jagaks siis värskelt omandatud kogemust pealkirjas mainitud teemal juhuks kui keegi peaks millegi sarnasega põrkuma
esimest korda märkasin vilkuvat punast tulukest kui olin kiirendamise käigus pöörded päris kõrgele lasknud (~4000-5000). midagi muud nagu silma/kõrva ei hakanud ja sõitsin rahulikult koju. õli taseme kontroll näitas, et see on endisel tasemel ja ka õli konditsioon tundus normaalne olevat. kiire kaevamine internetis andis tõenäoliseks põhjuseks õlirõhu anduri vea ja kuna see enam ei avaldunud siis otsustasin veidi oodata.
kaua oodata ei tulnud ning nüüd avaldus see pmst igal sooja mootoriga paigalt kiirendusel (I ja II käiguga pööretel ~2000-3000). külma mootoriga probleemi polnud, samuti ei juhtunud midagi kui sooja mootoriga paigal seistes pöörded üle 3000-e lasta.
esimesena sai vahetatud siis nimetatud õlirõhu andur, mis küll veidi nagu leevendas probleemi (vilkumine nagu vähenes) aga see võib rohkem olla tingitud minu soovunelmatest
järgmise sammuna vahetati õli koos õlifiltriga. jällegi läks nagu veidi paremaks (teise käiguga enam väga ei vilgutanud) aga ei saa öelda, et oleks korda saanud.
kolmanda katsega läks asi juba tõsisemaks (ja selgelt ka üle minu teadmistest mootori ehituse kohta, ehk järgneva kirjeldusega võin kõvasti puusse panna ) - lühidalt siis oli veidi ummistunud mingi sõel mille kaudu toimub mootori õlitamine ja mis sai puhastatud. lisaks avastati ka probleem massi ühendusega sama õlirõhu anduriga, mis samuti sai kõrvaldatud.
anyway - see lahendas probleemi ja vilkuv tuluke lõpetas mu närvide söömise (mis viimasel ajal on üldiselt väga minev kaup olnud )
ei saa märkimata jätta, et kõik tööd sooritati Aabe's, kellele tuleb taas anda maksimum punktid nii töö kui suhtumise eest
PS! kui keegi täpsemalt mu kirjeldusest aru saab ning suudab teksti mõistetavamaks muuta siis võiks mulle märku anda, mida ja kuidas muuta võis siis ise ära muuta kui vastavad õiguse olemas on