Mazda 626 2.0 Diisel süütemoment

Mazda 626 2.0 Diisel süütemoment

PostitusPostitas Anonymous » 21 Dets 2005, 21:56

Tere.Probleem on selline et mazdal 2.0 diislil (88 aasta)purunes hammasrihm.Kas võisid ka klapid kõveraks minna ja kas keegi oskaks öelda kust saab mazda mootori süütemomendi õigeks panemiseks vastavaid jooniseid?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Dets 2005, 14:05

Et pead silmas vast rihmaseibi õiget asendit, mitte süütemomenti. Diisel plahvatab ise kui surve ning kütte-õhu segu on vastavas vahemikus.

Mazda-abisse kõne teha ja saad vast teada.
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 27 Dets 2005, 15:53

PAHA LUGU.. Seal võib nüüd küll Stalingradi lahing toimunud olla,sest klapi ja kolvi vahele jääb alla 1mm ruumi.Klapi Kamb.Kaas maha ja piiluma mis nägu need tõukur kopsikud on,kas jääb mõne klapi vahe kahtlaselt suureks, Ja ega väntvõlli enam suure jõuga ringi tohigi keerata;sest kindlasti on tunda mingit takistust.Ploki kaane töö on Garanteeritud.(PS.ära osta papist ca 300-400kr maksvat plokikaane tihendit kui autot endale edasi pidamiseks jätad)
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 28 Dets 2005, 21:11

Just oli juhtum 2 liitrise bena mootoriga millel läks hammasrihm, me veel tõmbasime ka seda käima lolli peaga (loe: teadmatusest, et rim puru läks või oli). Viisime lõpuks teenindusse ja seal meed viskasid rihma peale ning me hoidsime pöidlaid, et asi oleks terve - oligi!

Seega arvan ise samuti, et esialgu aja käsitsi väntvõlli ringi, kui takistusi pole siis nurgad õigeks ja rihm peale.
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 29 Dets 2005, 15:52

Mazda puhul... (loodame et mu peale ei pahanda konkurendid) 95%
benza mootori rihmade katkemise peale või ainult naerda- :lol: :lol: ,pane uus rihm ja tuld! :!: ,aga diisel ehk vist pratslaste leiutatud kompressioon mootor ,mille klapi ja kolvi vahe on väike :?: tahab juba tõsisemat RAHALIST kulutust.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 05 Jaan 2006, 14:13

klapid raudselt kõverad, olen seda ise kogenud!
diislitel ei ole jah seal eriti üle 1mm. mängumaad.
remont läheb maksma umbkaudu 3000-5000, oleneb töökojast aga kuna see euto ei maksa palju siis targem osadena maha müüa :cry:
arvesta sellega ,et ku diislil mootoris midagi läheb siis kokkupanemisel ja taas käivitamisel võivad nii mõned muudki detailid ribadeks lennata-diislite eripära. Kui midagi läheb siis vaheta 85% vahetatavatest osadest ära!!! Endal pärast jama vähem :wink:

hammasrihm: 500.-
rullikud: 600.-x2tk.
plokikaanetihend: 450.-
+
klapid
+
ästi palju muid asju!!!
Anonymous
 



Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron