Mazda 626 GD coupe 2.2 85kW 88a. - heikki

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas maxzu » 09 Apr 2011, 20:30

:wave: hey , mul endal talvekad 175/70/14 ei ole probleemi, suvekad 195/65/15 ka ei ole probleemi.
äkki aitas midagi... :wink:
Kasutaja avatar
maxzu
 
Postitusi: 191
Liitunud: 30 Mär 2005, 18:20
Asukoht: metsik lääs

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 09 Apr 2011, 23:11

Kõige vingem oleks siis, kui saaks kellegiga kokku ja võrdleks kui kerged roolid on. Muidugi oleks kõige õigem mõõta konks kaaluga ja siis võrrelda seda andmetega mida tehas ette näeb. Selleks on vaja manuali, vahepeal otsisin seda NETI avarustest, et äkki keegi on selle arvutisse tõmbanud aga vist pean ikkagi natuke raha kulutama ja originaali endale soetama sest präeguste seisudega jääb see auto minu kätte pikemaks ajaks.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 24 Apr 2011, 10:27

Tere taas! Vahel on palju vett merre voolanud ja mina selle aja sees kõvasti toimetusi teinud. Juhtus siis nii, et Mazdal lendas 2 nädalat tagasi kast laiali, ilma mingisuguse hoiatuseta ja suht rahuliku sõidu juures, õli voolas käigud kinni jne. See selleks aga vahepeal jäi silm peale Mazda 626 GD 2,2l 4WD FULL TIME see sai eile Keilast koju toodud ja lähemal uurimisel selgus, et taga koopad, karbid ja põhja alune on omadega otsas ja toda minusilmis taastada pole mõtet, kõigukast on ka väikese rikkega aga see pole minusilmis väga suur probleem mida lahendada pole võimalik. Igatahes otsus on selline, et tuleb 4WD COUPE. Sellega seoses jääb teise mazda küljest palju jubinaid üle mida ma kohe vanarauda ei vii sest äkki kellegil on miskit vaja.
mõned pildid siis maasturist :D
Pilt
Pilt
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 24 Apr 2011, 21:42

Täna siis võtsin kätte ja asusin Mazdat lammutama, kaks sõpra tulid ka appi ja ilma nende abita poleks ma elus nii kaugele jõudnud, kui ta hetkel on. Keilast tõin ka teise käigukasti, et see ajutiselt alla panna ja natukenegi liigelda sest 4wd kasti parandamisega läheb aega.
Pilt
Pilt
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Apr 2011, 07:04

Ei saanudki aru kumma kere otsa ehitama hakkad, aga teadmiseks sulle, et 2WD ja 4WD kered on ernevate põhjadega.
Pealegi on neliveoliste Mazdadega see häda, et kastid nõrgad ja saadavus pea olematu. Lisa jõud(kui unistad sellest) on Mazda 4WD surm.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 25 Apr 2011, 07:14

Seda ma tean, et põhjad on teised ja lihtsalt ümber tõsta pole võimalik aga ehitama hakkan siiski couped ja 4wd nõrkusest olen ka teadlik olen aru saanud, et see nõrkusasub just kastis ?
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Apr 2011, 07:24

heikki kirjutas:...nõrkusasub just kastis ?
jep.
Ka 323 4wd nõrkuseks on k.kast :thumbdown: Minu teada on praegu seismas vähemalt 2 isendit, milledel on kastid katki.
Samas kastikad ja bussid, milledel on 4wd on aja ja võimsuse suhtes vastupidavamad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 14 Mai 2011, 19:56

Hei taas. Kast on vahetatud ja vaja veel pooltelg külge panna ja õli sisse aga lihtsalt täna ei viitsinud enam sellega tegeleda. Tekkis küsimus, kasti õli koguse kohta minu andmete järgi on 3,3l :wtf: pisike kast ja niipalju õli. Muidu põhjus miks differ laiali lendas on see, et sateliite paigal hoidva pulga pesa(vist nimetasin õigesti :oops: ) oli ovaalseks kulunud, nüüd mulle meenub ka see, et kui auto ostsin siis oli käiguvahetusel imelik kõlks ja arvatavasti sealt see kõlks tuligi. Kasti veel lahti võtta ei õnnestunud, vast homme teen seda. Pilt
Pilt

kas keegi teab palju mahub 626 Coupe paaki bensiini, kui täiesti silmini täis panna?
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Mai 2011, 06:59

Kui mitmes kast sarnasel kombel laiali lastud. Peaülekande laagrid on ribalateks - ainus võimalus, mis seda korpuse purunemist selliselt võimaldab. Aru ma ei saa, kas sõidetakse ilma õlita või on viimane õlitamine neil kastidel olnud valmistajatehases :crazy:
Paagi maht peaks olema 60L 4WD puhul on vähem.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 15 Mai 2011, 10:17

õli mis kastist välja lasin oli uskumatult puhas ja isegi läbipaistev. lähen harutangi selle kasti laiali ja siis saan täpsemalt öelda mis ja kuidas seal järgi andis.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 18 Mai 2011, 13:51

vahepeal selgus, et sisemine vasakpoolne pooltelje ots on omadega läbi ja oleks vana-uut vaja. Muidu opereerib präegune kast väga hästi.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 19 Mai 2011, 19:40

Kas GD mazdadel on ühesugused FWD käigukastid, et kas pooltelje otsad sobiksid ka mõnelt millel pole 2,2 mootor, 2,2 mootoril oleva kasti otsa? Kui keegi teab palun öelge mulle ka :roll:
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Mai 2011, 23:55

Esiveoliste võllide nuudid on samad, aut kastiga isenditel on teistsugune liigend(sisemine) väidetavalt ka pikkus erinev(mõned mm -ei sega). diislike kohta pead ei annaks, kuigi pole välistatud, et ka need sobivad. Võlli enda läbimõõt on 66kw omal vähe peenem.
kastidest- FE3(2.0 103kw) kast on vähe teisema kinnitusega, aga täiesti paigaldatav(alumise otsa poldid /nn porikatte/teisiti)
2.o 66kw ja 2.2 85kw kastid korpuselt samad, ülekandearvud aga kõigil kastidel(kaasaarvatud FE3) erinevad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 29 Mai 2011, 20:45

Selline oli siis käigukastis differ. Täpselt miks ta niimodi katki on läinud mina ei oska öelda. Oleks kastis vähe õli olnud poleks käigudki sisse ilusti läinud ja mingi aja möödudes vast oleks häält ka tegema hakkanud. Muidu käigud ja sünkrod olid kõik ilusad ja liigseid kulumise märke polnud.
Äkki oskab keegi midagi öelda miks see nii võis laiali minna.
Pilt
Pilt
Pilt
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Mai 2011, 23:05

Sõrm ja sõrme avad kulunud- lõtk- löök=purunenud hammasrattad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 15 Juun 2011, 21:36

Tere taas kõigile.
Siiamaani olen Mazda 4WD kasti remondiga sinnamaani jõudnud, et põhimõtteliselt on inimene olemas kes suudaks sellise asja valmis teha nagu mul vaja. Suur aga on selles, et nüüd oleks vaja välja võluda 4WD kastis olevate hammasrataste, ülekannete ja võllide joonised kus oleks olemas nende mõõdud mille järgi uus asi välja saaks lõigata. Äkki on kellegil isegi selline asi olemas. Usun, et selliseid tehnilisi jooniseid on raske leida ja ma oleks nõus ka õigete jooniste või vihje eest kust neid leida ka tasuma.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Juun 2011, 00:34

Skeemi ehk piltidena oleks võimalik saada, aga detaile mõõtudega, materjali omadustega võid valmistaja tehasest küsida.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 29 Juun 2011, 07:11

Kas kellegil on ligipääsu sellisele infole, et kas 626 ja 323 4wd käigukastid on samasugused. Mõtlen siis selle ajastu käigukaste mis sobiks minu mazdale ja kui on erinevad siis mille poolest.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Juun 2011, 07:25

Miskil ajal sonkisin kataloogis, enamus juppe kattus, st mõlemad on suht nadi vastupidavusega arvestades antud aja hetkeks nende kulumisastet ja tundlikkust ülekoormustele.
Erinevused olid 323 BF 4wd kastiga.
Üldiselt otsitakse tugevamaid, ehk minnakse Toyota, Mitsu evo varuosade kallale.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 29 Juun 2011, 12:06

Äkki sa seletaksid mulle lähemalt seda Toyota, Mitsu evo varuosade juttu, et kas siis poogitakse mingid teised kastid külge või kattuvad kasti sisud? Ma ise mõtlesin ka Evo kasti peale sest see kast on mootori suhtes samal pool mis Mazdal aga ma isiklikult ei tea kas ülekanded istuksid esimese ja tagumise diffri suhtes. Muidu olen tuhlanud netis nii mõnedki päevad ja otsinud sellele kasti probleemile lahendust.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas freerider » 02 Juul 2011, 11:08

heikki kirjutas:Selline oli siis käigukastis differ...


tere, kuidas sa käigukasti avasid? Kas selleks on mingid eri võtted või eemaldub ta korpus lihtsalt siduri korpuse küljest? Äkki saad paari sõnaga seletada mis hoovad jms on vaja lahti lasta et k.kasti korpus sidurikoja küljest kätte saada(vaja differi ligi pääseda).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 03 Juul 2011, 15:57

Kõigepealt otsisin koraliku tööpinna ja siis vaatasin lihtsalt visuaalselt mis nagu võiks teda koos hoida. Selge on see, et kasti pead pooleks võtma. Pea meeles seda, et jõuga ei ole seal midagi teha ja kangutamise meetot ei toida. Kõige lihtsam oleks sul otsida inimene kes selle ära teeks ja ise sealjuures kõrvalt vaadates sest interneti kaudu mina sind juhendada ei oska.
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas freerider » 05 Juul 2011, 18:22

Sain kasti lahti(loomulikult töölaua peal ja auto pealt maha võetult), sateliidid said oma kohale ja kast koostatud. Sellest sain jah kohe aru et kangutada pole vaja. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas heikki » 05 Juul 2011, 23:55

On tekkinud väikkesed tagasilöögid Mazda mootoris. Nimelt satub kuidagi dosooli põlemiskambrisse(veesärki survet kohe ei löö) aga mootor käivitades on mõnikümmend sekundit mootori töö vaevaline ja 1 silinder on tagant ära, ja tagant lööb korraliku pahvaka valget auru :crazy: siis kui silinder uuesti tööle hakkab siis on OK kuniks kuskile valgusfoori taha seisma jään ja siis uuesti 1 silinder tagant ära jne :o arvan et kaane tihend ära ja asusingi doonor mootorit lammutama, et teha kaanele korralik remont ning siis teostada sujuv kaane ja tihendi vahetus. Ma hästi ei usu, et see dosool sinna mootorisse kusagilt mujalt võib sattuda?
heikki
 
Postitusi: 176
Liitunud: 21 Nov 2010, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Juul 2011, 07:38

Pragu plokis või kaanes võib ka olla põhjuseks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline