Mazda 6 2.0 104kW 03a. - Prema

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 17 Aug 2010, 08:52

Ma vaatasin ise ka seda õõtsa/sarniiri. Ei ole see vahetatav. Tean, et näiteks Premacy-l on üks õõts, mis kinnitub kahest kohast kere külge ja ühes otsas on sarniir. Sellel on põhimõtteliselt võimalik sarniir välja pressida ja uus asemele panna ja punktidega igaks juhuks veel kokku keevitada. Kuuel aga on 2 eraldi hooba (valatud) ja mõlema otsas sarniir. Pealegi võib arvata, et ka need puksid seal teises otsas mõne aja pärast järgi annavad.

Pigem mõtlen ma kuidas saaks nende sarniiride eluiga pikendada? Praegu pole veel mingit loksu. Kas neid kummikatteid seal vahetada ei saa? Sarniir lahti lasta ja võiks uue luti peale tõmmata? Aga kas see enam päästab kui praeguna kate juba katki ja vesi sees? Kas vee annaks näiteks välja kuumutada? :wink:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Evert » 17 Aug 2010, 09:20

Kuumutades vist küpsetab munaka määrde ka kõvaks.

Pole kunagi kuulnud, et keegi midagi sellist teinud oleks, aga vb. saaks õõtsad kuiva tuppa tuua, kummikaitsed küljest ära lõigata, lasta munakast niiskusel ära kuivada, sisu sodist puhtaks teha ja uuesti grafiitmäärdega vms. üle käia, leida kuskilt uus kummikaitse ja see peale tagasi venitada?

See eeldaks seda, et kuskilt peaks olema võimalik vastava suuruse/kujuga kummikaitset hankida, mille suhtes ma olen skeptiline.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 17 Aug 2010, 09:56

Everti plaan on minu idee jätkuks küll igati loogiline samm, kuid kes viitsiks sellise asjaga tegeleda? Pealegi ega see niiskus sealt paari päevaga vist ikka välja ei tule ja nädalate kaupa jalamees ka ei kannata olla. :D
Aga mõttekäigul on jumet :lol:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas rivo » 17 Aug 2010, 20:22

Sarniiri tolmukatteid saab eraldi osta esindusest
rivo
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Dets 2008, 23:23

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Funk » 18 Aug 2010, 15:45

rivo kirjutas:Sarniiri tolmukatteid saab eraldi osta esindusest


Esindusest ostmine on väga kallis lõbu :)
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 18 Aug 2010, 21:20

Esialgu ostsin ühed tolmukatted ära kauplusest "Volga" :mrgreen: Pidavat olema Mosse omad. Mõõdud justkui peaks sobima. Nädalavahetusel proovin vahetada. Vaatame kui palju saab seda sarniirivahetust edasi lükata.
Ahsoo -- ja maksid need 12.- eeku tükk. :D
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas aviar » 18 Aug 2010, 21:27

Prema kirjutas:Ahsoo -- ja maksid need 12.- eeku tükk. :D
:thumbup:

Huvitav kui palju nö. originaalid esinduses maksavad? :crazy:
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 29 Sept 2010, 20:54

Nüüd siis sõidetud juba üle 6000 km ja peale eelpool mainitud murede pole midagi õnneks juhtunud. Viimasel ajal olen märganud, et parem esituli ei põle aeg ajalt. Kui korraks tuled ära kustutan ja uuesti põlema panen, siis jälle põleb. Kuna eelnevalt xenoniga kokkupuuteid pole siis ei oska ka midagi ette võtta. Kas kahtlustada pirni või kõrgpinge blokki? On kellegil soovitusi, kelle poole sellise murega Tallinnas pöörduda? Endal ka käed otsas ja võiks isegi üht-teist vaadata/teha, kui teaks mida...
Muidugi tuledest veel, et heade xenon lähitulede taustal jääb tavaline haloheen kaugtuli vähe nõrgaks. Plaanin lisada autole ühe prosede paari, et pimedad teed pisut valgemaks muuta. Kas on mingeid soovitusi või laitusi lisatulede osas? Liiga palju ei tahaks maksta.. :)
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas lepakas » 29 Sept 2010, 22:23

Prema kirjutas:Nüüd siis sõidetud juba üle 6000 km ja peale eelpool mainitud murede pole midagi õnneks juhtunud. Viimasel ajal olen märganud, et parem esituli ei põle aeg ajalt. Kui korraks tuled ära kustutan ja uuesti põlema panen, siis jälle põleb. Kuna eelnevalt xenoniga kokkupuuteid pole siis ei oska ka midagi ette võtta. Kas kahtlustada pirni või kõrgpinge blokki? ....


Endal analoogsete sümptomite puhul läksid pirnid vahetusse.
Mazda6 2.3 GT STW 2003
http://spidoweeb.planet.ee
lepakas
 
Postitusi: 51
Liitunud: 01 Apr 2005, 15:22
Asukoht: Tallinn / Viimsi

2003 Mazda 6 GT

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 30 Sept 2010, 21:39

Et ainult pirnid? Mitte need kõrgepingeblokid?
Kust neid saab ja mis need maksavad? Neid on ka erinevaid tüüpe -- milliseid sellel kasutatakse?
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas lepakas » 30 Sept 2010, 22:06

Prema kirjutas:Et ainult pirnid? Mitte need kõrgepingeblokid?
Kust neid saab ja mis need maksavad? Neid on ka erinevaid tüüpe -- milliseid sellel kasutatakse?


Minul läksid vahetusse ikka ainult pirnid jah. Hind oli vist mäletamist mööda 700.- aga see oli oma 2-3 aastat tagasi.
Ise olen kasutanud AABE Varuosade (http://www.aabe.ee) teenuseid - sealt saad kindlasti abi.
Mazda6 2.3 GT STW 2003
http://spidoweeb.planet.ee
lepakas
 
Postitusi: 51
Liitunud: 01 Apr 2005, 15:22
Asukoht: Tallinn / Viimsi

2003 Mazda 6 GT

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 29 Okt 2010, 11:02

Nüüd on autoga läbitud 9000 km ja tuleb tunnistada, et see on möödunud igati rahuldavalt. Vahetatud on vaid rihm ja selle ülejooksurullik.
Eelmisel nädalal jäi pimedaks ka üks esituli, mille pirn sai vahetatud -- tegin seda ise ja arvan, et teist korda ei tahaks seda enam ette võtta. Peaks panema lapse seda tegema -- tema käsi mahuks sinna vahele päris hästi :D . Sai ka talvesussid alla pandud ja tundub, et need on vaiksemad kui suvekad (lamellid).
Vahetust ootavad tagumised piduriklotsid. Üritasin rataste vahetusel neid ise vahetama hakata aga poldi pead on ümaraks keeratud ja ei viitsinud asjaga rohkem pusida - lasen spetsialistidel selle ära teha. Veel oleks vaja sarniiri kummikatted ära vahetada -- üks on täitsa ribadeks ja veel 2 tk on mõradega. Äkki saab veel asja pisut päästa, et ei tuleks kiiremas korras kogu õõtsa vahetama hakata. Sellel 4 õõtsa/sarniiri ja kõigi vahetus oleks päris korralik väljaminek :thumbdown:
Sai ka kütusekulule tähelepanu pööratud -- mõtlesin, et vaatan kas tegelik ja auto kompu kulu arvestus ühtivad. Tegin ühe Jõhvi otsa ja enne seda panin paagi täis ning nullisin ka kompu. Peale seda reisu (kokku 400km) näitas keskmiseks kuluks 7,1L/100km, mis pole sugugi paha (Muidu oli keskmine 8,1). Sinna sisse jäi siis 2x läbi Tallinna linna sõitmine tipptunnil (Peterburi teelt sisse ja Pärnu mnt.-lt välja). Kuna paak pole veel tühjaks sõidetud siis reaalset kulu ei oska kohe öelda aga kompu keskmine on iga Tallinna tööl käidud päevaga tõusnud 0,1 ühiku võrra.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 04 Nov 2010, 22:56

Tuleb tõdeda, et kompuutri täpsus on 100%! Viimase paagitäie kuluks kujunes 7,5L/100km :thumbup:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas dslpr » 05 Nov 2010, 13:08

Tundub igati vinks-vonks masin sul, kadedaks teeb kohe... :thumbup:

Krt kuidas sa kütusekulu nii madalale saad. Mul on sama aasta väljalase sedaan ja hetkel on ca 9 keskmine pidevalt. Sõidan tööle iga päeva ca 30 km edasi-tagasi ja kui just ummikusse ei satu siis on enamjaolt 70-100 kiiruste vahemik?

Peale selle, et ma pean diagnostikat laskma teha autole oskate ette soovitada mida tasuks taga ajada suurenenud kütusekulu osas?

Vahetasin hiljuti suvekummid lamellidele ringi ja vahetult pärast seda tõusis keskmine kulu märgatavalt. Ja sellega ma ei mõtle nö. "normaalset" kütusekulu erinevust suve-talverehvide kasutamisel vaid hüppeliselt suurerenenud. Vahetult pärast rehvivahetust tankisin paagi täis ja nullisin näidud kompuutris. Pärast seda paneb kompuuter päris lampi võrreldes reaalse odomeetri näiduga ühe paagitäie kohta :shock:

Kahtlustasin ka piduri supporteid mis on varasemalt probleemiks olnud ja remonditud aga hetkel ei ole näha tunda et need peale jääksid.

On veel mingeid kindlaid rusikareegleid mida peaks kontrollima kui võimalike põhjuseid?

Tänud ette!
dslpr
 
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:39

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 05 Nov 2010, 23:25

Eks kütuse kulu bensukal sõltub ennekõike jala raskusest. Ma olen suhteliselt leebe tallaja :angel:
Ja kas lamellid on täpselt sama mõõduga kui olid suvekad? Kui on laiemad või suurema ümbermõõduga siis on kulu tõus põhjendatud.
Muidugi diagnostika kindlasti paha ei tee. Ka küünlaid tuleb õigeaegselt vahetada.
Mul oli muidu keskmine kulu 8,1L/100km-le ja keskmiseks kiiruseks näitas kompu 44km/h. See on siis 30km tööle, 30 koju ja umbes 30 ka päeval linnavahel väiksemate juppidena.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Funk » 08 Nov 2010, 09:23

Prema kirjutas:Eks kütuse kulu bensukal sõltub ennekõike jala raskusest. Ma olen suhteliselt leebe tallaja :angel:
Ja kas lamellid on täpselt sama mõõduga kui olid suvekad? Kui on laiemad või suurema ümbermõõduga siis on kulu tõus põhjendatud.
Muidugi diagnostika kindlasti paha ei tee. Ka küünlaid tuleb õigeaegselt vahetada.
Mul oli muidu keskmine kulu 8,1L/100km-le ja keskmiseks kiiruseks näitas kompu 44km/h. See on siis 30km tööle, 30 koju ja umbes 30 ka päeval linnavahel väiksemate juppidena.

Tavaliselt ka kiirendan rahulikult, aga külmade ilmadega keskmine kütusekulu näitab 8,8L/100km-le. Sõidan ainult linnas. :)
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 10 Nov 2010, 10:31

Prema kirjutas:Eelmisel nädalal jäi pimedaks ka üks esituli, mille pirn sai vahetatud -- tegin seda ise ja arvan, et teist korda ei tahaks seda enam ette võtta.


Sellest siis nüüd nii palju, et see pirni vahetus ei läinud ikka päris nii nagu planeeritud. Kuna xenon pirni kinnitamise rõngast on vaja fikseerimiseks üsna kõvasti keerata, mida aga mina sellest asendist teha ei suutnud, siis peale mõnda aega kulgemist põrus see lahti ja pirn vajus laterna sees ripakile.
Abi sain mustamäe Mazda Abi-st kus pirn korralikult paika sai. Selleks tuli ratas alt ära võtta ja logar lahti lasta ning sealt kaudu laternale läheneda. :roll:
Autoinsenerid on ikka geniaalseid lahendusi leiutanud!!!! SIC! Nagu p...e kaudu hammaste parandamine.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas dslpr » 10 Nov 2010, 15:09

Second that...pool esiotsa vaja lahti lammutada pirni vahetamiseks. Üks lisa põhjus teenindusse minemiseks ja peale maksmiseks :clap:
Tean küll neid juhiseid pirni vahetuseks kas siis koopast, stange eemaldades või õhukoguja/aknavedeliku paagi eemaldamisel aga kodustes tingimustes ei ole endal pealehakkamist selleks. Eks minusuguste arvelt see autotööstus teenibki.

Lisaks niipalju eelnevalt kogetu põhjal, et ma ei soovita igal suvalisel mutrimehel seda lasta näppida. Kord sellega oli nutune kogemus kui x mehaanik(maineka brandi esindusest) üritas käsikaudu mul pirni vahetada ja suutis selle käigus läätse pesast vms välja lükata(kõrguseregulaator ei töötanud pärast). Õnneks Mazdaabi suutis selle ära lahendada kui ametlik esindus tervitas ja pakkus uut esituld ainsa lahendusena ja me teame kui palju see "väike" detail maksab seal...

Prema - anna palun teada palju sul läbisõiduks tuli 1 paagitäiega.
Hetkel endal kõigub keskmine endiselt 9,1-9,2 peal ja lubab kuskil 600km hetke läbisõit+kompuutri näit.
dslpr
 
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:39

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Funk » 11 Nov 2010, 12:02

Prema kirjutas:
Prema kirjutas:Eelmisel nädalal jäi pimedaks ka üks esituli, mille pirn sai vahetatud -- tegin seda ise ja arvan, et teist korda ei tahaks seda enam ette võtta.


Sellest siis nüüd nii palju, et see pirni vahetus ei läinud ikka päris nii nagu planeeritud. Kuna xenon pirni kinnitamise rõngast on vaja fikseerimiseks üsna kõvasti keerata, mida aga mina sellest asendist teha ei suutnud, siis peale mõnda aega kulgemist põrus see lahti ja pirn vajus laterna sees ripakile.
Abi sain mustamäe Mazda Abi-st kus pirn korralikult paika sai. Selleks tuli ratas alt ära võtta ja logar lahti lasta ning sealt kaudu laternale läheneda. :roll:
Autoinsenerid on ikka geniaalseid lahendusi leiutanud!!!! SIC! Nagu p...e kaudu hammaste parandamine.


Samamoodi oli palju raskusi selle pirni vahetusega, ja samuti pirn kukkus kuskile laterna sisse. Järgmine kord kohe lähen esindusse :D
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 15 Nov 2010, 20:37

dslpr kirjutas:Prema - anna palun teada palju sul läbisõiduks tuli 1 paagitäiega.
Hetkel endal kõigub keskmine endiselt 9,1-9,2 peal ja lubab kuskil 600km hetke läbisõit+kompuutri näit.


Ega ma nüüd täpselt ei mäleta, mis see näidik näitas, aga vast 800 km kanti oli.
Võin sind lohutada, et nüüd paar paagitäit veel läbi sõitnud ja keskmiseks näitab 8,1. See siis tavapärased tööle-koju + linnas sõidud.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas Prema » 07 Dets 2010, 20:19

Vahepeal on saanud tagapidurite hooldus ära teha ja uued klotsid ka pandud.
Täna lasin Mazdaabis ka gaasiklapi ära puhastada ja kohe teine tera sõita -- see äkiline gaasi vajutus hakaks juba häirivaks muutuma.
Lisaks sai tagasi paigaldatud ka paari päeva eest tuisuvaalust läbi sõitmisega ära lennanud võre esipõlles (no see kuhu saab ka udukad paigaldada). Õnneks lendas see sisse poole ja põhjakate on nii tihe, et jäi sinna sisse pidama.
Ja viimaste külmade ilmadega läks kütuse kulu ka lakke -- täpselt 10L/100km-le :thumbdown: Aga eks ole seda mootorit kohapeal soojendatud ja ummikutes istutud -- vaatasin, et keskmine kiirus on langenud 38km/h -ni.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas pokenaut » 07 Dets 2010, 21:51

Kui lõbutsemas ei käi, siis mul päris kümmet ära ei tule, aga istub ka kusagil 9-9,5 peal. Natuke lõbutsemist juurde siis tuleb nõks üle kümne ja kui pidevalt liugu lasta, siis kerib 12-13 peale. Muidugi ma olen külma kartev inimene, kui kauemaks, kui pool tundi ära ei lähe jääb mootor tühikäigule tiksuma.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas cabernet1 » 07 Dets 2010, 22:13

pokenaut kirjutas:kui kauemaks, kui pool tundi ära ei lähe jääb mootor tühikäigule tiksuma.

WTF??? Lähed näiteks poodi ja jätad auto tiksuma??? Pooleks tunniks... kle mees sinu numbri juba kopeerisin e-mailile ja saatsin "rohelistele" kitkumiseks...
Teised teevad autodele stop-start süsteeme, et isegi 30 sekundit kokku hoida... ma... tead... sulle... noh... sa.... igavene... uimaivõi...
See planeet on meil ainuke kastead. :mrgreen: Ok ok igatahes palun pane siia kuskile või oma auto teemasse oma auto keretähis, et teaksin seda tulevikus vältida. Eelkõige sellepärast, et mootori "läbisõit" ei kajastu siis odomeetril isegi ligilähedaselt...
Sry Prema ees, et tema auto teemas nii OT.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 6 2,0 104kw 2003.a.--Prema

PostitusPostitas pokenaut » 07 Dets 2010, 23:06

Lähen poodi jääb välja tiksuma jah(150m pood...). Suvel ei jäta samuti seisma... siis püsib tuba jahedana. :wave:

Autot ei osteta läbisõidu, vaid korrasoleku järgi. :) Mina hoian auto korras, kui garantii läbi saab, siis teeb õlivahetusvälba ka lühemaks. :)

PS! Soovitan eemale hoida ka igasugustest elektrivõrkude ja teedevalitsuse masinatest, enamus nendest tiksuvad tühikäigul hommikul kella 8'st tööpäeva lõpuni.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 6 2.0 104kW 03a. - Prema

PostitusPostitas Prema » 25 Veebr 2011, 22:07

Paneks siia ka paar sõna üle tüki aja.
Sai ära vahetatud üks esiratta laager. Kusjuures lõpp käis väga kiirelt -- laupäeval märkasin kerget häält ja kolmapäevaks oli hääl ikka väga hull ja üles tõstes loksus ratas juba päris korralikult. Mul pole õnneks rattalaagritega eriti varem probleeme olnud ja ei osanud arvatagi, et see lõpp nii kiirelt käib.
Aga mustamäe Mazdaabi oli abiks ja tegi kiirelt vahetuse ära. Asemele sai siis SKF-i laager.
Järgmine kuu tuleb ka õlivahetus ära teha -- hakkab esimene 20t kilomeetrit täis saama.
Kevadel ootab ees ka kogu esimeste alumiste õõtsade vahetus -- kõik kaitsekummid on ribadeks ja ühe sarniiri kolksu on juba kosta :cry: See ei saa odav olema :thumbdown:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist

cron