Mazda 626 2.0 1998

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 07 Juul 2010, 20:17

Mulle meeldib sedaan :D Arvatavasti ainukesed asjad mis autoga muutuma hakkaks väliselt, oleks toonklaas ja a'la 16'' valuveljed, need arvatavasti ainukesed muutused.
Suhteliselt plank on jah, see hõbedane luukpära juba mind rahuldava varustusega, kuid häirib paar asja. Esiteks see, et see on luukpära :D Teiseks see, et kärukonks on taga, ehk siis arvatavasti on sellega haagist veetud, mis ei pruugi käigukastile just head teha. Ning kolmandaks, kas ainult minule tunduvad osad keredetailid erineva tooniga? Juhipoolsed uksed tunduvad küll erinevat tooni ja ka stange tundub teist tooni kui tiivad, aga võib-olla tundub ainult minule.
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 07 Juul 2010, 20:43

pinnad mängivad, tundub siiski ühte karva olevat. :D
No ma ei tea, kuidas on lood sedaanil ja luukpäral, universaalil on taga kenad talad, et isegi käru vedamine ei tohiks pikas perspektiivis keret painutama hakata.. Eks see automaat ole jah natuke nadi.. Hind on samas siiski päris hea...
aga noh, kui ikka tahad normaalset heli ja tahad ise bassika lisada, siis universaal on parim selleks. Lisaks on universaalil sedaanist/luukpärast paremad tehasekõlarid.
Mis muud, kui käi vaata see sedaan ära, kui süda põksuma hakkab, siis tead küll, mida teha :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas roossaar » 07 Juul 2010, 22:49

No kui me ilust räägime siis on see õige ikka sedaan. Universaal ju päris nadi tagumikuga. See muidugi minu arvamus.
Heli saab sedaani kah korraliku, vähemalt mina omas kyll ei kurtnud. Bassikas tuli tagaistme käetoe allalaskmisega tuppa ilusti.
Samas otsustab ikkagi see kes auto ostab :thumbup:
Aina paremaks läheb...
roossaar
 
Postitusi: 997
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 07 Juul 2010, 23:42

Mingi heli upgrade tuleb kindlasti, sest üpris kindel, et originaal kõlaritega ei saa peale uudiste kuulamise midagi teha. Kõlarite paigalduse kohta olen juba natuke uurinud, vaherõngaste abiga saab 6,5'' komponendid kenasti sisse ja woofer läbi suusaluugi mängima, peaks hea saama küll :wink:

Nüüd hakkas silma selline asi, mida varem pole tähele pannud. See kus asub see nö. kompuuter, mis näitab keskmisi kulusid jne. Kas see mis on natukene suurem, ongi kompuuter, näiteks samasugune nagu sellel rohelisel, mille lingi ülal pool postitasin? Ja see mis sellest kitsam on, see on tavaline kell? Selle järgi peaks sellel rohelisel kompuuter täitsa olemas olema :D
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 08 Juul 2010, 07:02

ütlen uuesti, et kompuuter on vaid kliimaplokiga masinatel. Kõik ülejäänud on ainult välitemp + kell ja on ka ainult kella variant, aga siis on ekraan ikka väga kitsas. :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas veiks20 » 08 Juul 2010, 10:05

Aron_L kirjutas:Nii, sai siis selle müüjaga suheldud. Autol ei pidanud mingeid vigu olema(nagu alati), http://www.auto24.ee/used/697427

See hõbedane luukpära, mis on natuke odavam ja märksa paremate lisadega, meeldiks küll lisade poolest rohkem, kuid ei istu see luukpära kere eriti :roll: Kuigi hõbedane värv ka rohkem meelt mööda, kui roheline. Eks peab mõni päev nüüd üle vaatama selle rohelise. Jama jah, võrreldes luukpäraga puuduvad põhilised asjad, istmesoojendused, kompuuter, kiirusehoidik, kliimaautomaatik ja 4xel.aknad, just need mis mulle väga meeldiks :D . Lisaks veel on vahtkummist rool.



See esimene roheline 626 ,seda ma olen vaatamas käinud ja ütleks, et seal pole midagi pistmist korraliku autoga. Mai kuus käisin mina seda autot vaatamas, siis ei töötanud kliima, pooled tuled ei töötanud, roostes igalt poolt, salongiventilaator ragises ja undas. Võibolla on vead kõrvaldatud ja nüüd korras, aga siis loobusin, tel. teel oli ka jutt ilus, sõitsin Tartust kohale ja pettumus oli suur :(
veiks20
 


Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas lines » 08 Juul 2010, 10:17

Mario kirjutas:ütlen uuesti, et kompuuter on vaid kliimaplokiga masinatel. Kõik ülejäänud on ainult välitemp + kell ja on ka ainult kella variant, aga siis on ekraan ikka väga kitsas. :P




Minu autol pole "kliimaploki" aga kompuuter täiesti olemas (tahhoka all)

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 08 Juul 2010, 11:14

lines, sinul on facelift ka ju :P
GF1 selliseid vidinaid ei saanud, kuid vastava aju ja juhtmestiku muutmisega saab seda teha siiski :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 08 Juul 2010, 13:00

veiks20 kirjutas:
Aron_L kirjutas:Nii, sai siis selle müüjaga suheldud. Autol ei pidanud mingeid vigu olema(nagu alati), http://www.auto24.ee/used/697427

See hõbedane luukpära, mis on natuke odavam ja märksa paremate lisadega, meeldiks küll lisade poolest rohkem, kuid ei istu see luukpära kere eriti :roll: Kuigi hõbedane värv ka rohkem meelt mööda, kui roheline. Eks peab mõni päev nüüd üle vaatama selle rohelise. Jama jah, võrreldes luukpäraga puuduvad põhilised asjad, istmesoojendused, kompuuter, kiirusehoidik, kliimaautomaatik ja 4xel.aknad, just need mis mulle väga meeldiks :D . Lisaks veel on vahtkummist rool.



See esimene roheline 626 ,seda ma olen vaatamas käinud ja ütleks, et seal pole midagi pistmist korraliku autoga. Mai kuus käisin mina seda autot vaatamas, siis ei töötanud kliima, pooled tuled ei töötanud, roostes igalt poolt, salongiventilaator ragises ja undas. Võibolla on vead kõrvaldatud ja nüüd korras, aga siis loobusin, tel. teel oli ka jutt ilus, sõitsin Tartust kohale ja pettumus oli suur :(


Oeh, siis jääb see kahjuks huviorbiidist välja. Tunduski müüja jutt kuidagi liiga ilus, et tõele vastata. Piltide järgi tundub, et päris kaua müügis ka olnud.
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas skyline » 11 Juul 2010, 19:15

Kuigi sulle luukpära ei meeldi soovitaks just seda vaadata. See on vaieldamatult kõige praktilisem keretüüp, mis olemas on ja kupeelaadne kerekuju on veel pealekauba. Luukpära luugist topid sisse sellised asjad mis sedaani ja ka universaali omast sisse ei mahu, sest on ju ka universaalide luuk üsna sirgjooneline aga luukpäral ulatub see kõrgele katuse sisse ja laadimisava on maksimaalne. Igatahes minu järgmine auto saab taas olema luukpära.
See nädal sai taas oma sedaaniga ehitusmaterjale veetud ja taas sai kirutud väikest pagasiluuki, kogu aeg pead mõtlema kuidas ja kustm midagi sisse toppida annab.
Mis mootoritesse puutub, siis alla 85 kw ei soovita vaadata, jäävad uimaseks, isegi minu 2,0 85 kw jääb kohati uimaseks ja pean maanteel viiendalt neljandale alla vahetama. Ja diislitest see 74 kw on jubeda turboviivitusega, sai enne ostu ka seda proovitud, kuid see turboviive võttis igasuguse huvi ära diiselmootori vastu, kuigi kui turbo taha tuli siis oli tõmmet küll.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 11 Juul 2010, 19:51

laadimisava on küll suur, kuid nt kõrget ja pikka asja sa sinna ei pane, kuna luuk on suht pikali ja klaasi hinda sa teada ei taha. :)
Sedaanil on ka suht suur ruum, kuid luuk rikub asja ära.
Universaali luugist topi sisse, mida aga soovid.. isegi suur 180cm kõrge Electroluxi külmkapp läks sisse ja luuk läks kinni. Seda poleks luukpäraga neverever ära viinud.
Luukpäras pead istme alla laskma ja siis saad sinna heal juhul kandilise kasti panna ja siis mahub veel mingi spordikott ka ning luuk läheb kinni veel.
Luukpära mahutab 502L (kolnurkne ruum), sedaan 502L (ristkülik) ja universaal 518-1374L (ristkülik)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 11 Juul 2010, 21:50

Ei ole vaja suuremaid asju üldjuhul üldse vedada :D Kui tekib vajadus, siis selleks 626'st suurema universaali kasutamise võimalus täitsa olemas. Kahju, et facelift mudelile hammas peale ei taha hakata :? See istub kuidagi ikka rohkem
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Elroy » 25 Juul 2010, 20:07

Mario kirjutas:
Aron_L kirjutas:Uurisin neid pilte tükk aega aga ei pannudki tähele, et tagumise stange liistud kere värvi :) Äkki oskab keegi midagi mootori kohta ka rääkida? Kuidas on selle kere peal, nii mineku kui ka kütusekulu osas. Linn/maantee pooleks.

Mille lühend see TCS on? Sellel ju mingi veojõukontrolli ei tohiks veel peal olla.

ainult 1.8 on ilma TCSita. kaheliitrised on mõlemad ning ka diislil peaks see vidin olema, vähemalt kahel olen näinud.. aga kui tulukesed ei sütti või jäävad põlema, siis on nahkas tagumised ABS andurid..
Endal on ka 100kW. Liigutab masinat küll ja veel. hetkel 98't tankides on keskmine küttekulu kukkund paar kriipsu alla 6L sajale, kuna sõidan igapäevaselt ainult maanteed. Muidu üldiselt ikka vähe võtab :)
Keret kontrolli hoolega, kuna sellel autol oli keregarantii vaid 6 aastat ja peale seda, jumal vaid teab.. minu auto on uuena eestist ostetud, kuid sama lugu, et see va metallivaras ikka kipub ennast näitama uste all ääres.. Ideeliselt, rihm peaks olema vahetatud 90-100k km pealt, samal ajal pandi ka uued küünlad (ligi 1000.- )
Kontrolli ka kliima toimimist.. Kui mõne hetkega külma ei tule, siis vaja kas täita või otsida lekkeid, kuna see freooni reservuaar on täpselt sellise totaka koha peal, kus vesi ja talvel lumi peale koguneb ja kesta lihtsalt ära sööb, GE muide vaevleb sama vea all.. ühel hetkel lihtsalt külma ei tule..
Enamik varuosi tehniliselt klapib ka GE omaga, peaasi, et on 2.0 oma.
Kui aga juba käivitades viskab kerget sinist, siis see 144000 on küll muinasjutt :lol:


Mina oma GF-il küll mingit TCS-i ei tuvasta :wtf:
Keskmine kütusekulu on mul praegu 8,8 L, samas suuremalt jaolt on lühikesed otsad ka, tööpäeviti enamasti vaid 7km. Puhas maantesõit on mul 6,5 L/100km. Tangin bensiini 95 ja enamasti Shell Fuelsaverit
Mootori suitsemise ja õlivõtmise vastu aitas õlirõngaste vahetus
Oli ka mul külma saamisega probleeme, sest konditsioneeri radikas lekkis, juuni alguses vahetasin selle ära. Praegu on korras.

Aron_L kirjutas:Ei ole vaja suuremaid asju üldjuhul üldse vedada :D Kui tekib vajadus, siis selleks 626'st suurema universaali kasutamise võimalus täitsa olemas. Kahju, et facelift mudelile hammas peale ei taha hakata :? See istub kuidagi ikka rohkem


Kui suuremaid asju vedada pole vaja, siis sobib sedaan ka. Mulle isiklikult meeldib sedaan 626 kõige rohkem :) Samas praktilistel kaalutlustel oleks universaal mõttekam. Luukpäradest pole ma kunagi aru saanud, ei liha ega kala :D OK tegelt, mõnedel markidel on luukpärad ja universaalid ilusama välimusega kui sedaanid.
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 25 Juul 2010, 20:34

Elroy, sul polegi siis udutulede lüliti kõrval TCS OFF klahvikest? Aga ABSi tuli ikka süttib süüte andmisel? Sul siis miski imeloom. :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Elroy » 25 Juul 2010, 21:31

läheb juba väga OT-ks kätte ära, aga sportlikust huvist läksin ja vaatasin kohe, mis olukord on, klõpsisin paar pilti ka
ABS-i tuli süttib küll süüte sisse keeramisel paariks sekundiks
Pilt

Avastasin ka, et näidikupaneelil on üks oranž väikeste nooltega lamp ABS tulukese peal, kas see peakski veojõu oma olema? See mul küll ei sütti. Pildil on see näha, kuna päike paistab sinna peale. Kui aus olla, siis ma pole seda kunagi ennem märganudki :shock:
Pilt

Udutulede lüliti kõrval on siis paremale poole vaadates näha esmalt tulede kõrguse reguleerimise rulli ja siis kõige ääres on alarmi tuluke, ilmselt on see sinna ise paigaldatud? Oletan siis, et seal, kus mul see alarmi tuluke on, asub siis teistel see veojõukontrolli nupp jah?
Pilt
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 25 Juul 2010, 23:01

ja ongi puudu.. :shock:
selle alarmi tule asemel on jah TCS
TCS roheline on tahho ja spido kohal ääres ja TCS OFF kollane on kohe seal sutsu diagonaalis tahhoka kohal. :) Need on kirjadena, mitte märgutuledena. Samuti on CRUISE roheline kohe temp. näidiku kohal. :)

aga viidatud kastikesega tuluke on müsteerium. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 15 Sept 2010, 09:35

Äkki keegi on seda vaatamas käinud ja oskab midagi rääkida? http://www.auto24.ee/used/733103
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas roossaar » 15 Sept 2010, 10:13

Aron_L kirjutas:Äkki keegi on seda vaatamas käinud ja oskab midagi rääkida? http://www.auto24.ee/used/733103


käisin vaatamas ja proovimas. proovisõitu lasti teha samas platsi peal ehk siis 50m ots. See nimekiri mis vaja teha selle auto juures on päris pikk. Mina ytleks et seda hinda ta väärt ei ole.
Aina paremaks läheb...
roossaar
 
Postitusi: 997
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas maaks » 17 Sept 2010, 16:01

Ma pakun sulle enda sõidukit:
topic13774.html
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 537
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Eelmine

Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline