Mazda 6

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 6

PostitusPostitas ants16 » 30 Sept 2010, 13:35

Plaan siis osta mazda 6 2.0bens.
Leidsin ühe suht korraliku isendi 2004a oma hind ~100 000kr.
2007dal aastal olla tehtud see garantii, kus vahetati koopad ja uksed jms välja (rooste pärast).
Käisin autot vaatamas, veermik korras, kere ka suht hea korras (roostet polnud). ainult pidurikettad olid tiba roostetatnud.

Tean et mazda on hea ja vastupidav auto, aga kui ma endale selle soetan, siis kas varsti pean hakkama rooste pärast muretsema? Või kui kiiresti need kered mazdadel ära koolavad?
ants16
 
Postitusi: 16
Liitunud: 17 Sept 2010, 10:28
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6

PostitusPostitas KRANTS » 30 Sept 2010, 13:59

2004a on minu teada see õnnetu aasta rooste suhtes.
KRANTS
 


Re: Mazda 6

PostitusPostitas roossaar » 30 Sept 2010, 21:44

on kohatud ka 2002 aasta autosid mis pole kunagi roostet näinud.
Kui auto regulaarselt pesta ja tema eest holitseda ei juhtu midagi
Aina paremaks läheb...
roossaar
 
Postitusi: 997
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Prema » 14 Okt 2010, 12:57

2007 aasatst ju piisavalt aega möödas, et näha kui hea kvaliteediga töö on tehtud. Kui praegu pole jälgi näha , ega need siis üleöö ka teki.
Mul 2003.a ja umbes samal ajal tehtud esinduse poolt samad asjad. Eks elame näeme. :P
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Tihver » 16 Okt 2010, 16:20

ants16 kirjutas:Plaan siis osta mazda 6 2.0bens.
Leidsin ühe suht korraliku isendi 2004a oma hind ~100 000kr.
2007dal aastal olla tehtud see garantii, kus vahetati koopad ja uksed jms välja (rooste pärast).
Käisin autot vaatamas, veermik korras, kere ka suht hea korras (roostet polnud). ainult pidurikettad olid tiba roostetatnud.

Tean et mazda on hea ja vastupidav auto, aga kui ma endale selle soetan, siis kas varsti pean hakkama rooste pärast muretsema? Või kui kiiresti need kered mazdadel ära koolavad?


Ära parem osta nii vana kuute, uuesti roostetama hakkab niikuinii ja ei ole tegemist midagi nii hea ja kvaliteetse autoga kui räägitakse.
Tihver
 
Postitusi: 49
Liitunud: 08 Jaan 2009, 21:55

2002 Mazda 6 GT

Re: Mazda 6

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Okt 2010, 22:26

Tihver kirjutas:Ära parem osta nii vana kuute, uuesti roostetama hakkab niikuinii ja ei ole tegemist midagi nii hea ja kvaliteetse autoga kui räägitakse.

Kas esined kõikideselle aasta kuute eest, või anult nende eest mida tunned? Suudad kõikide rääkijate seisukoha ümber lükata?
Pealegi varem või hiljem hakkab igasugune raud roosetama.
Kas peaks siis vaid tutikaid ostma või hoopistükkis trolliga sõitma?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6

PostitusPostitas castor » 17 Okt 2010, 00:03

2008 omad roostetavad ka ja mitte vähe. Seega rooste juttu pole vaja rääkida. Autot tuleb pesta. Linnapeal sõites valgusfoori taga eesoleva 2007 aasta mersu kapotiservad roostetavad ka ja suhteliselt tihti näen seda.
castor
 
Postitusi: 122
Liitunud: 28 Jaan 2009, 00:08
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Siim » 17 Okt 2010, 09:22

Mersu roostekindlus on ju ammu teada :D ostes autosalongist ning koju sõites pead olema ettevaatlik et teepeal ära ei roostetaks,vanemal 6-el võib esineda ka räige rooste,samas ma näen aegajalt ka täitsa siledaid isendeid.
Veermik on lihtne ja kestab ka nagu japsil ikka.
Õli võtavad palju,sellega tuleb leppida.
Ehk otsi sileda kerega 2.0 isend millel lisavarustus meeldib ja anna minna.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 6

PostitusPostitas castor » 17 Okt 2010, 11:56

Mul on 2005 aasta masin. Aastas sõidan 20k+ km ning õli pole kunagi juurde valanud ning õlitase ei lange. Õli vahetatakse ainult hoolduses. Isegi väga mustaks ei lähe. Ei tea kust see müt tuleb et õli palju võtab?
castor
 
Postitusi: 122
Liitunud: 28 Jaan 2009, 00:08
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6

PostitusPostitas pokenaut » 17 Okt 2010, 12:26

1.8 mootor ja 2.0/2.3 mootorid on üsnagi erinevad... Kui tehas on juba välja käinud, et 2.3 mootor võtab õli, siis kus see müüt tulema peaks? See, et mootor üldse mitte õli ei kuluta ma ei usu, iga mootor kulutab, iseasi kui palju, mõni rohkem, mõni vähem. Õli kulu oleneb ka sõidustiilist.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Siim » 17 Okt 2010, 16:09

1,8 võtab õli,foorumis on probleeme lahatud ja see pole mingi müüt,sellepärast soovitasin 2.0-i ka,see võtab kõige vähem,või siis lihtsalt ei räägita....
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Nuclear M.A.N » 19 Okt 2010, 17:47

pokenaut kirjutas:1.8 mootor ja 2.0/2.3 mootorid on üsnagi erinevad... Kui tehas on juba välja käinud, et 2.3 mootor võtab õli, siis kus see müüt tulema peaks? See, et mootor üldse mitte õli ei kuluta ma ei usu, iga mootor kulutab, iseasi kui palju, mõni rohkem, mõni vähem. Õli kulu oleneb ka sõidustiilist.



Ma ise ka imestan, kust see tuleb?? Pole pidanud ka õli veel 100k jooksul juurde valama, õlivahetusest õlivahetuseni. Osad on kyll rääkind, et õli pidi siis minema, kui rängalt pähe anda. Ei oska kommenteerida, ise sõidan 90% ajast piirkiirustega mõistlikult, aegajalt torud puhtakt tulistada pole veel õlikulule mõjunud. See on sama müüt, nagu hunnik 2.3seid jooksid 150.000km`i pealt kotti ja neid vahetati eestisgi päris mitmeid välja, samas kui vaadata palju neid autosid iga kuu müüdi 04 aastal ja enne seda, siis ilmselt on tegu ikkagi käputäiega, mis laiali lendasid. Loomulikult oli mootor vigane, aga nagu yhes teises foorumis tabavalt öeldi: "igal autol on tüüpvidu ja muid viga, aga samas sõidad mitu aastat neid yhtegi nägemata".

Isiklikult julgen küll soovitada mazda 6e. Vali eestist ostetud mudel, saad esindusest täpselt uurida mis tehtud, mis mitte. Kui võimalik vali peale 2004a moto facelifti valmistatud mudel(tollel õlitusprobleem lahendatud, sai suurem karter alla) - pm esindusest ei oskand mulle ka öelda, mis seal all, aga netis sobrades jäi silma, et see viga parandati 04 aasta esimeses kvartalis. Seda, et tehnika kestab ylihästi aga kere tahab ymber ära mädaneda on vana tõde japside kohta. Aitab talvel autot korralikult pesta. Peamine ongi see, et meie talved on nii heitlikud, et koguaeg on p*sk põlvini, ja sis kaob huvi 150- pesulasse viia, kui koju jõudes on auto samasugune nagu ennem.

Aga vali hoolikalt ja arvan, et sa ei pea kahetsema :thumbup:
Kasutaja avatar
Nuclear M.A.N
 
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Okt 2007, 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 6

PostitusPostitas janis1985 » 19 Okt 2010, 17:58

Ega need mazda 6 ei mädaneks kui omanikud natukenegi rohkem hoolitseks auto eest enne talve.Põhi ja kõiksugu õnarused korrosiooni vastase ainega üle lastes ei tohiks tükk aega rebane näksima tulla.Muidugi peab aasta aastasse pingsalt jälgima kere korrodeerumist.Mina oma 18a mazdal teen nii ja probleeme pole siiani :thumbup:
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Tihver » 23 Okt 2010, 20:35

Võib ju rääkida auto pesemisest, konserveerimisest ja millest iganes, fakt on see, et kui võrdelt kohelda Mazda 6, Skoda Octaviat ja Volkswagen Sharani, siis kolmest esimene roostetab 5 aastaga ära ja kahel viimasel pole rooste täppigi. Ei promo mingeid auto marke ega mudeleid, aga omast kogemusest võin öelda, et Mazda 6`st hullem roosteuss oli mul ainult 76 aasta Lada 06.

Kui tahad ausat soovitust, siis küsi seda mõnest universaalsemast foorumist, siin kõik nii Mazdas kinni, et vaevalt objektiivse arvamuse saad.
Tihver
 
Postitusi: 49
Liitunud: 08 Jaan 2009, 21:55

2002 Mazda 6 GT

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Mario » 23 Okt 2010, 21:27

ja nendest kolmest esimesena jääb liikumisvõimetuks Sharan, seejärel Octavia ja Mazda sõidab ikka.. :clap:

kooli juures ühel on ka M6, kere on roostetäppe täis, koopaääred mädanevad.. Küsisin, et miks nii - eelmisel omanikul olevat keregarantii ära lõpetatud hoolimatu käitumise pärast - oli läinud hooldusesse mudase autoga. Vot siis.

Hea hooldusega kestavad hästi ja enne 280k täitumist pole vaja ketti vahetada. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6

PostitusPostitas cabernet1 » 23 Okt 2010, 21:32

Olen sama meelt, et pesemine ei pruugi olla ainuõige. Näitena minu oma vana 82 aasta Lada 05, mis sai pesemist korra aastas... peale põhja määrimist ning minu ristiisa 84 aasta 063, mida mees pesi igal võimalikul hetkel... tulemus: Minu vana Lada sõidab siiamaani uue omaniku käes ringi, ristiisa masin mädanes ära veel enne, kui mina load sain...
Kui markidel vahet ei tee, siis kõige parem näide oleks metallist välisuks. Mina oma välisust pesen, vahatan ning teen värviparandusi, kui peaks roostet näha olema... Samas Viljandi vanglas, kus ma töötasin, olid uksed küll värvivabaks kulunud, kuid ka rooste kulus alati maha :mrgreen: Ilmselt on kõik kinni olustikus, kui palju roostesse minev koht mingil põhjusel "lihvi" saab ning milline koht nn "umbseks" jääb ning mädanema hakkab. Ise arvan, et piisab, kui aegajalt ikka autole pilk peale visata ning tekkinud kriimud katta või roostetäpid puhastada ning uuesti värvida.
Täiesti erinev ülejäänud mazdadest ongi mu enda putukas, mis on toodetud Hispaanias. Samas kõrval ja samadest materjalidest toodetakse ka seate ning eelpool mainitud VW ning skoda mudeleid... Roostetab ikka küll. 4 aastat vana masin, ukseservad, kapotikaane all mõned kohad, tiivaääred.... originaal plekkveljed...
Kus rebast näen, teen pisut parandust ja rohkem midagi... Nii ehk naa ega värv igavesti ilus püsi ning võibolla tüütabki antud toon ära... siis ehk külastan Mel206-te ning palun rohelisest konnast elektrisinise tibimagneti teha :mrgreen: Kõikide rooste teemade jaoks annaks vanasõna, ey maak tahab maagiks tagasi... või nagu ütles "uppumatu" Titanicu insener: "ta on tehtud rauast... loomulikult ta saab uppuda"
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 6

PostitusPostitas aviar » 23 Okt 2010, 21:49

Parafraseerides tuntud lauset - "uppumatu" Titanicu insener: "ta on tehtud rauast... loomulikult ta saab uppuda"...

...ütles Mazda insener: "ta on tehtud rauast... loomulikult ta saab roostetada" :D
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Portos2 » 23 Okt 2010, 22:30

miks mazda 2002 kuni 2005 roostetab?sama ka mersu ja ford. vastus!raud mis plekiks tehti osteti sisse venemaalt,eestist ja mujalt sellistest kohtadest.rooste oli juba algse sulami sees ja see laseb tsingi plekki küljest lahti.kuna lakki kiht on õhuke saab niiskus ainetest läbi ja hakkab mulli all roostetama
keretööd ja värvimine 5113665
Kasutaja avatar
Portos2
 
Postitusi: 218
Liitunud: 24 Juun 2010, 13:21
Asukoht: tartu

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Mel » 23 Okt 2010, 22:45

Vahest tunne,et neid materjaale sinna peale pandud ikka väga kesiselt,milline kokkuhoid.Noojah maalimine vist on ju autu tootmisel 1 kallimaid protseduure.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3578
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Portos2 » 23 Okt 2010, 22:56

jap
keretööd ja värvimine 5113665
Kasutaja avatar
Portos2
 
Postitusi: 218
Liitunud: 24 Juun 2010, 13:21
Asukoht: tartu

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Portos2 » 23 Okt 2010, 22:58

mel sa teisip. tartu ei taha tulla?mul debeeri koolitus
keretööd ja värvimine 5113665
Kasutaja avatar
Portos2
 
Postitusi: 218
Liitunud: 24 Juun 2010, 13:21
Asukoht: tartu

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Siim » 24 Okt 2010, 03:11

võrreldes sama ajastu 6-te ja punnsilm mesa siis on mersu palju hullem hoopis.... täielik mädaauk.
Sõbrale pakuti 2006 aasta oma ja sellel polnud ÜHTEGI serva mis poleks olnud roostega kaetud,parajaks rotikaks oleks sobinud,80k tahtis veel saada ka idioot.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 6

PostitusPostitas castor » 24 Okt 2010, 11:49

_siim_ kirjutas:1,8 võtab õli,foorumis on probleeme lahatud ja see pole mingi müüt,sellepärast soovitasin 2.0-i ka,see võtab kõige vähem,või siis lihtsalt ei räägita....


Mul on 1,8 ning pole kordagi õli peale valanud. Millel sinu väide tugineb?
castor
 
Postitusi: 122
Liitunud: 28 Jaan 2009, 00:08
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6

PostitusPostitas Siim » 24 Okt 2010, 12:20

Kogemused,aga ära mine närvi sellepeale,lihtsalt tegemist on ühe ebaõnnestunud autoga.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 6

PostitusPostitas castor » 24 Okt 2010, 12:42

_siim_ kirjutas:Kogemused,aga ära mine närvi sellepeale,lihtsalt tegemist on ühe ebaõnnestunud autoga.


Mina ei lähegi närvi. Lihtsalt naljakas on lugeda nende juttu kes sõidavad ise 20 aastat vana autoga ja samas targutavad uuemate autode pseudoprobleemidest. Ära nüüd närvi mine, ma ei tea mis autoga sa sõidad, kuid lihtsalt selline trend siin paistab olevat.
Minul on kogemus ning räägin seda mida kogen. Kolmel tuttaval on veel uued mazdad ning no krt, ei tea mis õlijuttu te räägite. Ei ole seda 2.0 mootoril ega ka 1.8-l. Rooste on tõepoolest probleem nii 2002 kui ka 2010 masinatel, seda ei salgagi. Kõik oleneb ka sellest millises keskkonnas auto sõidab ning kuidas hooldatakse.
castor
 
Postitusi: 122
Liitunud: 28 Jaan 2009, 00:08
Asukoht: Tallinn

Järgmine

Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist