Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas m6mmyke » 01 Aug 2010, 19:10

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selline ta on siis. Seitsmes Mazda meil juba. :thumbup:
Kasutaja avatar
m6mmyke
 
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2010, 23:11
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 01 Aug 2010, 21:57

5k eest natuke autot ikka. Täna kiskusime pidurid laiali. Esimesed silindrid sai isegi liikuma kuidagi. Kettad täiesti läbi roostetnud. Klotsid lõpuni kulunud. Tagumised torud tilguvad algusest lõpuni. Kere olukord on samuti üsna nutune. Õnneks mitte nii hull, kui 121el.... Tagumised koopaääred peaks ennem ülevaatust kindlasti ära vahetama. Tea kas neid poes müüakse?
Veermik oli küll üllatavalt vaikne. Logistasin enamvähem kõik heebli abil läbi. Lokse ei tuvastanud. Sisu samuti täitsa heas seisus. Isegi mootor ja kast töötavad kenasti. :thumbup:

Aru ma ei saa, miks seda "küna" tahtsid aga edu sulle igatahes. Pigem siiski mulle.... :crazy:

"M6mmyke" siis minu kaasa, kui nii võib öelda. :)
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Taux007 » 01 Aug 2010, 22:41

Kui korda teha, siis tegelikult ju väga kena auto. :thumbup:
Hõbenool...
Kasutaja avatar
Taux007
 
Postitusi: 40
Liitunud: 11 Juun 2008, 20:44
Asukoht: Saaremaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Mel » 01 Aug 2010, 23:02

See ju Mazda,niiöelda 1kenamaid esindajaid.Mul tunne,et olen seda tydrukut kuskil näind. :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3580
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas m6mmyke » 01 Aug 2010, 23:14

Mel206 kirjutas:See ju Mazda,niiöelda 1kenamaid esindajaid.Mul tunne,et olen seda tydrukut kuskil näind. :D


Pead veel nägema. 8)
Minu jaoks on see kõige ilusam auto üldse. Korda peab ta saama!
Kasutaja avatar
m6mmyke
 
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2010, 23:11
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas m6mmyke » 01 Aug 2010, 23:17

Uut bensiinipaaki oleks vaja. Öelge kui teil on. :oops:
Kasutaja avatar
m6mmyke
 
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2010, 23:11
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Siim » 01 Aug 2010, 23:29

täiesti tüüpviga,suht keeruline on leida töökorras paaki,vaata www.ladu24.ee , sealt peaks enamvähem hinna teada saama tutikal asjal :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas mac » 02 Aug 2010, 11:36

m6mmyke kirjutas:Uut bensiinipaaki oleks vaja. Öelge kui teil on. :oops:


Komplektsest autost pole huvitatud?
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 02 Aug 2010, 17:37

mac kirjutas:
m6mmyke kirjutas:Uut bensiinipaaki oleks vaja. Öelge kui teil on. :oops:


Komplektsest autost pole huvitatud?


Ainult paagi hinnaga.

Kuna autot olen sunnitud putitama mina, siis kiskusin pidurid täiesti pilbasteks. Sellega seoses tekkis üks probleem. Mõlemal supordil on see kolvi ümber olev kumm puruks, kätte saab ainul koos mansetiga. Aga kuidas kurat ma selle manseti kätte saan? Väga ei tahtnud lammutada, pärast läheb veel pooleks või kahjustan hoopis silindri tööpinda. Nõuanded oodatud. :wink:

EDIT: Sain hakkama. Polnud supardit ennem lahanud. Ei teadnud. :oops: Kas peaks tehases taastatud supordid ostma, või tihendi ringi? Kas tihendi komplekt sisaldab ka seda mansetti?
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Mario » 02 Aug 2010, 19:05

Küsi Taketist/AAbest rem. komplekti. Mulle müüdud komplekt maksis 52.- Sisaldas uut mansetti, uut O-rõngast ja nipli mütsi.
Kallis Frensi kit (200.-) sisaldab lisaks ka uusi liuguri lõõtsasid. Ja ega uus kolb ka kallis pole. :)
taastatud sadul on miski 1500-2000.- , uue sadula saab juba ligi 1000.- eest :lol: :lol: äriidee missugune.
Ühesõnaga, viltketta peal poleeri kolb uuesti siledaks, sadula sisemus peenikese liivapaberiga puhtaks ja siis ohtralt määret sisse ja kokku. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Siim » 02 Aug 2010, 21:01

Ja kindla peale ei tohi kasutada nafta baasil määrdeaineid!!! Muidu on tulemuseks paistes kummidetailid ja uus vahetus.
Kui tahad võid mul tööjuurest läbi hüpata,annan sulle õiget libestit,
tegelikult võib jah ka sexpoes müüdavat kasutada :mrgreen:
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas m6mmyke » 13 Aug 2010, 22:01

Täna sai soetatud uued esimesed pidurikettad, tagumised piduriklotsid ja remondi komplektid esimestele suportidele. Viimati mainitud asjad osutusid kahjuks valeks :(
Homme saab ehk paigaldamisega alustada.

Siis saab varsti sõitma hakkata :angel:
Kasutaja avatar
m6mmyke
 
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2010, 23:11
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 14 Aug 2010, 12:22

Supordi rem. komplekt anti täpsemalt selline: LINK! Tuleb välja, et tegemist tagumise supordi tihenditega. Silindri diam. 30mm esimese 54mm vastu. Järelikult ei sobi kuidagi. :) Loodame, et Aabe tuleb vastu ja vahetab need esmaspäeval ikka välja.
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Mel » 16 Aug 2010, 20:46

Kuskil keski rääkis,eksimine pidi olema inimesel omane :wtf:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3580
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas MaSu » 16 Aug 2010, 21:21

Mel206 kirjutas:Kuskil keski rääkis,eksimine pidi olema inimesel omane :wtf:

ja selles teiste süüdistamine veelgi inimlikum
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas Mel » 25 Aug 2010, 15:45

Taux007 kirjutas:Kui korda teha, siis tegelikult ju väga kena auto. :thumbup:


Nyd hakkad hyppama kui kits kahe kuhja vahel,ei tea kumbat teha kumbat tegemata jätta :think: vana autuga ju....kogu aeg
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3580
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kw m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 09 Okt 2010, 00:31

Mel206 kirjutas:
Taux007 kirjutas:Kui korda teha, siis tegelikult ju väga kena auto. :thumbup:


Nyd hakkad hyppama kui kits kahe kuhja vahel,ei tea kumbat teha kumbat tegemata jätta :think: vana autuga ju....kogu aeg



Noh, 121 läheb kohe garaazi talveunne. Tea kas tuleval suvel üldse liigubki...

Aga teemakohasest autost niipalju, et esimesed pidurisadulad said endale uued tihendid, mansetid ja hammerite värvi. Vahetusse läksid ka kettad, kõik klotsid, tagumised piduritorud ja voolikud. Üleeile õhtupimeduses pumpasime õhu süsteemist välja ja endalegi üllatuseks esimesed sadulad ei tilgu kusagilt. Kahesõnaga, pidurid töötavad.
Lähitulevikus vahetab praegusel hetkel erakordselt mugaval tagaistmel lebav tuliuus kütusepaak välja vana ja aukliku. Tolle tuliuue mahutiga seoses tekkis ka küsimus. Ta on kaetud mingit sorti halli krundiga, ilmselt tuleks see omakorda katta mõne tahedama mastiksiga? On mul õigus? Mel? :angel:
Paraku edeneb nokitsemine üsna kehvasti. Aega ei ole. Ennemalt lume tulekuks peab ta igatahes liiklema, või hakkab omanik jala kõmpima, kuna 121 kardab paaniliselt nii lund kui külma. :roll:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas Mel » 09 Okt 2010, 00:53

Sul on õigus :thumbup: võta punast karukeelt,sellega karedaks niiigaltpoolt ümmberringi,kivikaitse oleks kõikse etem,aga kui ei ole kompessorit jne.siis kõlbab ka pintseldamisega ettenähtud pituumenibaasil põhjamastiika,1L vist ei piisa,ma olen kasutand Hagmasit 5l kanku,sul seda couped ka vaja siitsealt möksitada,hea hinna kvaliteediga kaup.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3580
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas rvs » 24 Okt 2010, 20:25

No hard feelings, aga 5k oleks minu auto saanud ju :D Ja mulle tundub piltide põhjal, et minu oma on paremas seisus :D (kui muidugi mitte arvestada, et puudub ÜV ja auto ei ole päris ühte tooni).
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 03 Nov 2010, 11:39

rvs kirjutas:No hard feelings, aga 5k oleks minu auto saanud ju :D Ja mulle tundub piltide põhjal, et minu oma on paremas seisus :D (kui muidugi mitte arvestada, et puudub ÜV ja auto ei ole päris ühte tooni).


Kui aus olla, siis on sul õigus. Ei ole ju sellelgi ülevaatust. Sinu auto kere on kindlasti kõvem, samuti on mootor asjalikum. Aga paraku läks sedapuhku nii.

Vahepeal on külge läinud uus kütusepaak ja selle täitmiseks ettenähtud torusüsteem. Hind kokku üle 3000 krooni. Veel vahetasime õli ja tema filtri, samuti küünlad uute vastu. Remonttööd said toimuma Tallinnast 200km kaugusel ja sinna-tagasi sõitis auto täitsa kenasti.
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 04 Dets 2010, 01:55

Tere! Täna juhtus natuke head ja palju halba. Alustame heast.
Koos külmade ilmadega saabus talv ka mazdasse. Peale veerandtunnist töötamist oli mootori temperatuur näidiku järgi normis, salongi puhus vaid leiget. Esimesena kerkisid mälusoppidest esile Tomkulibini pildid ühest väga umbes salongiradiaatorist. Tormasin siis hooga poodi ja ostsin auto veesärgi puhastamiseks toodetud kemikaali, igaks juhuks uue termostaadi ja hunniku jahutusvedelikku. Aeg läks palju, tulemus oli olematu. Rusutud meelel kammisin veelkord meie head foorumit ja avastasin äädika ning sooda. Köögiriiulit haaratud vahendid ja kantide kaupa puhast vett tegid oma töö. Salongi jõudev õhk on lõppeks lausa tuline. Siiani ei ole lekkeid tuvastanud. Loodetavasti nii jääbki. :angel:

Halvast: Mõnusas kuumuses viimast tiiru tehes hakkas "tuppa" immitsema kahtlast magus-rõvedat lebra. Vedas suunurgad alla küll, sai ju äädikat veesärki valatud. Salongiradika lekkimine koos magusa jahutusvedeliku aroomiga oleks loomulik tagajärg. Aga siiski ei, nii lihtsalt ma ei pääsenud. Parfüümi lekitajaks osutus praktiliselt uus aku, sisises nagu veekeedukann. Joostes tuppa multimeetrit tooma meenus eilne õnnetus, mille käigus sai hetkel hädavajalik mõõteriist otsa. Ja akule saabuv pinge jäigi mõõtmata. Järgmiseks eemaldasin akult miinus klemmi, seejärel pluss klemmi, mootor tiksus tühipööretel edasi ja generaator tekitas piisavalt "särtsu" tuledele ja kolmandas astmes hingavale salongipuhrile. Äkki, umbes kaks minutit peale aku lahtiühendamist, hakkasid tööle kojamehed, kes jõudsid pühkida mõne sekundi ennem mootori välja suremist. Vahepeal oli aku lõpetanud keemise ja proovisin kõike uuesti. Käivitus kenasti, peale mida hakkas aku jällegi keema, peale mida eemaldasin aku elektrisüsteemist, peale mida hakkasi kojamehed rassima, peale mida vaikis mootor. Proovisin ka kojameeste mootorilt toite eemaldamist, välja suri ikkagi. Mitte kohe, aga mõne minuti möödudes.
Eks alustuseks peaksin remontima generaatori, kuna aku keemine viitab ülepingele, mis omakorda viitab rikkis pingeregulaatorile. Aga miks hakkasid ennem generaatori rikkele viitavat mootori väljasuremist tööle kojamehed? Homme toon uue testri ja ampertangid, ning hakkan elektrikitama. Samas on nõuanded oodatud.

Lõppeks otsustas salongipuhuri reostaat ära kõrbeda. Remontisin ajutiselt, hetkel toimetab nii nagu peab.
NB! Meeliülendav akuhappe aroom tungis salongi ennem reostaadi riket.
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas Mel » 04 Dets 2010, 02:25

Justkui aku ise oleks kurjajuur
Viimati muutis Mel, 04 Dets 2010, 02:45, muudetud 1 kord kokku.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3580
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Dets 2010, 02:35

Aku läheb keema liiga suure laadimisvooluga- pingeregulaator.
Ilma akuta töötav mootor, pingeregulaatorille veel üks proovikivi, mis viimase elule sugugi mitte hea pole. Kui ka dioodsild seeläbi järgi annab, siis hakkab genekas väljastama mitte ainult alalis voolu, sealt hakkab ka vahelduvvoolu tulema, mis omakorda pole hea alalisvoolu tarbijatele. Pealegi on generaator(vigases olekus) teatud tingimustel nõus väljutama piget mis on enam kui 300V ja seda kolme faasilisena....
Odavalt pääsed, kui vaid geneka vahetusega asi laabub. Ära enam töötava mootori pealt akut maha võta(vanakooli autud mõnikord andestavad selle vea).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 04 Dets 2010, 15:56

tomkulibin kirjutas:Aku läheb keema liiga suure laadimisvooluga- pingeregulaator.
Ilma akuta töötav mootor, pingeregulaatorille veel üks proovikivi, mis viimase elule sugugi mitte hea pole. Kui ka dioodsild seeläbi järgi annab, siis hakkab genekas väljastama mitte ainult alalis voolu, sealt hakkab ka vahelduvvoolu tulema, mis omakorda pole hea alalisvoolu tarbijatele. Pealegi on generaator(vigases olekus) teatud tingimustel nõus väljutama piget mis on enam kui 300V ja seda kolme faasilisena....
Odavalt pääsed, kui vaid geneka vahetusega asi laabub. Ära enam töötava mootori pealt akut maha võta(vanakooli autud mõnikord andestavad selle vea).


Ehk oli asi natuke katki, mina tegin ta palju katki. Juhtub siis, kui enne teha ja siis mõelda. Kisun geneka maha, eks paistab kui hulluks asja ajasin.
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW - m6mmyke

PostitusPostitas hardstyler » 04 Dets 2010, 22:14

Nunii. Generaator seisab nüüd toas põrandal. Käivitasin auto ilma generaatorita, kõik töötas kenasti. Tühipöörded olid isegi palju paremad. Katsun esmaspäeval geneka remonti viia. Uue hind on päris krõbe...
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist