Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 14 Juun 2012, 21:29

Mario kirjutas:no leidsid ka võrdluse - suverehv kõva segu versus lamell pehme seguga. sama hästi võiks siga ja kägu võrrelda. :D
Võrdle nüüd seda sama rehvi nt. Daytona D110 või Toyo Proxes rehvidega, siis oleks asjal jumet...
aga vaiksed on nad vaid seni, kuni mustrijääk hakkab seadusliku jäägini jõudma. Aga uus asi on ikka uus asi. :thumbup:


Vanad lamellid olid Fulda Kristall Montero ehk nn Kesk-Euroopa kõrge kiirusindeksiga Saksa kiirtee lamellid mis tulid eelmise autoga tasuta kaasa ja olid vaja lõpuni pidada :), tegelikult need on oma käitumiselt suverehvile oluliselt lähemal kui meil müüdavad Põhjamaised lamellid.
Lamellid olid nn kalasaba mustriga sellised http://www.oeamtc.at/html_seiten/reifen ... fulda.html
Üldiselt kehtib vana tõde, et suurt lärmi teeb rehv, millel on V-kujuline või kalasaba muster a la Marix või Vredestein. See muster näeb küll kena välja, aga müra teeb omajagu võrreldes pikisoontega mustriga.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 22 Aug 2012, 11:12

Selgus, et olen rämedalt petta saanud ehk minu auto on 10 cm lühem kui passis kirjas :)
Mõõtsin oma garaaži mõõdulindiga üle ja kuna tundus, et auto pikkus passis ja garaažis auto saba taha üle jääv ruum pole päris korrelatsioonis panin nalja pärast mõõdulindi maha ja mõõtsin auto pikkuse ka ära.
Sain 449 cm mitte 459cm nagu auto passis kirjas. Järjekordne tõestus sellest, et ARK trükib sinna krt teab mis numbreid. Mäletan, et eelmise auto (BMW E36 universaal) numbrid olid ka passis valed.
Ehk ma olen oma raha eest saanud 10 cm lühema auto, kus on Tarbijakaitseameti silmad :D
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 22 Aug 2012, 19:30

sõbral on vana kopikas, passis pool meetrit pikem ja kõrgem ja laiem :D Ehita või Kopikas vägisi laiaks, sest passis on kõik õige. :D
mina pole petta saanud õnneks, mul paraku 4770mm klapib :D vähemalt niipalju, kui lint võimaldas... :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 04 Sept 2012, 15:19

Avastasin et autol tagumine udutuli/udutuled ( ei teagi mitu neid seal on) ei põle. Teab keegi öelda, kas need tuled on pagasiluugi küljes või kere küljes olevas osas?
Ilma manuaalita ise sotti ei saanud kuid tundub pigem et ehk pagasiluugi küljes. Aga kuidas neile pirinidele ligi saada? Kas kruvida lahti luugi küljes oleva tule osa tagaküljel olevad kaks kruvi või tuleb pagasiluugi sisepolster maha võtta, et neile ligi saada?

Ausalt öelda muidu see viga suurt ei kotiks, aga see sügis on vaja ülevaatusele minna.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 04 Sept 2012, 15:57

1 lamp on. teisel pool on lambi pesa ja juhtmestik. pane sokkel koos lambiga ja on sul 2 udukat. Minul on lisaks ka ääretule pesad ja kenasti ka soklita 5W sisse pandud.. kõik tunnevad mind topeltääretulede järgi ära :D
kui mälu ei peta, siis luugilt polster tuleb maha tüüblite eemaldamisega, minul on veel kinni tõmbamise link ka 2 kruviga. Sedaani kohta rohkem ei tea, aga pole kontimurdev. polster maas on, siis on juhtmed kohe näha. keerad ja ongi sokkel käes.
Tagurdustulesid peab 2 olema.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 04 Sept 2012, 16:43

Mario kirjutas:1 lamp on. teisel pool on lambi pesa ja juhtmestik. pane sokkel koos lambiga ja on sul 2 udukat. Minul on lisaks ka ääretule pesad ja kenasti ka soklita 5W sisse pandud.. kõik tunnevad mind topeltääretulede järgi ära :D
kui mälu ei peta, siis luugilt polster tuleb maha tüüblite eemaldamisega, minul on veel kinni tõmbamise link ka 2 kruviga. Sedaani kohta rohkem ei tea, aga pole kontimurdev. polster maas on, siis on juhtmed kohe näha. keerad ja ongi sokkel käes.
Tagurdustulesid peab 2 olema.

Selge, tuleb siis polster ikka maha võtta. Sinna udutulesse peaks minema mingi 21W pirn vist?
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 04 Sept 2012, 20:44

jeesh. nii ta peaks olema jah. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 07 Sept 2012, 11:22

Küll minu Mazdale ikka maitsevad need H7 pirnid. Üleeile põles taas üks läbi. Vist üle 9 kuu pole mitte ükski pooltule pirn kestnud, kuigi enne käivitamist keeran alati pargid peale.
Mazda süsteemis paistab toimuvat ikka päris tugev pinge kõikumine käivitamisel, mis pirne tapab, sest parktuled värelevad nähtavalt käivitushetkel garaaži seinal.

Olenemata heast pirni isust ostsin eile pooltuledesse Osram Nightbreaker Plus pirnid, et oleks pimedal ajal paremad pooltuled. Loodan, et vast kestavad ikka vähemalt kevadeni välja. Kunagi varasemalt sai kasutatud eelnevat pirni mudelit Osram Nightbreaker ja selle esimene pirn põles läbi juba 1 kuuga ja teine kestis 4 kuud, vast nüüd siis karbil lubatud 50% pikem eluiga siiski saavutatud.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas maaks » 07 Sept 2012, 12:01

skyline kirjutas:Küll minu Mazdale ikka maitsevad need H7 pirnid. Üleeile põles taas üks läbi. Vist üle 9 kuu pole mitte ükski pooltule pirn kestnud, kuigi enne käivitamist keeran alati pargid peale.
Mazda süsteemis paistab toimuvat ikka päris tugev pinge kõikumine käivitamisel, mis pirne tapab, sest parktuled värelevad nähtavalt käivitushetkel garaaži seinal.

Olenemata heast pirni isust ostsin eile pooltuledesse Osram Nightbreaker Plus pirnid, et oleks pimedal ajal paremad pooltuled. Loodan, et vast kestavad ikka vähemalt kevadeni välja. Kunagi varasemalt sai kasutatud eelnevat pirni mudelit Osram Nightbreaker ja selle esimene pirn põles läbi juba 1 kuuga ja teine kestis 4 kuud, vast nüüd siis karbil lubatud 50% pikem eluiga siiski saavutatud.

Mazdal põlevad need pirnid läbi mitte pinge kõikumisest vaid puudulikust jahutusest, kuna tule enda siseruum on väiksem.
Ja millal selle linnalegendi levitamine lõpeb, et käivitamise hetkel parkide peale panemine peaks pirne säästma :D
Starter saab oma toite akult otse, mitte läbi pirnide ja käivitamise hetkel on pinge süsteemis 3...4V madalam kui mootori töötades. Vihje korras olgu "füüsikutele" kes vastu vaidlevad veel öeldud, et pinge parktulede kontuuris on mootori töötades täpselt sama suur kui pooltulede süsteemis - viimased aga kestavad igavesti (vähemasti minu autol kestsid).
Ja see see osram kestab sul väga palju sitemini kui tavaline H7. "On osram" vs. "on valgus" :-)
Minul kestsid kõige paremini mingid Narva või Narova pirnid.
Mis tagumisse udukasse puutub, siis minu GF-l ei olnud pirni pesa 2. tule sisse paigaldatud ja sebisin ühe katkise tagatule endale, et sealt pesa võtta, aga ei jõudnudki viimast paigaldada, sest müüsin auto ära. Kui oled huvitatud, siis see tuli on kusagil alles vist veel. Klaas on katki, aga pirnipesa peaks täiesti kasutatav olema.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 536
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 07 Sept 2012, 13:36

maaks kirjutas:Mazdal põlevad need pirnid läbi mitte pinge kõikumisest vaid puudulikust jahutusest, kuna tule enda siseruum on väiksem.
Ja millal selle linnalegendi levitamine lõpeb, et käivitamise hetkel parkide peale panemine peaks pirne säästma :D
Starter saab oma toite akult otse, mitte läbi pirnide ja käivitamise hetkel on pinge süsteemis 3...4V madalam kui mootori töötades. Vihje korras olgu "füüsikutele" kes vastu vaidlevad veel öeldud, et pinge parktulede kontuuris on mootori töötades täpselt sama suur kui pooltulede süsteemis - viimased aga kestavad igavesti (vähemasti minu autol kestsid).
Ja see see osram kestab sul väga palju sitemini kui tavaline H7. "On osram" vs. "on valgus" :-)
Minul kestsid kõige paremini mingid Narva või Narova pirnid.
Mis tagumisse udukasse puutub, siis minu GF-l ei olnud pirni pesa 2. tule sisse paigaldatud ja sebisin ühe katkise tagatule endale, et sealt pesa võtta, aga ei jõudnudki viimast paigaldada, sest müüsin auto ära. Kui oled huvitatud, siis see tuli on kusagil alles vist veel. Klaas on katki, aga pirnipesa peaks täiesti kasutatav olema.


Võimalik, et sinu jutt peab paika, aga ise olen täheldanud seda, et enamikul juhtudel põleb pirn läbi just käivitamise ajal (korra on põlenud ka Leedust pikast sõidust naasmise ajal) kui tuli on seest igatepidi jahe. Minu kogemuse põhjal annab Osram Nightbreaker ikka oluliselt pikema kiirtevihu nii et see lisahind pimedal ajal paremate tuledega sõitmise eest pole minu meelest liiast.
Tagumisse udukasse kahte pirni ei hakka ma installeerima, sest ma lihtsalt ei näe sellisel tuuningul mõtet. See võimalus on vist enamikel Jaapani autodel (vähemalt minu kunagisel Primeral oli ka pesa olemas, aga ilma põhjaklemmita), aga kellele ma neid tagumisi udukaid ikka põletan. Niigi seda ehk korra aastas vaid kasutan. Selle pirni vahetuse võtan ka nädalavahetus ette vaid TÜV punkti meeste rõõmuks :)
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas maaks » 07 Sept 2012, 14:16

skyline kirjutas:Võimalik, et sinu jutt peab paika, aga ise olen täheldanud seda, et enamikul juhtudel põleb pirn läbi just käivitamise ajal (korra on põlenud ka Leedust pikast sõidust naasmise ajal) kui tuli on seest igatepidi jahe. Minu kogemuse põhjal annab Osram Nightbreaker ikka oluliselt pikema kiirtevihu nii et see lisahind pimedal ajal paremate tuledega sõitmise eest pole minu meelest liiast.

Selle osrami jutu mõte oli selles, et see oluliselt pikem kiirtevihk saadakse tööea arvelt - ehk siis kestab veel vähem kui tavaline! Hoia üks igaks juhuks alati autos :-)
Muuseas, koduses majapidamises põlevad kah lambid läbi enamikul juhtudel just kohe pärast sisselülitamist! Külma ja kuuma hõõgniidi takistus on erinev ja sellest tulenevalt ka voolu tugevus kontuuris.
Autopirnidel veel see eripära, et akult töötades on pinge ~12V, mootori käivitudes (mitte käivitades) kerkib pinge aga hoobilt 14...14,5V-ni ja see tähendab ca 1/5 võrra võimsuse kasvu. Ehk siis see on see hetk kui hõõgniit "saba annab".
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 536
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Sept 2012, 10:41

Et saavutada suuremat valguse kogust tuleks pinget kasvatada. Kuna see on keeruline, siis muudetakse pirnis oleva traadi takistust(lihtsamini ehk mõista- hõõguva traadijupi pikkust vähendatakse), sellega saavutatakse traadi suurem heledus põlemise käigus, mis tegelikult tähendab kõrgemat temperatuuri antud traadil. Lõpmatuseni seda temperatuuri ei saa tõsta, traat/metall kipub sulama! üritatakse miskeid kõrgema sulamistemperatuuriga traate kasutada, aga sellega muutub ka traadi joonpaisumine, ehk iga kord, kui sisse lülitad, toimub äkiline temperatuuri tõus ja sellega ka mingi traadi deformatsioon. Kui kaua annab traati väntsutada, enne, kui ta murdub? Lisaks veel, et ka käivitunud hõõgniit on pea sulamise piiril...
"Vanasti", kui oli kasutusel veel nn tuunimata pirnid ja kvaliteetne materjal(hõõgniidil) kestsid pirnid kauem, nüüd oleme tehnika arengus ja ka ommertsis pika sammu edasi astunud ja aegunud tehnoloogiaid enam ei kasutata. Kui tahad pirnile pikka iga, võta mõni volt pinget pirnil maha, millega paraku kahaneb ka valguse kogus, mida ihkad.
Lahendus- leia teise tehnoloogiaga pirnid(näit. ksenon) ja neile vastav valgusti(mitte ainult legaalsuse vaid ka enda ja kaasliiklejate ohutusest lähtudes) ja saad nii valgust, kui ka pikka iga.
Sileda klaasi puhul valgustil on võimalik paigaldada ksenoni luuptuled valgustisse, saab õiges suunas valguskiire, suurema valguse koguse ja on õige seadistamise puhul ka ohutu kaasliiklejatele :wave:
Olen seda teed läinud isegi ja pole probleeme ka seaduseesindajate poolt tekkinud.
H7 pirnide lühike eluiga pole kuidagi seotud kindla auto margi või mudeliga, see on seotud antud pirni enda mudeliga. Samas võin ka väita, et kui alles tekkisid halogeenpirnid ringlusesse, siis oli ka probleemiks pirnide lühike eluiga võrreldes tavaliste hõõgpinidega(ilma väärisgaasita kuplis), mis andsid ka enam valgust... Pirnide eluea pikendamiseks pakuti tol kaugel ajal elektroonikute poolt väljamõeldud lisaplokki, mis tulede sisselülitades ei rakendanud koheselt kogu süsteemis oleva pinge, vaid see saavutati sujuva pinge tõusuga (0,5 sekundi jooksul lülitamise hetkest toimus pinge tõus 0V-13,x V).
Küll ma nüüd panin tarka :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas Mario » 08 Sept 2012, 19:15

isiklik soovitus, lõpetage ära see mõttetu jama ostmine, pange mõlemale tulele lisareleed, pinge tõuseb (osadel autodel praktika näitab lausa 1V võrra kasvu ja tuledel hoopis teine nägu..
lambi otstest mõõtes on põleva H7 puhul pinge minu autol 10.8V, peale lisarelee paigaldust tõusis see 11.5 peale ja peab mainima, et kasutuskestus oluliselt ei kahane. hetkel on AllRide sinised sees juba ligi aasta aega. ja mina ei plõgista tulede nuppu käivitamisel. iga lülitamine kahandab rohkem eluiga, kui see, kui ta käivitusel 2V tuhmimaks tõmbab.
see on mingi jama jälle kuskilt välja imetud, et kui käivitamisel paned ääretulede peale, hoiad kokku.. Ksenooni lõhub selline käitumine veel rutem ja kuna on tagasilöökvoolud päris suured, siis oma praktika näitab, et ksenoonlambi plokk ei kesta ka oluliselt. selleks tuleb juba lisadioode toppida, et vältida uitimpulsse.
huvitav jah, et facelift mudelil see tuli nii lahja on. minul on kaugtules ka tavaline 55W, aga ei nurise ikka. Faceliftil on reflektori osa väiksemaks tehtud, ilmselt sellest ka nägemise vahe.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 10 Sept 2012, 10:26

Mario kirjutas:isiklik soovitus, lõpetage ära see mõttetu jama ostmine, pange mõlemale tulele lisareleed, pinge tõuseb (osadel autodel praktika näitab lausa 1V võrra kasvu ja tuledel hoopis teine nägu..
huvitav jah, et facelift mudelil see tuli nii lahja on. minul on kaugtules ka tavaline 55W, aga ei nurise ikka. Faceliftil on reflektori osa väiksemaks tehtud, ilmselt sellest ka nägemise vahe.

Releesid ei viitsi vahele toppima hakata, kuna kevadel läheb auto nagunii müüki.
Ja asi pole mitte selles, et see originaaltuli oleks niivõrd kehv vaid lihtsalt nende Nightbreaker pirnidega on kiirtevihk oluliselt pikem ja parem kui tavapirniga. Seeläbi on lihtsalt pimedas parem sõita. Ma ütlesks, et GFi tuled on täiesti keskpärased, ei ole need kehvad ega ka liiga head. Lihtsalt see Mazda kipub neid pirne omajagu õgima, tervet aastat pole vist ükski H7 pooltule pirn mul kestnud.
Aga kuna meil pimedat aega palju, siis panen talveks ka pooltuledesse sisse need Nighbreakerid. Loodan, et ehk kestavad kevadeni ära. Kaugtuledes on mul sama mudeli H1 pirnid juba pea 3 aastat.

Tagumist udutuld miskipärast korda ei saanudki- võtsin lahti, pirn oli terve, pesa kontaktid kenasti puhtad, pistik korras, kaitsmed olid terved(nii salongis kui kapoti all) kuid kui lülitit vajutada, siis pesasse ega pistikkuse voolu peale ei tule
:( Kaabel tundus ka ok, ega ei olnud end kuskile katki hõõrunud seal pagassiluugi küljes. Ise kahtlustan juba lülitit, ta kuidagi enam ei jää nii sügavale sisse vajutades nagu varem, kuigi armatuuris tagumise udutule märgutuli süttib. Kas võib nii olla, et märgutuli küll süttib, aga lüliti on ikkagi vigane?
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas pokenaut » 10 Sept 2012, 11:39

Kaitsmekarpi jõuab vool peale lüliti sisse lülitamist?
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 10 Sept 2012, 13:10

pokenaut kirjutas:Kaitsmekarpi jõuab vool peale lüliti sisse lülitamist?

Sealt ei osanud ega julgenud tsurkida ausalt öelda, sest kartsin pesa ära lühistada, kuna minu teadmised autoelektrist pole teab mis suured. Aga kuidas seda sealt mõõta?
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas leviathan » 10 Sept 2012, 14:41

skyline kirjutas:
pokenaut kirjutas:Kaitsmekarpi jõuab vool peale lüliti sisse lülitamist?

Sealt ei osanud ega julgenud tsurkida ausalt öelda, sest kartsin pesa ära lühistada, kuna minu teadmised autoelektrist pole teab mis suured. Aga kuidas seda sealt mõõta?



kärukonks on sul?
osadel käib udutuli läbi kärupistiku j asealt ei anna enam ühendust
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 10 Sept 2012, 15:32

Kärukonksu autol ei ole.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas pokenaut » 10 Sept 2012, 19:28

Tõmbad kaitsme välja, testri üks ots massi, teisega kontrollid algul ühte, pärast teist klemmi, peaksid 0'i andma, siis lähed lükkad udutule sisse ja kontrollid uuesti, ühele klemmile peaks nüüd vool peale tulema, kui ei tule siis tuleks hakata juba lülitit mõõtma, kui aga tuleb vool peale, siis tuleb hakata viga otsima kaitsmekarbi ja tule vahelisest osast.

Kui kaitsmekarpi vool peale tuleb, siis igaksjuhuks võid ka ära mõõta kaitsme enda, silma järgi võib terve tunduda, aga kusagil on mikropragu ja ühendust ei anna. Kaitsme mõõtmiseks on kaitsme pealmises küljes kaks auku, millest traat näha, vaata testriga mõlemad üle. :)
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas pasavasar » 17 Sept 2012, 10:00

Minu käulal põleb tagumine udukas ainult siis kui käru taha pista , ei ole viitsinud süveneda ka .
Kasutaja avatar
pasavasar
 
Postitusi: 2
Liitunud: 16 Sept 2012, 20:33

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 17 Sept 2012, 11:43

Ausalt öelda ei viitsi ka mina enam süveneda, sest korda ma ise teda ei saanud ning ülevaatusel kvalifitseerus see väheohtliku vea alla, millega sain ülevaatuselt läbi :)
Ei ole nagu tahtmist ka autoelektrikule hakata raha maksma selle eest, et parandada asja mida ma nagunii ei kasuta.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 18 Dets 2012, 23:10

Hoolimata varasemast kehvast kogemust sai mingi hetke ajel septembris taas ostetud Osram Nightbreaker pirnid hinnaga 20 eur paar, sel korral siis juba lisanimega Plus mis pidavat tähendama eelmise põlvkonnaga võrreldes 50% pikemat eluiga.
Ja tulemus, 10. sept panin need H7 pirnid pooltuledesse sisse ja 15. detsember põles esimene neist läbi. Nii et tõsilugu, kui eelmise põlvkonna Nighbreaker kestis 2 kuud, siis nüüd juba 3 kuud...krt kõva sõna eriti veel arvestades pirni ca 10 eurist tükihinda :)
On küll hea toode, aga eluiga 626 pooltuledes endiselt olematu, samas kaugtuledes on esimese põlve Nightbreakerid juba 3 aastat kestnud.

Suure külmaga on nüüd mingi ritsikas geneka rihma elama asunud, peale külmkäivitust kohalt liikudes kipub rihm vahel veidi laulma. Vaatasin et rihm ise ilus ja kenasti pinges....ju vist rihmaratta tõmbab härma ja enne kui see shärmatis sealt eemaldub, siis libiseb :think:
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas leviathan » 19 Dets 2012, 10:28

genekal on lihtsalt suurem koormus ja sellevõrra raskem ringivedada
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas skyline » 30 Dets 2012, 19:02

Uuendan ka veidi oma auto teemat.
Huvi pärast olen siis 31. oktoobrist saati peale igat tankimist pannud kirja tangitud kütuse koguse, hinna, läbitud kilometraaži jne. Selleks kasutan mobiilis äppi nimega Fuel Friend Lite
Tulemuseks on siis, et novembris oli minu auto keskmine kütusekulu 8,05 l/100 km ja detsembris 8,2 l/100 km kohta. Kuigi sõidan üsna vähe ehk kuni 1500 km kuus on suht masendav lugeda, et kütusele kulub ca 150 euri kuus ja see teeb juba kilomeetri omahinnaks puhtalt kütusel baseerudes 10 eurosenti.
Mul on ka üks tark Exceli tabel, kuhu saab arvestada veel lisaks amortisatsiooni, kulutused hooldusele, kindlustusele jne ehk täismäng (puudub vaid juhi töötasu :) ) ja siis tuleb kilomeetri omahinnaks 17-18 eurosenti... nii et tasub sõites mõelda vahel, see teeb vanas rahas 2,6-2,8 eek/km.

Vahepeal külmade tõttu oli auto kuu aega pesemata, enne kui üleeile seda taas teha õnnestus...tulemus on näha, roostepoiss hakkab ka minu autot lõpuks kimbutama. Eks oma osa ole vist ka sellel, et Tallinn-Tartu maanteel tuli ene jõule kümmekond kilomeetrit sõita soolapuisturi taga ning soolast lumivalge oli minu muidu musta värvi auto seejärel suisa nädal aega enne kui ilmakraadid taas autot pesta lasid :(

Hong Kongist sai naljaviluks tellitud ka odavaid(Eesti hindadega võrreldes kordi odavamad) led pirne. Siseruumi kohtvalgustitesse sai w5w pirnide asemele pandud power led pirnid ja võrreldes eelmiste seasilmadega sai ikka hästi valge, hea kirjatööd teha või salongist pudenenud asju otsida :) Mõtlesin, et proovin ka kuidas need tellimusega koos saabunud 50 lediga pirnid sobiksid 21W piduritule pirnide asemele. Lootsin, et piisab pagasiruumis plastiku eemaldamisest, et tagatule pirnidele ligi saada, aga muidu asju väga hästi läbimõeldult paigutavatel Jaapani inseneridel oli seekord vimka varuks- nii pääseb ligi vaid tulesid kere küljes hoidvatele kruvidele ja pirnide vahetuseks tuleb kere küljest eemaldada terve tuli ! Sellist lollust ei oleks Jaapani inseneridelt küll oodanud, Saksa ja Tšehhi autodel piisab selleks reeglina vaid mõnede plastkõlpsude allavajutamisest ja ongi kogu tagatule pirnimäng sul mõne sekundiga käes.
Ausalt öelda ei saanudki sotti kuidas ma kahele tuld külje pealt kinni hoidvale kruvile üleüldse ligi saaks(paistsid vaid kruvi taguotsas olevad tüüblite otsad ja kuna väljas oli eile siiski paar miinuskraadi ei hakanud tulesid eest kruvima ja end täiendavalt külmetama. Kevadel ehk katsetan uuesti.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GF 2.0 01a. - skyline

PostitusPostitas maaks » 07 Jaan 2013, 13:33

skyline kirjutas:Ausalt öelda ei saanudki sotti kuidas ma kahele tuld külje pealt kinni hoidvale kruvile üleüldse ligi saaks(paistsid vaid kruvi taguotsas olevad tüüblite otsad ja kuna väljas oli eile siiski paar miinuskraadi ei hakanud tulesid eest kruvima ja end täiendavalt külmetama. Kevadel ehk katsetan uuesti.

Tagumistest tuledest ikka jutt? Seal ei olegi kruvisid, vaid tüüblid! Pead tuld jõuga, risti kerega (mitte eest taha suunas!!!) eemale tõmbama ja ta tuleb lahti.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 536
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist