RX-8 mootor

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

RX-8 mootor

PostitusPostitas einarxxx » 03 Juun 2010, 17:09

Oskab keegi öelda kust saab?Mis hinnaga?On keegi kokku puutund?

Tänud
einarxxx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juun 2010, 16:57
Asukoht: viljandi

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 04 Juun 2010, 11:12

einarxxx kirjutas:Oskab keegi öelda kust saab?Mis hinnaga?On keegi kokku puutund?

Tänud


Neid mootoreid on seal mitut eri varianti, millist vaja on? Mis vanal viga on? Mõttekam äkki ikkagi remontida kui kasutatud mootorit osta?
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas einarxxx » 04 Juun 2010, 13:03

NU TA ON SEE 1.3l 141KW 2006.a

AABE VARUOSASDEST VÄIDETI ET EI KÕLBA REMONTIDA JA NEMAD EI REMONDI ET ERITÖÖRIISTU VAJA.ILMSELT ESINDUS REMONDIB AGA OLEN KUULNUD ET SEE HIND MINGI ALA 30-40K.
einarxxx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juun 2010, 16:57
Asukoht: viljandi

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 04 Juun 2010, 19:49

einarxxx kirjutas:NU TA ON SEE 1.3l 141KW 2006.a

AABE VARUOSASDEST VÄIDETI ET EI KÕLBA REMONTIDA JA NEMAD EI REMONDI ET ERITÖÖRIISTU VAJA.ILMSELT ESINDUS REMONDIB AGA OLEN KUULNUD ET SEE HIND MINGI ALA 30-40K.


Capsi võiks ikka maha võtta.
Enne mootor maha ja pulkadeks ka ikka võeti kui seda öeldi?
Kui tood mahavõetud mootori siis võin uurida ja kalkulli teha remondile.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Ch » 04 Juun 2010, 21:00

Vaevalt et sa uue mootori odavamalt saad... Parem see korda teha, vii Ivarile, ta peaks oskama, tal neid autosi mitu vist...
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas einarxxx » 05 Juun 2010, 09:39

sry olin tööjuures seal mingi kassaarvuti ei lase võtta.selllge pakub huvi kas see kalkull sul ka midagi maksab?Või osakad mingeid umbes summasid pakkuda kohe ka.alla ntx mis kõige sitem varjant võib maksma minna.
einarxxx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juun 2010, 16:57
Asukoht: viljandi

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 05 Juun 2010, 10:52

Kõige hullema varianti puhul on vaja uusi raudasid (kodasid, rootoreid, vaheseinu)
Koda, rootorid ca 250usd(kasutatud) 500usd(uus) vaheseinad odavamad.
Tihendikompl on ca 200usd
Otsatihendid ja kompresioonitihendid ca 625usd

Lihtsamal juhul on vaja ainult kahte alumist ehk ca 10K krooni.
Täpsemalt ikka lahtivõttes näha mis teha vaja.

Mis üldse sümptomid on? Koliseb või ragiseb või lihtsalt jõudu pole?

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas einarxxx » 05 Juun 2010, 14:32

Põhi sümptom on see et nigu soojaks mooror läheb siis ei käivitu(ala lähed selverise õlle järgi valid natuke snäcki ka siis seisad järekorras ka nats ja tagasi pead taksoga minema kui ei viitsi ala 40 minti oodata autos ).ja tihtipeale kui kukud käiama starterit vahepeal siis ei pruugi yldse ilma tõmbamiseta minna.
einarxxx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juun 2010, 16:57
Asukoht: viljandi

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 05 Juun 2010, 21:11

einarxxx kirjutas:Põhi sümptom on see et nigu soojaks mooror läheb siis ei käivitu(ala lähed selverise õlle järgi valid natuke snäcki ka siis seisad järekorras ka nats ja tagasi pead taksoga minema kui ei viitsi ala 40 minti oodata autos ).ja tihtipeale kui kukud käiama starterit vahepeal siis ei pruugi yldse ilma tõmbamiseta minna.


Hm ja rx8-t oled kaua omanud?
rx8-ga lühikesi otsi ei ole mõtet sõita kuna mootor käib väga rikkalt, ning kui külmast peast välja suretad tühipöördel siis uputab üle mootori ning ei lähegi käima.
Loe läbi http://www.rx8blog.com/rx8-starting-pro ... ing-issue/
Tõmmata käima ei soovita antud mootorit. Variant on ka see et temp andur jamab ning rikastab koguaeg üle segu.
Kuskandis sõidad autoga muidu? Võimalus oleks ka kompressioon üle mõõta nii külmast kui soojast peast.
Üldiselt kui esimese korraga ei lähe käima siis hoia gaasipedaali põhjas (siis ei anna aju kütust peale) ja anna natukene starterit(ära starterit üle kuumuta) et kuivataks mootori seest ära. Siis proovi uuesti sidurit all hoides ning peaks käivituma.
Palju läbisõit yldse on?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Siim » 07 Juun 2010, 11:50

Reeglina need rx-8-sad nii teevadki,pole seal midagi remontida kui surved korras,tegelikult on abiks pöörete pealt seisma jätmine et tühjaks lööks,eks Ivar võib sulle täpsemalt asjadest rääkida.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas einarxxx » 11 Juun 2010, 10:01

Läbisõi on mingi 90 000km
einarxxx
 
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juun 2010, 16:57
Asukoht: viljandi

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas yellowboost » 18 Juun 2010, 22:33

Autlehest jäi silma ,et mootori eluiga on 200k ja siis kompromissita uus mootor peale.
Kasutaja avatar
yellowboost
 
Postitusi: 116
Liitunud: 15 Mai 2007, 21:52
Asukoht: Tallinn/ Haapsalu

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Mario » 18 Juun 2010, 22:56

100 000km ikka. Eriti suure rahakotiga inimene võib selle venitada 200 000ni, kuid siis ei aita enam miski. Siis on see juba surnud hobune. Valet õli kasutades on rootori tihendid kiirelt hävinenud. Samuti kulub ära kamber ning sellest annab märku juba soojalt halvasti käivituv mootor.
Samuti maksab mootori remont ligi 40k. Kui ise teha B-varuosadega, siis tõesti saab ehk alla 15k hakkama.
Mazda vahetab siiani autodel mootoreid, ka nendel, millel garantii läbi, kuid eeldab täpset hoolduses käimist. RX-8 omanikud, uurige oma kampaaniaid - tagasikutsumisi on olnud arvukalt, ka tiksuv hääl külmast peast ning kiiksuvad pidurid on lahendatud. Pidurid on kanged ja nõuavad vähemalt päevas korra järsku pedaali, et ära kaotada see tekkiv "kiht", mis pidurid krigisema paneb.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 20 Juun 2010, 12:43

Mario kirjutas:Kui ise teha B-varuosadega, siis tõesti saab ehk alla 15k hakkama.

B-varuosa? Rootorile keegi pakub ka neid või peale õlifiltri ja termostaadi?

Minu auto teemas on 200K läbisõitnud rootori pildid ja kojast ja tihenditest jne. Tomkulibin oli ka tunnistajaks, oleks asi ilusti edasi käinud veel teise samapalju otsa kui keegi poleks vale õli mootorisse valatud. Sakslane oli esinduses autot hooldanud ilusti iga 7500km ja otsatihenditel jne oli kulumisruumi veel korralikult 200K juures.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Mario » 20 Juun 2010, 21:12

RENESIS EI KESTA üle 100k km. 13B on muidugi kauamängiv. Töötan ju esinduses, mul on info küsimuse kaugusel. Üks RX8 omanik küsis meilt ka meili teel juppe, kuid paraku oleme teise jaapani margi esindus ja Japanpartsi kaudu saaks põmst hädavajaliku kätte küll, tihendid, küünlad, poldid.. Kui häda käes, saaks ehk ka mootori kuskilt välja aetud.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juun 2010, 07:32

Mario kirjutas:... Töötan ju esinduses, mul on info küsimuse kaugusel... paraku oleme teise jaapani margi esindus ...

Ei tea, miks küll nii mõnigi peale esindus(t)e külastust on odavamalt ja õigemini saanud oma asjad aetud kasutades selleks mitte esinduse abi?
Isiklik kogemus, "Teise jaapani margi esindusega". Auto viga- ei arenda niipaju võimsust, et asi suudaks üle 60 km/h arendada. Kuna antud sõiduk eelnevalt vaid esinduses käinud, siis ka seekord sealt esimest infi/diagnostikat otsitud. Vastus: diagnostikat saame teha peale seda, kui on tehtud mootorile remont(ühe nukkvõlli üks nukk ole lubatust enam kulunud), mille maksumuseks pakuti u 30 000.-. Antud isendi(kogu auto) tolle aja väärtus turul oli 10 000.-, pealegi nende diagnoositud viga põhjustab mootori lonkamise madalatel pööretel, mitte mootori koguvõimsuse languse mis minu ettekujutamist mööda oli u 70% algsest.
Omal käel tutkimise käigus sai tuvastatud kaks põhjust, mis endise võimsuse tagastasid(mis ilo ka esinduse külastamise eesmär). Esmalt tegi olukorra õhulugeja kuumniidi puhastamine tunduvalt paremaks ja viimaks sai uus universaalne kütuse pump(esindusest sama asi u 8 000.-) paigaldadtud.
Varuosade, omal käel diagnoosimine ja parandamine (ajakulu)oli kokku u 2 000.- ja seda arvestades esinduse tunnihinnet.
Arva ära, mitu korda veel sama esindust külasta(k)sin?
Samas tekkib küsimus, miks diagnoosimist tellides võeti mootoril klapikambri kaan maha?
Miks ei öeldud, et antud isendite tüüpviga on nukvõlli kanali ummistumine?
Miks ei olnud esmases pakkumises(nukkvõllid, nookurid, tihendid) õlikanalid/torud(mis ummistuvad ja pole puhastatavad)?
Miks esindusest helistaja ütles, et diagnostika on tehtud, reaalsus selgus alles kohale tulles?
Miks esinduse esindaja ei maininud, et tehase eeskirjade järgi peab enne diagnostikat kogu mehhaaniline osa olema taastatud algsesse kondinsiooni? Ja kompromissi(diagnistika seadme pistikut ei ühendatudki pistikusse) ei tehtud? tegelikult viimase pärast üldse esinduse poole pöörduti.
Ja veel, vaata foorumis ringi neid kes esindusest tulles, murest mustad üritavad saada abi siinses keskkonnas. Kusjuures enamuses kordadest on ikka saadud abi ja odavamalt kui esinduses, Kauba peale saadakse ka seletus asjade põhjustest.
Aga muidu on tore, et said tööd ja et see on seotud autodega ja et sul nüüd infi jalaga segada...
Ära võta minu kirjutist isiklikult, võta seda kui õpetlikkust, sest see on vaid vähene kogemus suure ettevõtte paljude klientidega, paljude probleemide kõrval.
PS samast kohast sai ka tellitud jubin(tagasilla lehtvedru), mille tellimuse tähtajaks anti 2 nädalat ja kätte oleks saanud ehk paremal juhul(teatati, et tellitud jupp on saabunud) u poole aasta pärast, ehk et antud isend oli selleks aja hetkeks juba üle 3 kuu kui maha müüdud.
Niipallu siis minu mätta otsast vaadatuna esindusi(on ka teiste esindustega kogemusi, aga nagu ka foorumis kajastub, ka mina pöördusin sinna vaid hädapärast ja enamuses tekitavad nad hindasid esitledes hingamishäireid).
Mario kirjutas:Kui ise teha B-varuosadega, siis tõesti saab ehk alla 15k hakkama.

Kui sul raske pole, saad ehk mõned rootormootorite "B" varuosade(mitte kulumaterjalide/õlid, küünlad...) nimistu esitada ja kes selliste asjade müütamisega tegeleb, oleks kõvasi kaasfoorumlastele abiks.
Üks küsimus veel, et see RX8 tüüpviga(foorumist kah läbi kaäinud), nende lämbumine/uppumine/raske käivitumine, millega suht tihti antud mudeli omanikud esindusse pöörduvad. Olen kuulnud, et Soomes tehakse odavamini asja korda, kui siinses esinduses(isiklikult 100% kindel pole), ehk oskad kommenteerida, sul ju inf küsimise kaugusel.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Mario » 21 Juun 2010, 08:09

Kordan veelkord, et ma ei tööta Eurost Autos, kuid kuna ka Mazdasid käib meil tihkelt, siis on vaja mõnigi kord uurida mõne Mazda ajalugu...
Renesise halb käivitumine -
1. EI TOHI jätta seisma külmalt, kui juba ükskord on käivitatud. Rootor käib külmalt üsna rikka seguga (sellest ka kõrge kütusekulu) ning Mazda esindus ütles, et välja suretada tohib alles siis, kui temp. seier on tõusnud skaalal vähemalt 2 pügalat, sel juhul on koda piisavalt soe, et sinna veel sisse pulseeruv kütus ära auraks ja järgmise käivituse edukalt sooritaks.
2. Rootori otsa tihendid kuluvad vale õli (õige oleks 20W-60) kasutamisel ebaühtlaselt, hakates kulutama ka silumiinkattega koja seina.
RENESISe puhul on keelatud kasutada alla 98 oktaaniarvuga kütust.
Samuti on tihendite kulumine seotud halbade temeperatuuride muutustega. Alates 2009 muudeti õlipihusteid, mis on suunatud külgede poole, et ka nurgad saaksid sooja õli ka et nurga tihend ei muutuks rabedaks. Omakorda tekkis uus probleem, et õli kõrbes keskosas ära, siis muudeti seda koda veel pisut - tekitati süvend koja keskele, mis hoidis õli kuumutamisest.. apex-tihendid ongi RENESISe suurim valupunkt.
Ning uuendatud mootorit ei saa pre-faceliftile paigaldada.
Üks hea pluss siiski on, et õli sööb RENESIS vähem, kui eelnevad rootorid, veepump on elektriline ning õlipump on samuti dubleeritud - mehh. ja elektr., et isegi kui mootor on seiskunud, siis mingi aja jooksul jätkavad seadmed tööd, et mootor täielikult maha jahutada.

Niipalju on tehnilist poolt välja lobisetud, et kuna apex tihendid on kehvakesed, siis tuleb neid määrida sealt, kus nad seda enim vajavad - keskelt, õlipihustid ongi selliselt paigutatud ja nii pidi ka edaspidi jääma. Samuti on räägitud, et hädakorral võib kütuse sisse segada mootoriõli, võib panna ka Motul'i 2-taktilise õli. Kui õigesti mäletan, siis miski 200ml paagitäie kohta.. Jätke vahele iga neljas-viies paagitäis, et üle ei pinguta. Rajapäevade ajal on vennad kasutanud vähe kangemat õli, kuid Castrol ja Shell on rootori puhul keelatud... Esindus paneb oma õli ning jaemüügist on lubatud osta Motul õlisid.
Ja siis küll, on võimalik sõita ka rohkem, kui 100 000km.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 21 Juun 2010, 11:23

Mario kirjutas:RENESIS EI KESTA üle 100k km. 13B on muidugi kauamängiv. Töötan ju esinduses, mul on info küsimuse kaugusel. Üks RX8 omanik küsis meilt ka meili teel juppe, kuid paraku oleme teise jaapani margi esindus ja Japanpartsi kaudu saaks põmst hädavajaliku kätte küll, tihendid, küünlad, poldid.. Kui häda käes, saaks ehk ka mootori kuskilt välja aetud.


1) Renesis on ka 13B muideks.
2) Soomlane kes ka minu rx7-t himustas on oma MY04 rx8-le kellale kuvanud 280K, korralik hooldamine on asja võlusõna, kompressioon on ainult natukene langenud kuid kõvasti üle tehase lubatud miinimumi.
3) Küünlad, mõned üksikud tihendid, poldid pole küll eriline varuosa. Pakutakse neid asju mis kogemata teiste mazdade varuosadest sobivad ka rx-le. Japanpartsi ainukene hea toode mis nad pakuvad RX-dele on Mazda enda OEM rootormootori õli.

Mario kirjutas:Üks RX8 omanik küsis meilt ka meili teel juppe, kuid paraku oleme teise jaapani margi esindus

Mario kirjutas:Kordan veelkord, et ma ei tööta Eurost Autos, kuid kuna ka Mazdasid käib meil tihkelt

Masu on ilmselgelt möödas kui tööst ära öeldakse. Pigem vana tuntud teema, keegi ei julge puutuda ka rootormootoreid.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas ready » 25 Juun 2010, 20:20

Mitte küll teemasse aga kuna siin oli juttu tagasikutsumiste uurimisest, siis kus kohast sellist infot on võimalik üldse saada. Esindus vassib ja teeb asju salaja korralise hoolduse käigus või ainult siis kui viga välja lööb, mis aga ei pruugi juhtuda ju garantii ajal. Vähemalt nii ma olen aru saanud.
ready
 
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Mai 2009, 18:18
Asukoht: Tartu

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Mario » 25 Juun 2010, 21:19

kui miski asi avastatakse vigane olevat, tehakse uuring, et millise aastakäigu ja millise mootoriga autodel viga esines.. tehakse ettekirjutus esindusele, esindus helistab kõikidele vastava auto omanikele ning lepitakse aeg kokku, inimene viib auto ning viga parandatakse.
Ameerika autodel on lihtne jälgida netti - toksid vastavasse kohta VINi sisse, sealt viskab, mis auto on, mootor, tehtud tööd ning lõpetamata kampaaniad. Tihti juhtub, et antud autol viga välja ei löögi ja omanik huvi ei tunne.
Ses osas on Mazda kas: salalik, et pole miskit kuulutanud (kuigi RX-8 mootoreid vahetati küll garantiikorras) või siis lihtsalt muid vigu nagu väga polegi.
Toyota nt. hõikas välja Auriste pidurikampaania, et teatud mudelitel esineb piduripedaali ebanormaalset lõtku ja selleks tuleb vahetada terve pedaal. Inimest teavitati, tuli kohale, auto sai tunni aja pärast tagasi töötava pedaaliga. Simpel.

Tasub minna esindusse ja uurida neid tagasikutsumisi ja kas mõni neist ka kehtib veel.. Mõningate mööndustega on võimalik mõni asi veel tagasiulatuvalt ära teha.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas ready » 25 Juun 2010, 22:22

See on ikka teemast väga mööda...

Minule on konkreetselt Mazdast räägitud inimese poolt kes seal on töötanud. Keelatud olevat klientidele vigadest lobiseda. Seal pidi tugev ringkaitse olema ja niisama ei tehtavat midagi. Sry, kui kellegile liiga tegin ja see oli juba ammu aega tagasi.
Lihtsalt hakkas huvitama kas oleks võimalik enne garantii lõppu saada teada auto vigadest ja nende kõrvaldamist nõuda. Näiteks 2007 Honda Civicutel oli istmekattematerjal väga õrn ja tehas vahetas need välja,kuid ainult kliendi nõudmisel... :( Aga kui klient ei oska nõuda või ei märka õigel ajal?
ready
 
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Mai 2009, 18:18
Asukoht: Tartu

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas Mario » 25 Juun 2010, 22:43

ready kirjutas: :( Aga kui klient ei oska nõuda või ei märka õigel ajal?

siis jääbki tegemata. hooldusnõunik haugub leti taga nagu Tšernobõli linnuke põõsas ja klient läheb nukralt tagasi oma autosse ning esimesel võimalusel müüb auto maha.
Nii on juhtunud korduvalt tutvusringkonnas ja miskipärast tõesti varjamine käib.. Samas kui Silberis või Amservis, või jumal hoidku, isegi City Renault' ei saada kedagi ukse pealt minema, vaid kuulatakse ära. Alles hiljuti klient tuli, et auto küll 7.a vana, kuid veljed kobrutavad - väike uuring - jah tõesti, teie autol on see tüüpviga, millal soovite veaparandust?
isegi ühel mudelil vahetati tehase kulul veljed ja rehvid välja väiksema velje ja laiema rehvi vastu, kuna auto kippus täislastis üle kuudi keerama.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas stupe » 26 Juun 2010, 23:49

Mis on rootormootori pluss?

Niipalju kui ma kuulnud ja lugenud olen siis on sellega ikka ainult häda.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas IvarR » 27 Juun 2010, 01:27

stupe kirjutas:Mis on rootormootori pluss?

Niipalju kui ma kuulnud ja lugenud olen siis on sellega ikka ainult häda.


Ma olen endaomaga rahul, 1.3l töömahtu ja 300hj tagarattast peaks päris piisav pluss olema ju :) ??? Natu suurem turbo ja Rteki uusim ajusoft peale ning 500hj rattast võimalik. Ei lenda ei kepse ega kolbe puruks ega midagi. Suur turbo spoolib juba mingi 1500pöörde pealt ning elab ilusti kuni piirajani välja.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: RX-8 mootor

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Juun 2010, 08:22

stupe kirjutas:Mis on rootormootori pluss?

Kütuse kulu on omane mitte kubatuuri, vaid võimsuse järgi(kui mitte väiksemgi).
Rootormootori kaal on sama võimsusega kolbmootorist väiksem.
Vähem liikuvaid osasid.
Sisepõlemis mootorite kasutegurit vaadates(jääb enamalt jaolt alla 50%)on kõrgemate killast(puudub kolbmootoritele omane Ü.S.S. ja A.S.S. punktidest üle saamiseks/liikumissuuna 180`muutus ja kahe väntvõlli pöörde kohta vaid üks töötsükkel).
PS Muidu teadmiseks: turbo aretamise ajaloost- eesmärk suurendada sisepõlemismootori mootori kasutegurit.

stupe kirjutas:Niipalju kui ma kuulnud ja lugenud olen siis on sellega ikka ainult häda.

Lühike eluiga, mootori rikked- puuduvad õiged lähenemised antud tüüpi mootorile või pole hooldamisel täidetud valmistaja nõudeid(õieti).
Statistiliselt jääb mällu paremini negatiivne, kui positiivne. Vaata ringi ja näed, et küsimusi esitetakse hädade puhul. Aga kui palju om kiitmisi, rahulolu hõiskeid?

Rootormootori eripärade teadmine ja nõudmiste täitmine annab võrdse muretu eluea kolbmootoritega.
Paraku enamus inimesi loeb manuaale alles siis, kui häda käes, mitte ennatlikult, et vältida jamasid. Ja seegi veel küsitav, kas loevad manuaale, tunnistavad omapoolseid möödalaskmisi või hõiskavad välja oma jamad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Järgmine

Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist