Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic 06a. - riisiveski

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 10 Nov 2010, 22:31

Peale suurt maadlemist turvamutritega sai eile õhtul talverattad alla. Esialgu sai pandud kasutatud Bridgestone Blizzak lamellid 16" originaal GG facelifti-eelse kujundusega.
Eks kui ikka väga libedaks läheb, siis võib naelad alla visata.

Ahjaa, 0,3 l õli sai ka lisatud. 10000 km viimasest õlivahetusest möödas, seega ei midagi erilist.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 12 Dets 2010, 22:41

Otsustasin peale 1 kuu kasutamist lamellrehvid siiski naastude vastu vahetada. Kuidagi liiga pikad olid pidurdusmaad ülekäiguradade ja ristmike eest ning maa-alusesse garaaži ei saanud ka kuidagi nendega sisse.
Nüüd, peale selle nädalavahetuse 600 km erinevatel Eesti teedel arvan, et naastrehv on praegustes oludes parem valik.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas R-go » 12 Dets 2010, 22:47

Ma mõtlesin kah ,et prooviks õige sel aastal lamelli.Aga vedama ja pidama saamine pole ikka nii hea kui võiks.Kinni jäämine nagu teada pole Mazdale omane.
Homsest tööle siis vahetan ikka naastud alla tagasi.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas Motiv8 » 13 Dets 2010, 21:33

Kahjuks pean ka sama tódema, et lamellidega pidurdustee libedal/jäisel teel on suht pikk ja mäest ronimine on ka suht vaevaline. Vahetaks ka kohe rehvid autol naastude vastu kui niisama vói odavalt saaks.
Motiv8
 
Postitusi: 11
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:45
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas Prema » 14 Dets 2010, 22:02

Mina seevastu ei saa elnevate kommenteerijatega nõustuda -- lamell on väga hea! Pidamine ja vedamine täitsa OK. Ja mis oluline -- see on vaiksem kui suverehv.
Väga jäist pinda pole seni veel kohanud -- lund ju nii paksult igal pool ja sellest hammustab mõnuga läbi.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Dets 2010, 08:29

Kisub küll OT-ks aga lisaks ikkagi oma kogemuse.
Juba 4s aasta on/oli kuusekese mustriga ja algselt naeltega rehvid all. Tuntud tegija toode, kummisegu parasjagu pehme, pidamine igati ok (lähtudes kulumusest. Siiski otsustasin kitsamad ja kõrgemad, aga naeltega rehvid asenduseks alla panna. Tulemus- miski ei läinud paremaks, kui hea mustri, õige seguga ja 3mm mustrijäägiga rehvid vs kitsam ja kõrgem, naeltega sama pehme, aga pole "kuusekese" mustriga. Miks muidu traktoritel kuusekese muster enamusel rehvidel.
Kuuseke aitab sodi mustri vahelt välja ajada- puhastada mustrit, parandada haakuvust.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas Funk » 15 Dets 2010, 14:32

Ma olen nõus Motive8-ga, kuna teel on lumi ja selle all on jääkiht. Olen proovinud ka lamelle, pidurdustee oli palju pikem kui naastrehvidega. Seega soovitan naastud.
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 15 Dets 2010, 22:11

Ma olen tegelikult endiselt lamellide poolt, aga hetkel ei ole need ilmad lihtsalt. Seni, kuni teedel on üldiselt peal lumi/jää, siis minu jaoks on naast parem. Kui on selline tee, nagu meil enamus talve on, kus suuremad teed ja tänavad on lahti lükatud ning lumised/jäised vaid väiksemad kõrvalteed, siis sõidan võin hea meelega lamelliga sõita.

Varsti läheb auto korralisse hooldusesse, vahetusse läheb muu hulgas jahutusvedelik ja küünlad.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas veekaheksa » 16 Dets 2010, 15:06

Alles paar päeva tagasi oli siinmail olukord, kus TLN-PRN-IKL maanteel oli 2.3sega TCS ON positsioonis 3. käiguga pidamine 0. Seda Conti 95% mustrijäägiga naelaga(kõik naelad sees, teemantprofiiliga nael). Antud mootoril on parajalt väänet ja mina küll alla korraliku naela sinna alla ei paneks. Rõvedate üllatuste vältimiseks kasvõi.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 17 Dets 2010, 22:57

Kuigi kilometraažilt ei ole veel 100Mm täitunud, siis oli ajaliselt igati õige aeg teha see hooldus ära. Teostatud tööd:
- õlivahetus (õliks Mazda Dexelia Ultra 5W-30)
- õlifilter
- küünlad (NGK Iridium)
- jahutusvedelik
- keregarantii kontroll

Materjalid (v. jahutusvedelik) hankisin Aabest, tööd sai tehtud Eurost Autos. Muu hulgas pesti auto ka puhtaks ja mina teenindusega rahul.
Ostsin õhufiltri ja salongiõhu filtri ka veel ära, kui saab auto kuhugi soojemasse kohta, siis viskan need ka uued sisse. Nende vahetus ei olnud selles hoolduses vajalik.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas leviathan » 18 Dets 2010, 02:16

riisiveski kirjutas:Materjalid (v. jahutusvedelik) hankisin Aabest, tööd sai tehtud Eurost Autos. Muu hulgas pesti auto ka puhtaks ja mina teenindusega rahul.


lihtsalt tahaks ära märkida, et üle tüki aja ka selline inimene foorumis, kes teenendusega rahul on :lolno: , seda ei juhtu just igapäev (kusjuures pole mazdaforumi probleem, nii on igas foorumis - et kui rahul siis ei kirjuta keegi miskit)
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 19 Dets 2010, 13:05

leviathan kirjutas:lihtsalt tahaks ära märkida, et üle tüki aja ka selline inimene foorumis, kes teenendusega rahul on :lolno: , seda ei juhtu just igapäev (kusjuures pole mazdaforumi probleem, nii on igas foorumis - et kui rahul siis ei kirjuta keegi miskit)

Ei puuduta nüüd konkreetset hoolduses käimist, aga minu jaoks on mõttetu närve kulutada mõne teenindaja või asutuse vms peale. Tuleb võtta asja rahulikult ja kui keegi vea teeb, siis ei ole mõtet endast välja minna. Pigem saab selle tulemusena hiljem nalja visata ja mis peamine - närvid jäävad alles.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 05 Jaan 2011, 20:53

riisiveski kirjutas:
riisiveski kirjutas:Saaks nüüd veel konditsioneeri ka tööle, oleks auto tip-top korras.

See on üks habemega lugu.
Leke sai avastatud juuni lõpul, mille järel diagnoositi leke kahest konditsioneerisüsteemi torust. Mõlemad torud tellitud juuli keskel, mille järel 1 toru saabus normaalselt, ca 1-1,5 nädalaga.
Teine toru aga ei tule, ega tule. Tänaseks juba üle 3 kuu möödunud. Selle ajaga oleks juba ammu olnud võimalik ühest alumiiniumikänkrast ca 50 cm toru tõmmata ning see kasvõi käsipostiga Eestisse saada.
Aga mida pole, seda pole. Igatahes läks täna Kesk-Euroopa poole päring stiilis "kaua võib".

Muud poleks midagi, soojad ilmad veel kaugel, aga kui konditsioneeri pump kaua töötada ei saa, siis see ka hästi ei mõju :(

See lugu sai detsembri viimastel päevadel loodetavasti õnneliku lõpu. Teine toru jõudis kohale, torud vahetatud ja süsteem täidetud. Nüüd on ainult küsimus, kas süsteem töötab ka, sest konditsioneeri pump ei soovi "-"-kraadidega tööle minna.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas aviar » 05 Jaan 2011, 22:20

riisiveski kirjutas: Nüüd on ainult küsimus, kas süsteem töötab ka, sest konditsioneeri pump ei soovi "-"-kraadidega tööle minna.

Väike shopping Prismas abiks - ise poodi ja auto maa-alusesse sooja parklasse. Peale shoppingut saad mõneks minutiks ära proovida.
Olen ise talvel aeg-ajalt nii konditsioneeri "elustamas" käinud. :thumbup:
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas Meelis1986 » 05 Jaan 2011, 22:30

Ega sa seda süsteemi ju põlve otsas ei täitnud seda ju tehti soojas ruumis ja seal on ju kohe näha kas läks tööle või. Või ma eksin ja -5 kraadiga läheb minu autol küll veel kliimakäima :wave:
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 06 Jaan 2011, 14:31

Meelis1986 kirjutas:Ega sa seda süsteemi ju põlve otsas ei täitnud seda ju tehti soojas ruumis ja seal on ju kohe näha kas läks tööle või. Või ma eksin ja -5 kraadiga läheb minu autol küll veel kliimakäima :wave:

Auto oli päeva jagu remondis - hommikupoole vahetati torud, täitmine toimus peale lõunat. Vahepeal aeti välja ja siis minu teada täitmiseks sõideti ruumi sisse, aga ilmselt ei jõudnud korralikult soojeneda.
Peab ükskord Mustikasse tegema (ajaliselt) pikema reisi. Tavaliselt saan ca 1h hakkama, selle ajaga ei soojene auto väga palju.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas Meelis1986 » 06 Jaan 2011, 15:24

Väike soovitus kui mustikasse lähed siis pane auto ventika alla siis soojeneb hulka kiiremini :wave:
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 17 Jaan 2011, 22:00

Ajaloolise tõe huvides sai konditsioneeri süsteemis vahetatud järgmised torud: GJ6A-61-465C ja
GR1E-61-462.
Ma lihtsalt olin ära unustanud, millised torud vahetamisele kuulusid. Hiljuti sain arve kätte ja selle järgi vaatasin :)

Täna sai autot natuke mukitud - nahksisu sai täielikult hooldusvahenditega üle tehtud. Kohe pehmem ja kuivem tunne oli sõita.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas informer » 05 Veebr 2011, 17:59

Paistab, et hea peremehe kätte sattunud see kuus. Kuna endal selline vbl tulekul siis küsiks ka mootori ja automaadi kohta, kuidas dünaamikaga rahul oled ? Sobivad see viiene kast ja 2.3 moto kokku ? Faceliftil vist need õlipuudusest tulenevad probleemid 2.3 puhul lahendatud ?

Edu :arrow:
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 07 Veebr 2011, 10:54

informer kirjutas:Paistab, et hea peremehe kätte sattunud see kuus. Kuna endal selline vbl tulekul siis küsiks ka mootori ja automaadi kohta, kuidas dünaamikaga rahul oled ? Sobivad see viiene kast ja 2.3 moto kokku ? Faceliftil vist need õlipuudusest tulenevad probleemid 2.3 puhul lahendatud ?

Edu :arrow:

Tänan, kui ma hoian auto korras, siis suure tõenäosusega täidab tema ka oma kohustused ehk mind sõidutada :)
Kombinatsioon 2.3 (L3 mootor) ja automaat olen rahul - 5-käiguline toimetab piisava kiirusega automaadi kohta ja "kummipaela venitamist" on nii vähe, et see ei häiri. Lisaks sellele on võrreldes vanema käigukastiga maanteel sõites ka pöörded madalamad (loe: madalam müra ja kütusekulu). Keskmine kütusekulu muutunud ei ole võrreldes vanema GY-ga.
Käsitsi käikude vahetamise võimalus nendel käigukastidel ikka täielik mänguasi, mida reaalselt ei kasuta - maanteel möödasõiduks 2 käiku alla vahetab käigukast ise kiiremini (kickdown), kui kangi - poole lükates. Kuna universaalkere puhul on tegemist peamiselt ikkagi pereautoga, siis väga ringrajale temaga ei roni.
Õliprobleemidega ei ole enda auto(de)l kokku puutunud. Facelift versiooni L3 mootoril on õlikogus üle 5 l, seega väike võimalik õlikadu kahe õlivahetuse vahel ei ole märgatav. Vanema L3 puhul, hoolimata sellest, et läbisõit oli ca 120-130 Mm, siis mingit müstilist õlikulu ikkgagi ei olnud. Vanemate L3 mootorite puhul tuleb lihtsalt õlitaset jälgida ja hoida seda normi maksimaalse piiri lähedal.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 08 Veebr 2011, 18:06

Keegi vahva inimene tekitas nädalavahetusel autole järgmise asja:

Pilt

Õnneks õige nurga alt vaadates väga hullusti välja ei paista:

Pilt

Käisin juba autot näitamas ja esialgsed kokkulepped on olemas, et märtsi alguses saab asi korda :) Kuigi ma tean kohta, millises parklas see mõlk on saadud ja aiman ka millisest autost oli mõlgi tekitaja pärit, siis kuna tõestada ei ole millegagi, siis pean kahjud ise kandma :thumbdown: Korda tegemise hind on piisavalt väike, et ka kindlustust pole mõtet asjasse segada.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 06 Mär 2011, 22:11

Möödunud päevadel sai mõlk autol kõrvaldatud, rahule jäin Mõlgimeeste teenusega.
Viimati muutis riisiveski, 05 Okt 2011, 00:59, muudetud 1 kord kokku.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas Skorpion » 06 Mär 2011, 22:36

Palju mõlgieemaldus maksma läks. Avastasin ka enda mazdalt 3 mõlgikest. Kaks väiksemat ja üks selline suurem teravam.
Skorpion
 
Postitusi: 190
Liitunud: 14 Okt 2009, 04:47
Asukoht: Elva

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 06 Mär 2011, 23:52

Skorpion kirjutas:Palju mõlgieemaldus maksma läks. Avastasin ka enda mazdalt 3 mõlgikest. Kaks väiksemat ja üks selline suurem teravam.

Kodulehel on neil kirjas, et 60 eurot detail. Kui need 3 mõlki on sul ühel detailil, siis ilmselt on võimalik, et saad selle hinnaga lahendatud (aga ma ei ole spets sel alal). Kõige lihtsam - tee mõlkidest pildid ja saada neile hinnapäring.
Viimati muutis riisiveski, 05 Okt 2011, 00:59, muudetud 1 kord kokku.
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 Wagon 2.3 GT Activematic '06 - riisiveski

PostitusPostitas riisiveski » 12 Apr 2011, 09:39

09. aprill sai alla keeratud suverattad. Kuigi natuke pelgasin 17" ratta puhul, et (eriti selle aasta) kevadisel asfaldil sõitmine põrutab rohkem, siis ei ole seni väga hullu olnud. Tuleb lihtsalt silmad lahti hoida ja aukude vahel laveerida :)
Lisaks said külge uued õhufiltrid, nii mootorile kui salongi puhumiseks.

Kevadiste ilusate ilmadega tuli välja aga tõsiasi, et tagumistel rattakoobastel on värvi all rooste :( Eks see oli ka üks põhjus, miks pikema keregarantiiga auto ostsin, aga meele tegi mõruks ikka. Käisin Eurost Autos näitamas, seal tõsteti üles, et oleks mugavam vaadata - ka küljekarbid on pindmise roostega :evil: Viimase puhul kahjuks keregarantii ei aita, sest tegemist on ilmselgelt kivitäketest põhjustatud värvikahjudega. Keegi teab head tegijat, kes asja korda teeks?
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist