Aron_L kirjutas:Nii, sai siis selle müüjaga suheldud. Autol ei pidanud mingeid vigu olema(nagu alati), http://www.auto24.ee/used/697427
See hõbedane luukpära, mis on natuke odavam ja märksa paremate lisadega, meeldiks küll lisade poolest rohkem, kuid ei istu see luukpära kere eriti Kuigi hõbedane värv ka rohkem meelt mööda, kui roheline. Eks peab mõni päev nüüd üle vaatama selle rohelise. Jama jah, võrreldes luukpäraga puuduvad põhilised asjad, istmesoojendused, kompuuter, kiirusehoidik, kliimaautomaatik ja 4xel.aknad, just need mis mulle väga meeldiks . Lisaks veel on vahtkummist rool.
Mario kirjutas:ütlen uuesti, et kompuuter on vaid kliimaplokiga masinatel. Kõik ülejäänud on ainult välitemp + kell ja on ka ainult kella variant, aga siis on ekraan ikka väga kitsas.
veiks20 kirjutas:Aron_L kirjutas:Nii, sai siis selle müüjaga suheldud. Autol ei pidanud mingeid vigu olema(nagu alati), http://www.auto24.ee/used/697427
See hõbedane luukpära, mis on natuke odavam ja märksa paremate lisadega, meeldiks küll lisade poolest rohkem, kuid ei istu see luukpära kere eriti Kuigi hõbedane värv ka rohkem meelt mööda, kui roheline. Eks peab mõni päev nüüd üle vaatama selle rohelise. Jama jah, võrreldes luukpäraga puuduvad põhilised asjad, istmesoojendused, kompuuter, kiirusehoidik, kliimaautomaatik ja 4xel.aknad, just need mis mulle väga meeldiks . Lisaks veel on vahtkummist rool.
See esimene roheline 626 ,seda ma olen vaatamas käinud ja ütleks, et seal pole midagi pistmist korraliku autoga. Mai kuus käisin mina seda autot vaatamas, siis ei töötanud kliima, pooled tuled ei töötanud, roostes igalt poolt, salongiventilaator ragises ja undas. Võibolla on vead kõrvaldatud ja nüüd korras, aga siis loobusin, tel. teel oli ka jutt ilus, sõitsin Tartust kohale ja pettumus oli suur
Mario kirjutas:Aron_L kirjutas:Uurisin neid pilte tükk aega aga ei pannudki tähele, et tagumise stange liistud kere värvi Äkki oskab keegi midagi mootori kohta ka rääkida? Kuidas on selle kere peal, nii mineku kui ka kütusekulu osas. Linn/maantee pooleks.
Mille lühend see TCS on? Sellel ju mingi veojõukontrolli ei tohiks veel peal olla.
ainult 1.8 on ilma TCSita. kaheliitrised on mõlemad ning ka diislil peaks see vidin olema, vähemalt kahel olen näinud.. aga kui tulukesed ei sütti või jäävad põlema, siis on nahkas tagumised ABS andurid..
Endal on ka 100kW. Liigutab masinat küll ja veel. hetkel 98't tankides on keskmine küttekulu kukkund paar kriipsu alla 6L sajale, kuna sõidan igapäevaselt ainult maanteed. Muidu üldiselt ikka vähe võtab
Keret kontrolli hoolega, kuna sellel autol oli keregarantii vaid 6 aastat ja peale seda, jumal vaid teab.. minu auto on uuena eestist ostetud, kuid sama lugu, et see va metallivaras ikka kipub ennast näitama uste all ääres.. Ideeliselt, rihm peaks olema vahetatud 90-100k km pealt, samal ajal pandi ka uued küünlad (ligi 1000.- )
Kontrolli ka kliima toimimist.. Kui mõne hetkega külma ei tule, siis vaja kas täita või otsida lekkeid, kuna see freooni reservuaar on täpselt sellise totaka koha peal, kus vesi ja talvel lumi peale koguneb ja kesta lihtsalt ära sööb, GE muide vaevleb sama vea all.. ühel hetkel lihtsalt külma ei tule..
Enamik varuosi tehniliselt klapib ka GE omaga, peaasi, et on 2.0 oma.
Kui aga juba käivitades viskab kerget sinist, siis see 144000 on küll muinasjutt
Aron_L kirjutas:Ei ole vaja suuremaid asju üldjuhul üldse vedada Kui tekib vajadus, siis selleks 626'st suurema universaali kasutamise võimalus täitsa olemas. Kahju, et facelift mudelile hammas peale ei taha hakata See istub kuidagi ikka rohkem
Aron_L kirjutas:Äkki keegi on seda vaatamas käinud ja oskab midagi rääkida? http://www.auto24.ee/used/733103
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist