Gaasiseadmed

Siin rääkida teemadel mis teiste teemade alla ei mahu

PostitusPostitas Anonymous » 25 Veebr 2006, 14:43

Tere,

Meil on koostööpartner Rakveres olemas! Kelle seade Teil on?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Veebr 2006, 16:54

Väike informatiivne pakkumine:

Sellel nädalal gaasiseadme hind
IV põlvkond 4 silindrilisele autole: -15%!
IV põlvkond 5 - 8 silindrilisele autole: - 10%!

Lugupidamisega,
Gaznet OÜ
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Veebr 2006, 20:44

gaznet kirjutas:Tere,

Meil on koostööpartner Rakveres olemas! Kelle seade Teil on?



Selle kohta ei oska ma midagi öelda, arvan et see auto on kuskilt siia toodud ja seade oli juba varem peal...

eelmine omanik seda vict ka ei kasutanud

aga kuna tegu on karpa mootoriga võib see olla ehk midagi esimese põlvkonna seadme sarnast?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 26 Veebr 2006, 14:56

Kuskilt ei loe välja ühtegi nime ega toote nime nagu LPi, Necam, Tartarini Auto, Bedini?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 26 Veebr 2006, 15:03

Kust neid lugema üldse peaks??? Naise rahakotist? "Kroonikast"? Roolirattalt? Gaasiballoonilt?
Ma ei ole üldse mitte õel - tahan öelda, et me keegi ei tea ju seadmetest mitte tuhkagi. Praktiliselt ei ole meil ju õrna aimugi, milline "jupp" kapoti all gaasiseadme juurde kuulub ja milline mitte...

P.S. gaznet, Sa lubasid "ka keskmised ajad mis ühe või teise töö jaoks peaks kuluma!" Ja tunnihinda oleks samuti vajalik teada...
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Veebr 2006, 10:54

griips kirjutas:Kust neid lugema üldse peaks??? Naise rahakotist? "Kroonikast"? Roolirattalt? Gaasiballoonilt?
Ma ei ole üldse mitte õel - tahan öelda, et me keegi ei tea ju seadmetest mitte tuhkagi. Praktiliselt ei ole meil ju õrna aimugi, milline "jupp" kapoti all gaasiseadme juurde kuulub ja milline mitte...

P.S. gaznet, Sa lubasid "ka keskmised ajad mis ühe või teise töö jaoks peaks kuluma!" Ja tunnihinda oleks samuti vajalik teada...


Jah, ma väga vabandan! See saab organiseeritud!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 28 Veebr 2006, 00:16

Nii, kõigepealt teema mida ma lubasin siia panna, ehk siis kui kaua umbes meie hooldustega aega läheb!

Pritsungi surve ja kummivoolikute kontroll - umbes: 15 minutit
Map sensori ja sõiduvõime kontroll - umbes 30 minutit
Paagi kinnituste kontroll - umbes 15 minutit
Visuaalne vee ja gaasivoolikute kontroll - umbes 15 + materjal kui vaja
Pihustibloki kontroll ja hooldus: umbes 60 minutit + materjal kui vaja
Gaasi filtri vahetamine - umbes 15 + materjal kui vaja
Surve regulaatori kontroll ja hooldus - umbes 60 minutit + materjal kui vaja

Ja neid asju siis kontrollitakse hoolduste ajal!

Tunnihind on alates 250 EEK.
Anonymous
 


PostitusPostitas nikolaik » 09 Juun 2008, 11:59

Kas viimasel ajal on keegi paigaldanud gaasiseadme uuele autole? Mind huvitab, palju maksab viimase põlvkonda seadme palgaldus ja mis sab sel juhul auto garantiiga? Hakkan juba mõtlema gaasi peale, kuna kütuse hind läheb järjest kallimaks kogu aeg :(
Mazda 6, 2008, 2.0 automaat, luukpära
nikolaik
 
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Apr 2008, 09:37
Asukoht: Tallinn

tervist

PostitusPostitas Matuest » 09 Juun 2008, 17:06

kahju et aint sampo järelmaks on oleks hanaza ka siis ostaks iusegi seadme :D
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

PostitusPostitas dellu » 09 Juun 2008, 20:18

Ei ole see kõik nii roosiline, kui kalkulaatorid näitavad. Ise kunagi läbi proovinud selle. Sai siis pandud 5.4L BMW-le, V12. Võimalik muidugi, et see auto tahab ka natuke rohkem oskusi, aga jamasid juba pealesaamisegi oli üksjagu.
Ühesõnaga mida ükski kalkulaator ei arvesta on see, et auto tuleb bensuga enne soojaks sõita ja alles siis saab ümber lülitada. Minul aga oli tööle mingi 7km ja heal juhul kuskil 4km peal sai ringi lülitada. Seega enamus tuli ikka bensuga sõita. Samas kui muidugi koguaeg pikad otsad, siis vast võib isegi ära tasuda.
Lisaks siis veel on autosid, millele ei soovitata. Minul saksa tuttav just tahtis oma 2007.a. Mersu A klassile panna. Ei soovitatud. Umbes 20000km pärast võis arvestada 2000 eurose mootori remondiga. Seda ka enne kuulnud remondimeeste käest, et gaas ei pruugi väga hästi mõjuda tihenditele.
Minul oli veel üks probleem, et maanteel jahtus asi liiga maha (ei suudetud gaasi piisavalt soojendada, kuna kogus oli nii suur mis läbi käis). Sai küll salongivee pump koguaeg taha pandud, aga ikkagi väga hea tulemus ei jäänud. Siis oleks pidanud veel eraldi veepumba selle ahelale panema. Suvel nagu salong ju väga jahe ei ole, kui soe vesi kogu aeg ringi käib. Õnneks/Kahjuks sai auto enne maha müüdud, tänaseks on vist see gaasiseade üldse maha võetud, sisest hiljem see auto müügis oli, siis pole enam näinud seda kuulutuses kirjas.
Lisaks see umbes 20% suurem kulu ka gaasiga on täitsa usutav. Kui mul bensuga kippus nii 20L/100le linnas olemas, siis gaasiga oli 24L. See kes siin varem kurtis, et gaas 10 vs bens 7 on ju täitsa usutav, kuigi jah liitrikese võiks äkki maha saada. Minul oli ka kusjuures algul paigaldaja poolt asi väga valesti regulleeritud. Avastasin selle ise juhuse tahtel.

Muidugi pole vaadanud mis täna teeb gaas vs bens hinnad, aga jah kindlasti arvestage kui pikad teil sõidud on ja palju mootori soojendamiseks kuluks.
dellu
 
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2005, 16:18
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas dellu » 09 Juun 2008, 20:20

nikolaik kirjutas:Kas viimasel ajal on keegi paigaldanud gaasiseadme uuele autole? Mind huvitab, palju maksab viimase põlvkonda seadme palgaldus ja mis sab sel juhul auto garantiiga? Hakkan juba mõtlema gaasi peale, kuna kütuse hind läheb järjest kallimaks kogu aeg :(
garantii? Vaevalt sul enam pärast esindusse asja mootoriprobleemide korral.
dellu
 
Postitusi: 63
Liitunud: 21 Apr 2005, 16:18
Asukoht: Tallinn

Eelmine

Mine Vaba teema

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline