Mazda 626 2.0 1998

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 30 Juun 2010, 23:49

Tere!


Kuna ise omanud ainult Saksa masinaid(BMW ja Audi), siis tekkis soov osta midagi lihtsamat ja töökindlamat, et ei peaks ulmeliselt raha koguaeg autosse sisse matma. Sai igasuguseid teisi Jaapani masinaid ka piilutud, kuid üpris kiiresti sai selgeks, et selle raha eest vist 626'le vastast ei ole. Kindlad kriteeriumid olid, et masin oleks nelja uksega ja vähemalt keskklassi mõõtu, konditsioneer oli ka kindel kriteerium ja et masin oleks suhteliselt ökonoomne.

Hakkas selline masin silma, äsja müüki tulnud http://www.auto24.ee/used/725875

Mida arvata sellest? See suureks plussiks, et Saksast toodud? Ehk ei ole roostetama hakanud see Jaapani õhuke plekk. Tundub, et varustust ka ikka päris palju sisse topitud, see on ainult pluss.
Kuidas sellise vastupidavusega on? Kas veermikudetaile kulub palju Tallinna teedega ja kuidas detailide hinnad on? Lugesin, et kolvirõngad neil tüüpveaks.
On veel mingit sellist suuremat tüüpviga, mis rahakotti rohkem tühjendaks?
Kuidas on selle mootori kütusekulu-kiirenduse suhe, reibas nagu Jaapanlane ikka ja ka ökonoomne?
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas leviathan » 01 Juul 2010, 00:19

tüüpvead on taga ABS andurid ja kõrvalistuja airbagi istmepadja sensor (neid siin foorumis kah kajastatud küll ja veel) . kui hooldusraamat õige siis on küll hea isend(kui ikka on raamat kaasas ja pole ühtevärvi pastakaga ja ühe käekirjaga täidetud), naljakas ainult et miski opeli(või miski taolise võti on süüteluku kimbus - 626-l pole sellist originaalis) ja vihmasensor on kah ikka ülepingutamine (või siis miski aftermarket jubin küljes - F/L 6-ele alles lisati see tehase poolt)
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 01 Juul 2010, 08:11

Ma kipun arvama, et see vihmasensor on lihtsalt sinna kirjutatud, kas kogemata või meelega. Kuna tegu platsiga, siis ei pruugi seal seda hooldusraamatut ka reaalselt olemas olla :roll:
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 01 Juul 2010, 12:01

Tagastange on värvitud, muu paistab nagu OK olema. Käivitamisel peavad süttima kõik tuled.. kui on puudu Airbagid ja TCS OFF ja ABS, siis tasub kriitiliselt uurida. muidu ei oska midagi halba kosta. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 01 Juul 2010, 12:27

Uurisin neid pilte tükk aega aga ei pannudki tähele, et tagumise stange liistud kere värvi :) Äkki oskab keegi midagi mootori kohta ka rääkida? Kuidas on selle kere peal, nii mineku kui ka kütusekulu osas. Linn/maantee pooleks.

Mille lühend see TCS on? Sellel ju mingi veojõukontrolli ei tohiks veel peal olla.
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas pokenaut » 01 Juul 2010, 13:03

TCS on veojõukontroll ja täiesti olemas sellel mudelil.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 01 Juul 2010, 19:32

Aron_L kirjutas:Uurisin neid pilte tükk aega aga ei pannudki tähele, et tagumise stange liistud kere värvi :) Äkki oskab keegi midagi mootori kohta ka rääkida? Kuidas on selle kere peal, nii mineku kui ka kütusekulu osas. Linn/maantee pooleks.

Mille lühend see TCS on? Sellel ju mingi veojõukontrolli ei tohiks veel peal olla.

ainult 1.8 on ilma TCSita. kaheliitrised on mõlemad ning ka diislil peaks see vidin olema, vähemalt kahel olen näinud.. aga kui tulukesed ei sütti või jäävad põlema, siis on nahkas tagumised ABS andurid..
Endal on ka 100kW. Liigutab masinat küll ja veel. hetkel 98't tankides on keskmine küttekulu kukkund paar kriipsu alla 6L sajale, kuna sõidan igapäevaselt ainult maanteed. Muidu üldiselt ikka vähe võtab :)
Keret kontrolli hoolega, kuna sellel autol oli keregarantii vaid 6 aastat ja peale seda, jumal vaid teab.. minu auto on uuena eestist ostetud, kuid sama lugu, et see va metallivaras ikka kipub ennast näitama uste all ääres.. Ideeliselt, rihm peaks olema vahetatud 90-100k km pealt, samal ajal pandi ka uued küünlad (ligi 1000.- )
Kontrolli ka kliima toimimist.. Kui mõne hetkega külma ei tule, siis vaja kas täita või otsida lekkeid, kuna see freooni reservuaar on täpselt sellise totaka koha peal, kus vesi ja talvel lumi peale koguneb ja kesta lihtsalt ära sööb, GE muide vaevleb sama vea all.. ühel hetkel lihtsalt külma ei tule..
Enamik varuosi tehniliselt klapib ka GE omaga, peaasi, et on 2.0 oma.
Kui aga juba käivitades viskab kerget sinist, siis see 144000 on küll muinasjutt :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 01 Juul 2010, 21:12

Selline küsimus selle lisavarustuse kohta. Kirjas on, et autol on kompuuter, mida see endast täpsemalt kujutab? Näitab keskmist kütusekulu jne ka? Kus tal see täpsemalt asub?
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 01 Juul 2010, 22:27

kliima juhtpaneeli kohal kohe. väike tasku ka kohe kõrval.

alles nüüd nägin seda võtme teemat, et ilmselt see Opeli võti kuulub mujale, kuid kui ongi autol ainult üks võti, siis on suht jama :thumbdown: kui see katki peaks minema või ära kaduma. Iga uus võti on ligi 1500.- esinduses :thumbdown: minu autol oli õnneks alles 2 võtit.
Lisaks ei näe signalisatsiooni, ei mahuandureid ja puudub ka kapotialune pilt.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 00:03

See signalisatsiooni puudumine täiesti tavaline asi autodel, mis äsja saksast on toodud. Vähemalt silma on hakanud, ei tea miks see nii on.
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas leviathan » 02 Juul 2010, 00:24

Saksas pole see kohustuslik lisa uuel autol , mis liisingusse läheb
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 11:15

Mõtlesin, et küsiks selle auto kohta ka natuke. On äkki keegi vaatamas käinud ja oskab rohkem rääkida? Aasta kirja 1998, kuid välimus ju facelifti oma?

http://www.auto24.ee/used/729489
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 17:33

Sai siis sellele Tartu universaalile kõne tehtud, et läheks vaatama. Kiire vastus oli, et auto pole enam müügis :x Ei taegi nüüd mida teha, üpris kiirelt sõiduvahendit vaja, just sarnast, sedaan sobiks ka. Kellegil ei ole korralikku pakkuda? :D

Kuidas muidu sellise kütusekulu on võrreldes 2.0 manuaaliga? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=738100&cache_missing=1
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2010, 19:44

keegi teadis selle musta kohta rääkida, et läbisõit on üüratu ja veljed pandi alla, et muid vigu varjata :lol: ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid paar inimest nii rääkisid.. Aasta arv on pigem 2000.. Samamoodi on kirjas 2x turvapadi, neid peaks seal ikka 4 olema :think:
Automaat on taaskord Fordi toode, kuid parandatud sisuga ja peaksid juba paremini kestma, kui GE kastid, mis peale 200 000km juba uimerdasid ja kettapakid laiali lasid.. :)
Ökonoomsemad kohati, kui manuaal, vähemalt tehase andmete järgi annab automaadi kulud o.2L väiksemad... Seda pead nüüd küsima teistelt, kellel on sellised masinad, ise eelistan automaati alles Mazda6, kuna selle kast on juba Mazda enda oma... Kuid mugav on ta kindlasti.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 19:56

Kuna siin foorumis uus, siis ei teagi kellel selline kombinatsioon oleks, tead soovitada äkki kedagi, kellel selline on? :)
Hetkel siin vaatan, et ega kui kindel soov on 97+ ja kindlasti konditsioneeriga ja maksimaalselt 2.0 mootoriga auto, siis peale 626'e ei olegi midagi normaalselt valida :D
Muidugi mõnes-mõttes eelistaks manuaali, sest reaalselt on ikkagi aeg näidanud, et manuaaliga saab märksa ökonoomsemalt sõita.

On see kast 4 või 5 käiguline? Ei tea kas selle mootori taga toimetab normaalselt või jääb uimaseks.
Jama, hetkel ei olegi kuni 30k'ni ühtegi vastuvõetavat 626'te, millel ka natuke varustust oleks sisse pandud :?
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2010, 21:15

see on turbiinilukuga 4käiguline paraku.. samas maanteekiirusel peaks pöörded alla 2500 olema täitsa..
eks meil on Lines ja Victoria sellise masinaga (siiski küll facelift, kuid kast-mootor sama)..
selles suhtes, et selline masin on suhteliselt soodne ja hea varustusega. 2.0 on paremgi, kui 1.8.. mina küll konditsioneerist lugu pidada ei oska, küll aga el. lisad on elementaarseks saanud viimasel ajal, lisaks on minu autol pepusoojendused..
leia korralik isend ja teenib sind hästi. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 21:20

Tänud! :wink:
Ma ise kaldun ka 2.0 poole, sest arvan, et see 1.8 66kw jääb natuke nõrgaks selle auto kohta, kui peaks reisijaid olema rohkem kui 1-2(mida juhtub päris tihti). Ja ei usu väga, et ta nüüd väga palju ökonoomsem ka on, ning auto peab mingil määral ikka edasi ka liikuma :P
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2010, 21:49

päriselus näinud, et 4 inimest, pluss 4 pungil spordikotti, siis 1.8 jääb juba möödasõidul lahjaks ja küttekulu on suht isegi rohkem, kui 2.0..
Mina suutsin oma vagunisse panna 6 inimest, pagass oli maast laeni kraami täis ning Hiiumaalt tulin Tartusse 15 liitriga ja möödasõidul käiku mina alla ei vahetanud kordagi (kes teab, siis Portos on üksi suht suur poiss juba :mrgreen: )
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 22:00

Aga kus see automaat manuaalist siis ökonoomsem veel on? :D Kui see maanteel juba nii vähe võtab, linnas automaat vaevalt ökonoomsem on. Automaadil siis maanteel pöörded madalamal veel?
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2010, 22:45

jah, turbiin lukustub ja pöörded kukuvad 2250 peale kuskil, selletõttu ongi maantee psiut (aga peaaegu et mitte üldse) ökom, linnas on suht ühte auku, kui korralikult sõita.
Isiklikult otsiks siiski manuaali.. Automaati on kerge ära lõhkuda raske haagisega, piisab kasvõi sellest, et tõmmatud on teist autot kuskilt välja või pikalt pukseeritud, see lööb kastiõli temperatuuri üles ja kettapakid hakkavad kuluma puuduliku määrimise tõttu..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 02 Juul 2010, 23:05

Eks jah, valiks vast isegi manuaali, lollikindlam. Kahju, et hetkel ühtegi sedaan kerega 2.0 manuaali hea varustusega müügis ei ole. Eks siis peab ootama, kui mõni sobiv isend müüki tekib(kuigi pole ka teistel keretüüpidel viga).
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 03 Juul 2010, 10:37

universaal on ka selles mõttes hea, et kui tahad musa sinna toppida, siis keerad vastu luuki ja tuba ongi bassi täis ja keegi ei taha väga uskuda siiani, et mul on seal kõigest 100W hiinakas müdistamas.. sedaanis on see heli seal pagassis kuidagi kinni.. lisaks on laadimisava nii luukpäral, kui universaalil parem.. Sedaanil on küll küllaltki mahukas ruum, kui ava on totra kujuga ja mõnda asja ei saagi sinna panna.. sedaanile on jällegi tuuningnänni rohkem :lol:
Aga nagu sa ütlesid, et inimesi ka vahel vaja tarida, siis universaalil saaab tagaistet ka ette-taha nihutada ja seljatoed liiguvad ette-taha, et taga istujad saavad ka pikemal sõidul ennast lebosse lasta ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas lines » 04 Juul 2010, 00:21

Võta ikka Automaat. Siis jääb aega ka muuks kui käiguvahetuseks. Automaat kestab kaua juhul kui pead meeles mõned põhitõed; Ära pukseeri teisi ja ära lase ennast vedada (kui mootor ei tööta siis puudub kastis õlitus), Hoopealt ära pane tagurpidi käiku sisse, vaheta õli ja kindlasti ka filtrid õigeaegselt või isegi varem.
Kütust võtab ehk veidi rohkem aga mugavus ka maksab. Ise sõidan kaks aastat sellisega, autoga igati rahul:

Pilt
2,0 Automaat 2002a. Kõik lisad. ls. 140 000 km

Kui mingeid küsimusi siis anna teada, võid ka tulla autot lähemalt uurima.

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Aron_L » 07 Juul 2010, 14:34

Nii, sai siis selle müüjaga suheldud. Autol ei pidanud mingeid vigu olema(nagu alati), http://www.auto24.ee/used/697427

See hõbedane luukpära, mis on natuke odavam ja märksa paremate lisadega, meeldiks küll lisade poolest rohkem, kuid ei istu see luukpära kere eriti :roll: Kuigi hõbedane värv ka rohkem meelt mööda, kui roheline. Eks peab mõni päev nüüd üle vaatama selle rohelise. Jama jah, võrreldes luukpäraga puuduvad põhilised asjad, istmesoojendused, kompuuter, kiirusehoidik, kliimaautomaatik ja 4xel.aknad, just need mis mulle väga meeldiks :D . Lisaks veel on vahtkummist rool.
Aron_L
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Juun 2010, 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 1998

PostitusPostitas Mario » 07 Juul 2010, 19:38

suht plank see roheline jah.. :|
nahkkattega rool ja nupp on vaid 100kW isenditel tehasest. Lisaraha eest tellida ikka sai, kuid omal ajal maksid need paraja hinna ja vähesed vaid tellisid..
Samas, mida vähem on elektroonikat, seda parem.. kuigi jah, endal on ka peaaegu kõik lisad, isegi nivooamordid (mis enam ei tööta :lol: )
Ses suhtes oleks universaal just nagu maasikas.. sellele on sigapalju soodsat JDM nänni ka saada. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Järgmine

Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist