Mazda 626 1.8 74kW 01a. - lambasihver

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas skyline » 12 Apr 2011, 16:32

Ega need Nankangid kahjuks õiged asjad ei ole. Oma autoga sain need ostes kaasa, sügisel juba septembri lõpp vihmade ja lehesaju peal sõites olid ikka ülilibedad.
Viskasin nende asemel hoopis ühed üleliigsed Fuldad alla, teine asi kohe. Peaks need Nankangid omal hoopis müüki panema ehk on huvilisi. Täna suutsin ühed poolmuidu saadud Kingstar hiinakad ka maha müüa kasumiga ... minu jaoks masendav, et eestlased massiliselt neid hiinakaid ostavad. Aga kui on nõudlust, eks siis tuleb seda turule pakkuda.

PS Kuskilt Skandinaaviast toodud pruugitud rehve ostes tasub alati järgida tootja markeeringut, pole harvad juhused kui pakutakse 1990ndatel toodetud rehve.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 14 Mai 2011, 00:56

niih, tänasest siis uued suveketsid autol all, eks näis, mis need Nankangid endast kujutavad :)
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas cabernet1 » 14 Mai 2011, 07:01

Õnneks pole tegu päris hiinakatega. Tootjamaaks on Taiwan. Pisut parem.
Üldiselt on tegemist suht odavapoolsete ent samas vastupidavate ning täitsa ok rehvidega. Tavatingimustes ettevaatlikult sõites on need kindlasti paremad kui miskised Infinity omad näiteks. Siinkohal olgu öeldud, et kui rehvid on kulunud erinevalt, siis tuleb meeles pidada tõsiasju: Kui enamkulunud rehvid on esimesed ja vähemkulunud tagumised, on pidurdusmaa pikem. Kui aga vastupidi panna enamkulunud rehvid tagumisteks ehk järelveetavateks, on oht kurvis saba üle kontroll kaotada.
Kindlasti on tegemist kvaliteetsema kaubaga kui kohalikud vallaid või mõnes ehitus - toidupoes müüdavad protid, seega nagu vanasõna ütleb... kivi kotti ja kotiga vastu pead :mrgreen:
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 21 Mai 2011, 01:10

olen nüüd nende va Nankangidega umbes 750km läbinud ja seni pole ühtegi paha sõna öelda. rehvid nagu rehvid ikka 8) õnneks lärmi ei tee ja lennukitunnet sõites ei teki :)

aga hoopis teistlaadi küsimus nüüd:
millist autovaha soovitate osta või on see suht suva, milline poest ää tuua?
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas cabernet1 » 21 Mai 2011, 12:01

Kui rahakott vähegi kannatab, siis nanovaha. Eagle One või ka kärab Sonax. Peale kanda hästi õhukese kihina ning mikrofiiber lapiga käsitsi poleerida ja poleerida ja poleerida...
Tulemus saab väga hea, sest püsib kaua peal, särab nagu juudi muna ning kui on mõnedkivitäkked, tekitab õhukindla kihi ja aitab takistada roostetamist. Kestab ca 4 kuud enne, kui on vaja taas vahatada. Muidugi võib vahatada tihedamalt, kuid ei pea.
Eriti hea efekti annab nanovaha vana, tuhmunud värvi või tumeda tooni puhul. Kui õigesti teha, vaataks värvi nagu läbi klaasi.
Igasugu turtelid ja muud on kommerts. Maksavad ca 100 eeku ja tegelt on vaid paks rasv. Nanovaha maksab 500 eegu kanti kuid on oma hinda väärt. Ühest pudelikesest piisab ca 50-ks vahatamiskorraks. Ise sain Eagle One vahapudeliga hakkama 3 aastat ning minu käealt käis läbi pidevalt 5 autot... sealhulgas universaal mondeoid, mis sinu sarvikuga suuruselt pea samad.
Kui on hirm, et vaha kasutusaeg hakkab otsa lõppema ja läeb raisku, võib seda kasutada ka näiteks lakitud puitmööbli (eeldusel, et sealt ei sööda) kaitsmiseks. Tulemust oskan omast kogemusest kiita.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 28 Mai 2011, 22:44

eile juhtus selline asi, et hakkasin Tallinna sõitma ja jõudsime napilt Paidesse, kui vajutasin siduripedaali alla ja sinna põhja ta jäigi :mrgreen:
õnneks juhtus see umbes 500m kaugusel lähimast autoteenindusest ja kuna mul oli autos töökaaslane, kelle poeg seal amservis töötab, saime vähem kui 5 minutiga Sarviku sinna hoovi peale.
kuna Tln-a minek oli aja peale ja niigi oli suht kiire, helistasin oma "kiirreageerimisrühmale", kes tõi mulle teise auto ja kimasime kohe edasi.
pärast selgus, et Sarvikul oli sidurivoolik otsad andnud. järgmisel nädalal vist alles millalgi saan oma suksu kätte.
niikaua aga sõidan ühe teise Mazdaga, vot sellisega :)

Pilt
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Evert » 29 Mai 2011, 00:34

"Ma tean, mida Te tunnete!" :) Mul juhtus kunagi täpselt sama asi Radissoni ees foori taga. Õnneks selle remont on lihtne.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas tarmo583 » 30 Mai 2011, 14:37

Tean seda tunnet, endal juhtus sama asi aasta algul. Mazda hoolduses Rakveres öeldi, et 2nädalat läheb tellimisega aega. :evil: Sai ise tallinnast mazda abist voolikul järgi käidud, kasutatud maksis 100EEk. Rakvere teeninduses imestati, et kust ma vooliku leidsin. :D Selline teenindus siis rakveres meil.
Kasutaja avatar
tarmo583
 
Postitusi: 35
Liitunud: 14 Sept 2008, 13:26
Asukoht: Juankoski

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 30 Mai 2011, 19:02

tarmo583 kirjutas:Tean seda tunnet, endal juhtus sama asi aasta algul. Mazda hoolduses Rakveres öeldi, et 2nädalat läheb tellimisega aega. :evil: Sai ise tallinnast mazda abist voolikul järgi käidud, kasutatud maksis 100EEk. Rakvere teeninduses imestati, et kust ma vooliku leidsin. :D Selline teenindus siis rakveres meil.


Mul õnneks 2 nädalat ei lähe, voolik telliti täna hommikul Mazda esindusest ära ja öeldi, et umbes 4 päeva pärast on olemas ja siis saan ka auto kätte. Ja voolik ikka uus mitte kasutatud :)
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Vanapeer » 31 Mai 2011, 13:44

Njaa, mitmelgi korral Türil ette "juhtunud" :D :D eks ma millalgi tulen juttu ka tegema. :)

Need Nankangid ei ole hullud midagi. Kui BMW julgeb neid uutele autodele alla panna, siis ma usun, et käivad küll. :D
Vanapeer
 


Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 04 Juun 2011, 01:35

Vanapeer kirjutas:Njaa, mitmelgi korral Türil ette "juhtunud" :D :D


kumb? kas Sarvik või tumesinine 323? ;)

Sarvik igatahes veedab mõne päeva veel Paides Amservi hoovil, tänaseks polnud see pagana sidurivoolik veel Eestisse jõudnud :crazy:
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Vanapeer » 04 Juun 2011, 13:38

No Sarvikut nägin veel siis, kui koolis käisin ja eks lasteaia ees ka veel mõned korrad. Läks meelest aind üks meene peeglikülge riputada. :D
Eks ma hoian silmad lahti, ma nüüd mõne aja veedan jälle Türil. :)

Huvitav, tal ei ole mingid erilised otsad seal... Baltflexist saaks selle vooliku paari tunniga. :D
Seda on ennegi juhtunud, et ütled kliendile, et sorri, ei ole seda juppi võtta kohe, on klient paari tunni pärast platsis 10 eri variandiga. :D
Meil UMis juhtus seda väga mitu korda ja Forss aitas ikka mitu korda hädast välja. :D
Vanapeer
 


Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 06 Juun 2011, 12:37

nüüdsest siis jälle Sarviku lenksus :)
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 07 Aug 2011, 03:13

ahoi üle pika aja!

mul nüüd siuke värk, et Sarvik tahab uut joogipoolist saada e. õlivahetust. milline õli oleks kõige õigem sisse kallata? kas on oluline, et oleks täissünt või kärab poolsünt kah?
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas cabernet1 » 07 Aug 2011, 06:59

Sõltub sellest, mis seal sees on ja kui hõre mootor on. Isiklikult eelistan täissünti, kuni õlikadu suur ei ole st enamus tihendite vahelt välja ei kao...
Õli puhul mida väiksem on number enne W tähte, tähendab kui vedel on õli madalal temperatuuril. See tähendab kergemat külmkäivitust mootorile ent... see tähendab ka juba kulunud mootori puhul suuremat õlikadu. Seega 0 oleks pisut vähe kuid 5 oleks juba suht hea.
Number peale W tähte näitab õli omadusi kuuma mootoriga ning suhteliselt suurem number aitab määrida mootorit ka kõrgematel pööretel. Sarvikul võiks meie kliimas olla näiteks 40.
Minu soovitus oleks täissünteetiline õli 5w40 :thumbup: Õli tootjafirma pead ise valima, sest sellel teemal on siin olnud palju vaidlusi. Osad laidavad mõnda ja teist kiidavad... lõppkokkuvõtteks on aga alati kõlama jäänud tõde, et IGA õli on parem kui õli puudumine :mrgreen:

PS! Koos õliga vaheta kindlasti ka õlifilter ja õhufilter.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Vanapeer » 07 Aug 2011, 22:21

King Oil 5W-50 :thumbup:

Üldiselt, pead teadma, mida su auto on tarvitanud, ja millega harjunud.. Minu auto on mingist hetkest saanud leevendust poolsünti näol ja nüüd jääb sisse ainult nt. King Oili täissünt ja Comma. Castrol, mille sai prooviks pandud, kadus suht 5000km jooksul, lisaks mitte meeldivad hääled mootorist. Peale seda sai tehtud Comma ravikuur ja läks peale seda Addinol, millega olen ka meeldivalt rahul - talvel mootor purtsatas -35 juures ka kergelt käima, pigem jäi juba asi aku taha.. :D
eks omad kogemused räägivad, ma võin ka öelda, et parim on just see, aga juhtub, et sinu autol läheb see samuti torudesse. Õli kaotab mingil hetkel oma omadused ja siis on ta veel vedelam - ja täitsa tõsijutt, et üleöö kukkus õlitase liitri võrra.. 2 päeva tagasi täis valatud norm oli kolmanda päeva hommikuks nii madal, et varras oli kuival.. aga siis oli juba ligi 9000km ka möödas..
Täissünt on tehas ette näinud ja kui seda on alati kasutatud, siis pole mõtet ahelat rikkuda :P :P
Auto on iseenesest aus, Türil ikka ette jäänud paar korda. :D
Vanapeer
 


Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 15 Aug 2011, 23:27

Tänud nõuannete eest!

Tänasest siis uus õli koonu vahel(loomulikult ikka õlifilter ka) ja uus õhufilter kah (kusjuures tolle vahetasin täitsa iseseisvalt ära :angel: )
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Mario » 15 Aug 2011, 23:39

:thumbup:
tubli :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas cabernet1 » 17 Aug 2011, 20:17

lambasihver kirjutas: (kusjuures tolle vahetasin täitsa iseseisvalt ära :angel: )

Kui tohib küsida, mille vastu? :roll: :eh: Lihtsalt meenub lugu vanamehest, kelle käest neiu tantsusaalis küsis: Kas te oma partjankasid vahest vahetate kah? Ja vana vastas: Jah kuid ainult viina vastu...

Enivei mis õli siis läks? Täis või poolsünt? Mis ettevõtte toodang jne...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 12 Sept 2011, 22:07

cabernet1 kirjutas:Enivei mis õli siis läks? Täis või poolsünt? Mis ettevõtte toodang jne...


woops, küsimusele täitsa vastamata jäänud... et siis läks poolsünt õli 15w40, firmat täpselt ei teagi, tõenäoliselt Addinol(üks tuttav tegi töö juures suurest õlitünnist sahker-mahker :shh: )

kuulege, kas keegi oskab öelda, palju tagakojamehe mootori vahetus koos vajalike juppidega maksma võiks minna?
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Mario » 12 Sept 2011, 23:49

kui leiad lammarist töötava, võta ära ja puhasta ning vaheta ära. Aga see, et kas sa vana küljest varre tervelt kätte saad, on suht väike tõenäosus, kui ma autopesuks võtsin varrest kinni ja see lihtsalt pihku jäi. :(
Et siis võta igaks juhuks juba teine vars ka. :D :D
uut osta on mõttetu. :D
Vahetada on suhtkoht paras piin, kui teed esimest korda.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 13 Sept 2011, 00:12

Mario kirjutas:Vahetada on suhtkoht paras piin, kui teed esimest korda.


noh, ise ma seda niikuinii vahetama ei hakka, see on selge :D

a need kojamehe mootorid on mudu mingid universaalsed või ikka igale margile läheb oma?
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas Mario » 13 Sept 2011, 00:15

igaühele ikka oma.. sääl tulevad mängu igasugu asjaolud.. aga pädevamad on võimelised ütlema, milline mõõtude poolest sobiks.. eks võllide pikkus, paksus, nuutide arv ja käiguulatus on ka erinev.. mina võtan enda oma ära ja keevitan augu kinni. Nagunii ei kasuta seda kunagi.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas cabernet1 » 15 Sept 2011, 10:34

Vat siinkohal meenub vestlus ühe sõbraga, et 626 tagumine mootor ja sama ajastu Ford Mondeo oma on täpselt sama. Kui see ka reaalselt tõele vastab, saad täiesti töökorras mondeo tagumise akna kojamehe mootori minu käest :)
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitas lambasihver » 16 Sept 2011, 21:31

cabernet1 kirjutas:Vat siinkohal meenub vestlus ühe sõbraga, et 626 tagumine mootor ja sama ajastu Ford Mondeo oma on täpselt sama. Kui see ka reaalselt tõele vastab, saad täiesti töökorras mondeo tagumise akna kojamehe mootori minu käest :)


mitme rahaga oled nõus loovutama? ;)
Igal pool on parem kui kusagil mujal
Kasutaja avatar
lambasihver
 
Postitusi: 101
Liitunud: 11 Okt 2010, 23:39
Asukoht: Türi

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist