lambasihver kirjutas:täna otsustas üks esimene udutuli silma looja lasta, tegi veel viimased tõmblused ja kustus ta oligi... :S
kas see uduka pirni vahetamine on mudu keeruline? ja millist pirni peaksin poest üldse küsima?
JaanusM kirjutas:Stange alt peaksid ilusti käega ligi pääsema .
võta pirn välja pane autopes letile ja ütle, et sellist vaja, kõige lithsam .
Hundipoeg kirjutas:JaanusM kirjutas:Stange alt peaksid ilusti käega ligi pääsema .
võta pirn välja pane autopes letile ja ütle, et sellist vaja, kõige lithsam .
Nii lihtne see kahjuks pole, kuid ega midagi keerulist kah pole. Tuleb üles leida polt võti nr. 10, kui ei eksi.Võti peaks olema padrun, lehtvõtmega ei pääse ligi. Pampri all plastik kattes on isegi auk olemas, kuid mugavam on kate eemaldada (näeb rohkem).Tuli tuleb ise pampri seest etepoole välja väga lihtsalt.Ühenda pistik lahti ja käes ta ongi. Pirnini pääsed, ku keerad kruvikaga lahti 2 polti.Mul läks üks pooleks nagu naksti , olid mõnusalt kinni oksüdeerunud. Edasi käik poodi pirnijärele.
lambasihver kirjutas: tuli välja, et garaaži uks liiga kitsas ja minu suksu lihtsalt ei mahtund sinna sisse... P
cabernet1 kirjutas:lambasihver kirjutas: tuli välja, et garaaži uks liiga kitsas ja minu suksu lihtsalt ei mahtund sinna sisse... P
Risti üritasid sisse sõita vai mis? Kui garaazis kanal olemas, peaks VÄHEMALT sigull laiupidi sisse mahtuma, seega sinu sarvik kah. Vajadusel klapi peeglid kokku... muidugi mõõdulint abiks ning võib olla, et garaaz on ehitatud mõne mootorratta jaoks... aga sellisel juhul milleks kanal? Kartulite hoidmiseks?
lambasihver kirjutas:icc, garaaž iseenesest on suht lai, a see va ukseroju on nii kitsas ehitatud, et isegi kokkulapatud peeglitega ei lähe
JaanusM kirjutas:Kui saladus pole siis kus remondi mehe juures käisid? .
heiks kirjutas:mastiks
enne seda tasuks muidugi põhi soolast puhtaks pesta , ja vajalikke kemikaalidega üle teha.
mastif oli viimati koeratõug veel
lambasihver kirjutas:JaanusM kirjutas:Kui saladus pole siis kus remondi mehe juures käisid? .
türil põllu tänava alguses mingi tüüp, hullu mölapidamatusega aga tundus väga asjalik, lasi nagu vedrujänes seal auto all ringi, kapotialuse cekkas ka veel pärast üle
lambasihver kirjutas:täna ostan uued (minu jaoks, tegelikult vähekasutatud) suverehvid ära, saan Viljandist 89€ eest 4tk.
mu meelest suht ok hind või vaidlete vastu?
cabernet1 kirjutas:lambasihver kirjutas:täna ostan uued (minu jaoks, tegelikult vähekasutatud) suverehvid ära, saan Viljandist 89€ eest 4tk.
mu meelest suht ok hind või vaidlete vastu?
Vähekasutatud on huvitav sõna. See on suhteline. Kindlasti mängib rolli rehvide üldine olukord, tootjafirma, kas ostes uued või protekteeritud... samamoodi tootmisaasta. Pahatihti müüakse küll vähekasutatud kuid juba 10 aastat vanu rehve, mille pidamine ja haakuvus on võrreldav SALVO kelguga.
Rehvi omadused on olulised just varakevadel ja hilissügisel, mil temperatuurid +10-st allapoole hoiavad. Kui siis on rehvi kummisegu muutunud parajalt plastikuks, siis võid hullemal juhul laulda vaid vastlasõidu laulu enne, kui masin teelt kaob.
Samamoodi tuleb kasutatud rehvi puhul olla ettevaatlik, et ei saa nn koonrirehvi. Näiteks soomlased on koonrid ja paljud kasutatud hea mustriga rehvid tuuakse meile just sealt. Tekib küsimus MIKS on kooner soomlane oma KORRALIKU rehvi andnud utiliseerimiseks (loe: Eestlastele müümiseks) Ilmselt on tegemist mõne ohtliku praagiga või löökaugus vigastatud isendiga.
Samas teisest küljest kui on tegemist suht uute rehvidega, mis ei ole peidetud vigu täis, on 90 euriga jooks suht hea diil. Uued oleksid parimal juhul 2 tk sama hinnaga... halvemal juhul 1 rehv selle raha eest.
Kui saladus ei ole kuskohast ostad, kus vahetada lased?
heiks kirjutas:
Esimene numbri paar on nädal, teine aasta, millal rehv toodeti.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist