tomkulibin kirjutas:Üht kiskuvat loomakest sai lahatud. Oli teist ka mitmes töökojas regullitud....
minu resümee oli, et parem esi ratas oli vasaku esiratta suhtes 2 cm eespool ja seda ka peale silla tala ja õõtsade vahetust.
Ints kirjutas:Hea kui keegi saaks anda nõu sellise probleemi suhtes. Kuna tegemist pole mingi superbump´iga, siis ei hakka jälle uut teemat tegema. Auto kisub paremale alates ostmisest. Alguses ei pidanud seda probleemiks sest sillaregull pole väga kallis. Nüüd on tehtud 2 regulli 1 digimeetodil Turu autos ja teine lampidega meetodil üsna pro tyybi juures. Mõlemal juhul näitab regulli tulemus(meetod), et ei tohiks kiskuda ja kõik on korras. Suverehvid on natuke juustud aga peale igapidi rataste ümber tõstmist kisub ikka samale poole sama moodi. Pealegi tegi sama ka korralike lamellidega. Ärge ometi öelge, et roolilatt või tala kõverad on. Äkki on mingi muu veermiku hoob laksu saanud ja tegullis ei näita?
Appi!
tomkulibin kirjutas:Kui sulle tundub see lihtne ja liiga kallis olema, tee ise!Ralfwind kirjutas:...käisin klappe ja kiilrihma just reguleerimas oma 2004 diisel premacyga Mazda esinduses Aardlas. 32EUR-i võtsid sellise lihtsa operatsiooni eest...
Ints kirjutas:Hea kui keegi saaks anda nõu sellise probleemi suhtes. Kuna tegemist pole mingi superbump´iga, siis ei hakka jälle uut teemat tegema. Auto kisub paremale alates ostmisest. Alguses ei pidanud seda probleemiks sest sillaregull pole väga kallis. Nüüd on tehtud 2 regulli 1 digimeetodil Turu autos ja teine lampidega meetodil üsna pro tyybi juures. Mõlemal juhul näitab regulli tulemus(meetod), et ei tohiks kiskuda ja kõik on korras. Suverehvid on natuke juustud aga peale igapidi rataste ümber tõstmist kisub ikka samale poole sama moodi. Pealegi tegi sama ka korralike lamellidega. Ärge ometi öelge, et roolilatt või tala kõverad on. Äkki on mingi muu veermiku hoob laksu saanud ja tegullis ei näita?
Appi!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist