Võtaks ka sõna siia teemasse
Tee muidugi korda auto, kui sa selle nüüd käest lased ja vanarauda viid - oi kui kahju pärast on.
Sul ei ole seal midagi hullu, on vaja relakat, kettaid, keevitust ja head pealehakkamist. Muidugi on vaja inimest, kes keevituskäppa õigetpidi käes hoida oskab ja vähekene harjutanud ka on. Muidu pole see taastamine hull töö.
Näen, et sul samad kohad läbi, mis meie kõigi kupeedel olnud on. Lihtsalt need on kohad, kus ladestub talvel sool, servadesse on niigi õhuke värvikiht sattunud ja sealt see uss ronima hakkab.
Kui tegema hakkad, tuleb asja tõsiselt võtta, peab alustama vara ja lõpetama peale päikeseloojangut, üks mees, kes ei pea sellest kinni, olen näiteks mina - hakkan vahepeal teisi asju tegema ja ongi valmis, õhtu käes ja midagi pole tehtud.
Hakka tasapisi pihta, esialgu vaata kuiv ja piisavalt ruumikas koht, kuhu kõik laiali lammutamisest tekkivad asjad panna.
Poltide-mutrite vahele lase Penetrating oili, MoS2 kirjaga, nt. Motipi oma, müüakse isegi tanklates. Siis nad keeravad ennast välja ka, muidu korjad padruni seest ainult poldipeasid, mis on murdunud keerates...
Teiseks - ära sõida selle autoga enam. Tee midagi, võta rattad alt ära, bensupaak kindlasti maha alt(juba keevitamise pärast), et sa mingil juhul ei saaks oma punase iludusega eputama minna. Sest ta on vaja ennem korda teha. Miks nii räägin - tunnistan ausalt, ma käisin alles üleeile omajaoga sõitmas, sest oli vaja, aga endal oli ainult iste salongis, ja rool. Muu on kõik väljas. Täna hakkasin tööle...
Kolmandaks, vali koht, kus on elektrivool, tuul ei puhuks väga hullult ja poleks kergestisüttivaid aineid. Siis saad lammutama ja ehitama hakata. See pole mingi raketiteadus, vaja ainult tööriistad jms sebida.
Igatahes, edusamm juba seegi, et sul on soov see kaheukseline jõvanker taas elule saada.
EDU!
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.