Pole hullu.Vaatan üle igaks juhuks ..äkki tahma täis ja sisi jälle üks mure vähem kui see ka korda saadud..aga kommuntaatori peab ka üle vaatama..aga kuidas.. testriga takistust mõõta ja kui suur/väike takistus olema peab sellel?
Lihtsalt lähed Mazdaabisse, küsid kommutaatorit. Võd proovida helistada, küsida, kas kohal on vajalikku juppi.
Tehnilisi andmeid mul ei ole, nii, et sellega aidata ei saa.
nuh kommuntaatori saan 100 eegiga varsti kätte..ootan palgapäeva ära.. aga kas panen juhtmed külge ja peaks säde olemas olema kohe? või tuleb veel midagi näppida ja vahetada?
kui jagajat välja ei tõmmanud,siis saad lihtsal hakkama.Muidu hakkavad tavalislt MURPHI (ei tea õigekirjutust) SEADUSED kehtima,
Nagu korra Hotsep soovitas... hea kogus õlut ja kõik võimalikud teada olevad ropud sõnad....
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
nonii:D kommuntaatorit eraldi ei saa.. keegi jõudis juba ette:( aga nuh mis sellest.. saab 400 eeguga kogu jagaja , kuna vana läks törts katki:D nuh aga varsti saab rallika tööle