
Aga siit moraal, ei maksa autosse väga investeerida ega liiga ilusaks teha, hakkab krt teistele, kes ilma rahata asju himustavad, ka meeldima.
Nüüd silman ja ootan millal varas neljandale järgi tuleb, sest üks on tal siiski komplektist puudu. Autos oleva kaamera panin ka konstantselt filmima, ehk jääb ümber auto jalutav varas nii peale.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 14 Juun 2012, 21:01

Eile said alla tutikad Continental Conti Premium Contact 2 rehvid ja ise ka ei usu kuivõrd suur vahe on võrreldes eelmisena all olnud vanade Fulda lamellidega.
Auto on muutunud oluliselt vaiksemaks (mobiili müramõõturi järgi keskmiselt 3-4 db samal kiirusel ja teel), auke on vähem tunda (profiil nüüd 5,5mm võrra kõrgem) ja roolitunnetus on ka paranenud.
Testivõitja rehv on ikka hää küll :thumbup:
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 14 Juun 2012, 21:13

no leidsid ka võrdluse - suverehv kõva segu versus lamell pehme seguga. sama hästi võiks siga ja kägu võrrelda. :D
Võrdle nüüd seda sama rehvi nt. Daytona D110 või Toyo Proxes rehvidega, siis oleks asjal jumet...
aga vaiksed on nad vaid seni, kuni mustrijääk hakkab seadusliku jäägini jõudma. Aga uus asi on ikka uus asi. :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist