Gaasiseadmed

Siin rääkida teemadel mis teiste teemade alla ei mahu

Gaasiseadmed

PostitusPostitas Anonymous » 04 Jaan 2006, 11:09

Tere

Küsimus Teile austatud Mazda Klubi liikmed. Teades, et kütuse hinnad ei jää selliseks nagu nad täna on, kas olete ehk mõelnud autogaasiseadme paigaldamisele?
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 04 Jaan 2006, 12:02

olen mõelnud küll aga ei rohkem.

gaasiseade tasub siis ära kui autot kasutad u. 5-6 aastat, see eeldab et auto peab olema võimalikult uus. Minul aga komme autot max 2-3 aastat tarbida, nii et ei näe põhjust miks peaksin uuele omanikule kingituse tegema :D

Teine põhjus selles, et ei tea ju milliseks jäävad tulevikus gaasi hinnad!
Kolmas põhjus see et gaasiga auto tarbib rohkem gaasi kui bensiini!
Neljas põhjus see et pool pakiruumist oleks siis ju ka hõivatud balooni all!
Viies põhjus see et gaasi tanklaid veel liiga vähe!

need olid minu argumendid
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas arvutihdd » 04 Jaan 2006, 12:29

Minu puhul ei tasuks ära kuna läbisõit liiga väike, enamasti sõidan firma kuludega :D
Päris lõbus kilometraas oli, et ära tasuks(ei mäleta numbrit kyll)

Samas ei kujuta ette, kui terve pagass mingit ballooni närakat täis, samal põhjusel ei pane supakatki pagassi :D
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

PostitusPostitas Anonymous » 04 Jaan 2006, 15:29

Kõik oleneb täiesti läbisõidust, kui ikka 1,2L mootor ja läbisõit kuus 500km, siis ei tasu muidugi. Aga kel päevane läbisõit juba üle 30km see võiks sellele mõtlema hakata. Kalkulaatorit tasuvuse kohta saate kasutada siin www.gaznet.ee.

Gaasi hindade kohta nii palju, et gaas peaks jääma 50-60% odavamaks kui bensiin. Tänase seisuga on ta küll 37%, aga see on gaasimüüjate ahnus. Tulevikus kui konkurents gaasimüügi turul tiheneb on oodata hindade stabiliseerumist kuid miks mitte ka hinnalangust.

Jah, fakt on see, et gaasi kulub 15-20% rohkem kui bensiini. Seda on ka arvestatud kalkulaatoris.

Lisaks on valikus nii toroidsed kui ka silindrilised paagid. Silindriline hõivab pagasi ruumi tõesti. Toroidse aga võib panna varuratta asemele ja teda pole isegi näha. Lisaks on veel võimalik asetada toroidne paak püsti pagasiruumi, näiteks nurka ja ka sel juhul on ruumi kadu minimaalne.

Jah, ka mina pean tõdema, et tanklaid on täna veel vähe.

Lisaks veel pakume kõikidele Mazda Klubi liikmetele 5% allahindlust gaasiseadme pealt. Ja kui tullakse kahe autoga, siis 7,5%.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 04 Jaan 2006, 18:38

Mina sõidaks gaasiga küll. On kogemused I põlvkonna seadmega zigullil ja II põlvkonna seadmega Mazda 626-l. Mazdaga sõites küll paha ei ütle, sest kiire vahetus tagab vajadusel ka võimaluse kiirendada. Lisaks püsib ikka gaasisedmega autol ning kes ka rahulikult sõidab, õli päris kaua puhtam kui bensiini mootoril. Hea on see, et gaas ei pese hülsi sisepindadelt maha õlikelmet, mida aga bensiini kohta väita ei saa.

Kahjuks on aga minu suksu nii vana, et sinna ei taha investeerida. Eks uuema auto ostul võib see arvesse tulla.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Jaan 2006, 01:53

FE3N ja gaas :shock: mitte mingil juhul :!:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 09 Jaan 2006, 12:32

Mazda 6; 1,8-le sobiva gaasiseadme hind 13588,40. Hind sisaldab käibemaksu, 5% allahindlust Mazda Klubi liikmetele ja 47 L toroidset paaki.

Hinnale lisandub paigaldus: 4130EEK.
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 09 Jaan 2006, 13:35

väike huvi ehk isegi tekis, Saad sa ehk mingi lähedase hinna välja tuua mis maksab see seade minu autole. 626 1996 a 2,0 85 kw bensiin.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 09 Jaan 2006, 14:02

Teie mazda 626 sobivad nii IV kui ka II põlvkond.

IV põlvkonna seadme hind Teie autole on: 13576EEK. Hind sisaldab 5% soodustust Mazda Klubi liikmele, 47L toroidset paaki ja käibemaksu.
Hinnale lisandub paigaldushind 4130EEK.

II põlvkonna seadme hind Teie autole on: 6895,35EEK. Hind sisaldab 5% soodustust Mazda Klubi liikmele, 47L toroidset paaki ja käibemaksu.
Hinnale lisandub paigaldushind 3540EEK.

Kõikidele seadmetele kehtib garantii 2 aastat, läbisõidu piiranguta.

Lisaks pakume Sampo Freestyle järelmaksu.

Lugupidamisega,
Gaznet OÜ
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Jaan 2006, 18:21

Seade mis pandus Dodge Ramile võtab 5% gaasi rohkem kui bensiini ja lisaks on olemas klient kes väidab, et tema gaasi kulu hoopis liiter vähem kui bensiini.

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=7
Siit leiate kliendi poja kommentaari (kasutaja Otto) lugege ja veenduge ise!
Anonymous
 


PostitusPostitas alliance » 12 Jaan 2006, 05:25

gaasi hind raudselt hakkab tõusma lähitulevikus.kaua venemaa meile seda soodushinnaga ei müü.
alliance
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Jaan 2006, 09:59

alliance kirjutas:gaasi hind raudselt hakkab tõusma lähitulevikus.kaua venemaa meile seda soodushinnaga ei müü.


Ma paluks veelkord mitet ajada segamini maagaasi ja vedelgaasi. Maagaasi hind tõuseb mitte vedelgaasi oma.
Anonymous
 


PostitusPostitas arvutihdd » 12 Jaan 2006, 10:22

gaznet kirjutas:
alliance kirjutas:gaasi hind raudselt hakkab tõusma lähitulevikus.kaua venemaa meile seda soodushinnaga ei müü.


Ma paluks veelkord mitet ajada segamini maagaasi ja vedelgaasi. Maagaasi hind tõuseb mitte vedelgaasi oma.


No offence, aga see gaas pole pärit Eestist kõik tuleb venemaalt ja kaua ta sul poolmuidu ikka on. Kasvab tarbimine ja seega kasvab ka hind. Samas nõustun väitega, et vahe jääb ikkagi kytuse ja gaasi hinnale sisse. Aga seda kohe kindlasti mitte 50% ulatuses vaid ytleme 30 %
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

PostitusPostitas Anonymous » 12 Jaan 2006, 11:35

arvutihdd kirjutas:
gaznet kirjutas:
alliance kirjutas:gaasi hind raudselt hakkab tõusma lähitulevikus.kaua venemaa meile seda soodushinnaga ei müü.


Ma paluks veelkord mitet ajada segamini maagaasi ja vedelgaasi. Maagaasi hind tõuseb mitte vedelgaasi oma.


No offence, aga see gaas pole pärit Eestist kõik tuleb venemaalt ja kaua ta sul poolmuidu ikka on. Kasvab tarbimine ja seega kasvab ka hind. Samas nõustun väitega, et vahe jääb ikkagi kytuse ja gaasi hinnale sisse. Aga seda kohe kindlasti mitte 50% ulatuses vaid ytleme 30 %


Gaas pärineb Leedust, Valgevenest ja Venemaalt. Praegu on hinnavahe 37%. Jah tänase seisuga on gaasifirmad ahned olnud, vaadates Leedut ja Lätit, kus tarbimine kaks-kolm kora suurem on gaasi hind ikka Eesti omast madalam. Ja usun, et kas hindade seisma jäämine kui mitte isegi langus on suureneva konkurentsi ja ka suureneva tarbimise taga!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 16 Jaan 2006, 11:29

Bensiin täna 13.30 ja gaas 8.30.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 07 Veebr 2006, 12:12

Mul on nüüd suurepärane võimalus gaasiga sõitmise mõnu omal nahal järgi proovida - laupäeval ostsin gaasiseadmega Mazda 626 universaali :)

Tartust Tallinna tulles ei saanud sõidu ajal küll aru, et midagi muutunud oleks... ainult meeldiv teadmine, et kütuseliiter 8.30 maksab :)

Eks annan teada, kui kilomeetreid ja kogemusi rohkem tuleb. Praegu häirib see, et ei tea kui palju sinna "rõngasvorsti" sisse üldse gaasi mahub...
Anonymous
 


PostitusPostitas bmw » 07 Veebr 2006, 19:31

palju aga maksaks gaasiseade 626 2,0i 89a autole?
mis vahet on II ja IV põlvkonnal?
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Anonymous » 08 Veebr 2006, 17:44

bmw kirjutas:palju aga maksaks gaasiseade 626 2,0i 89a autole?
mis vahet on II ja IV põlvkonnal?


Lühidalt:
I põlvkond: Lihtsaim viis gaasitoite süsteemi paigalduseks vanematele autodele. Ei vaja keerulist elektroonikat. Põhielementideks on aurusti, gaasisegisti, kaitseklapp ja mehaaniline dosaator. I põlvkonna seadmeid soovitame kasutada vaid karburaatortoitega või mehaanilise sissepritsega autodel.

II põlvkond: Need seadmed on loodud autodele, mis on varustatud lambda anduri ja katalüütilise neutralisaatoriga. Erinevalt I põlvkonna gaasiseadmest kasutatakse elektroonilist dosaatorit. II põlvkonna gaasiseadmed on end väga hästi õigustanud monopritse süsteemiga autodel.

Rohkem infot gaasiseadmete kohta: www.gaznet.ee

I põlvkonna seadme hind Mazda 626; 2,0; 89a: 5235,85 EEK (Hind sisaldab käibemaksu ja 47L toroidset paaki).
II põlvkonna seadme hind Mazda 626;2,0;89a: 6895,35EEK (Hind sisaldab käibemaksu ja 47L toroidset paaki).

Hindadele lisandub paigaldustasu 3540EEK (Hind sisaldab käibemaksu).

Kõikidele meie seadmetele garantii 2 aastat, läbisõidu piiranguta.

Lisaks saavad meie seadme ostjad AS Propaani tanklast Betooni 3, Tallinn ja AS Lukoil tanklast Sauga vallast (Tallinn-Pärnu mnt. 123 km) gaasi 30 senti odavamalt. Peale seadme paigaldamist väljastatakse Teile sooduskaart. Varsti loodame pakkuda ka sama soodsat gaasi hinda Tartu tanklas!

Pakume ka Sampo Freesyle järelmaksu. Lisainfot Sampo Freestyle järelmaksu kohta leiate aadressilt www.sampo.ee/freestyle/.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Veebr 2006, 03:24

Gaasiseadmetest on maru vähe tolku, kui inimesed ei tea kus asuvad gaasitanklad. Tegin pisukest nuhkimistööd netis. Kahjuks on vähemalt 1 tankla puudu - ei leidnud piuksugi selle asukoha suhtes... :(

Tallinn, Betooni 3, 6012770 (Gamos/Dio)
Tallinn, Kadaka tee 66B, 6775676 (PTK tankla)
Tallinn, Ecom 102, Pärnu mnt. 141 (Neste) E-R 7-21 L-P 9-21
Tallinn, Paljassaare tee 25, 6395370 (Kesna Autogaasijaam)
Harjumaa, Kohatu küla, Kernu vald 6083507 (Krooning'i Kernu tankla)
Tartu, Ecom 102, Aardla 107, 4420200 (Olerex)
Tartu, Ringtee 28, 73 62 216, (Vostok Oil)
Pärnu, Ecom 102, Tallinna mnt. 95a (Olerex)
Pärnumaa, Püssi 2A, Sauga alevik, 4431354 (Lukoil)
Lääne-Virumaa, Sõmeru-Rakvere mnt, Näpi, 3240100 (Pagaso Gaasitankla/AS Propaan)8 – 16
Rakvere, Ehituse 3
Narva, Kerese 46, 3592046 (Narva Vedelgaas OÜ) 8 – 17
Ida-Virumaa, Edise küla 64, Jõhvi vald, 3352133 (Gamos gaasijaam) 24h
Viljandi, Pärnu mnt 24a, 4351896
Põlva, Kase 4, 727995849 (Chin-Est gaasitankla) E-R 8-16
Võru, Antsla mnt (Vagula küla?), (OÜ Võru Gaas) E-L 8-19
Saaremaa, Kuressaare, Kaevu 27, 4533033 (Saare Gaas ) E-R 8-17, L 8-15

Eelnimetatud tanklad on nö "üle kontrollitud" Reola Gaasiga. Rohkem gaasitanklaid neile teada ei ole.
turva.ee väidab, et kunagi on Loksal, Flatol'i gaasitanklas tankimisoperaator peksa saanud... Aga inf sealse tankla olemasolu või puudumise üle on üle kontrollimata.

gaznet, kui Sul on täielikum info olemas asjaosalisena, siis ole palun hea ja täienda! :) Ning samuti võiksid mainida, mis läheb maksma gaasiseadme reguleerimine :)
Viimati muutis Anonymous, 22 Veebr 2006, 16:59, muudetud 11 korda kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas CaveFish » 12 Veebr 2006, 14:40

Võru, OÜ VÕRU GAAS, Antsla mnt, E-L 8.00-19.00
Kasutaja avatar
CaveFish
 
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Veebr 2005, 23:58
Asukoht: Tallinn - Võru

PostitusPostitas Anonymous » 12 Veebr 2006, 15:02

Tänud, täiendan enda nimekirja!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Veebr 2006, 22:03

griips kirjutas:Chin-Est gaasitankla, Põlva, Kase 4 727995849


Põlvas tööpäeviti kell 8-16
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Veebr 2006, 15:00

gaznet, kui Sul on täielikum info olemas asjaosalisena, siis ole palun hea ja täienda! Ning samti võiksid mainida, mis läheb maksma gaasiseadme reguleerimine


Põhimõtteliselt käivad kõik tööd tunnutasu alusel. Anna Teile peale lõunat ka keskmised ajad mis ühe või teise töö jaoks peaks kuluma! Siis on Teil võimalik teha täpsemaid kalkulatsioone.[/code]
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Veebr 2006, 21:42

Niisiis oleks aeg oma kogemusi jagada. Nagu eelnevalt nimetatud sai, on mul 97 aasta 626 universaal, peal 66KW 2liitrine mootor, millele lisatud ka gaasiseade. Kahjuks on paak väga väike - miski 33 liitrit mahub sisse. Seega pean tanklat igal kolmandal päeval külastama, kuna sõidan vähemalt 100 kilomeetrit päevas. Gaasiga sõites olen kütusekuluks saanud täpselt 10L sajale... Mida on pisut paljuvõitu. Arvestades, et just sain teada palju kulub bensiini - 7,0. Jube vähe muidugi sellise masina ning 2liitrise mootori kohta.
Kindlasti tuleb ära käia kuskil firmas kus osatakse gaasiseadmeid reguleerida. Hetkel kolan mööda erinevaid foorumeid ja püüan leida asjalike tegijatega kohta.
Üldiselt ei oska gaasiga sõitmise kohta midagi halba öelda - auto liigub ja kütus on odav. M.O.T.T.
Viimati muutis Anonymous, 25 Veebr 2006, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Veebr 2006, 12:11

mind huvitaks ka et kas rakvere kandis või siin lähedal keegi gaasiseadmeid kontrollida/reguleerida oskab?

minu mazdal on küll gaasiseade peal, kuid lahti ühendatud ja ei ole teada mis seisukorras see on, tahaks selle ikka tööle saada, saaks ka odavalt sõita :D
Anonymous
 


Järgmine

Mine Vaba teema

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron