Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

Välimusega seotud probleemid

Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas lines » 28 Juul 2010, 16:19

Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

http://kuldnebors.ee/search/varuosad-ja ... uage_id=ru

Elektrooniline kaitse rooste eest - kaitseb teie auto rooste eest. Pikendab auto elu (raua) kaks korda, Patent, Ukraina toode. Väga lihtne paigaldus.


Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas commer » 28 Juul 2010, 18:56

karm nali :lol:
Kasutaja avatar
commer
 
Postitusi: 374
Liitunud: 25 Apr 2006, 00:32
Asukoht: Klooga-Keila-Mustamäe

1997 Mazda 626

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas MaSu » 28 Juul 2010, 19:25

mis te naerate :wtf:
jumala kasulik asi, internetis oli kõik ilusti kirjas :think:
mul juba aasta aega küljes ja roostet pole ollagi.
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 384
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas aviar » 28 Juul 2010, 19:31

Lugesin natuke pikemalt siit: http://istokzhizni.com.ua/index.php?opt ... &Itemid=28 (vene keeles)
Ei viitsinud siia ümber tõlkida, ehk viitsib Tomkulbin oma arvamuse lisada...

Isiklik arvamus:
Tundub sama teema nagu nende kütusekulu vähendavate tablettidega või mootoriõlisse lisatava hõõrdumist vähendava keemiaga :D
Aga eks kõige parem ongi siis ullikestelt raha kätte saada kui midagi on nö. teaduslikult "tõestatud".
aviar
 
Postitusi: 395
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas Mario » 28 Juul 2010, 19:43

ütleme siis nii, et ei liha ega kala..
olen ka kuulnud mikimaalt sellist juttu, et metalli ergutamine pideva voolu abil hoiab raua sisemisi keemilisi ühendeid ja peaks eemal hoidma roostepoisi.. Samas, ega enne ei usu, kui ise näen.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas castor » 28 Juul 2010, 21:23

Mul on koguaeg pikendusjuhtmega 220V autol küljes. Lisaks on mul katusel piksevarras, see raputab paariks aastaks roostekaitse peale.
castor
 
Postitusi: 126
Liitunud: 28 Jaan 2009, 00:08
Asukoht: Tallinn

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas arvutihdd » 28 Juul 2010, 23:03

Tegelikult mõte ju huvitav, aga mul tekkis küsimus kas autole ei saaks panna mingit magneesium anoodi nagu boileritel ja kütte torustikel on või Terasest konstruktsioonidel randade lähedal. Põhimõte selle, et roostetama/hävima hakkab nõrgem metall. Või peab selleks kindlasti olema kogu aeg vesi või muu elektrit kandev kiht ümber ? Ehk peaks vee all võitma...
arvutihdd
 
Postitusi: 275
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Juul 2010, 07:33

aviar kirjutas: ...ehk viitsib Tomkulbin oma arvamuse lisada...

Lisan siis lähtudes oma teadmistest.
Sarnast asja on ka sügaval stagna ajal pakutud. Siis oli küll tegemist keemilise kaitsega vs esiltetud elektrokeemilisega aga põhimõte on sama.
Tol kaugel ajal tundus endalegi asi vähe müstiline olema. ka paigaldamine (u 2x2cm plaadikesed, ühe kere kohta oli vist tükki 10) oli keerukam.
Olles seotud keskküttega ja ka gaasiga olen kokku puutunud nii gaasitrasside roostekaitse süsteemidega, kui ka kütte torustikega ja ka boilerite kaitsesüsteemidega. Valusaks probleemiks on elektrokeemiline erosioon, mis paigaldajate teadmatuse tõttu on raudtorud(u 3mm ja enama seina paksusega) ära ussitanud alla kahe aastase kasutusaja.
Selliste asjade tekitajadest peab olema teadlik, kui hakkad antud seemal vaidlema. Ehitajatele endilegi oli see "üllatuseks" kui paigaldati musta, värvilist ja plasttoru ühte süsteemi, mida omavahel elektriliselt ühendas vesi.
Roostest endast see asjandus küll ei vabasta, küll aga juhib aktiivse roosteatamise kerest eemale. Need va elektronid, mis mööda keret hulguvad üritatakse sättida sellise liikumissuunaga, et korrosioon kere rauast eemale suunata, mitte vastupidi, mis on kaitse puudumise puhul kaootiline.
See on ka üks põhjuseid, miks pakutakse kaitset u 70-30%(meelega märkisin vastupididelt müügireklaamile). Ka suuremate isendite puhul soovitatakse pakkuda enam, kui ühte seadet suurendamaks kaitse võimsust(tegelikult pole asja olemusele ikkagi veel päris täpselt pihta saadud).
Miks (auto)valmistaja ise ei pane selliseid asju külge?
Kui pikaks ajaks on auto eluaega arvestatud?
Kas mastiksid, kivikaitsed, värvkate pole piisav? Või oleks kõige selle asemel odavam ja tõhusam kasutada pakutavat elektroonilist või siis keemilist kaitset?
Mis toimub kerega siis kui roostekaitseelektroonika kooleb?
Arvestaks, et katsetused on olnud 30 päevase pikkusega( nii on väidetud valmistaja kirjades), mis toimub pikaajalises kasutuses? Kuskil peaks konsentreeruma agresiivsed ained...Kus? kas kere küljes või kukuvad ise kere kõljest?
Minu teadmised baseeruvad konkreetsemalt keskkondadega, mis ei ole seotud teekattetele kantava keemiaga. Ehk pole minagi jumal ja jagan vaid oma teadmisi, mõtteid.
Iseenesest usun, et miskine kaitse antud ajast ikkagi on, küsitav vaid kui dsuur kaitseVastaka eelnevatele küsimustele, saab tõele lähemale).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7802
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Elektooniline kaitse- Rooste vastu. Nüüd oleme päästetud

PostitusPostitas Haljazme » 29 Juul 2010, 09:25

arvutihdd kirjutas:Tegelikult mõte ju huvitav, aga mul tekkis küsimus kas autole ei saaks panna mingit magneesium anoodi nagu boileritel ja kütte torustikel on või Terasest konstruktsioonidel randade lähedal. Põhimõte selle, et roostetama/hävima hakkab nõrgem metall. Või peab selleks kindlasti olema kogu aeg vesi või muu elektrit kandev kiht ümber ? Ehk peaks vee all võitma...


Mulle meenus ka keemiatund, kus sarnast asja räägiti (just maa-aluste trassidega seoses), seega võimatu poleks mingil moel
auto keret säästa, iseasi, kas antud julla toimiks.

EDIT: meenutasin tiba seda värki, tuleb moodustada galvaanipaar, seega tuleks auto kere külge kinnitada näiteks känakas tsinki (Kõikidel juhtudel korrudeerub metallide pingereas eespool asuv metall). Väidetavalt on ka suurte laevade kered samal meetodil kaitstud. Teadmata on ainult, kui kauaks seda tsinki jätkuks meie liiklustingimustes.

kipper.ee lehelt kirjutas:8. Milles seisneb protektorkaitse?
Protektorkaitse. Raud roostetab siis, kui ta osutub anoodiks. Seega kui ühendada raua külge (vt skeem 6.4, A) mõni temast negatiivsema potentsiaaliga metalli tükk – elektrood (Mg, Zn), saab anoodiks viimane:

Zn(t) – 2e¡ = Zn2+(t,v) (6.21)

raud on aga katoodiks, mille pinnal redutseerub õhuhapnik, raud ise säilib:

O2(g) + 2H2O(v) + 4e¡ = 4OH¡(v) (6.22)

Protektorkaitset kasutatakse: maa sees ja vees olevate metallkonstruktsioonide kaitseks; laeva kerede kaitseks; kodumajapidamistes veeboilerite ja pesumasinate kaitseks.

Metallide pingerida:
Li K Ba Ca Na Mg Al Mn Zn Cr Fe Co Ni Sn Pb H Cu Hg Ag Pt Au


Näiteks kui alumiiniumpaat mingi vasevärviga värvida, pidi suvega alumiiniumi ära sööma :lol:
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626


Mine Välimus

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist